Dažādas problēmas ar elektroniku
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- …
- 120
- chevron_right
pretestību blokam pizduļeiKukijs rakstīja:Heijā tauta izstāstiet kas pa vainu varētu būt kad pečkai slēdzis nestradā uz pirmajiem 3 robiem, bet uz 4to robu griežas un pilnu tāfeli??? Slēdzis beigts vai kādi releji, drošinātāji???
Nu skaidrs apmēram skaidra bilde, kur tas bloks atrodams??? Nu mašīnā??? Cik tāds varētu maksāt, un varbūt kādam ir ko piedāvāt??? PM vajag ļoti ļoti.
yanks rakstīja:Cik saprotu, tad rokeri ar gultņiem ir labāki motora darbības klusuma pēc, bet sliktāki, jo ir vairāk kustīgu detaļu kam saplīst.
Varūt, kāam ir bijus līdzīģa problema
Šodien pēc braukšānas , skatos pašažiera pusē deg gabarīti gan priekšā, gan aizmugurē
Un neslēdzas ārā ne par ko! Uz šo brīdi izrāvu lampiņas
Ar ko Jūs ieteiktu sākt?
Šodien pēc braukšānas , skatos pašažiera pusē deg gabarīti gan priekšā, gan aizmugurē
Un neslēdzas ārā ne par ko! Uz šo brīdi izrāvu lampiņas
Ar ko Jūs ieteiktu sākt?
pagriezienu sledzi parauj uz kreiso pusi varbūt?
Ceļot ārā krēslu laikam būšu nospiedis, paldiesseeingman rakstīja:pagriezienu sledzi parauj uz kreiso pusi varbūt?
vajadzētu izveidot sadaļu lietotāju mazie fail (vb jau ir, tad nepamanīju) lasot šito drusku pasmējos bet , nu katram gadās jau
nē nu kur entuziasms cilvēkiem skrūvēt lampiņas, drošinātājus, pus auto izjaukt, bet kloķīšus neparaustīt.
golfam pat ir "parking lights" - gabarīti deg ja virzienraditajsvira ir atstata un kādu no pusēm. tiesa e36 ir gudrāk, ka jāpaspiež tālāk un ieslēdzas tikai attiecīgajā pusē...
golfam pat ir "parking lights" - gabarīti deg ja virzienraditajsvira ir atstata un kādu no pusēm. tiesa e36 ir gudrāk, ka jāpaspiež tālāk un ieslēdzas tikai attiecīgajā pusē...
kuriem modeļiem nāca aķis bagažnieka ?
Aaa, man notika beeda... gribeeju atiestatīt eļļas servisa inervālu instrumentu panelī, un sap **** ciparos 19 ar 18 kontaktu... sakuma nesapratu kaapec nenometaas, bet skatos, es tak 18 laizu uz iiso... pec tam piedarbinu auto, itka viss kedaa, bet veelak sakas joki, panelis raustaas ( diskoteeka) kko riistaas... ko man tgd dariit ?
Vīrieši ir dzimuši starp sievietes kājām un pavada atlikušo mūžu lai tiktu atpakaļ starp tām!
Kapēc? Jo nav labākas vietas par mājām .
Kapēc? Jo nav labākas vietas par mājām .
Tieši,tādēļ es izmantoju kontrollampu...
Prroblēma ar 318I 1992 gada. Sāksim ar to, ka tādas problēmas nebija iepriekš manītas (vienīgi nosēdis aķis no mūzikas nu, bet tas poh.)
