dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
Ruu
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 4667
Pievienojies: 23 Feb 2011, 18:55
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 6
 
Jā, kaltie virzuļi sapņos rādās. :gigigi:
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
Tak vismaz m52 motoriem jau no zavoda nāk mahle kaltie virzuļi un klaņi, par m50 nezinu.
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
Kas tev tādas muļķības sastāstījis.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
painter
Ziņojumi: 2
Pievienojies: 25 Mar 2012, 14:55
Vai ventilatora siksnas šķīvis atšķiras pa motoriem? Un kā ar siksnu(nav izmērs virsū)? manam motors m50b25
Profila bilde
houseworx
Ziņojumi: 472
Pievienojies: 01 Nov 2011, 01:26
Atrašanās vieta: Jekabpils
Reputācija: 1
 
kads zinosh varbut var apskaidrot, ka vizuali var atskjirt m50 no m52 motora? :o

teuretiski ir ta ka m50 naca lidz 95gadam, un pedejos gados kad laida e36 naca ar m52 ka ari lidz 2001 gadam uz e39 un e46 gaja m52 morori - pareizs man domu gajiens? (ja ari ta ir, pastastiet ka vizauli var atskjirt vinhus, kad atrodas ieksha mashina un cik saprotu nevar redzet motora kodu aizmugure)

un vai tie kas nak virs 95gada 2.3ti ir tie pashi 2.5l tilpuma motori tipa?

piedodiet ja uzdodu stulbus un jums pashaprotamus jautajumus.
Attēls
Profila bilde
uteo
Ziņojumi: 4241
Pievienojies: 14 Mar 2011, 20:40
Braucu ar: E46 323iA+LPG
Atrašanās vieta: Cesvaine, Rīga
Reputācija: 3
 
m50 eļlas korķis nāca tuvāk stiklam, m52 tuvāk priekšgalam.
Attēls
Attēls
Un jā, 323 ir ar 2.5l tilpumu,tikai zirgu mazāk - 170.
Profila bilde
houseworx
Ziņojumi: 472
Pievienojies: 01 Nov 2011, 01:26
Atrašanās vieta: Jekabpils
Reputācija: 1
 
paldies :sarunats:
Attēls
Profila bilde
EGILS
Ziņojumi: 85
Pievienojies: 26 Sep 2011, 22:13
Braucu ar: 318
tatad m50b25 motoram ar vanosu ir beigta galva.
mekleju galvu no m52b28 galvu bet neko sakarigu neatradu,bet atradu m52b25 galvu.
vai uzliekot to galvu bus daudz sliktak un tomer meklet to 2,8 galvu? :idiots:
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
v25 un b28 galvas ir identiskas
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 
tas ir normāli,ka man caur abradku 1l burku piespiež 13sec?? :rolleyes:
Profila bilde
RuFFIjS
Ziņojumi: 31
Pievienojies: 24 Nov 2011, 19:27
Atrašanās vieta: Ādaži
ir 1.8is motors un problēma sekojoša .. parasti viss ok, bet dažreiz motors(apgriezieni) brīvgaitā raustās un gandrīz slāpst nost(visbiežāk kad auksts). idejas?
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
Kobreti rakstīja:tas ir normāli,ka man caur abradku 1l burku piespiež 13sec?? :rolleyes:
pamēri sistēmas spiedienu, šitik fantastisks rezultāts pat nav redzēts ar jaunu sūkni.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
možais
Ziņojumi: 2635
Pievienojies: 09 Apr 2011, 13:10
Braucu ar: m52tub28 & e61
Atrašanās vieta: Cēsis, Allaži
nu kad es mēriju, tad man sanāca, kaut kādi 2.4l minūtē - tas esot labi :bmw:
Profila bilde
možais
Ziņojumi: 2635
Pievienojies: 09 Apr 2011, 13:10
Braucu ar: m52tub28 & e61
Atrašanās vieta: Cēsis, Allaži
RuFFIjS rakstīja:ir 1.8is motors un problēma sekojoša .. parasti viss ok, bet dažreiz motors(apgriezieni) brīvgaitā raustās un gandrīz slāpst nost(visbiežāk kad auksts). idejas?
samierinies... :) laikam katram otrajam, tagad tie is motori tā dara, es jau no ziemas ar šo problēmu cīnos, bet nu izskatās, ka sāku jau sadzīvot... :sad:
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 
he9600 rakstīja:
Kobreti rakstīja:tas ir normāli,ka man caur abradku 1l burku piespiež 13sec?? :rolleyes:
pamēri sistēmas spiedienu, šitik fantastisks rezultāts pat nav redzēts ar jaunu sūkni.

es nevisu uz spiedienu skatos,bet man interesē vairāk vai abradka visu laiku nestāv vaļā! JO joki sekojoši ja sagāzē virs 3t un atlaiz gāzi uzreiz noslāpst,ja sagāzē līdz 3t nost neslāpst. + vēl bija tāds joks,ka atgvilku un pēc tam vairs nevarēja dabūt apgriezienus augšā :doh: brīvgaitā darbojās ideāli,bet kaut gāzi grīda spied apgriezini neceļās šķauda rīstās,bet nost arī neslāpst! Smird pēc benzīna ārprātīgi :gigigi:

Spiedienu un zondes rādijumus mērišu pēc brīvdienām.
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 
možais rakstīja:nu kad es mēriju, tad man sanāca, kaut kādi 2.4l minūtē - tas esot labi :bmw:
es domāju man arī vaidzetu būt virs 2l minūtē
Profila bilde
možais
Ziņojumi: 2635
Pievienojies: 09 Apr 2011, 13:10
Braucu ar: m52tub28 & e61
Atrašanās vieta: Cēsis, Allaži
tad viss ir ok.... :)
un degvielas spiediens tukšgaitā stāvēja 2.7bar un uzgazejot jamainas apmeram par 0.5bar.. :sarunats:

bet jaskatas uz vakumregulatora, kas ir reikai gala, tur bus raxtiits cik jabuut.. :clap:
Profila bilde
lauris
Ziņojumi: 34
Pievienojies: 31 Aug 2011, 20:59
Braucu ar: 330

07 Mai 2012, 19:59

Vai 2.0 vanosam ir ieteicams slīpēt galvu ?? cik liela jēga no tā?
Profila bilde
jenchs
Ziņojumi: 1314
Pievienojies: 16 Jūn 2011, 12:00
Braucu ar: e61 daily wagon
Atrašanās vieta: Jūrmala
Reputācija: 1
 

07 Mai 2012, 20:04

Tavam dzinejam iisti nekaada! Varbut kads cits var argumentet ja ir pretejs viedoklis!:)
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Profila bilde
lauris
Ziņojumi: 34
Pievienojies: 31 Aug 2011, 20:59
Braucu ar: 330

07 Mai 2012, 20:11

Kā viņu varētu nedaudz atdzīvināt? :D savādāk m50 2.0 iet labāk :@