Lagunengrun by Shreks

Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

16 Mai 2013, 08:16

Kas ar kardāna un reduktora saderību?
Profila bilde
kristaps90
Ziņojumi: 400
Pievienojies: 13 Jūl 2012, 12:38
Braucu ar: nom,nom e46
Atrašanās vieta: MurMastiene,Norway,Alesund
Reputācija: 1
 

16 Mai 2013, 21:17

mēs kad mainījām e36,2.5 reduktoru,kļūdas pēc uzlikām no usa m3 reduktoru ikke probleme :lol: reduktori praktiski vienādi,kardāna gals ar reduktoru,derēja 1pret1. :clap: nezinu kā būs ar evo kardānu.
Profila bilde
Shreks
Ziņojumi: 702
Pievienojies: 13 Nov 2012, 20:20
Braucu ar: 325i un Fionu
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 2
 

17 Mai 2013, 00:54

Nuuu, pagaidaam neder :D kardaanam galaa 6 skruuves, man reduktoram 4as :D bet cerams sanaaks savienot visu, velak arii zinjoshu kas un kaa ;) tagad sanaak jaagaida pasuutiitaas detaljas un eljlja vismaz nedeelju, tapeec tagad klaat nekjeros, jo ar mashiinu uz darbu jaabrauc. Bet nu tiks nopirkts ritenis :D

Bet usa m3 tak ir zf kaarba, kaa tur vareeja dereet tas kardaans, jo garumaa tak ar atshkjiras :D
m50b25 + getrag s6s 420g + 3.73 lsd = way to go
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 

17 Mai 2013, 03:19

prieks ka viss snajemts :clap:
ari eiro m3 ir zf karba ;)
flanchi nederes, kad liksi virsuu tev vajag pastities kaa vieglak darit, varbut var krustinju samainit, varbut visu pedejo posmu, varbut flanchus, ja nekas cits neatliks sametinasi to kardanu no diviem vienu, tas tiesam nebus sarezgiti. domaju par to tev nevajadzetu uzrtaukties vienk laicigi jau paintresejies kur kas un kaa, lai gadijumaa vari to visu izdarit.
krustinju mainot vajadzetu jaunas cepurites vai kaa jus vinjas msaucat, respektivi naglinju turoshas detaljinjas. bet nu ar vecajam iztiksi :drink:
...
Profila bilde
rolisc
Ziņojumi: 266
Pievienojies: 27 Apr 2013, 16:43
Braucu ar: pelēci

17 Mai 2013, 07:07

nice :super:
Profila bilde
kristaps90
Ziņojumi: 400
Pievienojies: 13 Jūl 2012, 12:38
Braucu ar: nom,nom e46
Atrašanās vieta: MurMastiene,Norway,Alesund
Reputācija: 1
 

17 Mai 2013, 20:20

man bija 2.5 ar getrage un kardāns tāds pats,bet iespējams ka tam m3 reduktoram bija nomainīts tas gala krustiņš jo tas 3.2 pa dzimšanai bija automāts un manuāls varbūt bija likts arī no kaut kāda 2.5 ar zf ,nezinu,bet zinu,ka uzlikām un braukāju. labi netaisīšu offtopiku, veiksmi uzinstalēt to 6pk kārbu! :super:
Profila bilde
Martinsons
Ziņojumi: 86
Pievienojies: 25 Feb 2012, 22:29
Braucu ar: R15
Atrašanās vieta: Gauja

17 Jūn 2013, 10:37

shrek - iemet kādu bildi ar zaļo!
sen nav redzēts :shura:
Profila bilde
Sabinchix
Ziņojumi: 1612
Pievienojies: 29 Jan 2012, 21:12
Braucu ar: Subaru&kawasakininja

17 Jūn 2013, 13:25

Martinsons rakstīja:shrek - iemet kādu bildi ar zaļo!
sen nav redzēts :shura:
Tieši tā!
Pazudis kkur esi :nenene:
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 

17 Jūn 2013, 14:08

mazliet pacietibu, cilveks pabeigs iesakto projektu un bus updateits. pagaidam varu pacukstet prieksaa, ka viss notiek ar so auto :yes:
...
Profila bilde
Shreks
Ziņojumi: 702
Pievienojies: 13 Nov 2012, 20:20
Braucu ar: 325i un Fionu
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 2
 

09 Jūl 2013, 21:19

Ok, mēģināšu nu jau trešo reizi uzrakstīt :doh:

Tātad, ar auto īstenībā neka diži liels nav mainījies. Beidzoties ziemai, beidzās arī kārba :lol:
Respektīvi, ja, kopš auto iegādes, otrajā likās ar krakšķi, tad pēc ziemas, jau meta ārā no roba..
Tā kā braukt prieka vairs nebija, kopš ziemas jau biju pāris sarunas pārmijis ar Armando un biju ļoti nosliecies uz 6speed kārbu..nu bija tā iespēja un pēc algas dienas atkal sakomunicēju ar Armando, kurš arī izdarīja visu dirty job (kārbas atrašana, aizbraukšana pakaļ, iegāde, kardāna sagādāšana, piegāde), un nepagāja ne ilgs laiks, kā kārba stāvēja mājas pagalmā un jau sauca pēc swapa :D . Priekš manis tas bija kas pilnīgi jauns, bet apņēmības pilns biju gatavs ķerties klāt.

