drifts
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- …
- 55
- chevron_right
Pagaidām tas viss ir tapšanas stadijā un nekas oficiāli nav apstiprināts. Jā, braukšana notiks ar zāģiem un gāja runa par Biķernieku "Elkoni". Tā kā trasi taisās rekonstruēt tad pastāv iespēja, ka tieši palaidīs ar zāģiem, pirms rauj nost veco asfaltu.
Bet nu jā, runa gāja tieši par Pro (iespējams, arī ProAm) klasi un tieši ar zāģiem. Ja šis posms izdotos, tad plāno nākamo taisīt uz ezera. Arī par to māc šaubas, jo minēts tika ezers, uz kura ir liegums braukt virsū.
Nav ko malt tukšu, gan nāks laiks tuvāk un visu paskaidros :)
Bet nu jā, runa gāja tieši par Pro (iespējams, arī ProAm) klasi un tieši ar zāģiem. Ja šis posms izdotos, tad plāno nākamo taisīt uz ezera. Arī par to māc šaubas, jo minēts tika ezers, uz kura ir liegums braukt virsū.
Nav ko malt tukšu, gan nāks laiks tuvāk un visu paskaidros :)
Ļoti šaubos ,ka būš tikai pro klase ,jo pro klasē jau ir salīdzinoši maz dalībnieki ,kur nu vēl tādi kuriem auto ir neizjaukti/nepilnveidojas un ziemā būs darba kārtībā ,kur nu vēl plus tādi kuriem gribēsies dzīties pa to snieg` ...
Bet tā ,ja viss aizies un būs normāli ,beidzot iespējams būs tādi tandēmi ,kā Bloodmasters un Tandem of die video`s ...
Jo man to žurku pa 500eirām galīgi nav žēl
Bet tā ,ja viss aizies un būs normāli ,beidzot iespējams būs tādi tandēmi ,kā Bloodmasters un Tandem of die video`s ...
Jo man to žurku pa 500eirām galīgi nav žēl
KK TECHnics
-AutoServiss un Apkopes gan Sporta gan Ielas auto-Rezerves dalas ikdienai un Sportam-
Meldru iela 2,Riga
Tel.Nr - 202-66-66-5
www.karrlodrift.lv
-AutoServiss un Apkopes gan Sporta gan Ielas auto-Rezerves dalas ikdienai un Sportam-
Meldru iela 2,Riga
Tel.Nr - 202-66-66-5
www.karrlodrift.lv
interesanti ka Street būs arī Igaunijā....
Čau visiem!
Labas ziņas dažiem, kas plāno vai jau slīpē street klases driftiņā - ir mainīti mazliet tehniskie noteikumi sākot ar nākošo gadu viens no galvenajiem punktiem - tagad street klasē varēs izmantot hidro rokas bremzi!!
Un ir vēl dažādas izmaiņas protams, bet to visu sīkāk varēsiet paši izpētīt 2015 gada nolikumā!
Labas ziņas dažiem, kas plāno vai jau slīpē street klases driftiņā - ir mainīti mazliet tehniskie noteikumi sākot ar nākošo gadu viens no galvenajiem punktiem - tagad street klasē varēs izmantot hidro rokas bremzi!!
Un ir vēl dažādas izmaiņas protams, bet to visu sīkāk varēsiet paši izpētīt 2015 gada nolikumā!
woohoo, beidzot vēl leņķi varētu atļaut
Leņkis ir "atļauts"
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
sanāk ka no street būtības lēnām iet prom....
kāpēc? man liekas, ka streets ir vnk priekš sevis atpūta un izklaide+brauktprasmju noslīpēšana.... man personīgi pie kājas kas tur ir atļauts vai nē, ja es brauktu, tad brauktu ar tādu ar kādu pa ielu gāžu..... vnk priekš sevis. Ja grib un var ko pierādīt, tad taču ir tam domātais nākamais levels ProAM. vienīgi , ja ProAM obligāts arī būs būris, tad jā, tad tas ko atļaus iekš street, paliek jau ļoti svarīgi.
