Viss par Dīzeļiem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- …
- 89
- chevron_right
Sveiki interneta wariori .. laiks interneta diagnostikai [emoji1] tatad, lieta sekojoša, atbraucu uz darbu, noslapeju, pectam iedarbinaju pabraucu 100m un atkal noslapeju, viss bija ok, pačakarejos ar pasažiera durvim, lai varetu atvert un aizvert vinas, viss čotka, beidzas darba diena un darbinu mašīnu, bet vina pielec un uzreiz noslapst, un ta vairakas reizes, beigas samainiju degvielas filtru - nekas nemainijas, noravu holla devejam vadu, piedarbinajas, bet apgriezieni gaisa, spraud stekeri virsu - uzreiz noslapst, domaju holls, panemu no coma ejosa motora un parskruveju, nekas nemainijas. Kad norauts stekeris hollam tad paneli deg sprauslas lampina.
Ar ko sakt!?
Ar diagnostiku sudigi bus, kompis neatrod motoru.
P.s dzinejs 2.5td
Ar ko sakt!?
Ar diagnostiku sudigi bus, kompis neatrod motoru.
P.s dzinejs 2.5td
Palūri vai 4. sprauslai vads ir vesels un vai viņa (zvanās). bākas sūknis pumpē/degviela ir virs 20 l ? papildus immo/siga?nuugjis rakstīja:Sveiki interneta wariori .. laiks interneta diagnostikai [emoji1] tatad, lieta sekojoša, atbraucu uz darbu, noslapeju, pectam iedarbinaju pabraucu 100m un atkal noslapeju, viss bija ok, pačakarejos ar pasažiera durvim, lai varetu atvert un aizvert vinas, viss čotka, beidzas darba diena un darbinu mašīnu, bet vina pielec un uzreiz noslapst, un ta vairakas reizes, beigas samainiju degvielas filtru - nekas nemainijas, noravu holla devejam vadu, piedarbinajas, bet apgriezieni gaisa, spraud stekeri virsu - uzreiz noslapst, domaju holls, panemu no coma ejosa motora un parskruveju, nekas nemainijas. Kad norauts stekeris hollam tad paneli deg sprauslas lampina.
Ar ko sakt!?
Ar diagnostiku sudigi bus, kompis neatrod motoru.
P.s dzinejs 2.5td
p.s. kad būsi pus mašīnu nomainījis, tāpat aizbrauksi uz bosch diagnozi...
Ka tas ir zvanas? Ka vinu parbaudit!?
Degviela nav tik daudz jau vairs baka, bet tam nevajadzetu iespaidot, bakas suknim teoretiski jastrada, jo ar norautu hollu tak darbojas tikai mezonigos apgriezienos immo vai siga nav.
A vel kas, nestrada parasta centrala vairs un paneli nerada dzineja temperaturu.
Ja ta masinu spiestu dirsu nejega, tad ganjau to izdaritu, bet taka ta nav, tad hz
Degviela nav tik daudz jau vairs baka, bet tam nevajadzetu iespaidot, bakas suknim teoretiski jastrada, jo ar norautu hollu tak darbojas tikai mezonigos apgriezienos immo vai siga nav.
A vel kas, nestrada parasta centrala vairs un paneli nerada dzineja temperaturu.
Ja ta masinu spiestu dirsu nejega, tad ganjau to izdaritu, bet taka ta nav, tad hz
Pēdējais labojis Sancix - 30 Mar 2015, 16:13, kopā labots 1 reizi.
po ar to pod drifta zaļo dīzeli gribētos noņemt skaidu
labākais interneta warriors
te ir kāds uz tdsa uzlicis sūkni no m21d24?
Sveiki, netieku skaidrība ar vienu lietu.
Nesen parādijās gļuks ka tukšgaitā (UN NE VIENMĒR) staigā apgriezieni, būtībā tie krīt uz leju no 600 RPM uz kādiem 500 RPM. Cik esmu pamanījis, tad tas ir tikai tad, kad mašīna ir sasniegusi darba temperatūru, jeb tuvu tai.
