Agris_E36
Kas te jauns?
Agrim meita!
Tas skaidrs, bet šeit ir e36 forums, tāpēc vairāk interesēja, kas ar auto.
Ar auto tiek braukts un vizināta meita!
Nolēmu nedaudz aprakstīt kā nu šis e36 ir kalpojis pēdējos 6 gadus. Šos gadus auto izmantoju ikdienai un tiek uzturēts tehniskā kārtība, par vizuālo mazāk domājot.
Aiz neko darīt paskatot mājās BMW grāmatiņas, pēdējo lapu, var secināt, ka tam ticamāk bijis oriģināls nobraukums. Nedaudz info par nobrauktiem KM. Mani km sāks no 2009. gada.
Datums Odometrs Nobraukums
22.09.2020 398940 6277
24.09.2019 392663 889
04.09.2019 391774 10940
24.08.2018 380834 67
21.08.2018 380767 10046
16.08.2017 370721 9272
26.08.2016 361449 9353
12.08.2015 352096 63
11.08.2015 352033 558
13.07.2015 351475 4956
03.07.2014 346519 11039
29.06.2013 335480 1189
01.06.2013 334291 16792
25.05.2012 317499 26180
17.05.2011 291319 1222
02.05.2011 290097 24911
26.04.2010 265186 20764
21.04.2009 244422 706 -------
02.04.2009 243716 11181
29.12.2007 232535 1866
23.11.2007 230669 1877
26.10.2007 228792 19728
25.10.2006 209064 209064
Mēģināsim sarakstīt par to ko nācies mainīt un darīt vainu tāpēc ka nepatika, vai tāpēc ka nobeidzās:
* vanos gumijas gredzeni.
* kulisei plastmasas gredzens, ap šifteri, plastmasas šaibiņas.
* kartera ventilācijai jauni blīvslēgi.
* aizmugure atsaites.
* kartera blīve, eļļas korpusa blīve.
* aizmugures amortizatori Bilstein b6 dzeltenie monotube ( vienam koni amītim netīšām iespiedām sarūsējušu galu līdz gumijai un iznāca āra gaiss). Teikšu ka Bilsteini labāk patika aizmugurei nekā koni.
* vēlreiz mainīta ZF kārba, iepriekšējai pirmie divi robi sāka niķoties. Sāk likties ka veselas viņas vairs nevar dabūt, un labāk ir kādu remontēt.
* Pie reizes uzlikts m20 vienmasas spararats + kurvis + sajūgs.
* bremzes uzliktas no e46 2.8, jauni diski + kalotkas. Priekšā lielāks suports un aizmugure ventilējamie diski. Minimums priekšā 16R diski. Orģinālās e36 bremzes aizmugure sāka ļoti kaitināt, jo suporti ik pa laikam mēdza iestrēgt. Pieredze – ja kaut nedaudz ir rūsa iekšā vai uz cilindra, maini visu kam ir rūsa, nevis čakarējies ar to ka atkal rūsa izlīdīs.
* m3 aizmugures bundulis – vienkārši prieka pēc pagadījās.
* m3 aizmugures oriģinālais bampers.
* stūre samainīta uz citādāku un taisnāku.
* izpūtēja rezonatori vidū jau otreiz likti jaunu. Pirmie laikam bija par mazu un ātri izdega. Otrie tika likti lielāki, līdz ar to arī klusāks un patīkamāks palika.
* gala bunduļa gumijas bukses. Ilgi baidījos, ka būs jāmetina tās skruves, bet veiksmīgi nomainījas.
* Metinātas/pastiprinātas 3 dankrota vietas/sliekšņi. Kā arī abas aizmugures sēdvietu grīdas vietas.
* likts jauns degvielas sūknis. Liku jo vienkārši gadījās tikt pie jauna. Efekts bija jūtams dzinēja gaitai kopumā. Iepriekš mainot degvielas filtru vienmēr jutu starpību. Tajā laikā jau tas varēja liecināt par pazeminātu spiedienu sistēmā. Tā kā uz reikas nenāca ventīls lai nomērītu, tad starpību nezināšu.
* Mainīts jauns kloķenes devējs. Mainīju jo dzinējs saka izteiktāk kāpt kā pa trepēm un nedaudz ilgāk jāpagriež lai pielektu.
