Dažādas problēmas ar elektroniku
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- …
- 120
- chevron_right
Manam bembim gļučij elekrtonika. Pagriezieni brīžiem sāk paši slēgties iekša, dažreiz miglas lukturi deg, dažreiz nē
Kas varētu būt par vainu??
Kas varētu būt par vainu??
Pacel paklāju šofera pusē zem kreisās kājas (tur, kur tumbiņa) un paskaties, kas ar tiem štekeriem tur notiek. Ka tik ūdens netiek klāt.
ok, pasīšos :) paldies paR info
karoče paskatiijos. tur viss ar uudeni, kautkaads caurums valjaa no apaksshas. bet stekeri udenii nav, bet gan tie vadi kuri satiiti kopaa, un iet caur apakshu uz aizmuguri ir uudeni. Ko tagad dariit??
Labākais variants - izraut paklāju ārā, izžāvēt, atrisināt ūdens tikšanu salonā, t.i., ielikt atpakaļ "knopkas", vai arī sametināt, ja kas metināms.
Ja neatrisinās gaismu jampadraci, tad vismaz pasargāsi auto no ātras sapūšanas.
Ja neatrisinās gaismu jampadraci, tad vismaz pasargāsi auto no ātras sapūšanas.
a tas paklaajs viegli njemas aaraa? nav sedeklis janjem ara??
Par sēdekļiem es būtu mazāk uztraucies, 8 skrūves un abi beņķi ārā.
Jāņem ārā arī visa viduskonsole un pečka, ja gribi veselu izņemt ārā, bet lielākā daļa vnk. pie pečkas nogriež gabalu, lai izvilktu ārā paklāju.
Jāņem ārā arī visa viduskonsole un pečka, ja gribi veselu izņemt ārā, bet lielākā daļa vnk. pie pečkas nogriež gabalu, lai izvilktu ārā paklāju.
Laikam vaina ģeneratoram. Lādē ~12.5 V, cik saprotu vajag būt 13,8-14,5Vdibenštekers rakstīja:Prroblēma ar 318I 1992 gada. Sāksim ar to, ka tādas problēmas nebija iepriekš manītas (vienīgi nosēdis aķis no mūzikas nu, bet tas poh.)
Kroče vakar sēdēju mašīnā ~2h, klausījos mūziku BEZ subwoofera (pagaidām skan tikai skaļruņi panelī, un subis ir atvienots, jau kādas 2 ned ), ik pa laikam iedarbināju mašīnu, lai pārbaudītu vai lēc, pie reizes sildīju salonu. Pienāca laiks braukt prom, un autiņš pielēca kā maziņais, ieslēdzu gaismas , salona apgaismojums satumsa nedaudz, ieslēdzu logu tīrītājus tie knapi velkās (spidometra panelī gaisma pazuda), nodomāju ka tūlīt noslāps, izslēdzu mūziku, pabraucu 30m un krustojuma vidū noslāpu kā gāzi nometu
Līdzbraucējs iestūma, atkal noslāpa, ar otro mēģinājumu pielēca, tad taisījos lapās tā ka dupsi vien mētāja. Nobraucu ~ 40 km, noslāpēju ar cerību ka rīt pielēks, lai varētu uz mājām aizbraukt.
Nākamajā rītā pielēca uz 1/2 apgrieziena, pabraucu kādus 200m pa daudzstāvu māju pagalmiem, tieku uz normāla ceļa, ieslēdzu pečku, un velns sāka slāpt. izslēdzu pečku atkal daudz maz aizgāja (mūzika bija izslēgta) . Nobraucu 10 km, maita sāk zust strāva nežēlīgi. Līdz kopmītnēm knapi tiku, nācās braukt pat bez gaismām, logu tīrītājiem un citām ekstrām.
