Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- …
- 470
- chevron_right
Tapec ir divi veidu auto entuziasti, kas nopērk gatavu auto vai uztaisa paši.
Cik zinu daudzi ari ieliek mašīnu par kosmoss ar domu ja nu nospīdēs un 20% ari pārdod man čoms nessen nopirka 318 žurku ar beigtu motoru pa 280€ un ielika parastu 1.8 , nokrāsoja zilu un pa 1100 arī ielika ssa un aizgāja arī
Cik zinu daudzi ari ieliek mašīnu par kosmoss ar domu ja nu nospīdēs un 20% ari pārdod man čoms nessen nopirka 318 žurku ar beigtu motoru pa 280€ un ielika parastu 1.8 , nokrāsoja zilu un pa 1100 arī ielika ssa un aizgāja arī
Protams, ka tas nenozīmē tirgus pārskatīšanu. Vnk saku ka man e46 par 3k nekad nebūtu vajadzīgs, kur nu vēl dārgāk. Uzskatu vnk ka ne e36 ne e46 virs 3k no LV tirgus nevajadzētu pirkt, jo esmu ļoti daudzus variantus redzējis kur auto vizuāli loti labs, pilna komplektācija utt, un gala rezultātā atklājas ka tur ļoti daudz kam ir kapi.vitjazz rakstīja: ↑06 Dec 2017, 18:27 Nu,tas,ka iegādājies pa 900€,nenozīmē tirgus pārskatīšanu. Var gadiem medīt lētus,var nopirkt dārgāku un taisīt apkopes tikai. Katrs izvērtē sava maka biezumu,kā arī atkarīgs no cilvēka,kas pārdod. Vrb viņam tas auto ir kārtējais lūznis,kuru ātrāk pārdot,kādam projekiņš,kurā ir guldīta nauda,un gramu no tā viņš gribēja atgūt,pārdošanas brīdī.
Nu nezinu vai e46 ir komforta labāks par e36
Ir bijās gan ,gan-abi sūdi komforta ziņā
Es tīko paņēmu a8 ar sistu purnu
Remonts uz 3k jo viss tur ir dārgs,beeeeeeet komforta ir vienkārši nesalidzinams pat ar e38
Ir bijās gan ,gan-abi sūdi komforta ziņā
Es tīko paņēmu a8 ar sistu purnu
Remonts uz 3k jo viss tur ir dārgs,beeeeeeet komforta ir vienkārši nesalidzinams pat ar e38
ar kompatu pa brugji
kā tur bija - dārgāk - labāk?
https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... ffmjx.html
https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... ffmjx.html
Es nerunāju par 300 eiro veciem sūdiem
Šoreiz akcents tika likts uz tiem nodzitajiem briesmoņiem pa 2000 un uz augsu
Šoreiz akcents tika likts uz tiem nodzitajiem briesmoņiem pa 2000 un uz augsu
ar kompatu pa brugji
Cipruss, e46 noteikti ir komfortablāks par e36.
Protams katrs jau nem sev auto pec savas vajadzības, vēlmēm un iespējām.
Man personīgi apnika diendienā tērēt 20 eiro degvielā un es meklēju max. lētu un vismaz kaut cik zolīdu dīzeļauto lai iepistu kapeiku. Man nekāds cenā vai ekspluatācijā dārgs auto pagaidām nav vajadzīgs, ir primārākas lietas kur tērēt naudu
Blja,nu nejau šis Jurijs Gagarins ar savām 12 pakām Šis jau uz loha kaut kāda konkrēta domāts,kurš no Zimbabves uz LV pārcelsies.janjis313 rakstīja: ↑06 Dec 2017, 20:44 kā tur bija - dārgāk - labāk?
https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... ffmjx.html
bļaa tak varēja vismaz kādu ūdens spaini uzliet ja tirgo pa 12k 3k vērtu mašīnujanjis313 rakstīja: ↑06 Dec 2017, 20:44 kā tur bija - dārgāk - labāk?
https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... ffmjx.html
Un es domāju cik prasīt par savējo
jebal, 12k par e46...
man ir 2006. gada e46 kabris, pilns kā ārprāc un dīzelis. No rūpnīcas, nevis būvēts.
cik varu prasīt? 20k?
jebal, 12k par e46...
man ir 2006. gada e46 kabris, pilns kā ārprāc un dīzelis. No rūpnīcas, nevis būvēts.
cik varu prasīt? 20k?
