Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 413
- 414
- 415
- 416
- 417
- …
- 470
- chevron_right
Pec tava teikta,aluminijs rusē
Man ar tevi mav par ko runat
Vecīt,man ikdiema saistita ar alu un teraudu utt ir saistita,ne velti es 4 gadus ka DV macijos un ķimija un fizika bija pastiprinatā formā
Ta kā savu 8 klases limeni paturi pie sevis
Man ar tevi mav par ko runat
Vecīt,man ikdiema saistita ar alu un teraudu utt ir saistita,ne velti es 4 gadus ka DV macijos un ķimija un fizika bija pastiprinatā formā
Ta kā savu 8 klases limeni paturi pie sevis
ar kompatu pa brugji
Cik nu zinu no skolas laika, rakstot centralizēto ķīmijā, tad:
Korozija- metālu oksidēšanās, (ķīmisks process, kurā elements reaģē ar skābekli vai sulfātu). Alumīnijs absūbē, arī sudrabs paliek melns-varbūt esat ievērojuši, vara baznīcu torņi-zaļi.
Rūsēšana- tā ir specifiski dzelzs korozija.
Kādēļ likt apskatē punktu ar alumīnija piekares koroziju? Beats me, iespējams, ka apskati ir veicis kāds inspektors "zābaks", kas neko daudz nesaprot un automātiski liek 1. par koroziju vecākiem transportlīdzekļiem.
Korozija- metālu oksidēšanās, (ķīmisks process, kurā elements reaģē ar skābekli vai sulfātu). Alumīnijs absūbē, arī sudrabs paliek melns-varbūt esat ievērojuši, vara baznīcu torņi-zaļi.
Rūsēšana- tā ir specifiski dzelzs korozija.
Kādēļ likt apskatē punktu ar alumīnija piekares koroziju? Beats me, iespējams, ka apskati ir veicis kāds inspektors "zābaks", kas neko daudz nesaprot un automātiski liek 1. par koroziju vecākiem transportlīdzekļiem.
Korozija (no latīņu: corrosio — 'sabrukšana') ir metālu, to sakausējumu un dažādu izstrādājumu sabrukšana apkārtējās vides agresīvā ietekmē. Ietekme var būt ķīmiskas vai elektroķīmiskas dabas.
Visātrāk bojājas priekšmeti no dzelzs un tās sakausējumiem — čuguna un tērauda. Šo norisi mēdz saukt arī par rūsēšanu, kas pēc būtības ir dzelzs oksidēšanās. Vara priekšmeti gaisā nosūbē — pārklājas ar zaļganu kārtu. Dažu citu metālu — hroma, alumīnija, alvas — izstrādājumi šķietami nemainās, taču arī ar tiem notiek zināmas pārmaiņas. Ķīmijā un tehnikā visus šos procesus sauc par koroziju.
Korozijas cēlonis ir metālu reaģēšana ar gaisa skābekli, ūdeni un dažādām gāzēm, kas rodas rūpniecībā un sadzīvē. Tā var norisināties tikai ķīmiskā ceļā, bet parasti ir saistīta arī ar elektriskiem procesiem. Elektriskie procesi notiek tad, ja saskaras divi metāli ar dažādu aktivitāti, tad vispirms sabrūk aktīvākais metāls.
Korodēt var ne tikai metāli, piemēram, dažādu plastmasu pakāpeniska sairšana gaismas un skābekļa iedarbībā arī ir sava veida korozija.
Rūsa ir sarkanīgs dzelzs oksīds, kas veidojas dzelzs korozijas rezultātā, reakcijā starp dzelzi un gaisa skābekli ūdens vai gaisa mitruma klātbūtnē. Rūsa galvenokārt sastāv no hidratēta dzelzs(III) oksīda (Fe2O3·nH2O) un dzelzs(III) oksohidroksīda (FeO(OH) vai hidratētā forma Fe(OH)3 jeb dzelzs(III) hidroksīds). Dzelzs korodēšanu un rūsas veidošanos sauc par rūsēšanu. Rūsa ir trausla un tās veidošanās pavājina metālu un izraisa paātrinātu dzelzs izstrādājumu nolietošanos. Rūsa arī neaizsargā metālu no turpmākas korodēšanas, atšķirībā no, piemēram, alumīnija oksīda veidošanās uz alumīnija.
Visātrāk bojājas priekšmeti no dzelzs un tās sakausējumiem — čuguna un tērauda. Šo norisi mēdz saukt arī par rūsēšanu, kas pēc būtības ir dzelzs oksidēšanās. Vara priekšmeti gaisā nosūbē — pārklājas ar zaļganu kārtu. Dažu citu metālu — hroma, alumīnija, alvas — izstrādājumi šķietami nemainās, taču arī ar tiem notiek zināmas pārmaiņas. Ķīmijā un tehnikā visus šos procesus sauc par koroziju.
Korozijas cēlonis ir metālu reaģēšana ar gaisa skābekli, ūdeni un dažādām gāzēm, kas rodas rūpniecībā un sadzīvē. Tā var norisināties tikai ķīmiskā ceļā, bet parasti ir saistīta arī ar elektriskiem procesiem. Elektriskie procesi notiek tad, ja saskaras divi metāli ar dažādu aktivitāti, tad vispirms sabrūk aktīvākais metāls.
