Paceļam jaudu M52B25!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 9
- chevron_right
Vēl reiz saku, intereses, informācijas pēc jautāju.. Lai kaut ko vairāk tieši par tiem m52b25 uzzinātu :)540i rakstīja:Pacha rakstīja:Tad kapēc jau kādu laiku ir dzirdēts vārds "deforsēts" pieminot m52b25?540i rakstīja:Uzliec uz m50b25 m52b25 iepludes kolektoru, un izpludi, buus tev deforssets!
Nekas tur nav deforsets, motors ir vieglāks, un griež vieglāk.
Tu gribi teikt, ka uzliekot to uz m50 padiršās 20zs?
Nu tad kā Tu to domā deforsēts ?
Maximāla grieze m52 ir pie zemākiem rpm kura ir tāda pati ..
Maximalie hp arī pie zemākiem rpm..
Motors ir par 30kg vieglāks, labāk novada karstumu, vadība ir labāka, vārsti vieglāki, 0-100km/h dinamika pēc oem datiem 1:1 kaut 20zs mazāk...Tas motors ir pat mazliet labāks, savlaik kad vizinājos 200metros 325 vispār nebija jautājums ka varētu finišēt man priekšā, man bija m50 ieplūde, 328 izplūde 3.15 bloķis, labs čipots 325 ar bloķi korpusu stabili zaudēja...
Ja nemaldos M52B25 ir arī mazāka kompresijas pakāpe, un šos motorus vispār sauc nevis deforsēts, bet dekompresēts. Mazāka kompresija, kas samazināta uz kloķenes/klaņa gājiena rēķina, līdz ar to ir tie 170zs.
Maldies, m52b25 ir augstāka kompresijas pakāpe par m52b28.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
jā, ekspert, tikai salīdzināti tiek m52b25 ar m50b25
Un kaut kad kāds cilvēks googlē meklēs informāciju par m5x dzinēju atšķirībām un atradīs šito topiku
Tāda pati kā m50 bezvanosam un par 0.5 augstāka kā vanosam.kkk_24 rakstīja:jā, ekspert, tikai salīdzināti tiek m52b25 ar m50b25
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
pilnīgas muļķības.Ruu rakstīja:Ja nemaldos M52B25 ir arī mazāka kompresijas pakāpe, un šos motorus vispār sauc nevis deforsēts, bet dekompresēts. Mazāka kompresija, kas samazināta uz kloķenes/klaņa gājiena rēķina, līdz ar to ir tie 170zs.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
virzuļa gāieni ir identiski m50b25 un m52b25
Pastāstīsi kā ir patiesībā? Nu tā lai man un pārējiem ir skaidrs. :)he9600 rakstīja:pilnīgas muļķības.Ruu rakstīja:Ja nemaldos M52B25 ir arī mazāka kompresijas pakāpe, un šos motorus vispār sauc nevis deforsēts, bet dekompresēts. Mazāka kompresija, kas samazināta uz kloķenes/klaņa gājiena rēķina, līdz ar to ir tie 170zs.
Sent from my HTC One using Tapatalk
šitas viss jau ir izmalsts sīki, jo sīki jau n-tās reizes n-tajos topikos, varu saderēt, ka pēc mēneša vēlreiz tiks malts līdzīga nosaukuma topikā, kur kārtējais lietotājs interesēsies par jauniepirkto dzinēju. Iesaku adminiem beidzot no tiem topikiem izmakšķerēt derīgo vienā topikā uzlikt "sticky" ar nosaukumu "m50b25 vs m52b25/b28" un visus pārējos dzēst.
Pa lielam dzinējs ir tas pats (tb tilpums - cil. diametrs, kloķenes gājiens - ir tas pats, galva tā paša), atšķiras vadība ar visiem tai piesaistītajiem dzelžiem.
Pa lielam dzinējs ir tas pats (tb tilpums - cil. diametrs, kloķenes gājiens - ir tas pats, galva tā paša), atšķiras vadība ar visiem tai piesaistītajiem dzelžiem.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
M50TUB25 vs M52B25
M50
klanis ar šālēm 140mm, ~670g
Virzulis ar gredzeniem ~370g, kompresijas augstums ~32,55mm
pirksts 22x12,8x53,8mm ~106g
M52
klanis ar šālēm 140mm, ~577g
Virzulis ar gredzeniem ~342g, kompresijas augstums ~32,7mm
pirksts 22x12,8x54,9mm ~107g
Mērījumi nav pārāk precīzi, pa rokai nekā precīzāka nebija. Kad būs laiks nomērīšu bloka augstumus un kloķenes nosvēršu. Varbūt kādam ir izārdīti M50B25, M52B28 un M52TUB28 motori?