* Pēdējos gados saņēmos nomainīt jaunu dzesēšanas radiatoru, apnika visu laiku pieliet – nebija gan daudz jāpielej. Ar nedaudz sulojošu nobraukāju šķiet 9 gadi vismaz.
* mainīts komforta relejs – sāka nestrādāt lūka, nospiežot pogu izslēdzas ārā.
* mainīts logu tīrītāju mehānisms. Slotiņas saka iet lēnāk un lēnāk, kamēr alumīnijs pārlūza. Iespējams kārtīga ieeļošana noteiktās vietās būtu palīdzējusi tam nesalūzt. Citādi braucot likās ka vienkārši motorīts iet uz beigām.
* ABS dačiks.
* vējstikls, jo skatē vairs neizlaida.
* akumulators – jau bija svaks, bet “covid” piebeidza.
* šarnīri priekšā visi 2x myle cietie ārējie + iekšējie lemforder. Parasti gan plīsa tikai ārejie. Iekšējos mainīju pa ceļam.
* amortizatoru atbalsti 2 gabali priekšā.
* viena lietota aizdedzes spole.
Un standarta lietas (eļļas, filtri, kluči, sveces, riepas, spuldzītes, slotiņas utt.)
Šķiet, ka šim auto daudz vairs nav palicis, kas nebūtu mainīts vai labots tā dzīves gaitā.
Auto vai tā detaļas plāno doties uz pārdošanu, bet vēl nav apdomāts vai kaut ko tirgot atsevišķi vai mēģināt komplektā.
Un nedaudz bildes kas mainās vizuālajā pēc gadiem - rūsa piepalīdz pārvērsties: Bik salona:
Aiz neko darīt paskatot mājās BMW grāmatiņas, pēdējo lapu, var secināt, ka tam ticamāk bijis oriģināls nobraukums. Nedaudz info par nobrauktiem KM. Mani km sāks no 2009. gada.
Datums Odometrs Nobraukums
22.09.2020 398940 6277
24.09.2019 392663 889
04.09.2019 391774 10940
24.08.2018 380834 67
21.08.2018 380767 10046
16.08.2017 370721 9272
26.08.2016 361449 9353
12.08.2015 352096 63
11.08.2015 352033 558
13.07.2015 351475 4956
03.07.2014 346519 11039
29.06.2013 335480 1189
01.06.2013 334291 16792
25.05.2012 317499 26180
17.05.2011 291319 1222
02.05.2011 290097 24911
26.04.2010 265186 20764
21.04.2009 244422 706 -------
02.04.2009 243716 11181
29.12.2007 232535 1866
23.11.2007 230669 1877
26.10.2007 228792 19728
25.10.2006 209064 209064
Mēģināsim sarakstīt par to ko nācies mainīt un darīt vainu tāpēc ka nepatika, vai tāpēc ka nobeidzās:
* vanos gumijas gredzeni.
* kulisei plastmasas gredzens, ap šifteri, plastmasas šaibiņas.
* kartera ventilācijai jauni blīvslēgi.
* aizmugure atsaites.
* kartera blīve, eļļas korpusa blīve.
* aizmugures amortizatori Bilstein b6 dzeltenie monotube ( vienam koni amītim netīšām iespiedām sarūsējušu galu līdz gumijai un iznāca āra gaiss). Teikšu ka Bilsteini labāk patika aizmugurei nekā koni.
* vēlreiz mainīta ZF kārba, iepriekšējai pirmie divi robi sāka niķoties. Sāk likties ka veselas viņas vairs nevar dabūt, un labāk ir kādu remontēt.
* Pie reizes uzlikts m20 vienmasas spararats + kurvis + sajūgs.
* bremzes uzliktas no e46 2.8, jauni diski + kalotkas. Priekšā lielāks suports un aizmugure ventilējamie diski. Minimums priekšā 16R diski. Orģinālās e36 bremzes aizmugure sāka ļoti kaitināt, jo suporti ik pa laikam mēdza iestrēgt. Pieredze – ja kaut nedaudz ir rūsa iekšā vai uz cilindra, maini visu kam ir rūsa, nevis čakarējies ar to ka atkal rūsa izlīdīs.
* m3 aizmugures bundulis – vienkārši prieka pēc pagadījās.
* m3 aizmugures oriģinālais bampers.
* stūre samainīta uz citādāku un taisnāku.
* izpūtēja rezonatori vidū jau otreiz likti jaunu. Pirmie laikam bija par mazu un ātri izdega. Otrie tika likti lielāki, līdz ar to arī klusāks un patīkamāks palika.