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
Es mobile.de skatījos 318is kupejas e36 un daži prasa 3k par PFL kupeju bez M pakas ar auduma salonu un tādu arku, kur caurums tāds, ka īkšķi iebāzt var
Prieks iepazīties - Toms. Pašam bija E36 kupeja ar +- visur lemforder piekarē un TA koilām, E34 krustiņu, vēl kkādiem sīkumiem un es tajā auto jutos krietni stabilāk, drošāk un patīkamāk nekā E46 325ci stock kupejā (piekarē it kā viss labi, skate pa 0).
Being second is being the first of the losers. /Senna/
nesaprotu ko varat ņemties u.t.t e36, e46 u.t.t maksā tik cik ir jāmaksā (atbilstoši cenai jābūt arī pašam auto ) bet nevajaga arī plivināties iedomu pasaulē ka dabūs kādu sterilu un labu e36 vai e46 par 2-3keur, kur nu vel kabri
un jā e36 kļūst mazāk un tapēc cenas arī ir tādas kādas ir (atbilstošī cenai jābūt arī mašīnao) , vel kādi 2x gadi un būs kā e30 .
to ka var dabūt piemēram e46 kupeju par 2k eur labu , pilnu - tad vai nu smagi noveicās, vai nu smagi atšķiras uzskati par pilnu un labu mašīnu , kā tādu kā definīcija.
un tie kas saka ka nemaksās vairāk par 2-3keur par tādu un tādu auto - kas liedz pirkt un sūdzēties apr cenām, sēžat un gaidat kad kāds haļavas variants parādīsies, jūs tak neejat uz Rimi un nesakat ka pa tādu cenu nepirksiet sviestu u.t.t un ja pasakat tak cena nekritīsies lejā, tāpat kā ar mašīnas tirgu, negribi-nepērc par tādu cenu , bet ir mazliet janolaižas uz zemes un beigt sapņot ka pa labu eksemplaru varēsi dabūt par kapeikām.
e46 ir komfortablāks par e36 - iz savas pieredzes to saku
un jā e36 kļūst mazāk un tapēc cenas arī ir tādas kādas ir (atbilstošī cenai jābūt arī mašīnao) , vel kādi 2x gadi un būs kā e30 .
to ka var dabūt piemēram e46 kupeju par 2k eur labu , pilnu - tad vai nu smagi noveicās, vai nu smagi atšķiras uzskati par pilnu un labu mašīnu , kā tādu kā definīcija.
un tie kas saka ka nemaksās vairāk par 2-3keur par tādu un tādu auto - kas liedz pirkt un sūdzēties apr cenām, sēžat un gaidat kad kāds haļavas variants parādīsies, jūs tak neejat uz Rimi un nesakat ka pa tādu cenu nepirksiet sviestu u.t.t un ja pasakat tak cena nekritīsies lejā, tāpat kā ar mašīnas tirgu, negribi-nepērc par tādu cenu , bet ir mazliet janolaižas uz zemes un beigt sapņot ka pa labu eksemplaru varēsi dabūt par kapeikām.
e46 ir komfortablāks par e36 - iz savas pieredzes to saku
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Kļaviņ,visi grib haļjavu,pēc iespējas lētāk. Bet,kad jāsāk pašam krāmēties ap auto,būvēt kaut ko,sāk degt dirsa,un cilvēks saprot,ka nemaz tik lēti nokomplektēt pliku prefl 91.g žurku nebūs,lai beigās būtu full komplektācija. e36 ir trīs stāvokļi - gandrīz beigta, beigta un projekta auto. Viss. Pēdējā variantā jāsaprot par ko ies runa,un ne viens normāls pārdevējs pa 5 kapeikām neatdos. Diemžēl Latvijas kontekstā ne katrs to saprot, vai grib saprast!
Pilnā komplektācija
protams kadreiz ari gadas kad pardeveji mazliet kosmosa lido, ka.poemeram tas e46 pa 12k eur
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Kļaviņ, piekrītu ka labs eksemplārs maksā un par tādu arī var prasīt un maksāt, bet kā jau tu minēji auto ir jābūt atbilstošā stāvoklī tai cenai kuru par viņu prasa. Diemžēl mūsu tirgū tā ir reta parādība. Cenu kategorijā līdz 3k no e36 un e46 gandrīz vai nav ko ņemt, un daudzi eksemplāri par 3-5k kad padziļināti izpēta izrādas kapitāli nojāti.