Diemžēl nebija pieejams ne pacēlājs, ne bedre, tapēc, zinot, ka nebūs 'viens un divi' gatavs, tika izveidots mākslīgs pacēlums uz kā uzbraukt auto..
IMG_0313 (2).JPG
Te jau ņemot izpūtēju nost.
IMG_0316.JPG
IMG_0317 (2).JPG
IMG_0318 (2).JPG
Kad dabūju kardānu nost, uzreiz savējo piesviedu klāt jaunajam, lai saprastu, ko kā iespējams sakombinēt.. iekšā bija maza cerība, ka iespējams vienkārši vidusdaļā varēšu swapot vietām aizmugurējās daļas, bet bildē augstāk var redzēt, ka tas nu nebūs iespējams. Ok, kardānu atstāju pašu pēdējo, kārba sākumā jāsamaina :lol:

Neiedziļinoties sīkumos, principā visas kārbas skrūves dabūju vaļā bez īpaša stresa..IZŅEMOT - mans auto ir apveltīts ar vēl vienu īpašu ekstru - startera skrūvēm otrā pusē ir uzgriežņi :D Tas ir vnk vāks :lol: Paspēju trīs dienas apdomāt visas savas dzīves gaitas un zināmos lamuvārdus, sapirkos startera atslēgas, bet nekā, netieku kārtīgi klāt, lai varētu atvilkt vaļā augšējo startera skrūvi.. Tajā brīdī biš nolaidās rokas. Bet nu neko, atpakaļ jau nu netaisos visu krāmēt.. Zinu, ka variants ir ņemt nost izplūdes koletoru, ko man negribējās darīt.. Tapēc tika nolemts izcelt motoru, jo būtu arī vieglāk uzskrūvēt jauno kārbu virsū, kas ir diezgan smagāka un garāka.. Pietiek rakstīt :lol:
IMG_0343.JPG
IMG_0405 (2).JPG
Noliktas kārbas salīdzinājumam. Parastā getrag 5speed vs getrag 6speed

Uzlikta jaunā kārba, pirms dzinēja iecelšanas, motors samazgāts ar uzsildītu dīzeli, jo viss bija eļļā :reika:lauki:
IMG_0424 (2).JPG
Kad dzinējs tika iecelts, salikta visa provodka atpakaļ un piešķilts. Pa vidam paspēju pakāst vēl to plastmasiņu, kas gāzes trosīti pievieno pie droseles, to uzsūtiju jaunu

Tālākās gaitas ar kardānu nākamajās bildēs. Tā kā abiem kardāniem gala krustiņi ir galīgi atšķirīgi, manas acis neredzēja citu variantu kā vienkārši :svarka racing: kardāns.

Atskaites vieta tika ņemta no kardāna stiprinājuma vietas, jo tai jābūt tādai pašai (manis paša pieņēmums haha)
IMG_0470 (2).JPG
Šādi tas izskatījās galos
IMG_0469 (2).JPG
IMG_0471 (2).JPG
Lai piemetinātu jauno kardānu galu +/- balansā, tika izmantota vienkārša tehnika - stienis ar leņķiem uz kura tika novietots kardāna gals un tam klāt piestumts jaunais kardāns, kurš tiks metināts klāt. kkā tā.
IMG_0471 (2).JPG
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
m50b25 + getrag s6s 420g + 3.73 lsd = way to go
Profila bilde
Ridlihs
Ziņojumi: 5132
Pievienojies: 13 Jūn 2012, 09:43
Braucu ar: Braucu ar:
Atrašanās vieta: Azerbaidžānas Republika
Reputācija: 7
 

09 Jūl 2013, 21:47

ideāli.... apsveicu ar 6 robu kārbu :super:
Profila bilde
Shreks
Ziņojumi: 702
Pievienojies: 13 Nov 2012, 20:20
Braucu ar: 325i un Fionu
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 2
 

09 Jūl 2013, 21:49

IMG_0473 (2).JPG
IMG_0475 (2).JPG
IMG_0484 (2).JPG
Kardāns uzlikts un derēja perfekti. Tālāk sākās problēmas ar to, ka sajūgs neizspiedās līdz galam. Mēģināju atgaisot, nekā, zvanīju Armando, ieteica pagarināt, ok, mēģināju, nekā. Slēdzot no tukšgaitas jūt kā kardāns griež līdzi. Braucot uz priekšu vēl varēja pārslēgties, atpakaļ ar starpgāzīti arī. Uzsūtiju jaunu sajūga cilindrīti priekš šīs kārbas, itkā atšķiroties viņi. Samainīju, bet nekā.. Vajadzēja braukt uz lidostu, braucu pa šoseju līdz atskan būkšķis (ķip kā riepa sprāgtu), nometu malā un konstatēju, ka priekšā podkriļņiks norauts un iespiests starp ratu un spārnu. Daudz nedomāju un izrāvu viņu ārā, domājot, ka tā jau problēmu netrūkst.. bet kopš tā brīža kārba slēdzas perfekti :D es nezinu, kas kapēč un kā, bet Armando to skaidroja, ka iespējams, ka kārba nebija īsti savā vietā, tad ieleca.. hvz. Lai pats paskaidro :D

