Degvielas sūknis
+Yro rakstīja:Degvielas sūknis nespej uzražot pietiekamu spiedienu.
viņš jau rakstija ,ka sūknis esot jauns 3bāri esot spiediensDzerve rakstīja:Man bija pilnigi tas pats....nomainiju degvielas sukni un vis ok Vinsh nespej pietiekami padot degvielu
Sveiki. Man radusies problēma. BMW 318 M40B18. Liels degvielas patēriņš. Biju aizdzinis pieslēgt pie kompja, tur uzrādija ka zonde nelasa, ieliku jaunu zondi, patēriņš pa šoseju nokritās no 14 uz 10 litriem, bet tāpat tas ir par daudz. Samainiju sveces, gaisinieku, bet tāpat nekādu izmaiņu. Nevarētu būt pie vainas degvielas sūknis? Jo tas ir ielikts no 6cilindru e36 motora.
Sveiki. Man radusies problēma. BMW 318 M40B18. Liels degvielas patēriņš. Biju aizdzinis pieslēgt pie kompja, tur uzrādija ka zonde nelasa, ieliku jaunu zondi, patēriņš pa šoseju nokritās no 14 uz 10 litriem, bet tāpat tas ir par daudz. Samainiju sveces, gaisinieku, bet tāpat nekādu izmaiņu. Nevarētu būt pie vainas degvielas sūknis? Jo tas ir ielikts no 6cilindru e36 motora.
Sūkņi visi ir vienādi.
Vienkārši tas M40 savu ir nokalpojis un izdilis, tāpēc arī tā rij.
Vienkārši tas M40 savu ir nokalpojis un izdilis, tāpēc arī tā rij.
Nixon rakstīja:Sūkņi visi ir vienādi.
Vienkārši tas M40 savu ir nokalpojis un izdilis, tāpēc arī tā rij.
Bet iet viņš normāli, tikai ja iespiež pedāli grīdā, kārtīgi sagāzē liekas ka aizrijas ar degvielu un tad sāk bubināt.
Jā būtu izdilis tad taču eļļu arī ēstu, bet līmenis pa lielam nekrītās, varbūt minimāli, bet tas jau ir normāli.
Varbūt ir nobeidzies tas regulators vai kas viņš tur skaitās, kas galā tai trubiņai kurā turas sprauslas?
Varbūt ir nobeidzies tas regulators vai kas viņš tur skaitās, kas galā tai trubiņai kurā turas sprauslas?
To jau pārbaudīt var 2 minūtēs, bet diez vai, ja viņš kolektorā uz sotaka lietu 2 litrus, nu vells viņ zin.Juniors rakstīja:Jā būtu izdilis tad taču eļļu arī ēstu, bet līmenis pa lielam nekrītās, varbūt minimāli, bet tas jau ir normāli.
Varbūt ir nobeidzies tas regulators vai kas viņš tur skaitās, kas galā tai trubiņai kurā turas sprauslas?
Rob rakstīja:To jau pārbaudīt var 2 minūtēs, bet diez vai, ja viņš kolektorā uz sotaka lietu 2 litrus, nu vells viņ zin.Juniors rakstīja:Jā būtu izdilis tad taču eļļu arī ēstu, bet līmenis pa lielam nekrītās, varbūt minimāli, bet tas jau ir normāli.
Varbūt ir nobeidzies tas regulators vai kas viņš tur skaitās, kas galā tai trubiņai kurā turas sprauslas?
A kā to var pārbaudīt?
Labrīt, Labdien, vai ir kāds kas var palīdzēt ar savām iegūtajām prasmēm...
Tātad bmw e36 1.8 benzīns 91.gada ... nosprāga degvielas sūknis... sūkni samainījām itkā pieleca, bet vairāk par 1.5 abarotiem nedod , ja spiež vairāk tad sāk rīstīties un bumbināt un slāpst nost.. tā kā kkāds avārijas režīms...
Varbūt kāds ir saskāries ar kko tādu un var ļoti mums palīdzēt? :)
Paldies jau iepriekš....
