E36-drakelv
ar tiem kompensatoriem ir tā, kad es mainīju savam dzinēju no šujmašīnas uz 2.5, donora mašīnā tam 2.5 kompensatori neklabēja, ieliku savā i opā klab tie sūdi, nu neko sadalenes nost, kompensatorus izjaucu, izspaidīju, bendžā izmērcēju, visu saliku kopā saregulēju vanosu utt. atkal jaunu eļļu ielēju, šoreiz sintētiku (un ne no lētā gala), pielaidu sākumā pāris sekundes šie paklabēja un tad klusums, izgonkojos un no tās dienas tie nav klabējuši.
BMW-Big Money Waste
Blin, es pat speciāli kad jaucu galvu, skatījos kompensātorus, pļurīgos metu āra un liku virsū normālus.drakelv rakstīja:Principā vis ir nomainīts, strādā, tikai esmu diezgan neapmierināts ar pašu motoru, jo kad lietotājam Janex325 prasīju vai kompensatori klab, teica ka neklabot, bet līdz ko motors ir silts aiziet tak tak tak. un par tādu pašu ciparu ir m52b28 piedāvājumā. Vairs jau nav varianti.
Autoserviss tavam E36
Labojam ritošo daļu, metinam, labojam vai mainam dzinējus, un daram vēl daudzko citu.
Autocentrs Rīga
http://www.autocentrsriga.lv
Labojam ritošo daļu, metinam, labojam vai mainam dzinējus, un daram vēl daudzko citu.
Autocentrs Rīga
http://www.autocentrsriga.lv
Es to4 to pašu tam dzinējam izdarīju ko drake_lv atdevu.Slim rakstīja:ar tiem kompensatoriem ir tā, kad es mainīju savam dzinēju no šujmašīnas uz 2.5, donora mašīnā tam 2.5 kompensatori neklabēja, ieliku savā i opā klab tie sūdi, nu neko sadalenes nost, kompensatorus izjaucu, izspaidīju, bendžā izmērcēju, visu saliku kopā saregulēju vanosu utt. atkal jaunu eļļu ielēju, šoreiz sintētiku (un ne no lētā gala), pielaidu sākumā pāris sekundes šie paklabēja un tad klusums, izgonkojos un no tās dienas tie nav klabējuši.
Autoserviss tavam E36
Labojam ritošo daļu, metinam, labojam vai mainam dzinējus, un daram vēl daudzko citu.
Autocentrs Rīga
http://www.autocentrsriga.lv
Labojam ritošo daļu, metinam, labojam vai mainam dzinējus, un daram vēl daudzko citu.
Autocentrs Rīga
http://www.autocentrsriga.lv
Ir kaudze ar 2.5 kompensātoriem, varu for free atdot daļu!
Autoserviss tavam E36
Labojam ritošo daļu, metinam, labojam vai mainam dzinējus, un daram vēl daudzko citu.
Autocentrs Rīga
http://www.autocentrsriga.lv
Labojam ritošo daļu, metinam, labojam vai mainam dzinējus, un daram vēl daudzko citu.
Autocentrs Rīga
http://www.autocentrsriga.lv
itka pa 72ls var dabut 24 jaunus, apsveru domu kada garlaicigaa rudens vakara pirms ziemas pasedet ar chomu garazaa paskruuvet.Sakuma gan nomeerisu ellas spiedienu, lai nebutu dirsaa darbs un sauss maksSlim rakstīja:ar tiem kompensatoriem ir tā, kad es mainīju savam dzinēju no šujmašīnas uz 2.5, donora mašīnā tam 2.5 kompensatori neklabēja, ieliku savā i opā klab tie sūdi, nu neko sadalenes nost, kompensatorus izjaucu, izspaidīju, bendžā izmērcēju, visu saliku kopā saregulēju vanosu utt. atkal jaunu eļļu ielēju, šoreiz sintētiku (un ne no lētā gala), pielaidu sākumā pāris sekundes šie paklabēja un tad klusums, izgonkojos un no tās dienas tie nav klabējuši.
ta īsti nav jēga no lietotiem, saskrūvēs un atkal būs no jauna vissJanex325 rakstīja:Ir kaudze ar 2.5 kompensātoriem, varu for free atdot daļu!
Labāk protams likt jaunus
Autoserviss tavam E36
Labojam ritošo daļu, metinam, labojam vai mainam dzinējus, un daram vēl daudzko citu.
Autocentrs Rīga
http://www.autocentrsriga.lv
Labojam ritošo daļu, metinam, labojam vai mainam dzinējus, un daram vēl daudzko citu.
Autocentrs Rīga
http://www.autocentrsriga.lv
Ja pa tādu cenu tiešām 24 jauni, tad dari to!