* gala bunduļa gumijas bukses. Ilgi baidījos, ka būs jāmetina tās skruves, bet veiksmīgi nomainījas.
* Metinātas/pastiprinātas 3 dankrota vietas/sliekšņi. Kā arī abas aizmugures sēdvietu grīdas vietas.
* likts jauns degvielas sūknis. Liku jo vienkārši gadījās tikt pie jauna. Efekts bija jūtams dzinēja gaitai kopumā. Iepriekš mainot degvielas filtru vienmēr jutu starpību. Tajā laikā jau tas varēja liecināt par pazeminātu spiedienu sistēmā. Tā kā uz reikas nenāca ventīls lai nomērītu, tad starpību nezināšu.
* Mainīts jauns kloķenes devējs. Mainīju jo dzinējs saka izteiktāk kāpt kā pa trepēm un nedaudz ilgāk jāpagriež lai pielektu.
* Pēdējos gados saņēmos nomainīt jaunu dzesēšanas radiatoru, apnika visu laiku pieliet – nebija gan daudz jāpielej. Ar nedaudz sulojošu nobraukāju šķiet 9 gadi vismaz.
* mainīts komforta relejs – sāka nestrādāt lūka, nospiežot pogu izslēdzas ārā.
* mainīts logu tīrītāju mehānisms. Slotiņas saka iet lēnāk un lēnāk, kamēr alumīnijs pārlūza. Iespējams kārtīga ieeļošana noteiktās vietās būtu palīdzējusi tam nesalūzt. Citādi braucot likās ka vienkārši motorīts iet uz beigām.
* ABS dačiks.
* vējstikls, jo skatē vairs neizlaida.
* akumulators – jau bija svaks, bet “covid” piebeidza.
* šarnīri priekšā visi 2x myle cietie ārējie + iekšējie lemforder. Parasti gan plīsa tikai ārejie. Iekšējos mainīju pa ceļam.
* amortizatoru atbalsti 2 gabali priekšā.
* viena lietota aizdedzes spole.
Un standarta lietas (eļļas, filtri, kluči, sveces, riepas, spuldzītes, slotiņas utt.)
Šķiet, ka šim auto daudz vairs nav palicis, kas nebūtu mainīts vai labots tā dzīves gaitā.
Auto vai tā detaļas plāno doties uz pārdošanu, bet vēl nav apdomāts vai kaut ko tirgot atsevišķi vai mēģināt komplektā.
Un nedaudz bildes kas mainās vizuālajā pēc gadiem - rūsa piepalīdz pārvērsties: Bik salona:
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Tīri intresei, kas dzīvē tāds notika, ka pēc 6 gadiem atkal kaut ko ieraksti šeit.
Ik pa laikam jau gribēju atjaunot info, bet tā arī nesaņēmos. Pietika tikai laika atjaunot 3er foruma softu
Pagāja vēl 6 gadi un nolēmu iegādāties auto ar ko var normāli pārvietoties arī 4 cilvēki
Lietošanai 3 auto vairs īsti nevajag un domājot ko ar šo darīt, saņēmos sarakstīt atmiņai gan sev gan citiem par to kā šim auto gājis un ko tas ir prasījis.
eh tie laiki...Agris rakstīja: ↑04 Mai 2011, 23:18
5. uz februaara pusi iepirkts un ap apriili ielikti elektriskie+apsildaamie Vader benkji + pārējais salons—tas viss no iirijas— liels paldies armandam par izpaliidzeeshanu :)
Salons ar dabiigo aadu diezgan labā stavoklī, jo razots eiropas modelim ( blakussedeetaaj benkjim abaas puseees rokturi), tad ticis braukts pa anglju un iiru zemeem, var redzeet ka tas benkjis vairaak padilis. Tagad ir latvijaa, padeldeesim sofera benkji.
Komplektaa visi benkji, apsivkas, aatrumklokja un ru4nika apvalks, stoiku plastmasi, slieksnju plastmasi, aizmugures plaukts, aadas rokubalts melnie griesti pilns komplekts.- 500 ls (ar visu atveshanu, sainjoshanu un darbu)
a1.jpg
a2.jpg
a3.jpg
a4.jpg
a5.jpg
a6.jpg
a7.jpg
a8.jpg
a9.jpg
a10.jpg