CaK Sedans
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- …
- 59
- chevron_right
Ja auto ir vienā līmenī, tad normali sēdinātam auto, diska kante ir līmenī ar arku un priekšā, arka, ir nedaudz zemāk kā riepa
runājot par vērtībām.. Man viens paziņa, gados gan, jau 14 gadus nobrauca ar līdzīgu 1992.gada 320i žurku. vecā sagura un domāja par jauna (cita) cita auto iegādi. aizbrauca uz Vāciju un paņēma 1991.gada tādu pašu žurku 320i par 4,5k + visi izdevumi. labi, tur viens īpašnieks, opītis un nobraukums ap 70k km, bet tik un tā, stock auto tiešām ir vērtība.
Pēc kādiem standartiem tas ir? Tipa stabo? Jeb vispasaules stanceru sabiedrības, kuri pārsvarā ir sadirsuši auto funkcionalitāti tā, ka auto ikdienā lietot ir pretīgi, amortizācija savu funkciju kā tāda nepilda(neamortizē) un vienīgais labums no tāda setupa ir skats no malas?naljanke rakstīja:Ja auto ir vienā līmenī, tad normali sēdinātam auto, diska kante ir līmenī ar arku un priekšā, arka, ir nedaudz zemāk kā riepa
Tas ir galīgi aplami, ka ikdienas auto "pareizs" sēdinājums ir diska kante pret arku. Pareizs sēdinājums būtu iegūt maksimālu vadāmību pie maksimāla komforta, kas ir labas amortizācijas uzdevums. Un CAK'a gadijumā tas ir vienīgais par ko vispār te vēl būtu vērts spriest.
Ir taču vairāk nekā skaidrs, ka šeit nav un nebūs nekāds stancmobīlis, uz ko fapot nenobriedušajiem prātiem (nekā personīga). Kāda jēga visu laiku malt par to sēdinājumu'n'shit? Normāls, savā ziņā skaists un praktisks ikdienas auto, ar kuru var uz laukiem/ceļojumā aizbraukt, nav jālasa pa ceļu nolauztie plastmasi un pie katra paaugstinājuma jāpārmet krusts, lai tik kaut ko neaizķertu.
Ar to es biju domājis, ka tas ir nepareizi, iepriekš bija koments.I'm_Infinite rakstīja:Pēc kādiem standartiem tas ir? Tipa stabo? Jeb vispasaules stanceru sabiedrības, kuri pārsvarā ir sadirsuši auto funkcionalitāti tā, ka auto ikdienā lietot ir pretīgi, amortizācija savu funkciju kā tāda nepilda(neamortizē) un vienīgais labums no tāda setupa ir skats no malas?naljanke rakstīja:Ja auto ir vienā līmenī, tad normali sēdinātam auto, diska kante ir līmenī ar arku un priekšā, arka, ir nedaudz zemāk kā riepa
Tas ir galīgi aplami, ka ikdienas auto "pareizs" sēdinājums ir diska kante pret arku. Pareizs sēdinājums būtu iegūt maksimālu vadāmību pie maksimāla komforta, kas ir labas amortizācijas uzdevums. Un CAK'a gadijumā tas ir vienīgais par ko vispār te vēl būtu vērts spriest.
Un ja no arkas līdz riepai/diskam būs vienāds attālums, tad pakaļa būs augstāk.
Un kā nu kuram, mēnesī nobraucu vidēji 3k un ar maximāli nolaistām koilām nevaru sūdzēties par braukšanu, tādēļ nevajag censties kādam citam ieskaidrot savu viedokli, jo kā saka vienam māte, otrajam meita, trešajam vispār tēvs
P.S pirmais ko nopirku savam e36 bij koilas, jo ar galertu galīgi nepatīk braukt, tas, personīgi man , sagādā vēl lielāku diskomfortu nekā ciets, sēdināts auto
Nu tieši tā, tāpēc arī rakstīju šo psotu, jo ir jau piegriezies skatīties kā cilvēki raksta 30 lapu garumā čalim lai sēdina stocku, lai arī sen jau ir teikts, ka tas viņam neinteresē. Skats<Performance<Komforts šajā gadijumā. daudziem ir otrādi. Un es nesaku ka tas ir slikti. Kā jau tu teici, vienam māte otram sencis.naljanke rakstīja: Un kā nu kuram, mēnesī nobraucu vidēji 3k un ar maximāli nolaistām koilām nevaru sūdzēties par braukšanu, tādēļ nevajag censties kādam citam ieskaidrot savu viedokli, jo kā saka vienam māte, otrajam meita, trešajam vispār tēvs
Ar max zemām koilām ir tā, ka priekšējais stock, mpaka būs zemāk, bamperis ir 2 max 3 cm no zemes, sliekšņu uzlikas max 2cm no zemes un r16 ar 205/45 ir neiespējami izgriezt riepu arku neaizķerot. Par braukšanu nesūdzos tad ja jābrauc pa tikko renovētu ceļu braucot pāri guļošajam skrāpējās viss, kas vien var skrāpēties.em.dzhii rakstīja: Ar to es biju domājis, ka tas ir nepareizi, iepriekš bija koments.
Un ja no arkas līdz riepai/diskam būs vienāds attālums, tad pakaļa būs augstāk.