Kroče vakar sēdēju mašīnā ~2h, klausījos mūziku BEZ subwoofera (pagaidām skan tikai skaļruņi panelī, un subis ir atvienots, jau kādas 2 ned ), ik pa laikam iedarbināju mašīnu, lai pārbaudītu vai lēc, pie reizes sildīju salonu. Pienāca laiks braukt prom, un autiņš pielēca kā maziņais, ieslēdzu gaismas , salona apgaismojums satumsa nedaudz, ieslēdzu logu tīrītājus tie knapi velkās (spidometra panelī gaisma pazuda), nodomāju ka tūlīt noslāps, izslēdzu mūziku, pabraucu 30m un krustojuma vidū noslāpu kā gāzi nometu
Līdzbraucējs iestūma, atkal noslāpa, ar otro mēģinājumu pielēca, tad taisījos lapās tā ka dupsi vien mētāja. Nobraucu ~ 40 km, noslāpēju ar cerību ka rīt pielēks, lai varētu uz mājām aizbraukt.
Nākamajā rītā pielēca uz 1/2 apgrieziena, pabraucu kādus 200m pa daudzstāvu māju pagalmiem, tieku uz normāla ceļa, ieslēdzu pečku, un velns sāka slāpt. izslēdzu pečku atkal daudz maz aizgāja (mūzika bija izslēgta) . Nobraucu 10 km, maita sāk zust strāva nežēlīgi. Līdz kopmītnēm knapi tiku, nācās braukt pat bez gaismām, logu tīrītājiem un citām ekstrām.
Domāju klemmas absūbējušas. Notīrīju pielaidu un domāju ka lādēs, pabraucu gabalu atkal noslāpa. Pārbaudīju AKB vo velns rāda 6.6 V (pilnīgi nekas nedega nestrādāju u.t.t.). nomainīju citu AKB (normāli uzlādētu) nobraucu ~4 km (tālās gaismas, pečka, logu tīrītāji bija ieslēgti). maita sāka rīstīties un noslāpa. Atkal strāva pazudusi bija ~11.6 V (normāli pielēca, un viss strādāja), pēc tam jau bija kādi 9.2 V. Tā arī uz mājām tiku ar troses palīdzību.
uuuuun tgd KUR MEKLĒT PROBLĒMU?
Drošinātāji veseli.
Aizdomās ir maģis (tur diezgan apšaubāmi visi vadi pievienoti), Ģenerators, AKB, vai arī kkur vados problēma. Kādi Jūsu viedokļi
Kroče vakar sēdēju mašīnā ~2h, klausījos mūziku BEZ subwoofera (pagaidām skan tikai skaļruņi panelī, un subis ir atvienots, jau kādas 2 ned ), ik pa laikam iedarbināju mašīnu, lai pārbaudītu vai lēc, pie reizes sildīju salonu. Pienāca laiks braukt prom, un autiņš pielēca kā maziņais, ieslēdzu gaismas , salona apgaismojums satumsa nedaudz, ieslēdzu logu tīrītājus tie knapi velkās (spidometra panelī gaisma pazuda), nodomāju ka tūlīt noslāps, izslēdzu mūziku, pabraucu 30m un krustojuma vidū noslāpu kā gāzi nometu
Līdzbraucējs iestūma, atkal noslāpa, ar otro mēģinājumu pielēca, tad taisījos lapās tā ka dupsi vien mētāja. Nobraucu ~ 40 km, noslāpēju ar cerību ka rīt pielēks, lai varētu uz mājām aizbraukt.
Nākamajā rītā pielēca uz 1/2 apgrieziena, pabraucu kādus 200m pa daudzstāvu māju pagalmiem, tieku uz normāla ceļa, ieslēdzu pečku, un velns sāka slāpt. izslēdzu pečku atkal daudz maz aizgāja (mūzika bija izslēgta) . Nobraucu 10 km, maita sāk zust strāva nežēlīgi. Līdz kopmītnēm knapi tiku, nācās braukt pat bez gaismām, logu tīrītājiem un citām ekstrām.
Domāju klemmas absūbējušas. Notīrīju pielaidu un domāju ka lādēs, pabraucu gabalu atkal noslāpa. Pārbaudīju AKB vo velns rāda 6.6 V (pilnīgi nekas nedega nestrādāju u.t.t.). nomainīju citu AKB (normāli uzlādētu) nobraucu ~4 km (tālās gaismas, pečka, logu tīrītāji bija ieslēgti). maita sāka rīstīties un noslāpa. Atkal strāva pazudusi bija ~11.6 V (normāli pielēca, un viss strādāja), pēc tam jau bija kādi 9.2 V. Tā arī uz mājām tiku ar troses palīdzību.
uuuuun tgd KUR MEKLĒT PROBLĒMU?
