Lagunengrun by Shreks
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 15
- chevron_right
Kas ar kardāna un reduktora saderību?
mēs kad mainījām e36,2.5 reduktoru,kļūdas pēc uzlikām no usa m3 reduktoru ikke probleme reduktori praktiski vienādi,kardāna gals ar reduktoru,derēja 1pret1. nezinu kā būs ar evo kardānu.
Nuuu, pagaidaam neder kardaanam galaa 6 skruuves, man reduktoram 4as bet cerams sanaaks savienot visu, velak arii zinjoshu kas un kaa tagad sanaak jaagaida pasuutiitaas detaljas un eljlja vismaz nedeelju, tapeec tagad klaat nekjeros, jo ar mashiinu uz darbu jaabrauc. Bet nu tiks nopirkts ritenis
Bet usa m3 tak ir zf kaarba, kaa tur vareeja dereet tas kardaans, jo garumaa tak ar atshkjiras
Bet usa m3 tak ir zf kaarba, kaa tur vareeja dereet tas kardaans, jo garumaa tak ar atshkjiras
m50b25 + getrag s6s 420g + 3.73 lsd = way to go
prieks ka viss snajemts
ari eiro m3 ir zf karba
flanchi nederes, kad liksi virsuu tev vajag pastities kaa vieglak darit, varbut var krustinju samainit, varbut visu pedejo posmu, varbut flanchus, ja nekas cits neatliks sametinasi to kardanu no diviem vienu, tas tiesam nebus sarezgiti. domaju par to tev nevajadzetu uzrtaukties vienk laicigi jau paintresejies kur kas un kaa, lai gadijumaa vari to visu izdarit.
krustinju mainot vajadzetu jaunas cepurites vai kaa jus vinjas msaucat, respektivi naglinju turoshas detaljinjas. bet nu ar vecajam iztiksi
ari eiro m3 ir zf karba
flanchi nederes, kad liksi virsuu tev vajag pastities kaa vieglak darit, varbut var krustinju samainit, varbut visu pedejo posmu, varbut flanchus, ja nekas cits neatliks sametinasi to kardanu no diviem vienu, tas tiesam nebus sarezgiti. domaju par to tev nevajadzetu uzrtaukties vienk laicigi jau paintresejies kur kas un kaa, lai gadijumaa vari to visu izdarit.
krustinju mainot vajadzetu jaunas cepurites vai kaa jus vinjas msaucat, respektivi naglinju turoshas detaljinjas. bet nu ar vecajam iztiksi
...
man bija 2.5 ar getrage un kardāns tāds pats,bet iespējams ka tam m3 reduktoram bija nomainīts tas gala krustiņš jo tas 3.2 pa dzimšanai bija automāts un manuāls varbūt bija likts arī no kaut kāda 2.5 ar zf ,nezinu,bet zinu,ka uzlikām un braukāju. labi netaisīšu offtopiku, veiksmi uzinstalēt to 6pk kārbu!
shrek - iemet kādu bildi ar zaļo!
sen nav redzēts :shura:
sen nav redzēts :shura:
Tieši tā!Martinsons rakstīja:shrek - iemet kādu bildi ar zaļo!
sen nav redzēts :shura:
Pazudis kkur esi
mazliet pacietibu, cilveks pabeigs iesakto projektu un bus updateits. pagaidam varu pacukstet prieksaa, ka viss notiek ar so auto
...
Ok, mēģināšu nu jau trešo reizi uzrakstīt
Tātad, ar auto īstenībā neka diži liels nav mainījies. Beidzoties ziemai, beidzās arī kārba
Respektīvi, ja, kopš auto iegādes, otrajā likās ar krakšķi, tad pēc ziemas, jau meta ārā no roba..
Tā kā braukt prieka vairs nebija, kopš ziemas jau biju pāris sarunas pārmijis ar Armando un biju ļoti nosliecies uz 6speed kārbu..nu bija tā iespēja un pēc algas dienas atkal sakomunicēju ar Armando, kurš arī izdarīja visu dirty job (kārbas atrašana, aizbraukšana pakaļ, iegāde, kardāna sagādāšana, piegāde), un nepagāja ne ilgs laiks, kā kārba stāvēja mājas pagalmā un jau sauca pēc swapa . Priekš manis tas bija kas pilnīgi jauns, bet apņēmības pilns biju gatavs ķerties klāt.
Diemžēl nebija pieejams ne pacēlājs, ne bedre, tapēc, zinot, ka nebūs 'viens un divi' gatavs, tika izveidots mākslīgs pacēlums uz kā uzbraukt auto..
Te jau ņemot izpūtēju nost.
