Nixona 318iSPORT
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 23
- chevron_right
kas tas pa makrofleksa kluci zem ieplūdnieka tam tavam ex bumeram?
Smagākais bija tas, ka reduktoram stiprinājumi no būra bija nost, bet viss bija glābjams... Biju jau izfīčojis kā un ko darīt, bet uzradās pircējs.poweredbygirts rakstīja:Tik daudz ritošā bija jātaisa?
Arī pamanīju, nav nejausmas.m4z rakstīja:kas tas pa makrofleksa kluci zem ieplūdnieka tam tavam ex bumeram?
Nav jau tā, ka nekas nenotiek... Bet nemelošu un teikšu, ka mans Ferrari lielākoties ir stāvējis pa šo laiku.
14. septembrī tika noņemta galva un konstatēts, ka ceturtajā cilindrā ir brīvkustība, tātad, šāles tam cilindram bija vainīgās pie tās graboņas. Tad tika noņemts izpūtējs, jo bija jāmetina un konstatēts, ka pie bunduļa ir izpuvušas tā turošās gumijas... Nopirku jaunas gumijas un pie reizes arī galvas blīvi. Tad IS tikai stāvēja un stāvēja, jo trūka finanses... Ieliku pārdošanā diskus un pa laikam kautkādus sīkumus paskrūvēju, kā piemēram, mainīju durvju ručkas, jo ar aizdedzes atslēgu nevarēju tās aizslēgt/atslēgt (tikai ar signalizāciju). Par laimi bija no kā paņemt tās ručkas ar visu slēdzeni un atslēgu, bet tagad nožēloju, ka to vispār sāku darīt, jo tādu pi@#$os nebiju gaidījis. Nomainīju tikai vienā pusē un otra tagad stāv bez ručkas. Beidzot uzradās pircējs diskiem (EBagatskis) un braucu uz Rīgu tos pārdot, un pie reizes nopirkt šo to, lai sāktu iekustināt ''projektu''.
No lietotāja Sta4 tika nopirkts bloks ar kloķeni, virzuļiem, klaņiem utt., no lietotāja yanks tika nopirkts sajūgs ar visu kurvi un spararatu, no BMWPower.lv lietotāja ZigS tika nopirkts melns velūra salons (sēdekļi un apšifkas) (bonusā par brīvu vēl iedeva divus komplektus ar bezlēcu lukturiem ) un vietējā autodaļu bodē tika nopirktas klaņu šāles... Gribējās jau vēl gredzenus un pamatšāles nopirkt, bet tam finanses aptrūkās un pa to naudu jau varētu ielikt 2.5.
Tad vēl pa ļoti saldu ciparu (10ls caur pazīšanos ) tika iegādāts pamocīts MTech priekšējais bampers. Un tad jau pienāca diena, kad sāka kautkas notikt - autiņš tika aizgādāts pie čoma uz garāžu. Tur gan nenotika tas, kam bija jānotiek, bet tomēr kautkas notika... Tika uzliktas sēdinātās atsperes (pagaidām tikai aizmugurē) un AC Schnitzer disku replikas uz R16.
Stock pret sēdinātajām Un tad atkal Ferrari tika pārtransportēts uz citu garāžu, kur ir siltums un vairāk vietas, lai var sākt kautko darīt ar pašu galveno - dzinēju. Sākumā tika izķidāts no lietotāja Sta4 iegādātais bloks... Konstatēts, ka no šī bloka tiks ņemta kloķene un klaņi, jo virzuļi bija satikušies ar vārstiem. Tad tika celts ārā pussprāgušais IS... Lūk arī čoms (lietotājs Jankinjsh) skrūvē un viņam arī mans auto paliks lielākajā apgādībā, kad tiks sataisīts, jo daļu šajā remontā sponsorē viņš un es pats drīz, iespējams, pazūdu uz Norvēģiju.
Ārā! Beigto motoru sāku jaukt no tā cilindra, kuram bija tā brīvkustība un izņemot klaņus nevarēju ieraudzīt šāles, bet beigās ieraudzīju... Te salīdzinājumā ar jauno šāli. Mainīts būs tikai kloķene, klaņi, jaunas klaņu šāles un pāris blīves... Gribētos jau visu pa smuko, bet nu tomēr nav pa manai kabatai uztaisīt pilnu kapitalku.
Tika samainīti klaņi, noņemti gredzeni un virzuļi ielikti mērcēties benzīnā, lai paliek nedaudz tīrāki... Pagaidām tas arī viss, rīt jāiet skatīties, kas notiek ar tiem virzuļiem benzīnā - cerams, ka tīrāki būs.
