DN-848 Tourings
Viss būs, gribu ar valto cilvēku brīvdienas nevis tikai skrūvēt un strādātInferno rakstīja:Bamperi tā kā prasās beidzot uzlikt
Rīt saņemšos un salikšu visu kā vajag lai kopskats mazliet civilizētāks.
Darks rakstīja:Viņš tāds arī paliks peleks ar violetu sanu vai planos arī tur ko turpinat?
Laika gaitā būs pelēks bet ar violetiem akcentiem :)
Ta pat ka mans violetais būs ar pelēkiem akcentiem :)
Ta teikt abas mašīnas tiek savstarpēji saskaņotas
BMW markas automašīna - locekļa pagarinātājs.
BMW markas automašīna ar gāzes iekārtu - locekļa pagarinātājs ar 30% atlaidi baterijām.
Tātad 7dien bija aizvadīta pirmais treniņš pēc 4mēnešu pauzes, pa lielam viss bija labi , auto izturēja slodzi, nekas nekarsa pussasis arī neizbeidzās, jātaisa savirze un jadomā kaut kadus labākus amjus vai koilas aizmugurē, jo koni pa mīkstu. par to prieks, beeettt otrajā braucienā priekšā riepas pievīla mani un aizmugure sāka kontrolēt purnu , jo pie parmetieniem rati neadrija ko vajadzēja un vienkārši viss purna peldēja, bet nu tas sīkums uz kādu no nākošiem treniņiem tas viss būs novērsts.
Tālāk pāris bildes
Tālāk pāris bildes
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Beaters tiek uzturēts labākā stāvoklī par dažu labu daily draiveru vai pat ''projektu''.
+++Mello-San rakstīja:Beaters tiek uzturēts labākā stāvoklī par dažu labu daily draiveru vai pat ''projektu''.
Auto tiek taisīts un uzturēts takā uzskatu par vajadzīgu, protams nevar uzreiz visu kā gribas bet nu auto manā īpašumā ir mazliet vairāk kā gadu, bet nu viss tiek lēnā garā savests kārtībā kā auto vajadzētu būt
Tātad atkal šis tas sadarīts lai auto atgūst savu dzīvīgumu ,pie reizes priecēja ka vārsti spīd kā tikko būtu pulēti.
Samainītas pilnīgi visas blīves ieplūdes kolektoram, kartera ventilacija samainīta, ventilators uzlikta austrālijas versija(ar lielākām lāpstiņām pa 2mm garumā) ,uzlikta jauna vanossa eļļas truba un mazliet pa savam nokrāsoti vāki.
Vel palicis daudz ko darīt, sveces , pīpītes , varētu restaurēt sprauslas, jānomaina visi spriegotāj rullīši un siksna, jauzliek bez asc gofra, japārtaisa gaisa kaste un janopērk cits filtrs ar speciālu aizsarg maisu kas nelaiž cauri smalkās smiltis, tad jau pārējais pagaidām būs gerai.
Paldies Turbo pelei par vāku nokrāsošanu.
Protest par detaļām un Vladlen par info vanossa trubai.
Un Krustpils ielas trīs muskatieriem par palīdzību kad ta bija nepieciešama
Tagad tikai jābrauc uz trasi
Samainītas pilnīgi visas blīves ieplūdes kolektoram, kartera ventilacija samainīta, ventilators uzlikta austrālijas versija(ar lielākām lāpstiņām pa 2mm garumā) ,uzlikta jauna vanossa eļļas truba un mazliet pa savam nokrāsoti vāki.
Vel palicis daudz ko darīt, sveces , pīpītes , varētu restaurēt sprauslas, jānomaina visi spriegotāj rullīši un siksna, jauzliek bez asc gofra, japārtaisa gaisa kaste un janopērk cits filtrs ar speciālu aizsarg maisu kas nelaiž cauri smalkās smiltis, tad jau pārējais pagaidām būs gerai.
Paldies Turbo pelei par vāku nokrāsošanu.
Protest par detaļām un Vladlen par info vanossa trubai.
Un Krustpils ielas trīs muskatieriem par palīdzību kad ta bija nepieciešama
Tagad tikai jābrauc uz trasi
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Neņemu ļaunā, bet tavs viedoklis neinteresē.cipruss18 rakstīja:Nenjem launaa,bet tas vaks ir
Vot vienmēr patīkami atvērt Tavu topicu!
Šis viens no retajiem e36 īpašniekiem kurš pievērš uzmanību smalkām tehniskām lietām!
Šis viens no retajiem e36 īpašniekiem kurš pievērš uzmanību smalkām tehniskām lietām!
Riks* rakstīja:Vot vienmēr patīkami atvērt Tavu topicu!
Šis viens no retajiem e36 īpašniekiem kurš pievērš uzmanību smalkām tehniskām lietām!
Paldies!
Tātad aizvadīts velviens drifta treniņš.
Šoreiz bija krietni labāk nekā pēdējo reiz iekšs 333.Kad bija pirmajā braucienā slapjšs tad bija pilnīgas šausmas, bet kā sāka nožūt trase bija labi, Jaunās riepas priekšā darija fantastisku darbu, un tika arī pārbaudīts kā auto uzvedas ar savādakiem spiedieniem riepās un sapratu ka 1.9bar(aizmugure) ir ideāli. Bet nu to vel turpinās testēt.
Viss pārejais turējas labi, tik cik laikam jāmaina ģenerators jo visu laiku krakšķeja kaut kas , bet kā liku slodzē tā bija gerai.
Bet no trases tikai viena bilde, bet nu neko darīt, nav ko Fotogrāfēties galvenais ir jāgāž
Šoreiz bija krietni labāk nekā pēdējo reiz iekšs 333.Kad bija pirmajā braucienā slapjšs tad bija pilnīgas šausmas, bet kā sāka nožūt trase bija labi, Jaunās riepas priekšā darija fantastisku darbu, un tika arī pārbaudīts kā auto uzvedas ar savādakiem spiedieniem riepās un sapratu ka 1.9bar(aizmugure) ir ideāli. Bet nu to vel turpinās testēt.
Viss pārejais turējas labi, tik cik laikam jāmaina ģenerators jo visu laiku krakšķeja kaut kas , bet kā liku slodzē tā bija gerai.
Bet no trases tikai viena bilde, bet nu neko darīt, nav ko Fotogrāfēties galvenais ir jāgāž
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
DN-848 rakstīja:Nebija ne vainas
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.