btw
M54B30
klanis ar šālēm 135mm, ~614g
Virzulis ar gredzeniem ~314g, kompresijas augstums ~28,32mm
pirksts 22x12,8x55,8mm ~108g
M50
klanis ar šālēm 140mm, ~670g
Virzulis ar gredzeniem ~370g, kompresijas augstums ~32,55mm
pirksts 22x12,8x53,8mm ~106g
M52
klanis ar šālēm 140mm, ~577g
Virzulis ar gredzeniem ~342g, kompresijas augstums ~32,7mm
pirksts 22x12,8x54,9mm ~107g
Mērījumi nav pārāk precīzi, pa rokai nekā precīzāka nebija. Kad būs laiks nomērīšu bloka augstumus un kloķenes nosvēršu. Varbūt kādam ir izārdīti M50B25, M52B28 un M52TUB28 motori?
btw
M54B30
klanis ar šālēm 135mm, ~614g
Virzulis ar gredzeniem ~314g, kompresijas augstums ~28,32mm
pirksts 22x12,8x55,8mm ~108g
Kur rodas visas sitas idejas, pareizak sakot iluzijas, fantazijas ka m50 ir ta un sita no pirksta izzisti labaks?Ruu rakstīja:Pastāstīsi kā ir patiesībā? Nu tā lai man un pārējiem ir skaidrs. :)he9600 rakstīja:pilnīgas muļķības.Ruu rakstīja:k nemaldos M52B25 ir arī mazāka kompresijas pakāpe, un šos motorus vispār sauc nevis deforsēts, bet dekompresēts. Mazāka kompresija, kas samazināta uz kloķenes/klaņa gājiena rēķina, līdz ar to ir tie 170zs.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Ja virzula diametrs un tilpums ir vienads ka tad vienam var but mazaks virzula gajiens?
M52 arkolektoru un izputeju jauda ir apgriezienos pavilkta uz zemo galu, logiska doma jo ikdiena braucot neviens tapat visu laiku nepish redlainaa, lidz ar to maksimalie zirgi sanak nedaudz zemaki, jo zirgspeki rekinas izmantojot rpm un grizes momentu.
Un ja daudziem laikam nav lemts saprast ko nozime griezes moments un ko izsaka ta likne attieciba pret rpm, un auto jauda asociesies tikai ar maksimalajiem zirgspekiem, tadiem ari bus brinities kapec tipa mazjaudigaks auto iet atrak par jaudigaku
Cilvēki mīļie. Nejau tikai hp un nm padara auto ātru,bet visi faktori,mainīgie,pārējie parametri un galvenokārt(manā filozofijā) braucējs. šo pamatoju ar 13.gada atklāšanas timeattack. Kur 1.8(laikam tas bija) ierindojās 2.vietā pēc laikiem. Šo visu bazaru es vēlētos attiecināt uz seeingam textu par mazjaudu kas ir "ātrāks" par lieljaudau.
Mans jautājums kā blondīne ir sekojošs.
Tad "čipot " ir jēga ? Jo mani uztrauc teikums kur kompis regulējās atpakaļ. Es neesmu biezais, bet man ir palaimējies ar īpašu dzinēju. Un es vēlētos iejaukties ecu,bet ne vems.
Mans jautājums kā blondīne ir sekojošs.
Tad "čipot " ir jēga ? Jo mani uztrauc teikums kur kompis regulējās atpakaļ. Es neesmu biezais, bet man ir palaimējies ar īpašu dzinēju. Un es vēlētos iejaukties ecu,bet ne vems.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
seeingman viss gludi es jau vakar +/- gribeju to pašu uzrakstit bet aturejos lai rosas diskusija
Pēdējais labojis Dj_Zii - 08 Jan 2014, 23:41, kopā labots 1 reizi.
tava gadijuma viss tur rule tapat un vari neiespringt bet tev pa\sam sakuma jasaprot ko tu gribi darit likt slipi vai rumbula skrietieszuze91 rakstīja:Cilvēki mīļie. Nejau tikai hp un nm padara auto ātru,bet visi faktori,mainīgie,pārējie parametri un galvenokārt(manā filozofijā) braucējs. šo pamatoju ar 13.gada atklāšanas timeattack. Kur 1.8(laikam tas bija) ierindojās 2.vietā pēc laikiem. Šo visu bazaru es vēlētos attiecināt uz seeingam textu par mazjaudu kas ir "ātrāks" par lieljaudau.
Mans jautājums kā blondīne ir sekojošs.
