Vladlen m50b28turbo
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- …
- 81
- chevron_right
Cik uz sāniem iet? kad neitrālajā.
Ar ko ir pārāks 3b tipa šifters kas jāurbj kuzavā, pret šādu parasto short shifteri?
Ir jau vēl 933motorsport šifteris, kas nav jāurbj!
Lēts nav, bet labas atsauksmes daudz.
Jāurbj kuzavā tikai tad, ja vēlies ieinstalēt E46.
Lēts nav, bet labas atsauksmes daudz.
Jāurbj kuzavā tikai tad, ja vēlies ieinstalēt E46.
Sirmais viss OK. Bet jūsu shortshifters ir daudz dārgāks kā te piedāvā var teikt identiskus . Kaut vai tas pats 3b vai driftdarbnicas taisītais.
Ja tev zf karba un nemetinat klat 15mm tad gajiens bus +- 20% isaks par oem, bet ja getrags tad bus uz visiem 50-60% isaksRiks* rakstīja:Man tāds pats shortshifts, ceru, ka gājiens būs čotkijs
Pa saniem sanak tas pats ka oem
3b man nepatik delj loti augsta roktura, tipa ne oem un cena 4-5x kinas shifteri :)
Nezinu kādu materiālu izmanto 3b bet cik prasīju atsauksmes kuri lieto, vairākums nav apmierināti jo izļurkājas ātri. Hz kā ar citiem
Augstais rokturis jau ir tā lielākā mērce, apvienojumā ar īso čotko gājienuVladlen rakstīja:
3b man nepatik delj loti augsta roktura
Es nezinu, kā tagad. Laikam tā problēma ir novērsta, bet kad viņi sāka ražot shifetrus, tad lūza nost kloķis.-AF- rakstīja:Nezinu kādu materiālu izmanto 3b bet cik prasīju atsauksmes kuri lieto, vairākums nav apmierināti jo izļurkājas ātri. Hz kā ar citiem
Pazīstams nopirka, pirms gonkas uzlika un treniņbraucienā jau nolūza.
Kam tieši?
Aha. Lai dragrace vai stresa situācijā būtu vēl lielāka iespēja robā netrapitKristaps85 rakstīja:Augstais rokturis jau ir tā lielākā mērce, apvienojumā ar īso čotko gājienuVladlen rakstīja:
3b man nepatik delj loti augsta roktura
Nēsmu braucis nemāku spriest , bet visi gonšķiki liek garos šifterus, gan jau ne bez iemesla-AF- rakstīja:Aha. Lai dragrace vai stresa situācijā būtu vēl lielāka iespēja robā netrapitKristaps85 rakstīja:Augstais rokturis jau ir tā lielākā mērce, apvienojumā ar īso čotko gājienuVladlen rakstīja:
3b man nepatik delj loti augsta roktura
nez man staav 3b apvienojumā ar ZF-baigi forshi regulejas gājiens,kātu apzāģēju-salonā izskatās kā oem...pat nedaudz īsāks un neintrālā pozīcija čotka pa centru,no ātruma ārā nelec kā te iepriekš man stāstīja ka leks:D kr4 man ljoti patīk,pirms 3b shiftera lietoju tādu kā vladlens iepirka-itkā neko sliktu pateikt nevaru-gājiens labs utt
BMW_The Ultimate Repair Bill
Lec ārā tad kad spilveniem žopa
Because racecarKristaps85 rakstīja:Nēsmu braucis nemāku spriest , bet visi gonšķiki liek garos šifterus, gan jau ne bez iemesla-AF- rakstīja: Aha. Lai dragrace vai stresa situācijā būtu vēl lielāka iespēja robā netrapit
Kloķim ar pagarināto kātu ērti tas ka no stūres līdz kloķim un atpakaļ roka nav jaliek pa visu salonu un tev redzes lokā tas kloķis arī ir vairāk.
Bet mīnus ka gājies paliek lielāks un visas brīvkustības arī.
Pieņemu ka tas ir ļoti individuāli, kā kuram labāk patīk.
Bet mīnus ka gājies paliek lielāks un visas brīvkustības arī.
Pieņemu ka tas ir ļoti individuāli, kā kuram labāk patīk.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Piekrītu. To pašu uzrakstiju - pārnesot topiku uz [šeit var paplāpāt]Jānis.P rakstīja:Kloķim ar pagarināto kātu ērti tas ka no stūres līdz kloķim un atpakaļ roka nav jaliek pa visu salonu un tev redzes lokā tas kloķis arī ir vairāk.
Bet mīnus ka gājies paliek lielāks un visas brīvkustības arī.
Pieņemu ka tas ir ļoti individuāli, kā kuram labāk patīk.
Sodien atnaca sen gaidita paka no sandlera. Ta ka b30 iepludes sadalene bija pardota, vieta bus cita..
252 gradi un 10,2 lift
252 gradi un 10,2 lift
pscc, vēl nedaudz un ar to mašīnu varēs kosmosā lidot
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- …
- 81
- chevron_right