Tātad bmw e36 1.8 benzīns 91.gada ... nosprāga degvielas sūknis... sūkni samainījām itkā pieleca, bet vairāk par 1.5 abarotiem nedod , ja spiež vairāk tad sāk rīstīties un bumbināt un slāpst nost.. tā kā kkāds avārijas režīms...
Varbūt kāds ir saskāries ar kko tādu un var ļoti mums palīdzēt? :)
Paldies jau iepriekš....
bruniniekuautoserv rakstīja:Labrīt, Labdien, vai ir kāds kas var palīdzēt ar savām iegūtajām prasmēm...
Tātad bmw e36 1.8 benzīns 91.gada ... nosprāga degvielas sūknis... sūkni samainījām itkā pieleca, bet vairāk par 1.5 abarotiem nedod , ja spiež vairāk tad sāk rīstīties un bumbināt un slāpst nost.. tā kā kkāds avārijas režīms...
Varbūt kāds ir saskāries ar kko tādu un var ļoti mums palīdzēt? :)
Paldies jau iepriekš....
Paskaties kas ar svecēm.
svecēm viss kārtībā.. var būt tā ka iemesls tam ir degvielas filtrs..? jo pirmstam 2 sūkņi nobira un sūknim tam filtriņam bija mala vaļā atplīsusi...
Nomaini filtru.. Daudziem mirst sukni, jo filtr vel stav no rupnicas un sen jau deformeti :)bruniniekuautoserv rakstīja:svecēm viss kārtībā.. var būt tā ka iemesls tam ir degvielas filtrs..? jo pirmstam 2 sūkņi nobira un sūknim tam filtriņam bija mala vaļā atplīsusi...
veciem suknjiem ljoti nepatik auksts laiks, taa ir normala paradiba, ka ziemaa izbeidzas suknis.
...
Sveiki! Mana problēma ir tāda, ielēju degvielu, pus bāku, mašīnu noliku uz kādu nedēļu. Kad iekāpu mašīnā pagriezu aizdedzi tā neleca....Tad nu nācu pie slēdziena kad vainīgs degvielas sūknis, nomainīju degvielas sūkni mašīna pieleca, bet raustījās un nākošajā dienā atkal nosprāga....Sūknis vainīgs nav, ejam tālāk, drošinātājs- dzīvs, relejs klikšķ, tad nodomāju vainīga kontakt grupa, jo tā man visu laiku gļučīja, visu izjaucot pamanīju kad izdilusi gliemene, kura ieiet kontakt grupā, lai to nomainītu noņēmu slēdzeni un ieliku citu kontakt grupu, gliemeni, slēdzeni. Visu saliku kopā, un nodomāju būs labais, bet nekā sūkni negriež....ieliku atpakaļ veco slēdzeni, jo tai atslēgas galā iebūvēta kaut kāda figņa ar batareju uz 5 vai 6 V. Ieliekot to atpakaļ tik un tā nekā...Jautājums spečukiem, nevar būt tā kad tā figņa atslēgas galā ir ar nosēdušos bateriju un ir saistīta ar EWS vai imubilaizeru?????????varbūt tas ir viens un tas pats, bet to bateriju atslēgā nēsmu mainījis jau gdi 4.
Lieta tāda ka visu laiku sit ārā sūkņa drošinātāju,ko skatīties,ko pārbaudīt?
Suknis čupā, vadi uz īso, relejam pisec
Paldies :) Nomainīju benzīna sūkni un viss strādā.-AF- rakstīja:Suknis čupā, vadi uz īso, relejam pisec
M50b20 vanos apedis nedelas laika jau 4 suknus,svilsts nost pat tad ja suknis nem stravu no akulumatora. Moska pasā degvielas sistema kada problema kas nelauj normali cirkulet degvielai?
Degvielas filtra vai suknja sieta mekle problemuzurkae36 rakstīja:M50b20 vanos apedis nedelas laika jau 4 suknus,svilsts nost pat tad ja suknis nem stravu no akulumatora. Moska pasā degvielas sistema kada problema kas nelauj normali cirkulet degvielai?