Kad dabūju kardānu nost, uzreiz savējo piesviedu klāt jaunajam, lai saprastu, ko kā iespējams sakombinēt.. iekšā bija maza cerība, ka iespējams vienkārši vidusdaļā varēšu swapot vietām aizmugurējās daļas, bet bildē augstāk var redzēt, ka tas nu nebūs iespējams. Ok, kardānu atstāju pašu pēdējo, kārba sākumā jāsamaina
Neiedziļinoties sīkumos, principā visas kārbas skrūves dabūju vaļā bez īpaša stresa..IZŅEMOT - mans auto ir apveltīts ar vēl vienu īpašu ekstru - startera skrūvēm otrā pusē ir uzgriežņi Tas ir vnk vāks Paspēju trīs dienas apdomāt visas savas dzīves gaitas un zināmos lamuvārdus, sapirkos startera atslēgas, bet nekā, netieku kārtīgi klāt, lai varētu atvilkt vaļā augšējo startera skrūvi.. Tajā brīdī biš nolaidās rokas. Bet nu neko, atpakaļ jau nu netaisos visu krāmēt.. Zinu, ka variants ir ņemt nost izplūdes koletoru, ko man negribējās darīt.. Tapēc tika nolemts izcelt motoru, jo būtu arī vieglāk uzskrūvēt jauno kārbu virsū, kas ir diezgan smagāka un garāka.. Pietiek rakstīt
Noliktas kārbas salīdzinājumam. Parastā getrag 5speed vs getrag 6speed
Uzlikta jaunā kārba, pirms dzinēja iecelšanas, motors samazgāts ar uzsildītu dīzeli, jo viss bija eļļā :reika:lauki: Kad dzinējs tika iecelts, salikta visa provodka atpakaļ un piešķilts. Pa vidam paspēju pakāst vēl to plastmasiņu, kas gāzes trosīti pievieno pie droseles, to uzsūtiju jaunu
Tālākās gaitas ar kardānu nākamajās bildēs. Tā kā abiem kardāniem gala krustiņi ir galīgi atšķirīgi, manas acis neredzēja citu variantu kā vienkārši :svarka racing: kardāns.
Atskaites vieta tika ņemta no kardāna stiprinājuma vietas, jo tai jābūt tādai pašai (manis paša pieņēmums haha) Šādi tas izskatījās galos Lai piemetinātu jauno kardānu galu +/- balansā, tika izmantota vienkārša tehnika - stienis ar leņķiem uz kura tika novietots kardāna gals un tam klāt piestumts jaunais kardāns, kurš tiks metināts klāt. kkā tā.
Tātad, ar auto īstenībā neka diži liels nav mainījies. Beidzoties ziemai, beidzās arī kārba
Respektīvi, ja, kopš auto iegādes, otrajā likās ar krakšķi, tad pēc ziemas, jau meta ārā no roba..
Tā kā braukt prieka vairs nebija, kopš ziemas jau biju pāris sarunas pārmijis ar Armando un biju ļoti nosliecies uz 6speed kārbu..nu bija tā iespēja un pēc algas dienas atkal sakomunicēju ar Armando, kurš arī izdarīja visu dirty job (kārbas atrašana, aizbraukšana pakaļ, iegāde, kardāna sagādāšana, piegāde), un nepagāja ne ilgs laiks, kā kārba stāvēja mājas pagalmā un jau sauca pēc swapa . Priekš manis tas bija kas pilnīgi jauns, bet apņēmības pilns biju gatavs ķerties klāt.
Diemžēl nebija pieejams ne pacēlājs, ne bedre, tapēc, zinot, ka nebūs 'viens un divi' gatavs, tika izveidots mākslīgs pacēlums uz kā uzbraukt auto..
Te jau ņemot izpūtēju nost.
Kad dabūju kardānu nost, uzreiz savējo piesviedu klāt jaunajam, lai saprastu, ko kā iespējams sakombinēt.. iekšā bija maza cerība, ka iespējams vienkārši vidusdaļā varēšu swapot vietām aizmugurējās daļas, bet bildē augstāk var redzēt, ka tas nu nebūs iespējams. Ok, kardānu atstāju pašu pēdējo, kārba sākumā jāsamaina
Neiedziļinoties sīkumos, principā visas kārbas skrūves dabūju vaļā bez īpaša stresa..IZŅEMOT - mans auto ir apveltīts ar vēl vienu īpašu ekstru - startera skrūvēm otrā pusē ir uzgriežņi Tas ir vnk vāks Paspēju trīs dienas apdomāt visas savas dzīves gaitas un zināmos lamuvārdus, sapirkos startera atslēgas, bet nekā, netieku kārtīgi klāt, lai varētu atvilkt vaļā augšējo startera skrūvi.. Tajā brīdī biš nolaidās rokas. Bet nu neko, atpakaļ jau nu netaisos visu krāmēt.. Zinu, ka variants ir ņemt nost izplūdes koletoru, ko man negribējās darīt.. Tapēc tika nolemts izcelt motoru, jo būtu arī vieglāk uzskrūvēt jauno kārbu virsū, kas ir diezgan smagāka un garāka.. Pietiek rakstīt
Noliktas kārbas salīdzinājumam. Parastā getrag 5speed vs getrag 6speed
Uzlikta jaunā kārba, pirms dzinēja iecelšanas, motors samazgāts ar uzsildītu dīzeli, jo viss bija eļļā :reika:lauki: Kad dzinējs tika iecelts, salikta visa provodka atpakaļ un piešķilts. Pa vidam paspēju pakāst vēl to plastmasiņu, kas gāzes trosīti pievieno pie droseles, to uzsūtiju jaunu
Tālākās gaitas ar kardānu nākamajās bildēs. Tā kā abiem kardāniem gala krustiņi ir galīgi atšķirīgi, manas acis neredzēja citu variantu kā vienkārši :svarka racing: kardāns.