Es jau nesaku, ka nevar prasīt daudz, pats bieži tā daru un atsevišķiem eksemplāriem tas ir normāli. Bet tas kopējais veco auto tirgus nu jau ir stipri sačakarēts. Nojāti eksemplāri tiek uzpucēti un tirgoti par labu eksemplāru cenu, tādejādi mākslīgi paceļot arī labo eksemplāru cenas. Vācijā, Francijā un Nīderlandē par 2k var dabūt labākus eksemplārus nekā pie mums par 4k...
Uzskatu, ka nav normāli par 4k nopirkt e46 kurā vēlāk atklājas ka visādi brīnumi ir jau sadarīti un ir jāiegulda vismaz 2k lai savestu kaut cik normālā stāvoklī auto.
Diemžēl pat par 3k un vairāk ir ļoti grūti atrast vairāk kā 15 gadus vecu bmw kura stāvoklis būtu kaut cik normāls un ar kuru varētu vismaz pus gadu nobraukt bez kkā taisīšanas.
Es jau nesaku, ka nevar prasīt daudz, pats bieži tā daru un atsevišķiem eksemplāriem tas ir normāli. Bet tas kopējais veco auto tirgus nu jau ir stipri sačakarēts. Nojāti eksemplāri tiek uzpucēti un tirgoti par labu eksemplāru cenu, tādejādi mākslīgi paceļot arī labo eksemplāru cenas. Vācijā, Francijā un Nīderlandē par 2k var dabūt labākus eksemplārus nekā pie mums par 4k...
Uzskatu, ka nav normāli par 4k nopirkt e46 kurā vēlāk atklājas ka visādi brīnumi ir jau sadarīti un ir jāiegulda vismaz 2k lai savestu kaut cik normālā stāvoklī auto.
Diemžēl pat par 3k un vairāk ir ļoti grūti atrast vairāk kā 15 gadus vecu bmw kura stāvoklis būtu kaut cik normāls un ar kuru varētu vismaz pus gadu nobraukt bez kkā taisīšanas.
Manuprāt, e36 vispāŗ ir tāds auto, kur vienmēr ir ko darīt, neskatoties uz to cik viņš izmaksāja pie pirkšanas. Jo pārsvarā, neviens jau nepērk žurku, lai vnk pārvietot savu dupsi no punkta A uz punktu B. Vissbiežāk, e36 tiek pirkts priekš krāmēšanas un tādā gadijuma tev tā pat būs jāiegulda nauda. Vai arī otrs variants, pirkts ka projekts, kur pašsaprotami naudu būs jāterē, lai savestu visu kārtībā un dabūt vēlamo gala produktu.ZzevsS rakstīja: ↑07 Dec 2017, 12:35 Kļaviņ, piekrītu ka labs eksemplārs maksā un par tādu arī var prasīt un maksāt, bet kā jau tu minēji auto ir jābūt atbilstošā stāvoklī tai cenai kuru par viņu prasa. Diemžēl mūsu tirgū tā ir reta parādība. Cenu kategorijā līdz 3k no e36 un e46 gandrīz vai nav ko ņemt, un daudzi eksemplāri par 3-5k kad padziļināti izpēta izrādas kapitāli nojāti.
Es jau nesaku, ka nevar prasīt daudz, pats bieži tā daru un atsevišķiem eksemplāriem tas ir normāli. Bet tas kopējais veco auto tirgus nu jau ir stipri sačakarēts. Nojāti eksemplāri tiek uzpucēti un tirgoti par labu eksemplāru cenu, tādejādi mākslīgi paceļot arī labo eksemplāru cenas. Vācijā, Francijā un Nīderlandē par 2k var dabūt labākus eksemplārus nekā pie mums par 4k...
Uzskatu, ka nav normāli par 4k nopirkt e46 kurā vēlāk atklājas ka visādi brīnumi ir jau sadarīti un ir jāiegulda vismaz 2k lai savestu kaut cik normālā stāvoklī auto.
Diemžēl pat par 3k un vairāk ir ļoti grūti atrast vairāk kā 15 gadus vecu bmw kura stāvoklis būtu kaut cik normāls un ar kuru varētu vismaz pus gadu nobraukt bez kkā taisīšanas.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- …
- 470
- chevron_right