E36 Mans 318i pēc nelielas pārbūves.

Profila bilde
Gatich
Ziņojumi: 111
Pievienojies: 25 Nov 2011, 14:33
Visi te mocās ar biezām blīvēm, virzuļu nofrēzēšanu, protams tie ir varianti IS motoram nekas cits neatliktu. ES pamēģināšu ko šādu un tad nesakiet ka m43 ir slikts motors. Mērķis 8.1:1KP
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis Gatich - 04 Jan 2015, 22:48, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
sigais
Ziņojumi: 437
Pievienojies: 25 Jūl 2012, 23:59
Braucu ar: 318ti, 530d touring
Atrašanās vieta: Roja
nav slikts projekts, neievēroju kāda turbīna stāv ? Draugam bija uz tāda paša motora turbo ar 2.5 dīzeļa turbo, 300+ zs, virzuļi pārtaisīti, regulējamie rokeri, antilags utt, brauca uz spirta, katrā ziņā ar 2.2 spiedienu 135i atpaklika diezgan skarbi !. Ir iespēja dabūt daļas no tā motora jo tagad top 2.5 m50 turbo !
Profila bilde
ValtersZ
Ziņojumi: 4697
Pievienojies: 15 Jūn 2011, 12:18
Braucu ar: Skaties pats.
Atrašanās vieta: Oslo
Reputācija: 3
 
volvo 850 2.0turbīna
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Profila bilde
Gatich
Ziņojumi: 111
Pievienojies: 25 Nov 2011, 14:33
Uz etanola, protams sapnis, varbūt, varbūt. Nav projektā sporta motors, standartiņš mazlie pieslīpēts. Patreizējā konfigurācija vrētubūt 1.3 bar 350 cfm tas aptuveni 245hp pie 5500rpm, ja pieliek klāt AEM water mtanol kit lūdzu 300hp
Profila bilde
Gatich
Ziņojumi: 111
Pievienojies: 25 Nov 2011, 14:33
Kāds var iedot info cik standartā m43b18 sūc iekšā gaisu, būtu labi uzināt patieso cfm
krabiss_k
Ziņojumi: 37
Pievienojies: 16 Feb 2012, 19:14
Braucu ar: LT-35
Atrašanās vieta: sigulda
mērķis 8;1;1, galvas bildi redzu, bet nesapratu kā tu to panāksi, respektīvi, kāda nozīme tai bildei bija? :rolleyes:
Profila bilde
Gatich
Ziņojumi: 111
Pievienojies: 25 Nov 2011, 14:33
Iespējama kopresijas pakāpes samazināša, būtībā tas pats ja virzulim no augšas 2mm novirpotu, vai metāla galvas blīve biezumā 3.7mm. Primitīva galvas degkameras tilpuma palielināšana kautkur par 10ml.
Profila bilde
Gatich
Ziņojumi: 111
Pievienojies: 25 Nov 2011, 14:33
Ja grūti saskatīt lūk no dažādiem leņķiem.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
Gatich rakstīja:Visi te mocās ar biezām blīvēm, virzuļu nofrēzēšanu, protams tie ir varianti IS motoram nekas cits neatliktu. ES pamēģināšu ko šādu un tad nesakiet ka m43 ir slikts motors. Mērķis 8.1:1KP
mocās.... jā es jau meklēju adekvātu raksturojumu šim te izpildījumam.
Tak reāls čakars, un kādi tur 10ml? ielēji eļļu degkamerā un pārbaudīji? Lai iegūtu 10ml ir jānogrebj 10 cm3 materiāla, kas ir pisec darbs...
Normāli nemocās nopērkot virzuļus paredzētus tādai aplikācijai, nevis izmanto 300tkm vecus atmosfēras virzuļus ar mikroplaisiņām jau
bet nu ja gribās papisties, vēlu veiksmi.
elksnis
Ziņojumi: 1075
Pievienojies: 19 Mai 2013, 02:56
Braucu ar: e36/v70
Reputācija: 1
 
seeingman rakstīja: 10ml ir jānogrebj 10 cm3

Ko? :gigigi:


Hektors tam kurš 10cm3 izgrebs tajā galvā un viņa pēc tam strādās :lol:
Profila bilde
Maxtouring
Ziņojumi: 67
Pievienojies: 21 Mar 2014, 23:29
Labs projekts !!!!!!!!! :bmw: MALACIS :super: :super: :super: :clap: :clap:
Profila bilde
Nizars
Ziņojumi: 330
Pievienojies: 02 Sep 2013, 10:55
Braucu ar: Riteni :D
Reputācija: 1
 
:super:
Reinholds
Ziņojumi: 665
Pievienojies: 30 Mar 2013, 10:39
Braucu ar: cietu seju
Reputācija: 1
 
elksnis rakstīja:
seeingman rakstīja: 10ml ir jānogrebj 10 cm3

Ko? :gigigi:


Hektors tam kurš 10cm3 izgrebs tajā galvā un viņa pēc tam strādās :lol:
Tas ir ar ūdens blīvumu, ne zem spiediena, jā.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
elksnis rakstīja:
seeingman rakstīja: 10ml ir jānogrebj 10 cm3

Ko? :gigigi:


Hektors tam kurš 10cm3 izgrebs tajā galvā un viņa pēc tam strādās :lol:
Nu tad loti iespejams varesi topika autoram uzsaukt.
Skola nemacija ka 1ml ir tas pats kas 1cm3? :gigigi:
Un 10ml 8v galva nemaz nav nekas kosmisks, galvenais, lai paveicas ar tosola kanalu izvietojumu.