Atskaites vieta tika ņemta no kardāna stiprinājuma vietas, jo tai jābūt tādai pašai (manis paša pieņēmums haha) Šādi tas izskatījās galos Lai piemetinātu jauno kardānu galu +/- balansā, tika izmantota vienkārša tehnika - stienis ar leņķiem uz kura tika novietots kardāna gals un tam klāt piestumts jaunais kardāns, kurš tiks metināts klāt. kkā tā.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
m50b25 + getrag s6s 420g + 3.73 lsd = way to go
ideāli.... apsveicu ar 6 robu kārbu
Pa vidu visam tika sasūtīti kkādi loriņi mašīnai - Kārbai eļļā Castrol Dextron 3, jauns atslēgas vidiņš, podziņas un tapiņas.
Un lūk iegūtais rezultāts - m50b25 3.7 LSd
Atvainojos par slikto bilžu kvalitāti, bet nu neļauj te ielikt vairāk par 1mb un ar netīrām rokām vairāk par iphonu rokās negribas ņemt
Īpašs paldies Armando, par kārbu, par neskaitāmajiem padomiem un palīdzību, patīkami sadarboties bija..
Īstenībā kam šis raksts interesē
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
m50b25 + getrag s6s 420g + 3.73 lsd = way to go
Man! Jo kādreiz nākotnē arī gribētu 6 robu kārbu
Bet labs darbs padarīts
Bet labs darbs padarīts
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Paldies, paldies. No šī visa ļoti daudz mācijos un nākamreiz viss noteikti noritētu raitāk :)Ridlihs rakstīja:ideāli.... apsveicu ar 6 robu kārbu
m50b25 + getrag s6s 420g + 3.73 lsd = way to go
Un ka ar reduktora atiecibam? Cik saprotu ta visa borgele 6robi lai butu ekanomiskaks?
Reduktors ir 3.7x, tā visa borgele ir, lai patēriņš būtu kā normālam e36, bet robi īsāki0, cēliens lielāks, pa šoseju brauktu kā normāls cilvēks nevis pie 120 ir 4k rpm.. kkā tā.
m50b25 + getrag s6s 420g + 3.73 lsd = way to go
uhh nju malacis!!
Prieks skatīties, ka tomēr viss notiek un pat kā vēl
Lai veicas turpmākos darbiņos!!
Prieks skatīties, ka tomēr viss notiek un pat kā vēl
Lai veicas turpmākos darbiņos!!
nu tad beidzot
malacis. prieks palidzet. emm par to karbas vietaa ieleksanu, biju domajis to daksu vai ka jus vinju saucat
katraa zinjaa reals pieradijms, ka vajag tik gribet un nebut slinkam un visu var izdarit.
ps ari man bija patikami sadarboties.
malacis. prieks palidzet. emm par to karbas vietaa ieleksanu, biju domajis to daksu vai ka jus vinju saucat
katraa zinjaa reals pieradijms, ka vajag tik gribet un nebut slinkam un visu var izdarit.
ps ari man bija patikami sadarboties.
...
Un kardānu arī izdevās normāli sametināt, nekādas vibrācijas nav?
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Paldies visiem par atbalstu Censhos kaut ko dariit,primaari gribas tehniski savest kaartiibaa un tad domaat par vizuaalo staavokli.. naakamais ir piekare un ruusa. un riepas. daudz riepu
Armando - iisti nesapratu, kaa tu biji domaajis par to kardaana paarveidoshanu, tajaa sheemaa ko man suutiji,tapeec dariiju pa savam
Par kardaanu - diendiena braukaaju, nekaadas ieveerojamas vibraacijas nejuutu, neskaitot to, ka taapat vislaik nesanaak pa liidzenu celju maukt + priekshaa disks uzsists.. bet jaa, esmu ljoti apmierinaats :)
Armando - iisti nesapratu, kaa tu biji domaajis par to kardaana paarveidoshanu, tajaa sheemaa ko man suutiji,tapeec dariiju pa savam
Par kardaanu - diendiena braukaaju, nekaadas ieveerojamas vibraacijas nejuutu, neskaitot to, ka taapat vislaik nesanaak pa liidzenu celju maukt + priekshaa disks uzsists.. bet jaa, esmu ljoti apmierinaats :)
m50b25 + getrag s6s 420g + 3.73 lsd = way to go
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 15
- chevron_right