Motora Diagnostika Mājas Apstākļos(the basics)
M42, M52 utt devēji atšķirās ar kaut ko?dogMa rakstīja:M52 kloķenes devēju ar testeri nevar pārbaudīt. Vienkāršākais variants - diode. Ar testeri tikai barošanu var pārbaudīt.Tazx rakstīja:Kā ar m52 kloķenes stāvokļa devēja iztestēšanu? Kas īsti jāslēdz multimetrā, lai redzētu vai devējs strādā vai nē? Mēģināju ieslēdzot omus (2000) parāda m50 devējam +/- 1200, bet m52 nerāda neko vai minimālu skaitli. Tad abi devēji man beigti, vai es daru kaut ko nepareizi?
Atšķiras gan. Vecākiem dzinējiem ar testeri vēl var pārbaudīt pretestību, bet jaunākiem vairs nē.
Bet ja neiet runa par pārbaudīšanu, bet gan par likšanu virsū? Atšķiras tikai garumi vai ir vēl kas? Piemēram m42 var likt virsū no M50 devēju vai vēl kādu citu?dogMa rakstīja:Atšķiras gan. Vecākiem dzinējiem ar testeri vēl var pārbaudīt pretestību, bet jaunākiem vairs nē.
Pa lielam, visi devēji atšķiras. Vienādi ir tikai vienādu tipu dzinējiem, bet ar dažādu tilpumu. Piem., M50 bezvanosa devēji vienādi, neatkarīgi no tilpuma. M52 devēji arī vienādi. 4cyl lielākoties arī, tik mainās caur paaudzēm, piem., M40, M43 utt.
Sanak tikaitas ka ir no 4cil un 6cil?
Ka taa beigas sanak arrr to klokvarpstas aatruma sensoru? 1200 vai 500om?
Interese jo cinos ilgi ar m50b25 non vanos .
Interese jo cinos ilgi ar m50b25 non vanos .
Cik tev rāda?
Kļūda Bentley manuālī. Jābūt uz kloķenes stāvokļa devēja 560 ohms +/- 10%, savukārt uz sadalenes stāvokļa devēja 1280+/-10%Om.