Domāju klemmas absūbējušas. Notīrīju pielaidu un domāju ka lādēs, pabraucu gabalu atkal noslāpa. Pārbaudīju AKB vo velns rāda 6.6 V (pilnīgi nekas nedega nestrādāju u.t.t.). nomainīju citu AKB (normāli uzlādētu) nobraucu ~4 km (tālās gaismas, pečka, logu tīrītāji bija ieslēgti). maita sāka rīstīties un noslāpa. Atkal strāva pazudusi bija ~11.6 V (normāli pielēca, un viss strādāja), pēc tam jau bija kādi 9.2 V. Tā arī uz mājām tiku ar troses palīdzību.
uuuuun tgd KUR MEKLĒT PROBLĒMU?
Drošinātāji veseli.
Aizdomās ir maģis (tur diezgan apšaubāmi visi vadi pievienoti), Ģenerators, AKB, vai arī kkur vados problēma. Kādi Jūsu viedokļi
jaa vajag gan buut 14V. nu tie 13.8 vel ar ir ok. viss kaz zem 13.5 jau vairs nau labi. skaties kaa pasam ar laiku un nepieciesamibu pec auto, ja ir laika iznem generatoru un nomaini visas komponentes, bus tev varteikt jauns gengers tad
...
tātad pie vainas oglītes, vai diodes?
NU ja tas zīmējas uz manis tad sorry es tikai izrāvu lampiņas un viss,seeingman rakstīja:nē nu kur entuziasms cilvēkiem skrūvēt lampiņas, drošinātājus, pus auto izjaukt, bet kloķīšus neparaustīt.
golfam pat ir "parking lights" - gabarīti deg ja virzienraditajsvira ir atstata un kādu no pusēm. tiesa e36 ir gudrāk, ka jāpaspiež tālāk un ieslēdzas tikai attiecīgajā pusē...
es pat nezināju ka ir tāda funkcija ar pagriezienrādītāju
Šis auto man ir pirmais un katru dienu es iemācos kko jaunu, tāpēc esiet saudzīgi
normāli spīd? tas nav normāli, ka spīd tā lampiņa, tas nozīmē, ka ir potenciālu starpība starp akumulatora (+) un ģeneratora izejas (+), respektīvi ģenerators nelādēdibenštekers rakstīja:tukšgaitā blāvi spīdēja, bet kā iedod kārtīgus apgriezienus normāli spīdV1Beta rakstīja:tev tiešām aķa lampa neiedegās panelī ? kaut vai uz īsu brīdi vienkārši braucot ? tavā gadījumā ģenerators vispār vairs nelādē.dibenštekers rakstīja:Prroblēma ar 318I 1992 gada. Sāksim ar to, ka tādas problēmas nebija iepriekš manītas (vienīgi nosēdis aķis no mūzikas nu, bet tas poh.)
Sveiki. Tātad gadijās neliela problēma. Braucu pa tumsu un pamanīju, ka spidometram gaisma izdzisusi, domāju lampiņas izdegu, izkāpu no mašīnas un nedega arī labais priekšējais un aizmugurējais gabarīts un numura apgaismojums. Nomainīju drošinātāju, bet sit ārā Kas varētu būt pa problēmu un kur viņa jāmeklē un jāskatās. Paldies.
Pirmkārt pēc tā, ka bliež ārā drosinātaju ir skaidrs, ka īsais ķēdē ir pēc drosinātāja, tas ir - vadi uz lampām, paneļa apgaismojumu, spilgtuma regulatoru utt. Ja ir laiks, izej ar testeri cauri visiem pieejamajiem vadiem no drošinātāja uz gabarītiem labaja pusē, gaismu slēdzi un visu pārējo, kas pie gabarītu drošekļa ir pieslēgtsbavarietis rakstīja:Sveiki. Tātad gadijās neliela problēma. Braucu pa tumsu un pamanīju, ka spidometram gaisma izdzisusi, domāju lampiņas izdegu, izkāpu no mašīnas un nedega arī labais priekšējais un aizmugurējais gabarīts un numura apgaismojums. Nomainīju drošinātāju, bet sit ārā Kas varētu būt pa problēmu un kur viņa jāmeklē un jāskatās. Paldies.