14. septembrī tika noņemta galva un konstatēts, ka ceturtajā cilindrā ir brīvkustība, tātad, šāles tam cilindram bija vainīgās pie tās graboņas. Tad tika noņemts izpūtējs, jo bija jāmetina un konstatēts, ka pie bunduļa ir izpuvušas tā turošās gumijas... Nopirku jaunas gumijas un pie reizes arī galvas blīvi. Tad IS tikai stāvēja un stāvēja, jo trūka finanses... Ieliku pārdošanā diskus un pa laikam kautkādus sīkumus paskrūvēju, kā piemēram, mainīju durvju ručkas, jo ar aizdedzes atslēgu nevarēju tās aizslēgt/atslēgt (tikai ar signalizāciju). Par laimi bija no kā paņemt tās ručkas ar visu slēdzeni un atslēgu, bet tagad nožēloju, ka to vispār sāku darīt, jo tādu pi@#$os nebiju gaidījis. Nomainīju tikai vienā pusē un otra tagad stāv bez ručkas. Beidzot uzradās pircējs diskiem (EBagatskis) un braucu uz Rīgu tos pārdot, un pie reizes nopirkt šo to, lai sāktu iekustināt ''projektu''.
No lietotāja Sta4 tika nopirkts bloks ar kloķeni, virzuļiem, klaņiem utt., no lietotāja yanks tika nopirkts sajūgs ar visu kurvi un spararatu, no BMWPower.lv lietotāja ZigS tika nopirkts melns velūra salons (sēdekļi un apšifkas) (bonusā par brīvu vēl iedeva divus komplektus ar bezlēcu lukturiem ) un vietējā autodaļu bodē tika nopirktas klaņu šāles... Gribējās jau vēl gredzenus un pamatšāles nopirkt, bet tam finanses aptrūkās un pa to naudu jau varētu ielikt 2.5.
Tad vēl pa ļoti saldu ciparu (10ls caur pazīšanos ) tika iegādāts pamocīts MTech priekšējais bampers. Un tad jau pienāca diena, kad sāka kautkas notikt - autiņš tika aizgādāts pie čoma uz garāžu. Tur gan nenotika tas, kam bija jānotiek, bet tomēr kautkas notika... Tika uzliktas sēdinātās atsperes (pagaidām tikai aizmugurē) un AC Schnitzer disku replikas uz R16.
Stock pret sēdinātajām Un tad atkal Ferrari tika pārtransportēts uz citu garāžu, kur ir siltums un vairāk vietas, lai var sākt kautko darīt ar pašu galveno - dzinēju. Sākumā tika izķidāts no lietotāja Sta4 iegādātais bloks... Konstatēts, ka no šī bloka tiks ņemta kloķene un klaņi, jo virzuļi bija satikušies ar vārstiem. Tad tika celts ārā pussprāgušais IS... Lūk arī čoms (lietotājs Jankinjsh) skrūvē un viņam arī mans auto paliks lielākajā apgādībā, kad tiks sataisīts, jo daļu šajā remontā sponsorē viņš un es pats drīz, iespējams, pazūdu uz Norvēģiju.
Ārā! Beigto motoru sāku jaukt no tā cilindra, kuram bija tā brīvkustība un izņemot klaņus nevarēju ieraudzīt šāles, bet beigās ieraudzīju... Te salīdzinājumā ar jauno šāli. Mainīts būs tikai kloķene, klaņi, jaunas klaņu šāles un pāris blīves... Gribētos jau visu pa smuko, bet nu tomēr nav pa manai kabatai uztaisīt pilnu kapitalku.
Tika samainīti klaņi, noņemti gredzeni un virzuļi ielikti mērcēties benzīnā, lai paliek nedaudz tīrāki... Pagaidām tas arī viss, rīt jāiet skatīties, kas notiek ar tiem virzuļiem benzīnā - cerams, ka tīrāki būs.
Labs Darbs kas padarīts
Labi, ka kkas notiek uz priekšu
Vēl jau tikai procesā, bet nu drīz vajadzētu paša spēkiem izbraukt no boksa... Pats labākais, ka šitik dziļi motorā esmu ieurbies pirmo reizi.