Tad "čipot " ir jēga ? Jo mani uztrauc teikums kur kompis regulējās atpakaļ. Es neesmu biezais, bet man ir palaimējies ar īpašu dzinēju. Un es vēlētos iejaukties ecu,bet ne vems.
nē, es runāju par ātrumu taisnē, tb spēju paātrināties.zuze91 rakstīja:Cilvēki mīļie. Nejau tikai hp un nm padara auto ātru,bet visi faktori,mainīgie,pārējie parametri un galvenokārt(manā filozofijā) braucējs. šo pamatoju ar 13.gada atklāšanas timeattack. Kur 1.8(laikam tas bija) ierindojās 2.vietā pēc laikiem. Šo visu bazaru es vēlētos attiecināt uz seeingam textu par mazjaudu kas ir "ātrāks" par lieljaudau.
Mans jautājums kā blondīne ir sekojošs.
Tad "čipot " ir jēga ? Jo mani uztrauc teikums kur kompis regulējās atpakaļ. Es neesmu biezais, bet man ir palaimējies ar īpašu dzinēju. Un es vēlētos iejaukties ecu,bet ne vems.
tev varbūt kāds tolks ir mēģināt kaut ko regulēt vadībā, jo m50, cerams ka "413" kompis...
bet tu nekad nevari zināt kas tur ir darīts iepriekš, tāpēc labāk no sākuma vajag aizbraukt pie kāda speciālista pakonsultēties, nevis srazu pist uz chiposhanas kantori un ar putam uz lūpam bļaut dodiet man čipšus
Viņam ir stock m50 vadība, ne 413.. Dzinējs nav ar vanosu!!seeingman rakstīja:nē, es runāju par ātrumu taisnē, tb spēju paātrināties.zuze91 rakstīja:Cilvēki mīļie. Nejau tikai hp un nm padara auto ātru,bet visi faktori,mainīgie,pārējie parametri un galvenokārt(manā filozofijā) braucējs. šo pamatoju ar 13.gada atklāšanas timeattack. Kur 1.8(laikam tas bija) ierindojās 2.vietā pēc laikiem. Šo visu bazaru es vēlētos attiecināt uz seeingam textu par mazjaudu kas ir "ātrāks" par lieljaudau.
Mans jautājums kā blondīne ir sekojošs.
Tad "čipot " ir jēga ? Jo mani uztrauc teikums kur kompis regulējās atpakaļ. Es neesmu biezais, bet man ir palaimējies ar īpašu dzinēju. Un es vēlētos iejaukties ecu,bet ne vems.
tev varbūt kāds tolks ir mēģināt kaut ko regulēt vadībā, jo m50, cerams ka "413" kompis...
bet tu nekad nevari zināt kas tur ir darīts iepriekš, tāpēc labāk no sākuma vajag aizbraukt pie kāda speciālista pakonsultēties, nevis srazu pist uz chiposhanas kantori un ar putam uz lūpam bļaut dodiet man čipšus
Un labākais dzinējs ir !?
Visādi strīdīgi jautājumi te !
Sezonas atklāšanā vajadzēs likt strīpā visus !
2.5 pret 2.5 vanos
2.5 ar 2.8 iekšām pret 2.8 parasto
Un tā tik uz priekšu, bet atkal problēma ir tās blīves
Sāksies problēmas man apgriezieni staigā, ātrais reduktors, riepas švakas ! Bet nu kaut ko vajadzēs noorganizēt !
Visādi strīdīgi jautājumi te !
Sezonas atklāšanā vajadzēs likt strīpā visus !
2.5 pret 2.5 vanos
2.5 ar 2.8 iekšām pret 2.8 parasto
Un tā tik uz priekšu, bet atkal problēma ir tās blīves
Sāksies problēmas man apgriezieni staigā, ātrais reduktors, riepas švakas ! Bet nu kaut ko vajadzēs noorganizēt !
Riccijs rakstīja:Un labākais dzinējs ir !?
Visādi strīdīgi jautājumi te !
Sezonas atklāšanā vajadzēs likt strīpā visus !
2.5 pret 2.5 vanos
2.5 ar 2.8 iekšām pret 2.8 parasto
Un tā tik uz priekšu, bet atkal problēma ir tās blīves
Sāksies problēmas man apgriezieni staigā, ātrais reduktors, riepas švakas ! Bet nu kaut ko vajadzēs noorganizēt !
Nav reāli salīdzināt, ja nu vienīgi uz laiku, viena bundža, viens draivers un katru reizi ar citu dzinēju.200metros riepas reduktors, svars, starts, motora stāvoklis izsaka vairāk nekā tev ir standarta 2,5 vai standarta 2,8.., tas ja grib objektīvi mērīt, bet nu tam visam nav jēgas uz ikdienas auto, kā arī ir ražotāja dati par paatrinājumu 0-100 kur viss ir redzams..
e36
LV un pie Bertas varētu tikt tikai kādos 22-24 janvāris. Tad arī apskatīšos kas pa pc stāv klāt. Šobrīd esmu Esti un otrā mēneša pusē būšu klaipēdā/viļņā.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 9
- chevron_right