Pārbaudi numura apgaismojuma vadus, varbūt kāds pārlūzis un skaras pie masas, tā ir slimība, ka vadi lūst pie bagāznieka vaka, jo ats tiek daudz virināts, pārbaudi štekerus visām iesaistītajam lampām, pārbaudi spuldzītes gabarītiem, varbūt kādai kveldiegs pārkusis un salipinajis kopā + un -. Būtībā variantu daudz, bet visu pamazām var atrast, sakot no kautkā viena.
Paldies par atbildi, pārbaudīšu to visu :)
Tātad pārbaudīju labās puses gabarītus un visas pārējās labās puses gaismas viss tikā ok, pārbaudīju arī vadu pie bagāžnieka arī viss ok un vēl jo projām sit ārā drošinātāju kā ieslēdz gaismas un pazūd labās puses gabarīti, paneļa apgaismojums un spidometra apgaismojums, kā arī bremžu ugunis nestrādā. Laikam būs jāved pie elektriķa, jo pats tādās lietās neko nesaprotu :(
vari paskatīties vēl lampu, vai tur nav pārlūzis kāds celiņš un tas veido īso.
Vari pamēģināt izņemt arī visas lampiņas ārā un tad pa vienai likt iekšā un skatīties, kad isit ārā. Bet ja isit jau pirms ieliec kādu lampiņu, tad vaina vainu vados, vai slēdzī, vai arī relejā, vai arī moš pašā drošinātājā - ievietots ir vājāks nekā ir paredzēts.
Vari pamēģināt izņemt arī visas lampiņas ārā un tad pa vienai likt iekšā un skatīties, kad isit ārā. Bet ja isit jau pirms ieliec kādu lampiņu, tad vaina vainu vados, vai slēdzī, vai arī relejā, vai arī moš pašā drošinātājā - ievietots ir vājāks nekā ir paredzēts.
Varētu būt no tā, ka šodien ņēmu aizmugurējam lampiņas ārā un viena bija slapja, kautkur mitrums ticis iekšā?
noteikti jo ūdens tev taisa uz īso.
bavarietis rakstīja:Varētu būt no tā, ka šodien ņēmu aizmugurējam lampiņas ārā un viena bija slapja, kautkur mitrums ticis iekšā?
ka jau RENIO teica, jā, paskaties, kur lampa var tikt ūdens, pārej pāri visiem "celiņiem" pak. lampā. Ja ir iespeja, ieliec citu lampu, pamēģini, vai joprojām sit ārā, pamēgini vispār izņemt lampu āra un ieslēgt, pamazām pa daļām noņem nost jebko, kas avrētu būt pie vainas un skaties, kurā brīdī vairs nesit ārā drošinātaju. Pamēģini izņemt spilgtuma regulācijas slēdzi, tad neies viss panelis, varēsi noteikt, vai īsais ir salonā, vai tomēr tikai gabarītu/ numruzīmes apgaismojuma vaina :)
Releja diezvai, jo drošekļi ir pēc relejiem, + relejā pašā ir drošeklis iekšā. ja būtu slēdzī vaina, tad drošvien releja drošeklis izsistos, tad nebūtu vispār strāva uz vnk lampu drošekli.RENIO rakstīja:vari paskatīties vēl lampu, vai tur nav pārlūzis kāds celiņš un tas veido īso.
Vari pamēģināt izņemt arī visas lampiņas ārā un tad pa vienai likt iekšā un skatīties, kad isit ārā. Bet ja isit jau pirms ieliec kādu lampiņu, tad vaina vainu vados, vai slēdzī, vai arī relejā, vai arī moš pašā drošinātājā - ievietots ir vājāks nekā ir paredzēts.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- …
- 120
- chevron_right