Iesaku atrast svarinjus un izsveert klanjus ar virzuljiem Citiem vaardiem sakot atrodi vieglaako no chetriem un paareejos piedzen peec taa svara
Bērnībā katru rītu tētis mani veda uz bērnudārzu ar Opeli, tāpēc lamāties es jau iemācījos ļoti agri. :)
Kautvai ar fleksi no klanja pa bikinjam pajnem nost lieko
Bērnībā katru rītu tētis mani veda uz bērnudārzu ar Opeli, tāpēc lamāties es jau iemācījos ļoti agri. :)
Malacis
Bet nu par tām šālēm vnk. psc.
Bet nu par tām šālēm vnk. psc.
Kur dabuji tādas atsperes apkrāsotas?
Pirms kāda laika čomam šitādas pašas notirgoju te pat Liepājā un brīnijos kas apkrāsojis
Pirms kāda laika čomam šitādas pašas notirgoju te pat Liepājā un brīnijos kas apkrāsojis
Mjā, manas vecās šāles tad jau laikam varēja nest uz veikalu un likt plauktā tirgot...
Veiksmi darbā Skrūvēt motorus ir forša nodarbe Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Ja Tu domā par tām sēdinātajām sarkanajām, tad tādas man viņas ir oriģināli... Un ņemtas no čoma BMW.KeX rakstīja:Kur dabuji tādas atsperes apkrāsotas?
Pirms kāda laika čomam šitādas pašas notirgoju te pat Liepājā un brīnijos kas apkrāsojis
Tavas šāles tiešām izskatās kā jaunas... Man ''veselās'' pat nebija šitik smukas.marux rakstīja:Mjā, manas vecās šāles tad jau laikam varēja nest uz veikalu un likt plauktā tirgot...
Labi, ka nekas cits reizē ar šālēm neaizgāja!
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Nu, tad tā - ledus ir sakustējies un jāatskaitās arī šeit, ne tikai Twitterī.
Lūk arī pats darba stūris
Uzliktas arī priekšā zemās atsperes
Ielikti jauniepirktie sēdekļi (apšifkas jāliek, kad būšu ticis skaidrībā ar tām durvju slēdzenēm/ručkām ), bet bilžu diemžēl nav, jo garāžā tumšs un tā.
Ieliktas jaunās šāles un salikti virzuļi ''Piečurāti miglinieki'' Tad atkal bija neliela pauzīte divu nedēļu garumā, jo bija aptrūkušās finanses un ciemos bija atbraucis DjZii.
Tad tika notirgoti tie wannabe AC Schnitzer R16 diski, lai ir kautkāds kāposts un pasūtīta viena trūkstošā blīve.
Vēl iemainīts subis pret kautkādiem aftermarket R15 lietajiem diskiem, lai nav jābraukā ar bleķiniekiem. Bildē tie diski izskatās anāli, bet bez tiem vāciņiem ir OK, katrā ziņā labāk par bleķiniekiem būs.
Atnāca blīve un jau tajā pašā dienā tika krāmēts kopā Visa diena pagāja garāžā un ēst arī gribējās - turpat uz krāsniņas uzsildītas kotletkas un viss notiek Tā nu ap 2:00 naktī metu mieru un motors uz galda stāvēja jau ar uzliktu karteri un pieliktu spararatu...
NĀKAMĀ DIENA
Bija noplīsusi viena ''auss'' motora kronšteinam izplūdes pusē un to no rīta iedevu sencim uz darbu, lai sametina.
Ap kādiem 15:00 devos atkal uz garāžu, lai turpinātu darbus - iecentrēju un pieskrūvēju sajūgu, nedaudz papucēju vārstus galvai un tā Vakarā ap 18:00 sencis atveda to sametināto kronšteinu, bet nebija tas, ko biju gaidījis - materiāls kautkāds magnijs vai kas tur un īsti kvalitatīvi sencis nebija spējīgs sametināt, tāpēc viņš tur ir, kāds ir (nezinu vai TA pat ar tādu izlaidīs, bet tā tāpat tiks ieta, lai saņemtu mēnešnieci) un skrūvējot klāt parādījās jau jauna plaisa... Ja baigi man viņš d**** plēsīs, tad sameklēšu citu un nomainīšu.
Viss bija salikts un nu bija jāceļ iekšā motors - uzcēlām autiņam priekšu augšā, lai var kārbu kautkā sastutēt pretī motoram un pa diviem (bija vēl trešais, bet varēja arī iztikt) stūķējām iekšā... Sākumā negāja viss tik gludi, bet beigās iekšā gan. Tad bija atkal jāuzņem kāda maltīte - roltoni un alus pa 20 santīmiem Ap 4:00 metām mieru
Principā ļoti gribās turpināt skrūvēt, un vēl paspēt šogad iziet skati, lai var izsprukt no nodokļa, ejot to skati, bet pašlaik ir tā, ka ir safista viena galvas skrūve, tāpēc atkal tāda kā pauzīte līdz dabūšu to skrūvi un vēl tie svētki, bet ceru, ka pauze ne uz ilgu laiku...