Pa vidu visam tika sasūtīti kkādi loriņi mašīnai - Kārbai eļļā Castrol Dextron 3, jauns atslēgas vidiņš, podziņas un tapiņas.
IMG_0492 (2).JPG
IMG_0493 (2).JPG
Un lūk iegūtais rezultāts - m50b25 3.7 LSd
IMG_0566 (2).JPG

Atvainojos par slikto bilžu kvalitāti, bet nu neļauj te ielikt vairāk par 1mb un ar netīrām rokām vairāk par iphonu rokās negribas ņemt :lol:


Īpašs paldies Armando, par kārbu, par neskaitāmajiem padomiem un palīdzību, patīkami sadarboties bija..
Īstenībā kam šis raksts interesē :lol:
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
m50b25 + getrag s6s 420g + 3.73 lsd = way to go
Profila bilde
Linda
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2798
Pievienojies: 23 Feb 2013, 22:23
Braucu ar: netīru 3.0
Atrašanās vieta: Lielvārde
Reputācija: 14
 

09 Jūl 2013, 21:54

Man! Jo kādreiz nākotnē arī gribētu 6 robu kārbu :giggle:
Bet labs darbs padarīts :super:
It's all about the win

bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām :gigigi:
Profila bilde
Shreks
Ziņojumi: 702
Pievienojies: 13 Nov 2012, 20:20
Braucu ar: 325i un Fionu
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 2
 

09 Jūl 2013, 21:58

Ridlihs rakstīja:ideāli.... apsveicu ar 6 robu kārbu :super:
Paldies, paldies. No šī visa ļoti daudz mācijos un nākamreiz viss noteikti noritētu raitāk :)
m50b25 + getrag s6s 420g + 3.73 lsd = way to go
Profila bilde
GunTixV
Ziņojumi: 575
Pievienojies: 18 Apr 2013, 11:32
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: MurMastiene
Reputācija: 2
 

09 Jūl 2013, 22:26

Un ka ar reduktora atiecibam? Cik saprotu ta visa borgele 6robi lai butu ekanomiskaks?
Profila bilde
Shreks
Ziņojumi: 702
Pievienojies: 13 Nov 2012, 20:20
Braucu ar: 325i un Fionu
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 2
 

09 Jūl 2013, 23:12

Reduktors ir 3.7x, tā visa borgele ir, lai patēriņš būtu kā normālam e36, bet robi īsāki0, cēliens lielāks, pa šoseju brauktu kā normāls cilvēks nevis pie 120 ir 4k rpm.. kkā tā.
m50b25 + getrag s6s 420g + 3.73 lsd = way to go
Profila bilde
Sabinchix
Ziņojumi: 1612
Pievienojies: 29 Jan 2012, 21:12
Braucu ar: Subaru&kawasakininja

10 Jūl 2013, 09:04

uhh nju malacis!! :yes: ;)
Prieks skatīties, ka tomēr viss notiek un pat kā vēl ;) :clap: :super:

Lai veicas turpmākos darbiņos!! :yes:
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 

10 Jūl 2013, 11:16

nu tad beidzot :super:
malacis. prieks palidzet. emm par to karbas vietaa ieleksanu, biju domajis to daksu vai ka jus vinju saucat :D
katraa zinjaa reals pieradijms, ka vajag tik gribet un nebut slinkam un visu var izdarit.
ps ari man bija patikami sadarboties. :super:
...
rvars
Ziņojumi: 1001
Pievienojies: 07 Mar 2012, 20:01
Braucu ar: sapņiem
Atrašanās vieta: lauki

10 Jūl 2013, 11:50

Un kardānu arī izdevās normāli sametināt, nekādas vibrācijas nav? :rolleyes:
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Profila bilde
Shreks
Ziņojumi: 702
Pievienojies: 13 Nov 2012, 20:20
Braucu ar: 325i un Fionu
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 2
 

11 Jūl 2013, 00:11

Paldies visiem par atbalstu :hahaha: Censhos kaut ko dariit,primaari gribas tehniski savest kaartiibaa un tad domaat par vizuaalo staavokli.. naakamais ir piekare un ruusa. un riepas. daudz riepu :lol: :lol: :lol:

Armando - iisti nesapratu, kaa tu biji domaajis par to kardaana paarveidoshanu, tajaa sheemaa ko man suutiji,tapeec dariiju pa savam :D

Par kardaanu - diendiena braukaaju, nekaadas ieveerojamas vibraacijas nejuutu, neskaitot to, ka taapat vislaik nesanaak pa liidzenu celju maukt + priekshaa disks uzsists.. bet jaa, esmu ljoti apmierinaats :)
m50b25 + getrag s6s 420g + 3.73 lsd = way to go