Dzesēšanas sistēma- atgaisošana, dzesēšana, temperatūra
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- …
- 50
- chevron_right
Jautājums sekojošs-tika nomainits motors,no m43b16 uz m42,stāsts ne par to,tātad radiatora viss saliets utt,testējot pa rajonu/pasportojot temperatura viss okey,kā uzbrauc uz šosejas sāk kāpt,nomainiju udenssukni un termostatu,nočakarējos,bet šķiet ka sanāca atgaisot,pabraucu kadas 5-10min,viss normali,tureejaas darba temperatura,un tad peksni atkal sāka kāpt.. Nav tomer kartigi atgaisots? Nu vel liekot termostatu aizmirsu par to bultinu,bet cik papetiju veco,tad nesapratu ko vinja vareetu mainit,par šito ari apgaismojiet mani!Paldies!!
Skaties vai tev pečka silda visu laiku. Vai karst gaiss nāk, es lieku uz atgaisošanas vainu. Pats, kad pirmoreiz atgaisoju, ļoti mocījos, beigās tāpat aizbraucu pie Kaliks, lai slīpumā atgaiso . Galvenais ir purnu ļoti augstu pacelt, tb. uzbraukt lielā slīpumā.
Pēdējais labojis Canibal - 12 Feb 2016, 09:04, kopā labots 1 reizi.
Vēl vajag paskatīties vai pečkas radiators netek.
Pečka kaut kādu tur siltu gaisu moka ārā kur tas pečkas radiators atrodas?
Pečkas korpusā, pie vadītāja labās kāja aukstāk pie paneļa.
nu iepriekš pusgadu braukāju bez problēmām,šaubos vai tur varētu būt tā vaina
Nu paskaties to radiatoru, vislabāk izej cauri visam tosola rotācija ceļam cauri, ja vari.
Bet saku, izdari vēlreiz šādi
Gropiks » 09 Okt 2015, 21:27
1.iedarbinam auto
2.uzdzenam auto slīpumā lai purns ir gaisā (lai atgaisošanas skrūve augstākais punkts )
3. Uzsildam motoru līdz darba temperaturai lai atveras termostats.
4.ieslēdzam salonā silto gaisu max.
5. Atskruvejam vaļā atgaisošanas skrūvi un lejam pa uzpildes caurumu iekšā dzesēšanas ščidrumu, tik ilgi kamēr sāk nākt vienmerīga plusma no atgaisošanas cauruma bez burbuļiem , skruvejam ciet atgaisošanas skrūvi .
Bet saku, izdari vēlreiz šādi
Gropiks » 09 Okt 2015, 21:27
1.iedarbinam auto
2.uzdzenam auto slīpumā lai purns ir gaisā (lai atgaisošanas skrūve augstākais punkts )
3. Uzsildam motoru līdz darba temperaturai lai atveras termostats.
4.ieslēdzam salonā silto gaisu max.
5. Atskruvejam vaļā atgaisošanas skrūvi un lejam pa uzpildes caurumu iekšā dzesēšanas ščidrumu, tik ilgi kamēr sāk nākt vienmerīga plusma no atgaisošanas cauruma bez burbuļiem , skruvejam ciet atgaisošanas skrūvi .
Okey,pēdējais jautājums, kam domāta tā termostata bultiņa?? Jo es ieliku uz ''haļavu'',tas neko ietekmēt nevar?
Kā pareizāk izskalot dzesas sistēmu? Auto gadu nostāvēja nekustināts, tagad lēnām sāku visu darīt un noņemot termostatu, paveras bēdīga aina , ka antifrizs ir pie termostata ir kā nedaudz šķidrā/sabiezējums. vajadzētu iztīrīt/izskalot sistēmu?!
viewtopic.php?f=21&t=667alen rakstīja:Kā pareizāk izskalot dzesas sistēmu? Auto gadu nostāvēja nekustināts, tagad lēnām sāku visu darīt un noņemot termostatu, paveras bēdīga aina , ka antifrizs ir pie termostata ir kā nedaudz šķidrā/sabiezējums. vajadzētu iztīrīt/izskalot sistēmu?!