P.s. reinhold, ko tu tur elle sarakstiji?
elksnis
Ziņojumi: 1075
Pievienojies: 19 Mai 2013, 02:56
Braucu ar: e36/v70
Reputācija: 1
 
Ā fail toč 10ml ir 10cm3 :doh: :sarunats: :lol:
Reinholds
Ziņojumi: 665
Pievienojies: 30 Mar 2013, 10:39
Braucu ar: cietu seju
Reputācija: 1
 
seeingman rakstīja:
elksnis rakstīja:
seeingman rakstīja: 10ml ir jānogrebj 10 cm3

Ko? :gigigi:


Hektors tam kurš 10cm3 izgrebs tajā galvā un viņa pēc tam strādās :lol:
Nu tad loti iespejams varesi topika autoram uzsaukt.
Skola nemacija ka 1ml ir tas pats kas 1cm3? :gigigi:
Un 10ml 8v galva nemaz nav nekas kosmisks, galvenais, lai paveicas ar tosola kanalu izvietojumu.
Nebiju izcilnieks, bet 1cm3 = 1ml strādā tikai ar blīvumu 1000, kāds ir ūdenim, vai tad ne? Benzīnam jau blīvums ir mazāks, 10cm3 būs vairāk nekā 10ml, turklāt zem spiediena saies vairāk.

Ai, labi, piedodiet, neesmu kompetents, pieņemsim ka skaļi domāju. Nesitiet. :rolleyes:
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
tilpuma mērvienība nav svara mērvienība, 1 litrs ūdens būs tas pats, kas 1 litrs eļļas, 1 litrs akmeņu, kaut vai 1 litrs sūdu, no blīvuma atšķiras tikai tā litra svars.
un ja jau zem spiediena saiet vairāk tad tev 2.5 motors (2494 cm3) ar kompresijas pakāpi 10:1 būs 25 litru motors :hahaha:
kompresijas pakāpi rēķina ar faktisko tilpumu nevis kaut kādiem mistiskiem spiedieniem.
respektīvi degkameras tilpums( nemainīgais cilindra tilpums, kas sastāv no degkameras(dobums galvā kur vārsti ir :gigigi: ) blīves tilpums, un tilpums cilindrā starp virzuļa augšu augšējā maiņas punktā un bloka plakni, ja virzulis netorčī virs bloka plaknes.)
pret kopējo tilpumu (darba tilpums (tilpums starp virzuļa augšējo un apakšējo maiņas punktu) + degkameras tilpums)
sanāk tā ja degkamera ir 55cm3 blīve ir 5cm3 uzliekot virzuli augšējā maiņas punktā cilindrā var ieliet 2cm3 šķidruma,
un ņemsim veco labo 2.5 virzuāl diametrs ir 84mm gājiens 75mm.
darba tilpums = piR^2*l
l=gājiens=7.5cm
R=rādiuss=8.4/2= 4.2cm
3.14*4.2*4.2*7.5=415.42
pārbaudam
415.42*6=2492.5 (motora kopējias darba tilpums sanāca 2.5l značit viss gerai)
tālāk degkamera kopā sanāk 55+5+2=62cm3
CR= (62+415.42)/62=477.42/62=7.7
sanāca motors ar kompresijas pakāpi 7.7:1
tā kā oriģinālam 2.5 motoram pēc maniem aprēķiniem degkameras kopējais tilpums sanāk 46 cm3, tad lai kompresijas pakāpi nolaistu uz 7.7 degkameras tilpums jāpalielina par 62-46=16cm3
ceru ka visiem viss ir skaidrs
krabiss_k
Ziņojumi: 37
Pievienojies: 16 Feb 2012, 19:14
Braucu ar: LT-35
Atrašanās vieta: sigulda
paldies seeingman par atbildi! sen nebiju lasijis kko tiesam normalu. ;)

norusejuso haubju un hollo titty uzlimju ipasniekiem kantainas acis ne? :D :D
Profila bilde
Gatich
Ziņojumi: 111
Pievienojies: 25 Nov 2011, 14:33
Redz cik jauka diskusija sanāca, kāds te uzraucās par pacietību un veiksmes vēlējumus vēlēja. Par cik pats visu daru savā darbnīcā laiks un pacietība ir pieteikoši. :super: Kā iepriekš rakstīju mērķis ir 8,1:1 neesmu vēl pamērijis kas tagad sanāk, katrā ziņā ir jādabū zem 8,5:1 Ja ar izgrebšanu nepietiks nu nāksies novirpot virzuļus.
Var atrast internetā speciālu tilpuma kalkulātoru, tā viņš ir 1ml ir 1cm3
Pēdējais labojis Gatich - 05 Jan 2015, 23:16, kopā labots 1 reizi.
laicaans
Ziņojumi: 459
Pievienojies: 01 Okt 2013, 21:39
Braucu ar: NK7180 F31
Atrašanās vieta: Rīga
Gaidu gala rezultatu,bet veiksmi darbos,un cepums Tev par apnemibu! :super: :supeer: :supeer: :rullz: :rullz:
SULAS PAKU PAVELNIEKS :hahaha: