E36-Tommas kupeja
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 11
- chevron_right
Tas cik Tev nostāsies, atkarīgs cik daudz darīsi pats.
Ja viss servī nu tad ar tiem 500€ var rēķināties toč.
Principā tik cik uzlikt auto uz stenda, sataisnot pakaļu un purnu(jo izskatās uz aci, ka lonžera pagarinājums traumēts) un pārskrūvēt visbūves daļas.
Pašam to sadarīt pavilks uz 300€, ja grib mint stāvokli.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja viss servī nu tad ar tiem 500€ var rēķināties toč.
Principā tik cik uzlikt auto uz stenda, sataisnot pakaļu un purnu(jo izskatās uz aci, ka lonžera pagarinājums traumēts) un pārskrūvēt visbūves daļas.
Pašam to sadarīt pavilks uz 300€, ja grib mint stāvokli.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Un atkal pierādās cik raudisti tizli, itsevišči ar saviem garajiem 2.5 dīzeļiem, tāda sajūta ,ka speciāli lien priekšā ,lai uztaisītu kvēpu vai avāriajs situāciju... Kāpēc?
Un vecīt, turies un nenolaid rokas, ir ceļams daudz no tā pats visa vari sadarīt.
PS ja tu ieliktu viņam dirsā un nebūtu neviens liecinieks ,kas noteikti arī tā būtu (jo te ir LV visiem poh*** uz tavu nelaimi) tevi tāpat atzītu par vainīgu.
Un vecīt, turies un nenolaid rokas, ir ceļams daudz no tā pats visa vari sadarīt.
PS ja tu ieliktu viņam dirsā un nebūtu neviens liecinieks ,kas noteikti arī tā būtu (jo te ir LV visiem poh*** uz tavu nelaimi) tevi tāpat atzītu par vainīgu.
Ir kāds kuru vari ieteikt, kas ņemās ar šadām lietām!?Kikaps rakstīja:Noteikti nebūs tik traki dārgi. Nekas traks tur nav, kā jau savā pirmajā postā teicu. Tak tepat, forumā, ir daudz sliktāki gadījumi uzcelti.Tommas rakstīja: Es pats braucu kkur uz 95, jā tās rises tur ir tiešām briesmīgas!
Auto ļoti tuvs, pirmais e36 kas jau kalpo 3o gadu un negribās atvadīties, tpc arī prasu vai ir tā vērts, bet ja Tu saki, ka 400-500e, tad galīgi nav traki, jo ja būtu kkur pie 700-800, tad gan es sāktu domāt, jo piemetot klāv var paņemt lācīgu aparātu ko vērts celt!
Pa 400-500eur, neko kārtīgi nesataisīsi. Protams, var iekļauties tajos ciparos, bet gala rezultāts nebūs top zustand.Tommas rakstīja:Es pats braucu kkur uz 95, jā tās rises tur ir tiešām briesmīgas!ikey07 rakstīja:Ko visi diršs pa riepām, protams audi vainīgs. Tik izbrīna policijas attieksme..
Lietus laikā pa to jūrmalenes posmu nevienam neiesaku braukt ātrāk pa 90 ( zinu ka daudzi teiks ka ir pro, vai mašīnas vaina ) bet tur tās rises ir vnk briesmīgas, it īpaši lietū.
Par mašīnu, ir taisāma, tik jautājums cik tuva tev viņa ir, jo uz 400-500 euro vari rēķināties.
Auto ļoti tuvs, pirmais e36 kas jau kalpo 3o gadu un negribās atvadīties, tpc arī prasu vai ir tā vērts, bet ja Tu saki, ka 400-500e, tad galīgi nav traki, jo ja būtu kkur pie 700-800, tad gan es sāktu domāt, jo piemetot klāv var paņemt lācīgu aparātu ko vērts celt!
Protams, es nezinu kādā stāvoklī tev tagad ir viss pārējais auto. Ja šur tur ir rūsa utt, tad protams nav ko iespringt uz kvalitāti.
Parēķinam vien jau cik maksā kupejai virsbūves detaļas bez rūsas. Nākamais ir aizmugurē normāli būtu visu sānu griezt nost un metināt iekšā citu. Pēctam krāsošana kas ir 70-100eur/detaļa (ja grib kvalitāti).
Priekšu es pats mierīgi saliktu kopā, tik bleķus taisnot un metināt nemāku, tpc arī prasu cik liela skāde, jo autiņā ieguldīts ir daudz laika un emociju, itkā metāla kaudze, bet tā pat svarīga! Ments teica, lai viss būtu tip top, vajadzēja vairāk uzgāzēt un tēmēt spārnā, tad lai kas arī būtu noticis, tad viņš automātiski būtu vainīgs!ElvijsR rakstīja:Un atkal pierādās cik raudisti tizli, itsevišči ar saviem garajiem 2.5 dīzeļiem, tāda sajūta ,ka speciāli lien priekšā ,lai uztaisītu kvēpu vai avāriajs situāciju... Kāpēc?
Un vecīt, turies un nenolaid rokas, ir ceļams daudz no tā pats visa vari sadarīt.
PS ja tu ieliktu viņam dirsā un nebūtu neviens liecinieks ,kas noteikti arī tā būtu (jo te ir LV visiem poh*** uz tavu nelaimi) tevi tāpat atzītu par vainīgu.
Atceramies, pirmsgriežam dirsai to daļu nost viņa ir maksimāli jāizvelk ārā
Njāaa.... Tā ir ar tiem iemīlētajiem auto. Bet nu saku kā ir, ikdienā tīri pa Rīgas ielām norulleju 200km un lielākie tizleņi Opel Astras, tās kkāda 2000 gada tad audi pārsvarā avanti ar 2.5 dieseļiem un audi a3 , parasti pie stūres vecenes. Bet nu tur neko nemainīt... Viņi domā ,ka Bmw debīli u.t.t mēs par viņiem to pašu.
Nu jā ,bet tādā situācijā nostrādāja instinkts - nesasist auto , bet gribēji kā labāk sanāca sūdīgāk...
Nu jā ,bet tādā situācijā nostrādāja instinkts - nesasist auto , bet gribēji kā labāk sanāca sūdīgāk...
Tādu dirsas iznešanu personīgi esmu pieredzējis tikai ziemā liekot pa mēmajiem.
Otrkārt, purns izskatās, ka viss ir maināms.
Treškārt, sāpīgi protams, ka kaut kas tāds ir jāizdara dēļ cita dauņa uz ceļa. Mūsu braukšanas kultūra ir pilnīga žopa, tas ir fakts. Nu ja neskaita Krieviju. Pēc turienes @ LV liekas, ka viss chill un smuki. Tas, ka ments var pateikt, ka labāk būtu licis dirsā. Idioti. Tiešām avārijas brīdī nodomāšu "nee ganjau nesavākšu" un likšu dirsā.
Veiksmi darbos!
Atsaucoties uz Elvija tekstu - Audi universāļi dīzeļi vairākas reizes ir likuši mest pa mēmajiem. Nesen maskačkā viens līda visu laiku visiem garām, kad beigās ieraudzīja mentus un braucot uz 70(kur atļauts), nolika pa mēmajiem tā, ka es dabūju pilnu pedāli nospiest. Idiots. Pat ja būtu pārsniedzis, ķip nometot pa mēmajiem viņu nepaņems... Top2 es liktu Passat draiverus. un Top3 noslēgtu ar mūsu pašu E36 varoņiem, kam visur jāielien.
Otrkārt, purns izskatās, ka viss ir maināms.
Treškārt, sāpīgi protams, ka kaut kas tāds ir jāizdara dēļ cita dauņa uz ceļa. Mūsu braukšanas kultūra ir pilnīga žopa, tas ir fakts. Nu ja neskaita Krieviju. Pēc turienes @ LV liekas, ka viss chill un smuki. Tas, ka ments var pateikt, ka labāk būtu licis dirsā. Idioti. Tiešām avārijas brīdī nodomāšu "nee ganjau nesavākšu" un likšu dirsā.
Veiksmi darbos!
Atsaucoties uz Elvija tekstu - Audi universāļi dīzeļi vairākas reizes ir likuši mest pa mēmajiem. Nesen maskačkā viens līda visu laiku visiem garām, kad beigās ieraudzīja mentus un braucot uz 70(kur atļauts), nolika pa mēmajiem tā, ka es dabūju pilnu pedāli nospiest. Idiots. Pat ja būtu pārsniedzis, ķip nometot pa mēmajiem viņu nepaņems... Top2 es liktu Passat draiverus. un Top3 noslēgtu ar mūsu pašu E36 varoņiem, kam visur jāielien.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Pats lanžerons bija taisns, cik varēja redzēt atverot haubi, mani tas purns īsti neuztrauc, tik cik tā pakaļa, vai tas nav baigais gemarojs un vai tur nav baigā metināšana!VAZeliins rakstīja:Tas cik Tev nostāsies, atkarīgs cik daudz darīsi pats.
Ja viss servī nu tad ar tiem 500€ var rēķināties toč.
Principā tik cik uzlikt auto uz stenda, sataisnot pakaļu un purnu(jo izskatās uz aci, ka lonžera pagarinājums traumēts) un pārskrūvēt visbūves daļas.
Pašam to sadarīt pavilks uz 300€, ja grib mint stāvokli.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Es arī tam mentam teicu, kas man vajadzēja dirsā likt utt, kurš normāls cilvēks gan gribēs speciali taisīt avārijū, tas ir tikai loģiski, ka centīsies no tās izvairīties, bet policists tik atcirsa, sadursme nebija, Tu vainīgs, bet lietus tajā brīdī lija diezgan, pats arī īsti neizvērtēju apstākļus, bet nebija vel gadījies, ka tik ļoti kāds nogriež ceļu un vel tādā laikā!TomSkarsts rakstīja:Tādu dirsas iznešanu personīgi esmu pieredzējis tikai ziemā liekot pa mēmajiem.
Otrkārt, purns izskatās, ka viss ir maināms.
Treškārt, sāpīgi protams, ka kaut kas tāds ir jāizdara dēļ cita dauņa uz ceļa. Mūsu braukšanas kultūra ir pilnīga žopa, tas ir fakts. Nu ja neskaita Krieviju. Pēc turienes @ LV liekas, ka viss chill un smuki. Tas, ka ments var pateikt, ka labāk būtu licis dirsā. Idioti. Tiešām avārijas brīdī nodomāšu "nee ganjau nesavākšu" un likšu dirsā.
Veiksmi darbos!
Atsaucoties uz Elvija tekstu - Audi universāļi dīzeļi vairākas reizes ir likuši mest pa mēmajiem. Nesen maskačkā viens līda visu laiku visiem garām, kad beigās ieraudzīja mentus un braucot uz 70(kur atļauts), nolika pa mēmajiem tā, ka es dabūju pilnu pedāli nospiest. Idiots. Pat ja būtu pārsniedzis, ķip nometot pa mēmajiem viņu nepaņems... Top2 es liktu Passat draiverus. un Top3 noslēgtu ar mūsu pašu E36 varoņiem, kam visur jāielien.
em.dzhii rakstīja:Atceramies, pirmsgriežam dirsai to daļu nost viņa ir maksimāli jāizvelk ārā
Pa 400-500eur, neko kārtīgi nesataisīsi. Protams, var iekļauties tajos ciparos, bet gala rezultāts nebūs top zustand.
Protams, es nezinu kādā stāvoklī tev tagad ir viss pārējais auto. Ja šur tur ir rūsa utt, tad protams nav ko iespringt uz kvalitāti.
Parēķinam vien jau cik maksā kupejai virsbūves detaļas bez rūsas. Nākamais ir aizmugurē normāli būtu visu sānu griezt nost un metināt iekšā citu. Pēctam krāsošana kas ir 70-100eur/detaļa (ja grib kvalitāti).[/quote]
Auto protams, ka šur tur ir mazi rūsas pļeki, kurus gribēju likvidēt, jo grasījos drīzumā krāsot auto, bet pirmstam paņemt ziemas miskasti, lai šī var lēni gari krāsoties, bet tgd vel šis! Un cik tad varētu izmaksāt tīri kvaletatīvs aizmugures remonts, jo ar purnu pats varu tikt galā, tīri uztrauc, taisnošana un metināšana!?
Protams, es nezinu kādā stāvoklī tev tagad ir viss pārējais auto. Ja šur tur ir rūsa utt, tad protams nav ko iespringt uz kvalitāti.
Parēķinam vien jau cik maksā kupejai virsbūves detaļas bez rūsas. Nākamais ir aizmugurē normāli būtu visu sānu griezt nost un metināt iekšā citu. Pēctam krāsošana kas ir 70-100eur/detaļa (ja grib kvalitāti).[/quote]
Auto protams, ka šur tur ir mazi rūsas pļeki, kurus gribēju likvidēt, jo grasījos drīzumā krāsot auto, bet pirmstam paņemt ziemas miskasti, lai šī var lēni gari krāsoties, bet tgd vel šis! Un cik tad varētu izmaksāt tīri kvaletatīvs aizmugures remonts, jo ar purnu pats varu tikt galā, tīri uztrauc, taisnošana un metināšana!?
Pizdec, viss vislabākajās E36.lv tradīcijās. 2mm bomžriepas un visi citi vainīgi. Jebalacī, jauna Ķīnas riepa maksā 50eur gabalā - kas, bļe, tiešām žēl 200eur noziedot lai nevajadzētu sisties nost? Ja nav naudas riepām, tad ņehuj vispār braukt ar auto. Šādām situācijām paredzēts autobuss.
Tu gribi teikt, ka katru mēnesi vasarā pērc JAUNAS riepas?! Nu tad tik Go4it!howis rakstīja:Pizdec, viss vislabākajās E36.lv tradīcijās. 2mm bomžriepas un visi citi vainīgi. Jebalacī, jauna Ķīnas riepa maksā 50eur gabalā - kas, bļe, tiešām žēl 200eur noziedot lai nevajadzētu sisties nost? Ja nav naudas riepām, tad ņehuj vispār braukt ar auto. Šādām situācijām paredzēts autobuss.
Es vienmēr sekoju līdzi, lai riepām būtu normāls, drošs atlikums. Ja Tu vēl esi tīnis, kuram galvenais ir spolēt visās malās, tad es ļoti,ļoti ceru, ka Ceļu Policija aizvien vairāk drāzīs tieši uz ielas lohus ar lisām riepām, metinātajiem reduktoriem, ļevajiem Ķīnas ksenoniem, utt. Neaizmirsti to, ka Tu arī citus apdraudi, driftera kungs. Kur problēma nopirkt vēl 2 riteņu diskus, uz kuriem uzbortēt spolējamas riepas, aizbraukt ar saviem stilīgajiem čomiņiem depo stāvvietā uzspolēt ap stabu, uzfilmēt stilīgu video un tad uzbortēt atpakaļ normālus riteņus, lai nebūtu šitādu situāciju? Vai arī 20eur bleķa diskiem žēl?
Lai neizklausītos pēc umņika, tad man vienreiz šāda situācija uz Lietuvas bāņa gadījās. Nenočekoju savirzi un lietus laikā sāka peldēt pakaļa. Apstājos malā un skatos, ka vienai riepai mala noēsta pilnīgi gluda. Viss, no bāņa nost un pa mazajiem ceļiem lēnā garā, ne ātrāk par 60/70kmh. Ar galvu domāt vajag, bļin.
Lai neizklausītos pēc umņika, tad man vienreiz šāda situācija uz Lietuvas bāņa gadījās. Nenočekoju savirzi un lietus laikā sāka peldēt pakaļa. Apstājos malā un skatos, ka vienai riepai mala noēsta pilnīgi gluda. Viss, no bāņa nost un pa mazajiem ceļiem lēnā garā, ne ātrāk par 60/70kmh. Ar galvu domāt vajag, bļin.
Vai tad pēc labākajām tradīcījām ar 2mm riepām nevarēja 2 sezonas nobraukt?
Nē šitam čalim vajag jaunas riepas katru mēnesi, baigi sālīti sanāk.
Pat ātrākais bmwpower braucējs users ar e92m3 nemaina tik bieži riepas aizmugurē, kaut arī katru reizi liek jaunas
Pat ātrākais bmwpower braucējs users ar e92m3 nemaina tik bieži riepas aizmugurē, kaut arī katru reizi liek jaunas
Pēdējais labojis kars - 16 Aug 2016, 21:01, kopā labots 1 reizi.