Un kā nu kuram, mēnesī nobraucu vidēji 3k un ar maximāli nolaistām koilām nevaru sūdzēties par braukšanu, tādēļ nevajag censties kādam citam ieskaidrot savu viedokli, jo kā saka vienam māte, otrajam meita, trešajam vispār tēvs
P.S pirmais ko nopirku savam e36 bij koilas, jo ar galertu galīgi nepatīk braukt, tas, personīgi man , sagādā vēl lielāku diskomfortu nekā ciets, sēdināts auto
Nu nevar ar max zemām koilām normāli pabraukt,(patiešām ar max sēdinājumu, ar nedaudz paceltu jau easy fuck ) lai kā man patiktu tik ļoti low & slow ikdienā tas ir teju neiespējami netraucēt citiem satiksmes dalībniekiem.
Manuprāt, no rūpnīcas e36 ir izripojis nedaudz par augstu, ja vien nav iegādāts kartupeļu vedāšanai pa lauku ceļiem, un minimāls, kaut vai -20mm m atsperes uzliekot, sēdinājums pavisam noteikti netraucē braucējam.
Par CaK auto, nedaudz piesēdinot būti smuki, bet ja pašam traucē, tad jau prieka no tā sēdinājuma nekāda nebūs.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Pirms liku koilas, nogriezu uz pašu pašu leju, komforta atspere palika, no zemes līdz zemākajam auto punktam, t.i stienim kas savieno abas tuneļa puses ir 3-4cm , riepas 205/40/r17, gribās r18 priekšā nestrīķē, pakaļā gan, rīgu izbraucu vēsā mierā, traucēju citiem, braucot pāri sliedēm vai guļošajiem
Cak'am ieteiktu turpināt uzturēt auto tādā pašā garā, un mācīties arī izdarīt kautko pašam, jo vairāk tu proti/māki darīt, jo labāk tas ir pašam priekš sevis
Cak'am ieteiktu turpināt uzturēt auto tādā pašā garā, un mācīties arī izdarīt kautko pašam, jo vairāk tu proti/māki darīt, jo labāk tas ir pašam priekš sevis
Liela daļa e36.lv man liekas nesaprot, ka mērķis nav taisīt priekš forumiešiem, bet priekš sevis
Sent from my E2003 using Tapatalk
Sent from my E2003 using Tapatalk
Haha,
Cilvēks ar kameru šovakar traks pie (toyota kkāda tā bija?) stūres,
taurē bembim par to, ka apbraucu viņu PILNĪGI netraucējot pie nepārtrauktās (NEVIENAS MAŠĪNAS uz melna ceļa), kamēr šis ripo uz 30 pie sarkanā luksafora diezgan lielā distancē
Ļoti dusmīgs pie stūres izskatījies, kad aizrādīji man par tādu lēzenu manevru
Man prieks - ieraugu Zvaigzni (CILVĒKS AR KAMERU), bet šis pat logu netaisa vaļā, dusmīgi atcērt ar skatienu vien, lai gan laipni aicināju parunāties pie atvērtiem logiem
P.S. Esmu daudz laikus Tev devis youtubee
Cilvēks ar kameru šovakar traks pie (toyota kkāda tā bija?) stūres,
taurē bembim par to, ka apbraucu viņu PILNĪGI netraucējot pie nepārtrauktās (NEVIENAS MAŠĪNAS uz melna ceļa), kamēr šis ripo uz 30 pie sarkanā luksafora diezgan lielā distancē
Ļoti dusmīgs pie stūres izskatījies, kad aizrādīji man par tādu lēzenu manevru
Man prieks - ieraugu Zvaigzni (CILVĒKS AR KAMERU), bet šis pat logu netaisa vaļā, dusmīgi atcērt ar skatienu vien, lai gan laipni aicināju parunāties pie atvērtiem logiem
P.S. Esmu daudz laikus Tev devis youtubee
uzmanies, gan jau sezonas atklasana vins tevi vel satiks...
Sēdējus blakus studentam, no sākuma pat nevarējām saprast, kapēc vispār pīpināja, beigās sapratām, ka visticamāk dēļ tā, ka apdzina uz nepārtrauktās. Likās diezgan smieklīgi.seeingman rakstīja:uzmanies, gan jau sezonas atklasana vins tevi vel satiks...
Bet vismaz CAK ir godīgs šoferis
Gan jau jūs tikāt uzfilmēti vai vismaz tiksiet attiecīgi sveicināti kādā no nākošajām interneta grēksūdzēm.
precīzi.Emteks rakstīja:Gan jau jūs tikāt uzfilmēti vai vismaz tiksiet attiecīgi sveicināti kādā no nākošajām interneta grēksūdzēm.
Vai arī iesniegs mentenē uzfilmēto, un cīnīsies par taisnību līdz pēdējam centam.Emteks rakstīja:Gan jau jūs tikāt uzfilmēti vai vismaz tiksiet attiecīgi sveicināti kādā no nākošajām interneta grēksūdzēm.
youtube zvaigzne, ha
+1000000 e36.lv respect points
Lawwr rakstīja:+1000000 e36.lv respect points
nu moins
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- …
- 59
- chevron_right