Auto diagnostikas kabeļi.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 9
- chevron_right
tatad konfiguracijaa parlikts uz ads. tagat atverot infu uzsledzot F1 (info) uzrada ka interfeis ir uzslegts uz ads nevis std:obd
jauzladee autinjam akjitis un japiesledz klat, tad jau zinjoshu kas un kaa
jauzladee autinjam akjitis un japiesledz klat, tad jau zinjoshu kas un kaa
...
Pieslēdzām šodien manu 1998. gada 328i donoru pie Armanda diagnostikas programmas un var tikai apskatīt pa pusei visu to tiešo datu(live data), kas notiek uz doto brīdi kad auto iedarbināts. Pie reizes arī atklājām ka sadales vārpstas dēvējs ir beigts. Un tad arī pieslēdzām manējo 1998.gada 318iS(m44) un tur gan viss šancē pa 100%, var apskatīt visu kas notiek ar auto darbību kad motors ir ieslēgts(live data). Rāda visu, cilindru darbību un visu pārējo. Bet atkal pašam Armanda auto 1993. gada 325i Tu(vanos) to live data vispār nelasa, ne pa pusei nekā. Kāpēc diez tā? Vecāka smadzene? Ja tā, tad kāpēc, piemēram, maniem abiem 1998.gada auto vienam pilnīgi lasa, vienam pa pusei?
tatad kaa jau archizlv mineja, piesledzot savu auto es varu visu izdarit iznjemot tikt ieksaa galvanajaa smadzenee. uzspiezot uz attiecigo dmexxxx uzmet ka nevar atrast attiecigo bloku. pectam izmegjinot uz m52b28 98g tiek klat ecu bet ikpalaikam lasot live data izmer gluku un programma apstajas pie esosajiem radijumiem, tai ppat laikaa m44 98g viss tiek nolasits vienk perfekti. ko es daru nepareizi, vai kas man jadara lai es izsauktu uz sarunu savu m50b25 tu 93g ecu.
...
tas auto nav ar pārliktu motoru utt? inpā jau liekas, ka neko nepareizu nevar izdarīt, tikai izvēlēties nepareizos moduļus ko atvērt.
DME 3.31 ? Tev inpa nepareizā...
Pēdējais labojis Rons - 18 Nov 2013, 18:03, kopā labots 1 reizi.
nee motors nau parlikts. jaa dme3.31.
ok man sobrid kaukas nau ar netu kartibaa, tiklidz tas nokartosies taa sazinashos ar tevi, caur skapi, pa to laiku varetu man uz pm atmest savu skapja nosaukumu.
bet nu katraa zinjaa esmu noskaidrojis ka inpa stradaa un vads stradaa. zel tik ka nepilnigi preks mana auto..
ok man sobrid kaukas nau ar netu kartibaa, tiklidz tas nokartosies taa sazinashos ar tevi, caur skapi, pa to laiku varetu man uz pm atmest savu skapja nosaukumu.
bet nu katraa zinjaa esmu noskaidrojis ka inpa stradaa un vads stradaa. zel tik ka nepilnigi preks mana auto..
...
pēdējie atklājumi ir tādi, ka ADS ar sss progman neiet. sss progman vienkārši vairs neatbalsta ADS.
Ar INPA un DIS bez problēmām
Ar INPA un DIS bez problēmām
kas tagad sanāk, e36 un pirms facelifta e39 īpašnieki var iet dillēs, blokus piekodēt vairs nesanāks?
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
dillēs var iet kad gribas nestrādā salīdzinoši jaunākā programma(sss progman). Vecais DIS strādā un visu var piekodēt :)
No obd ar sss progman arī lielākā daļa moduļu strādā ar attiecīgo adapteri .
P.S. drošvien šādu problēmu nebūtu ja kādam būtu oriģinālās diagnostikas iekārtas. man pagaidām uz tādām žēl tērēt pāris simtus jo ar to nenodarbojos profesionāli.
No obd ar sss progman arī lielākā daļa moduļu strādā ar attiecīgo adapteri .
P.S. drošvien šādu problēmu nebūtu ja kādam būtu oriģinālās diagnostikas iekārtas. man pagaidām uz tādām žēl tērēt pāris simtus jo ar to nenodarbojos profesionāli.
Interesanti priekš kam tev tas progman`s uz e36 ir vajadzīgs ? nesaprotu.
kas man tur vispār ir vajadzīgs
progmanā tak e36 iekšā kaut kāda iemesla pēc ir. bet kā jau mēs vienreiz runājām tad slimīga interese un hobijs.
To ncs expert esi lietojis?
progmanā tak e36 iekšā kaut kāda iemesla pēc ir. bet kā jau mēs vienreiz runājām tad slimīga interese un hobijs.
To ncs expert esi lietojis?
silti iesaku uz galda patrenēties. krieviski labi saproti,lasi ?
lēni, bet ja ir to vērts tad izlasīšu
itkā viens vadības bloks mētājas ko varētu uzspridzināt
itkā viens vadības bloks mētājas ko varētu uzspridzināt
tad man nav ko piedāvāt. vnk kkur mētājas ru val kilometrs ar pamācībām. utt,etc. gan jau ka visas šodien brīvi peld netā... vajag tik rakt... pats interesantākais jau ir pašmocības ceļā visu apgūt, jo kad viss sanāk un darbojas, paliek neinteresanti
zini kā ir kas vairāk par oil service noņemšanu tad tās infas paliek aizvien mazāk. tiesa krieviski gan nemeklēju. diezgan bēdīgi ir tad kad gribi uzzināt ko vairāk par zilo lampiņu ielikšanu.
Ar tiny ADS vajadzētu varēt visus e36 kompjus nolasīt?
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
tā vajadzētu būt. Vismaz man visi bloki diviem e36 ir bijuši pieejami
suns būs jāapēd, vai forumi svešvalodu jāpapīpē..Jānis.P rakstīja:Ar tiny ADS vajadzētu varēt visus e36 kompjus nolasīt?
Pēdējais labojis Rons - 18 Nov 2013, 18:04, kopā labots 1 reizi.
izdevās paspēlēties ar NCS expert. tas ko gribēju arī izdevās. aktivicēju borta kompim atpakaļ ccm, kas pēc bloka piekodēšanas bija atslēdzies.
Softs nemaz nav tik grūts, ja māk vācu valodu
Tas ko daudzi tur cīnās borta kompjos ar tiem einheit ir smieklīgi, jo BC konfigā ir vienkārši konkrētā tekstā ierakstīts motora tips. manā gādījumā m44b19
Softs nemaz nav tik grūts, ja māk vācu valodu
Tas ko daudzi tur cīnās borta kompjos ar tiem einheit ir smieklīgi, jo BC konfigā ir vienkārši konkrētā tekstā ierakstīts motora tips. manā gādījumā m44b19
Kods: Izvēlēties visus
TANK_INHALT
wert_01
K_ZAHL_WEG
4663_imp/km
STEIGUNG_EINSPRITZ_KENNL
m44b19
SPRACHE
deutsch
ZEIT_EINHEIT
24_stunden
TEMPERATUR_EINHEIT
grad_c
WEGSTRECKE_EINHEIT
km
VERBRAUCH_D1
l/100km
CCM
aktiv
BC_ALARM
intervallton
rons varetu velreiz luudzu atmest caur pm savu skaipu, izmekleeju visas malas un tavu vestuli vairs nevareju atrast
labojums- laikam esmu stulbs sovakar, nekas nau jasuta. skatit skaipu
labojums- laikam esmu stulbs sovakar, nekas nau jasuta. skatit skaipu
...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 9
- chevron_right