digitālā un analogā klimata kontrole
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 34
- chevron_right
visu pecku ieskaitot motorinu un pe4kas varstus!
visparastākā analogā pečka.
Problēma - uz logu un kājām pūšs siltu gaisu, kad uzriež, lai pūšs uz salonu - nāk auksts. Idejas, ko skatīties? Vārsts? Saprastu, ja visos "režīmos" pūstu aukstu.
Problēma - uz logu un kājām pūšs siltu gaisu, kad uzriež, lai pūšs uz salonu - nāk auksts. Idejas, ko skatīties? Vārsts? Saprastu, ja visos "režīmos" pūstu aukstu.
Man tiesi otradi, bet nav digitala klimata kontrole, parastais gaisa vedinatajs. Uzgriezu uz logu, pus karsts, uzgriezu salonu, pus auksts!!!
wrum, wrūūūm
Varbūt nepareizi izlasīji, bet man āri nav digiālā.
itkaa jau tas reguleejas ar videejo redeli, tur grozaas silts vai auksts, moz tas nereaagjee.Jonjis rakstīja:visparastākā analogā pečka.
Problēma - uz logu un kājām pūšs siltu gaisu, kad uzriež, lai pūšs uz salonu - nāk auksts. Idejas, ko skatīties? Vārsts? Saprastu, ja visos "režīmos" pūstu aukstu.
Bet tas notiek tad kad groza no logiem uz seju...
wrum, wrūūūm
Ja nemaldos, tad pavisam parastajām pečkām pa vidu pūs tikai aukstu (vismaz e34 tā ir ), t.i., ir viena pozīcija vaļā/ciet, bet siltumu/aukstumu regulēt nevar.
Paldies par info. Nebiju dzirdējis.dogMa rakstīja:Ja nemaldos, tad pavisam parastajām pečkām pa vidu pūs tikai aukstu (vismaz e34 tā ir ), t.i., ir viena pozīcija vaļā/ciet, bet siltumu/aukstumu regulēt nevar.
Negribēju jaunu topiku cept auksa bet jautajums kapec manai kodiskai nav apvilkta?
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Kas pa motoru?
Labrīt!
Jautājums sekojošs - kur lai meklē problēmu, mašīnai uzsilstot un stāvot uz vietas pūš auksto gaisu, sākot braukt vai stāvot un ar gāzi turot apgriezienus virs 2-3k, tad sāk pūst siltu, jo apgriezieni lielāki, jo siltāku gaisu sāk pūst, apstājoties luksaforā atkal sāk pūst auksto gaisu, kas varētu būt par vainu??? Klima digitālā!
Jautājums sekojošs - kur lai meklē problēmu, mašīnai uzsilstot un stāvot uz vietas pūš auksto gaisu, sākot braukt vai stāvot un ar gāzi turot apgriezienus virs 2-3k, tad sāk pūst siltu, jo apgriezieni lielāki, jo siltāku gaisu sāk pūst, apstājoties luksaforā atkal sāk pūst auksto gaisu, kas varētu būt par vainu??? Klima digitālā!
Tosola līmenis normas robežās? Vairāk izskatās pēc ūdenssūkņa.
Stāvot uz vietas ilgāku laiku, motors nekarst?
Stāvot uz vietas ilgāku laiku, motors nekarst?
Ar tosolu viss kārtībā, līmenis ir, ar dzinēja temperatūru arī viss kārtībā nekas nekarst ne korķos, ne arī trasē, ūdens sūknis arī nomainīts....
Atgaisots pareizi?
Atgaisots arī kā nākas, ja nebūtu atgaisots, tad arī ar dzinēja temperatūru būtu problēmas...
Liekas, ka tosola cirkulācija caur pečku nenotiek, jo karsto gaisu pūš sākot tikai no 2-3k apgriezienu!
Nevarētu būt problēma ar tiem vārstiem, ka tie neveras vaļā?
Liekas, ka tosola cirkulācija caur pečku nenotiek, jo karsto gaisu pūš sākot tikai no 2-3k apgriezienu!
Nevarētu būt problēma ar tiem vārstiem, ka tie neveras vaļā?
apskatam ūdenssūkni, ja ar to viss ok, tad skalojam sistēmu un mainam pečkas radiatoru.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
316i M40dogMa rakstīja:Kas pa motoru?
sūdi tādi, ka ir analogais klimats un pečka atteicas stradat ar 1,2 un 3 ātrumu, palika tikai ceturtais un slēdzis nav pie vainas
vel problēma ar viņu tāda, ka katrai pusei atsevišķi nevar sagrozīt siltu vai aukstu, abās pusēs pūš vienādu temperatūru
vel problēma ar viņu tāda, ka katrai pusei atsevišķi nevar sagrozīt siltu vai aukstu, abās pusēs pūš vienādu temperatūru
vaitik nevareeja buut ventilatora vaina. bet varu kluudiities. zinu la pasham taa bija, bet kautkaa pats no sevis atgaaja..
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 34
- chevron_right