Ā, vēl šis tas nākotnei - ar lietotāju Rekords ir sarunāta maiņa ar bagāžnieka vākiem. Saņemta paciņa ar numura paliktņiem
Ieliktas jaunās šāles un salikti virzuļi ''Piečurāti miglinieki'' Tad atkal bija neliela pauzīte divu nedēļu garumā, jo bija aptrūkušās finanses un ciemos bija atbraucis DjZii.
Tad tika notirgoti tie wannabe AC Schnitzer R16 diski, lai ir kautkāds kāposts un pasūtīta viena trūkstošā blīve.
Vēl iemainīts subis pret kautkādiem aftermarket R15 lietajiem diskiem, lai nav jābraukā ar bleķiniekiem. Bildē tie diski izskatās anāli, bet bez tiem vāciņiem ir OK, katrā ziņā labāk par bleķiniekiem būs.
Atnāca blīve un jau tajā pašā dienā tika krāmēts kopā Visa diena pagāja garāžā un ēst arī gribējās - turpat uz krāsniņas uzsildītas kotletkas un viss notiek Tā nu ap 2:00 naktī metu mieru un motors uz galda stāvēja jau ar uzliktu karteri un pieliktu spararatu...
NĀKAMĀ DIENA
Bija noplīsusi viena ''auss'' motora kronšteinam izplūdes pusē un to no rīta iedevu sencim uz darbu, lai sametina.
Ap kādiem 15:00 devos atkal uz garāžu, lai turpinātu darbus - iecentrēju un pieskrūvēju sajūgu, nedaudz papucēju vārstus galvai un tā Vakarā ap 18:00 sencis atveda to sametināto kronšteinu, bet nebija tas, ko biju gaidījis - materiāls kautkāds magnijs vai kas tur un īsti kvalitatīvi sencis nebija spējīgs sametināt, tāpēc viņš tur ir, kāds ir (nezinu vai TA pat ar tādu izlaidīs, bet tā tāpat tiks ieta, lai saņemtu mēnešnieci) un skrūvējot klāt parādījās jau jauna plaisa... Ja baigi man viņš d**** plēsīs, tad sameklēšu citu un nomainīšu.
Viss bija salikts un nu bija jāceļ iekšā motors - uzcēlām autiņam priekšu augšā, lai var kārbu kautkā sastutēt pretī motoram un pa diviem (bija vēl trešais, bet varēja arī iztikt) stūķējām iekšā... Sākumā negāja viss tik gludi, bet beigās iekšā gan. Tad bija atkal jāuzņem kāda maltīte - roltoni un alus pa 20 santīmiem Ap 4:00 metām mieru
Principā ļoti gribās turpināt skrūvēt, un vēl paspēt šogad iziet skati, lai var izsprukt no nodokļa, ejot to skati, bet pašlaik ir tā, ka ir safista viena galvas skrūve, tāpēc atkal tāda kā pauzīte līdz dabūšu to skrūvi un vēl tie svētki, bet ceru, ka pauze ne uz ilgu laiku...
Ā, vēl šis tas nākotnei - ar lietotāju Rekords ir sarunāta maiņa ar bagāžnieka vākiem. Saņemta paciņa ar numura paliktņiem
eu es alko nelietoju nu ilgak par 1 nedeļu
veiksmi darbos un kartojiet blatus benzintankos citad man liekas ka jus tur tantes neciena pec 22:00
driz atkal braukšu ciemos
veiksmi darbos un kartojiet blatus benzintankos citad man liekas ka jus tur tantes neciena pec 22:00
driz atkal braukšu ciemos
UN kāpēc galvu nenoslīpēji? Tās virsma neizskās diezko spīdoši gan burtiskā, gan pārnestā nozīmē
Finansiālu apsvērumu dēļ... Tika nomērīta un izlemts, ka nevajag, bet protams, ka gribējās noslīpēt un nevienmēr teorija pierādās praksē - vecajam krosa Golfam tika uzvārīts motors, izpūsta galvas blīve un nomainījām tikai galvas blīvi ar vārstu gumijām, un viss gāja tā kā tam būtu jāiet, pat to galvu vilkām bez dinamometriskās atslēgas.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 23
- chevron_right