Drošinātāji veseli.
Aizdomās ir maģis (tur diezgan apšaubāmi visi vadi pievienoti), Ģenerators, AKB, vai arī kkur vados problēma. Kādi Jūsu viedokļi
izklausās ka vainīgs ģenerātors kas nelādē!
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.
tev tiešām aķa lampa neiedegās panelī ? kaut vai uz īsu brīdi vienkārši braucot ? tavā gadījumā ģenerators vispār vairs nelādē.
par aķi bagāžniekā - tas ir visiem 6 cyl bmw neatkarīgi no gada ?
par aķi bagāžniekā - tas ir visiem 6 cyl bmw neatkarīgi no gada ?
tiesam izklausas ka generators neladee! ar ko parbaudiji akja voltazhu? ar obc vai ar testeri? kapec neparbaudiji kamer auto darbojas? normalaa ladeshanas gadijumaa butu jabut 14~14.4Vdibenštekers rakstīja:Prroblēma ar 318I 1992 gada. Sāksim ar to, ka tādas problēmas nebija iepriekš manītas (vienīgi nosēdis aķis no mūzikas nu, bet tas poh.)
Kroče vakar sēdēju mašīnā ~2h, klausījos mūziku BEZ subwoofera (pagaidām skan tikai skaļruņi panelī, un subis ir atvienots, jau kādas 2 ned ), ik pa laikam iedarbināju mašīnu, lai pārbaudītu vai lēc, pie reizes sildīju salonu. Pienāca laiks braukt prom, un autiņš pielēca kā maziņais, ieslēdzu gaismas , salona apgaismojums satumsa nedaudz, ieslēdzu logu tīrītājus tie knapi velkās (spidometra panelī gaisma pazuda), nodomāju ka tūlīt noslāps, izslēdzu mūziku, pabraucu 30m un krustojuma vidū noslāpu kā gāzi nometu
Līdzbraucējs iestūma, atkal noslāpa, ar otro mēģinājumu pielēca, tad taisījos lapās tā ka dupsi vien mētāja. Nobraucu ~ 40 km, noslāpēju ar cerību ka rīt pielēks, lai varētu uz mājām aizbraukt.
Nākamajā rītā pielēca uz 1/2 apgrieziena, pabraucu kādus 200m pa daudzstāvu māju pagalmiem, tieku uz normāla ceļa, ieslēdzu pečku, un velns sāka slāpt. izslēdzu pečku atkal daudz maz aizgāja (mūzika bija izslēgta) . Nobraucu 10 km, maita sāk zust strāva nežēlīgi. Līdz kopmītnēm knapi tiku, nācās braukt pat bez gaismām, logu tīrītājiem un citām ekstrām.
Domāju klemmas absūbējušas. Notīrīju pielaidu un domāju ka lādēs, pabraucu gabalu atkal noslāpa. Pārbaudīju AKB vo velns rāda 6.6 V (pilnīgi nekas nedega nestrādāju u.t.t.). nomainīju citu AKB (normāli uzlādētu) nobraucu ~4 km (tālās gaismas, pečka, logu tīrītāji bija ieslēgti). maita sāka rīstīties un noslāpa. Atkal strāva pazudusi bija ~11.6 V (normāli pielēca, un viss strādāja), pēc tam jau bija kādi 9.2 V. Tā arī uz mājām tiku ar troses palīdzību.
uuuuun tgd KUR MEKLĒT PROBLĒMU?
Drošinātāji veseli.