Otrkārt, tas pats ir jūtams arī braucot gaitā pa šoseju. Piemēram, braucot ar vienmērīgu ātrumu var just it kā gāzes pedālis uz sekundi tiktu atlaists. Tas viss ar kādu 2 sekunžu intervālu, būtībā visu laiku.
Uzliekot kruīzu- nekādas izmaiņas, tas pats.
Degvielas filtrs- ok
Bākā sūknis- ok
Pieplūde un atplūde- ok
Elektriskā sprausla- ok
Jaudā nekādas izmaiņas nav un nekāda pastiprināta dūmošana.
Ak jā, atvienoju ABS moduli, jo domāju ka ASC "bremzē" mašīnu, bet nekādas izmaiņas.
VIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=E-2ZMoL ... e=youtu.be
Nesen parādijās gļuks ka tukšgaitā (UN NE VIENMĒR) staigā apgriezieni, būtībā tie krīt uz leju no 600 RPM uz kādiem 500 RPM. Cik esmu pamanījis, tad tas ir tikai tad, kad mašīna ir sasniegusi darba temperatūru, jeb tuvu tai.
Otrkārt, tas pats ir jūtams arī braucot gaitā pa šoseju. Piemēram, braucot ar vienmērīgu ātrumu var just it kā gāzes pedālis uz sekundi tiktu atlaists. Tas viss ar kādu 2 sekunžu intervālu, būtībā visu laiku.
Uzliekot kruīzu- nekādas izmaiņas, tas pats.
Degvielas filtrs- ok
Bākā sūknis- ok
Pieplūde un atplūde- ok
Elektriskā sprausla- ok
Jaudā nekādas izmaiņas nav un nekāda pastiprināta dūmošana.
Ak jā, atvienoju ABS moduli, jo domāju ka ASC "bremzē" mašīnu, bet nekādas izmaiņas.
VIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=E-2ZMoL ... e=youtu.be
quattro ist für sissies
Manam raustijās apgriezieni, jo bija beigta augstspiediena sūkņa augšējā (elektroniskā) daļa.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Apskaties vai tev abratka no sūkņa iznāk uz augšu vai uz sūkņa aizmuguri. Ja iziet uz augšu, tad varu aizdot vienu labu sūkņa galvu, ko patestēt.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
ja abratka ir augšā tad tā ir vecā galva,viņas ir sliktākas nekā jaunās,kurām abratka ir uz aizmuguri!ivars_e36 rakstīja:Apskaties vai tev abratka no sūkņa iznāk uz augšu vai uz sūkņa aizmuguri. Ja iziet uz augšu, tad varu aizdot vienu labu sūkņa galvu, ko patestēt.
Sent from my iPhone using Tapatalk
bet galvas ir savstarpēji maināmas,var likt tādu vai tādu!
un jā,tā ir galvas vaina,ja šādi staigā rpm!
Nu es savam tdsam, kuram abratka bija uz aizmuguri, uzliku galvu ar abratku uz augšu un dzinēju nevarēja pielaist, takā nezinu par to savstarpējo savietojamību.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Gribēšu dzirdēt šī stāsta turpinājumu [emoji106]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
ko tieši gribi zināt?varu tagad pastāstīt :) plunžeris nesadils,rpm nepurināsies,un viegli regulēt padevi,var tādu uzgriest ka saļara tek pa izspūtēju un tad tas tds vizsmaz brauks :) vēl kko domāju par citu turbo!jāskatās cik ar šito varēs izspūst!
nedēļas sākumā arī ieswapoju šādu sūkni, tikai dabūju pārlikt plunžer pāri ar izciļņu plati no cita sūkņa, bet viņš tāpat neiet, vienkārši nepumpē degvielu ārā .. piemetu plusu pa taisno pie slāpētāja, bet bez izmaiņām
Man arī bija tāda problēma manam 1.7 tdsam, pārlasīju sūkni un vairs nelec auto, izrādījās ka to izciļņu plati un plunžeri par 180 grādiem otrādāk biju ielicis
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ooo tas ir vari, tikai ka lai zin ka vinam pareizi jabut?
Mehānika uzlikta virsū :)Te tikai tā ātrumā salikts,principā bez turbo spiediena!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- …
- 89
- chevron_right