Uz ceļa sūdus netaisu, bet riepas aiziet ātri, tpc pirkt jaunas riepas īsti jēgu neredzu, priekšā nopirku jaunas riepas vasaras sākumā, bet aizmugurējās mainu biežu un tā pat vel bija diezgan normālas, nejaju lai būtu bīstami braukt, ne man iekšmalas ne ārmalas noēstas, nez kpc skatē ar tādām cauri laiž, bet nu kāda starpība, pa lielam ko gribēju zināt esmu uzinājis, tpc tgd te ar kādu dirsties un kasīties netaisos!howis rakstīja:Es vienmēr sekoju līdzi, lai riepām būtu normāls, drošs atlikums. Ja Tu vēl esi tīnis, kuram galvenais ir spolēt visās malās, tad es ļoti,ļoti ceru, ka Ceļu Policija aizvien vairāk drāzīs tieši uz ielas lohus ar lisām riepām, metinātajiem reduktoriem, ļevajiem Ķīnas ksenoniem, utt. Neaizmirsti to, ka Tu arī citus apdraudi, driftera kungs. Kur problēma nopirkt vēl 2 riteņu diskus, uz kuriem uzbortēt spolējamas riepas, aizbraukt ar saviem stilīgajiem čomiņiem depo stāvvietā uzspolēt ap stabu, uzfilmēt stilīgu video un tad uzbortēt atpakaļ normālus riteņus, lai nebūtu šitādu situāciju? Vai arī 20eur bleķa diskiem žēl?
Lai neizklausītos pēc umņika, tad man vienreiz šāda situācija uz Lietuvas bāņa gadījās. Nenočekoju savirzi un lietus laikā sāka peldēt pakaļa. Apstājos malā un skatos, ka vienai riepai mala noēsta pilnīgi gluda. Viss, no bāņa nost un pa mazajiem ceļiem lēnā garā, ne ātrāk par 60/70kmh. Ar galvu domāt vajag, bļin.
Ir gadijies līdzīgi.
Pa punktiem sāku likt visu kopā, un beigās izskatu panācu pat labāku kā sākumā.
Stiprā lietus laikā vispār cenšos braukt zem atļautā, par sniegu/ledu pat nerunājot, bet kļūda bija tajā, ka forumā pajautāji cik tas izmaksās, jo kā pats redzi - apgāja vairāki posti līdz tiki pie atbildes, tas jau parāda dažu biedru attieksmi zinot kāda Tev tagad juška.
Tev tā mācība par riepām pati par sevi būtu atnākusi arī bez šo dažu biedru mācīšanas, tapēc neņem pie sirds.
Priekšu toč pīpejot saliksi atpakaļ, pakaļai biš sāpīgāk, bet nenolaid rokas un uzcel atpakaļ!
Pa punktiem sāku likt visu kopā, un beigās izskatu panācu pat labāku kā sākumā.
Stiprā lietus laikā vispār cenšos braukt zem atļautā, par sniegu/ledu pat nerunājot, bet kļūda bija tajā, ka forumā pajautāji cik tas izmaksās, jo kā pats redzi - apgāja vairāki posti līdz tiki pie atbildes, tas jau parāda dažu biedru attieksmi zinot kāda Tev tagad juška.
Tev tā mācība par riepām pati par sevi būtu atnākusi arī bez šo dažu biedru mācīšanas, tapēc neņem pie sirds.
Priekšu toč pīpejot saliksi atpakaļ, pakaļai biš sāpīgāk, bet nenolaid rokas un uzcel atpakaļ!
Citi te uzreiz pēc nošķiltā auto bildes piedāvā nopirkt to,to,to,to & to.chillhouse rakstīja:Ir gadijies līdzīgi.
Pa punktiem sāku likt visu kopā, un beigās izskatu panācu pat labāku kā sākumā.
Stiprā lietus laikā vispār cenšos braukt zem atļautā, par sniegu/ledu pat nerunājot, bet kļūda bija tajā, ka forumā pajautāji cik tas izmaksās, jo kā pats redzi - apgāja vairāki posti līdz tiki pie atbildes, tas jau parāda dažu biedru attieksmi zinot kāda Tev tagad juška.
Tev tā mācība par riepām pati par sevi būtu atnākusi arī bez šo dažu biedru mācīšanas, tapēc neņem pie sirds.
Priekšu toč pīpejot saliksi atpakaļ, pakaļai biš sāpīgāk, bet nenolaid rokas un uzcel atpakaļ!
Zināms gadījums, ka turpat, avārijas vietā, pienāk perekups un piedāvā jau citu donoru nopirkt, lai salabotu
Šeit, tiešām, tāda attieksme (no manis, pieņemu arī, ka no citiem) tādēļ, ka ir redzams, ka ar auto viss būs kārtībā, un nekas traks nav noticis = tiek pieņemts, ka īpašnieks nestaigā riņķī, saķēris galvu, drīzak domā, kā ātrāk visu salikt atpakaļ = viss chill.
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 11
- chevron_right