Ridlih - tajā pat laikā tā ir "street", jeb ielas klase, kurā cilvēki atbrauc ar savu ielas auto un tur arī ņem dalību, lai visi būtu daudzmaz līdzīgi gan jaudas, gan lenķa un visa parējā ziņā.
Hidro rucītis jau nav tas trakākais, taču negribētos, lai ar gadiem tās atkāpes izstieptos tik ļoti, ka auto būtu kardināli jāpārbūvē priekš konkurētspējīgas dalības Street klasē.
Hidro rucītis jau nav tas trakākais, taču negribētos, lai ar gadiem tās atkāpes izstieptos tik ļoti, ka auto būtu kardināli jāpārbūvē priekš konkurētspējīgas dalības Street klasē.
Principā jau nu street ir ļoti tālu no pro am.
Street auto ir jābūt:
TA vai slimības lapa (varianti, ka auto gatavs skatei, bet nav logā neder) un principā visam ir jābūt atbilstoši, vienīgie izņēmumi ir reduktors (var būt metināts), aizmugurē var nebūt krēsli un tukšs bagāžnieks, hidro rocene (no 2015. gada sezonas) un dažādu izmēru diski - piemēram priekšā r17 aizmugurē cits izmērs (šito palabojiet, ja kļūdos).
Pro am ir tāda kā brīvā klase:
Var braukt ar jebko, ar TA vai bez, otrā pusē stūri utt, atļauts leņķis, drošības karkass (atļauti kausa tipa krēsli), šķiedras virsbūves detaļas,dzinēji var nebūt konkrēta modeļa vai markas, polikarbonāta logi utt.
Ja nu ko esmu piemirsis lūdzu papildiniet
Street auto ir jābūt:
TA vai slimības lapa (varianti, ka auto gatavs skatei, bet nav logā neder) un principā visam ir jābūt atbilstoši, vienīgie izņēmumi ir reduktors (var būt metināts), aizmugurē var nebūt krēsli un tukšs bagāžnieks, hidro rocene (no 2015. gada sezonas) un dažādu izmēru diski - piemēram priekšā r17 aizmugurē cits izmērs (šito palabojiet, ja kļūdos).
Pro am ir tāda kā brīvā klase:
Var braukt ar jebko, ar TA vai bez, otrā pusē stūri utt, atļauts leņķis, drošības karkass (atļauti kausa tipa krēsli), šķiedras virsbūves detaļas,dzinēji var nebūt konkrēta modeļa vai markas, polikarbonāta logi utt.
Ja nu ko esmu piemirsis lūdzu papildiniet
protams, pa to jau iet runa. vienīgi, ja ProAM obligāts būs būris, tad gandrīz vai jātaisa 2 street klases būs - street un ProStreet palielam jau liekas, ka tie kas vnk grib patrakot, lai tas nav jādara uz ielām, brauc vnk treniņos un vis, pašos sačos nemaz nepiedalās.Kurlis rakstīja:Ridlih - tajā pat laikā tā ir "street", jeb ielas klase, kurā cilvēki atbrauc ar savu ielas auto un tur arī ņem dalību, lai visi būtu daudzmaz līdzīgi gan jaudas, gan lenķa un visa parējā ziņā.
Hidro rucītis jau nav tas trakākais, taču negribētos, lai ar gadiem tās atkāpes izstieptos tik ļoti, ka auto būtu kardināli jāpārbūvē priekš konkurētspējīgas dalības Street klasē.
es jau ļoti ceru uz to ziemas trasi, kur kā reiz varēs piešaut rokas un apgūt pamatus un kur nevajadzēs baigo jaudu, lai ko izdarītu. jo nu tas maciņš ir tik biezs cik viņš ir . tas būtu ideāls variants, jo nu pa ielām krāmēt kaut kā nepiekopju. bet tā, trasē izplosies un dudini mierīgu sirdi mājās.
Pēdējais labojis Ridlihs - 12 Nov 2014, 23:17, kopā labots 1 reizi.