Kādam ir idejas kā atrast šitiem caurumiem katram nozīmi? Service manuālī mēģināju atrast kaut ko, bet ļoti slikti orientējos viņā.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
beigu galā man radās jautājumi. Tas kas Tev pārlika motoru pārlika viņu ar visiem vadiem līdz šitiem spraudņiem? jeb tikai ECU samainīja?
Īsti ar nesapratu, motors itkā no e34, tad ielikts e30 un tagad trāpijis e36
Jautājumns pārejiem. Bildēs redzamajiem štekeriem pini paliek brīvi tā tak defaultā nebutu jābūt ne?
Un palasiju par to droseles devēju-bij kkur līdzigi simptomi aprakstiti.
Un šajā http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=21&t=441topikā ir par droseles testu ar multimetru ja manam kompim netici
Īsti ar nesapratu, motors itkā no e34, tad ielikts e30 un tagad trāpijis e36
Jautājumns pārejiem. Bildēs redzamajiem štekeriem pini paliek brīvi tā tak defaultā nebutu jābūt ne?
Un palasiju par to droseles devēju-bij kkur līdzigi simptomi aprakstiti.
Un šajā http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=21&t=441topikā ir par droseles testu ar multimetru ja manam kompim netici
lasīju par to droseles stāvokļa devēju, simptomi atbilst visi kā viens, atradu uz veca motora tadu pašu, pēc kataloga viņi ir identiski, tikai skrūve no dir*** šitai droselei ir virsū, jau ir mainīts ar līkām rokām pēc latviešu "pievilkt kārtīgi" metodes tā ka skrūvei krustiņš izjūk. rīt jādomā kā tās iznīcinātās skrūves atskrūvēt.
Diskus esi nomainijis vai ari valmiera vel kadam ir peleks sedans?
V.P.
V.P.
ir viens līdzīgs valmierā vizinās apkārt, nezinu kam tas ir. diski tie paši.
Pāris bildītes aiz garlaicības
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Šis tas kas izdarīts pēc ziemas:
Vēlreiz nomērīts eļļas spiediens, aukstam un siltam motoram, spiediens bija ideāls.
Vēlāk:
Nomainīti kompensātori (pērkot motoru teica ka esot labi, 80% vini bij melni izpisti)
Saregulētas pareizi sadalenes (motora pārdevējs mainot kompensatorus nebij uzlicis uz pareizās augstākā punkta metkas, līdz ar to motors mocījās, salikām kā vajag, un rūc kā bite).
Jauna tehniskā apskate (nekas nebija jālabo pēc iepriekšējās, tikai bija janomazgā apakša jo biju nolaistījis eļļu un apskates vecis domāja ka sulo nenormāli)
Nomainīts reduktors , pusasis un kardāns uz 2.5. Ar otro beidzot var gāzt uz 100 nevis 70
Uzlikts jauns GMM, ķīniešu, bet strādā kā orģināls.
Uzlikta jauna bosch zonde.
Iegādāts vesels un ar visiem pikseļiem OBC18. Tuvākie plāni šai vasarai:
OBC18 uzstādīšana
Sīko kasjaku salabošana
Pulēšana
Ādas recaro salons
Disku pārkrāsošana
Jaunas riepas, jo skatē aizrādīja
Un iespējams vēl priekšā uzlikšu coilas, jo 40mm sēdinājums kkā parāk augstu liekās.
un viena skaista bildīte noslēgumā:
Vēlreiz nomērīts eļļas spiediens, aukstam un siltam motoram, spiediens bija ideāls.
Vēlāk:
Nomainīti kompensātori (pērkot motoru teica ka esot labi, 80% vini bij melni izpisti)
Saregulētas pareizi sadalenes (motora pārdevējs mainot kompensatorus nebij uzlicis uz pareizās augstākā punkta metkas, līdz ar to motors mocījās, salikām kā vajag, un rūc kā bite).
Jauna tehniskā apskate (nekas nebija jālabo pēc iepriekšējās, tikai bija janomazgā apakša jo biju nolaistījis eļļu un apskates vecis domāja ka sulo nenormāli)
Nomainīts reduktors , pusasis un kardāns uz 2.5. Ar otro beidzot var gāzt uz 100 nevis 70
Uzlikts jauns GMM, ķīniešu, bet strādā kā orģināls.
Uzlikta jauna bosch zonde.
Iegādāts vesels un ar visiem pikseļiem OBC18. Tuvākie plāni šai vasarai:
OBC18 uzstādīšana
Sīko kasjaku salabošana
Pulēšana
Ādas recaro salons
Disku pārkrāsošana
Jaunas riepas, jo skatē aizrādīja
Un iespējams vēl priekšā uzlikšu coilas, jo 40mm sēdinājums kkā parāk augstu liekās.
un viena skaista bildīte noslēgumā:
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
var vērt ciet, mašīna pārdota citam saimniekam, un šāds ir rezultāts: https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... bxmgx.html
par vienu e36 mazāk.
par vienu e36 mazāk.