Aizdomās ir maģis (tur diezgan apšaubāmi visi vadi pievienoti), Ģenerators, AKB, vai arī kkur vados problēma. Kādi Jūsu viedokļi
parliecinies ka generators tiesam nelaadee un tad maini to nost, vai ari salabo veco
esmu redzejis srotees 6cil dzineju ar akji prieksaa. bet tas nebut nenozimee auto pirmstam nau bijis kads 4cilindrieksV1Beta rakstīja:tev tiešām aķa lampa neiedegās panelī ? kaut vai uz īsu brīdi vienkārši braucot ? tavā gadījumā ģenerators vispār vairs nelādē.
par aķi bagāžniekā - tas ir visiem 6 cyl bmw neatkarīgi no gada ?
...
par 6cyl aķi v1beta - vajadzētu būt, ja nekas nav ķīmiķots
dibenštekeri, izklausās ka ģenerators iet uz īso, uzliekot klemmes aķim nebija baigā dzirkstele?
katrā gadījumā visu laiku nosēdināt aķi un pēc tam lādēt atkal pilnu nav ģeneratoram veselīgi, tas nav paredzēts nostopā darboties uz pilnu slodzi
dibenštekeri, izklausās ka ģenerators iet uz īso, uzliekot klemmes aķim nebija baigā dzirkstele?
katrā gadījumā visu laiku nosēdināt aķi un pēc tam lādēt atkal pilnu nav ģeneratoram veselīgi, tas nav paredzēts nostopā darboties uz pilnu slodzi
tukšgaitā blāvi spīdēja, bet kā iedod kārtīgus apgriezienus normāli spīdArmando rakstīja:dibenštekers rakstīja:Prroblēma ar 318I 1992 gada. Sāksim ar to, ka tādas problēmas nebija iepriekš manītas (vienīgi nosēdis aķis no mūzikas nu, bet tas poh.)
parliecinies ka generators tiesam nelaadee un tad maini to nost, vai ari salabo vecoesmu redzejis srotees 6cil dzineju ar akji prieksaa. bet tas nebut nenozimee auto pirmstam nau bijis kads 4cilindrieksV1Beta rakstīja:tev tiešām aķa lampa neiedegās panelī ? kaut vai uz īsu brīdi vienkārši braucot ? tavā gadījumā ģenerators vispār vairs nelādē.
par aķi bagāžniekā - tas ir visiem 6 cyl bmw neatkarīgi no gada ?
[quote="Armando"][quote="dibenštekers"]Prroblēma ar 318I 1992 gada. Sāksim ar to, ka tādas problēmas nebija iepriekš manītas (vienīgi nosēdis aķis no mūzikas nu, bet tas poh.)
tiesam izklausas ka generators neladee! ar ko parbaudiji akja voltazhu? ar obc vai ar testeri? kapec neparbaudiji kamer auto darbojas? normalaa ladeshanas gadijumaa butu jabut 14~14.4V
parliecinies ka generators tiesam nelaadee un tad maini to nost, vai ari salabo veco [quote="V1Beta"]tev tiešām aķa lampa neiedegās panelī ? kaut vai uz īsu brīdi vienkārši braucot ? tavā gadījumā ģenerators vispār vairs nelādē.
pārbaudīju ar testeri.
tiesam izklausas ka generators neladee! ar ko parbaudiji akja voltazhu? ar obc vai ar testeri? kapec neparbaudiji kamer auto darbojas? normalaa ladeshanas gadijumaa butu jabut 14~14.4V
parliecinies ka generators tiesam nelaadee un tad maini to nost, vai ari salabo veco [quote="V1Beta"]tev tiešām aķa lampa neiedegās panelī ? kaut vai uz īsu brīdi vienkārši braucot ? tavā gadījumā ģenerators vispār vairs nelādē.
pārbaudīju ar testeri.
viennozimigi neladee. vari domat par gen mainju/labosanu.
intreses pec pameri spriegumu kadu gen dod araa, ja tur vispar ir ko pamerit
intreses pec pameri spriegumu kadu gen dod araa, ja tur vispar ir ko pamerit
...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- …
- 120
- chevron_right