Ridlihs rakstīja:protams, pa to jau iet runa. vienīgi, ja ProAM obligāts būs būris, tad gandrīz vai jātaisa 2 street klases būs - street un ProStreet palielam jau liekas, ka tie kas vnk grib patrakot, lai tas nav jādara uz ielām, brauc vnk treniņos un vis, pašos sačos nemaz nepiedalās.Kurlis rakstīja:Ridlih - tajā pat laikā tā ir "street", jeb ielas klase, kurā cilvēki atbrauc ar savu ielas auto un tur arī ņem dalību, lai visi būtu daudzmaz līdzīgi gan jaudas, gan lenķa un visa parējā ziņā.
Hidro rucītis jau nav tas trakākais, taču negribētos, lai ar gadiem tās atkāpes izstieptos tik ļoti, ka auto būtu kardināli jāpārbūvē priekš konkurētspējīgas dalības Street klasē.
No 2015. gada sezonas drīkstēs startēt tikai vienā klasē un vienu reizi sezonā varēs mainīt klasi.
Pro am nebūs obligāts būris, bet ja nav būris, tad varēsi piedalīties tikai ar standarta krēslu.
nebūs vēl šogad jaunajā sezonā būris obligāts ja? nu skaidrs. bet nu runas jau iet par to, ka nākotnē noteikti vajadzētu.
es te netēmā aiziešu, taču kā īsti ir ar Rullīti - vot, ir laba, LIETAINA (jā, spolējamie rati beigušies, tāpēc vajag eko ) diena, tad nu ņemu, braucu uz turieni, samaksāju naudas ( cik? ) un droši varu gāzt jebkurā dienā, jeb kā tur viss notiekas?
Brauc kad gribi 20eur!
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Punkts ,kas ļooooooooooooti iepriecināja runājot par nākamo sezonu ir tas ,ka pirms sezonas pirmā posmu ,tiesneši pārbaudīs braucēju prasmes un tādus kuri sagriežās katru reizi nepielaidīs pie sacensībām ,cik es sapratu ,tas īstenība ir ļoti normāli ,jo arī Es pirms neko nemācēju - tikai trennējos un tomēr feini ,ka proAm brauc puslīdz proAm prasmēs atbilstoši braucēji ,tāpat ar street ...
Bet par to trasi un braukšanu pa ielām un visu pārējo ...sorry ,bet nu žēl ka mēs kā letiņi tādi kūtri un vel neviens tā lāgā nav uzņēmies paņemt piemēru no leišu džekiem piem. Norbefilms kurš pagājušo ziemu aktīvi filmēja video ,kā viņi pa ielām gāž tikai lai parādītu cilvēkiem ,ka nav īsti vieta kur to darīt ,jo nav reāla trase ..arī tagad diemžēl ir palicis tikai Rullītis ,kas ir tuvākais punkts kur var maukt ,Rīgā pat neviens laukums lāga nav kur ,kaut varētu mazumiņu paākstīties ,diemžēl !
Bet par to trasi un braukšanu pa ielām un visu pārējo ...sorry ,bet nu žēl ka mēs kā letiņi tādi kūtri un vel neviens tā lāgā nav uzņēmies paņemt piemēru no leišu džekiem piem. Norbefilms kurš pagājušo ziemu aktīvi filmēja video ,kā viņi pa ielām gāž tikai lai parādītu cilvēkiem ,ka nav īsti vieta kur to darīt ,jo nav reāla trase ..arī tagad diemžēl ir palicis tikai Rullītis ,kas ir tuvākais punkts kur var maukt ,Rīgā pat neviens laukums lāga nav kur ,kaut varētu mazumiņu paākstīties ,diemžēl !
KK TECHnics
-AutoServiss un Apkopes gan Sporta gan Ielas auto-Rezerves dalas ikdienai un Sportam-
Meldru iela 2,Riga
Tel.Nr - 202-66-66-5
www.karrlodrift.lv
-AutoServiss un Apkopes gan Sporta gan Ielas auto-Rezerves dalas ikdienai un Sportam-
Meldru iela 2,Riga
Tel.Nr - 202-66-66-5
www.karrlodrift.lv
Uzņemies Tu iniciatīvu.... es ar prieku maksātu kaut par lielu laukumu kur trakot un mācīties, jo uz ielām besī ko veidot... pie reizes varēsi jaunajiem censoņiem derīgu padomus dot.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- …
- 55
- chevron_right