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Lieta taada, ir dzinejs M52B28TU kas ielikts e36. Braucot pilsētā temperatūra normas robežas viss ir labi, izbraucot uz šoseju krīt, izslēdzot pečku paliek labak.. Braucot ar 4 robu kur apgriezieni ap 4k ari šosejas režīma ok, bet piemeram braucot ap 110 un iespežot gāzi nokrīt un pec tam paceļas ja tureet ap 3.5k apgriezienu. Kas varētu but par vainu? Termostats jauns uzlikts šodien.
P.S vai tas varētu būt sakara ar pečkas vārstiem? Jo man tur ir viss amputēts iekša, respektivi palika tikai korpuss iekša viss izrauts
P.S vai tas varētu būt sakara ar pečkas vārstiem? Jo man tur ir viss amputēts iekša, respektivi palika tikai korpuss iekša viss izrauts
termostats tas ir!exx89 rakstīja:Lieta taada, ir dzinejs M52B28TU kas ielikts e36. Braucot pilsētā temperatūra normas robežas viss ir labi, izbraucot uz šoseju krīt, izslēdzot pečku paliek labak.. Braucot ar 4 robu kur apgriezieni ap 4k ari šosejas režīma ok, bet piemeram braucot ap 110 un iespežot gāzi nokrīt un pec tam paceļas ja tureet ap 3.5k apgriezienu. Kas varētu but par vainu? Termostats jauns uzlikts šodien.
P.S vai tas varētu būt sakara ar pečkas vārstiem? Jo man tur ir viss amputēts iekša, respektivi palika tikai korpuss iekša viss izrauts
vai limenis navKM-Motors rakstīja:termostats tas ir!exx89 rakstīja:Lieta taada, ir dzinejs M52B28TU kas ielikts e36. Braucot pilsētā temperatūra normas robežas viss ir labi, izbraucot uz šoseju krīt, izslēdzot pečku paliek labak.. Braucot ar 4 robu kur apgriezieni ap 4k ari šosejas režīma ok, bet piemeram braucot ap 110 un iespežot gāzi nokrīt un pec tam paceļas ja tureet ap 3.5k apgriezienu. Kas varētu but par vainu? Termostats jauns uzlikts šodien.
P.S vai tas varētu būt sakara ar pečkas vārstiem? Jo man tur ir viss amputēts iekša, respektivi palika tikai korpuss iekša viss izrauts
nu tak uzrakstiju JAUNS BEHR termostats šodien ielikts. līmenis normāā
Atgaisoji kartigi ?exx89 rakstīja:nu tak uzrakstiju JAUNS BEHR termostats šodien ielikts. līmenis normāā
Nu nezinu kas nozime kaartigi, bet karsts gaiss nak..
Pirms termostata nomaiņas bija sliktaak, tagad ir gandriz labi.. bet vistiek kkas ne tas
Pirms termostata nomaiņas bija sliktaak, tagad ir gandriz labi.. bet vistiek kkas ne tas
Ka ir ja izrauj kiskas tiem varstiem uz pecku, visu laiku karstu gaisu putis?
Sent from my LG-P710 using Tapatalk
Sent from my LG-P710 using Tapatalk
kad pečka būs ieslēgta tad karstais uz max visu laiku
Problēma tāda pēc swapa m43>m42 aukstai mašīnai kad pragriež atslēgu/tikko pielaiž temperatūras dačiks rāda jau mazliet uz zilā-mazliet mazliet pāri pirmajai baltai līnijai.Nezinu,bet manuprāt arī mazliet gļuko.temp sensoru ieliku jaunu,problēma nav mainijusies.
Stāsts tāds, dzinējs m52b28 viss bija kārtībā mašīnai vajadzēja samainīt radiatoru jo viņš bija nokalpojis savu laiku, bet ar dzesēšanu nebija nekādas problēmas, uzliku jaunu radiatoru pie viena ūdens sūkni un termostatu, atgaisoju kārtīgi karstu gaisu pūš viss ok, un tagad, kad stāv piemēram propkās sāk celties temperatūra kā nedaudz sanāk pabraukt kādus 100m uzreiz temperatūra ir uz 92 grādi mufte arī ļoti labi strādā, kādi varianti ?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- …
- 50
- chevron_right