Korodēt var ne tikai metāli, piemēram, dažādu plastmasu pakāpeniska sairšana gaismas un skābekļa iedarbībā arī ir sava veida korozija.
Rūsa ir sarkanīgs dzelzs oksīds, kas veidojas dzelzs korozijas rezultātā, reakcijā starp dzelzi un gaisa skābekli ūdens vai gaisa mitruma klātbūtnē. Rūsa galvenokārt sastāv no hidratēta dzelzs(III) oksīda (Fe2O3·nH2O) un dzelzs(III) oksohidroksīda (FeO(OH) vai hidratētā forma Fe(OH)3 jeb dzelzs(III) hidroksīds). Dzelzs korodēšanu un rūsas veidošanos sauc par rūsēšanu. Rūsa ir trausla un tās veidošanās pavājina metālu un izraisa paātrinātu dzelzs izstrādājumu nolietošanos. Rūsa arī neaizsargā metālu no turpmākas korodēšanas, atšķirībā no, piemēram, alumīnija oksīda veidošanās uz alumīnija.
Pārdod sadaļā kā var bildes ielikt caur tel.
Ar visādiem compresion app kvalitāte vispār nav,
Neko nesaprotu
Ar visādiem compresion app kvalitāte vispār nav,
Neko nesaprotu
Kādēļ iepriekš ar faila izmēriem nebija problēma, un tagad prasa samazinātu izmēru,
Pēc sludinājumiem spriežot neesmu vienigais kas vairs neliek bildes,
Pēc sludinājumiem spriežot neesmu vienigais kas vairs neliek bildes,
Tas nav mans bet senča un ja tev interesē,brauc ciemos parādīs tev
ar kompatu pa brugji
Tātad ... TU blato ar cita cilvēka auto ? Kas pat nav tavs ? Ģeniāli ....
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Kur un ar ko es tieši blatoju????
Es ar to auto nobraucu 3 gadus un pec tam atdevu tēvam ,jo nopirku sev citu.kur tieši ir blatošana?
Es ar to auto nobraucu 3 gadus un pec tam atdevu tēvam ,jo nopirku sev citu.kur tieši ir blatošana?
ar kompatu pa brugji
Tiešām, kad un kur bija blatošana?
Apkauno tu tikai ar savam zinašanam savu skolu un izglitibas sistemu...
Nepiekasies vārdiem, rusēšana ir oksidācijas process. Kura rezultatā nòardās ganterauds gan aluminijs... 8 klases ķimijas stunda..
Domaji aluminijs ir mūžīgs?
Nepiekasies vārdiem, rusēšana ir oksidācijas process. Kura rezultatā nòardās ganterauds gan aluminijs... 8 klases ķimijas stunda..
Domaji aluminijs ir mūžīgs?
Late to the party, bet VAGam nobraukumu lasa gan no spido, gan no ECU un TA džeki var redzēt abus. Tev ir divi varianti - lasi internetu un nopērc kabeli, vai arī ved pie kāda kam ir attiecīgas zināšanas un softs lai sakārtotu šo jautājumu. Šoreiz LLP gadījums.
Tur ar softu nebus tik vienkarši
Ka.jau teicu,viņam pilnigi viss jakode klat,pat ja benķi nomainu,viņam uzliekas component protection-to var noņrmt principā tikai AC
Nu lai.paliek LLP ,tas mani paslaik neuztrauc
Ka.jau teicu,viņam pilnigi viss jakode klat,pat ja benķi nomainu,viņam uzliekas component protection-to var noņrmt principā tikai AC
Nu lai.paliek LLP ,tas mani paslaik neuztrauc
ar kompatu pa brugji
Atskaitot to, ka te sazin cik lapas ir strīds par vienu vārdu, kurš konkrēti TA protokolos netiek lietots "rūsa", jo stiprību neietekmējoši ir korozijas bojājumi, nevis tieši rūsas bojājumi un to, ka cipruss kā būvnieks nav bijis būvlaukumā un redzējis ne oksidāciju, ne koroziju , kādā leipurtijā cilvēki dzīvo?
Tak praktiski visi metāli oksidējas un gana ilgstošas ietekmes rezultātā arī korodē, kurš vairāk, kurš mazāk.
Alumīnijs laika gaitā var gan oksidēties gan sadrupt no kurienes tieši ir tas lielais brīnums? Skaidrs, ka tur kādu lomu varētu spēlēt sīkāks sastāvs, jo pilnībā tīrs metāls tāpat ir reti. Pašam stāv e60, kuram uz haubes ir pāris dziļi skrāpējumi, tajos alumīnijs ir oksidējies un izdrupis, ka tās švīkas ir jau psc dziļas un tālāk ceļ augšā krāsu, ja oksidācija un korozija būtu mīts kā daļa te domā, krāsu augšā neceltu un ārā netik nekas nedruptu.
Tak praktiski visi metāli oksidējas un gana ilgstošas ietekmes rezultātā arī korodē, kurš vairāk, kurš mazāk.
Alumīnijs laika gaitā var gan oksidēties gan sadrupt no kurienes tieši ir tas lielais brīnums? Skaidrs, ka tur kādu lomu varētu spēlēt sīkāks sastāvs, jo pilnībā tīrs metāls tāpat ir reti. Pašam stāv e60, kuram uz haubes ir pāris dziļi skrāpējumi, tajos alumīnijs ir oksidējies un izdrupis, ka tās švīkas ir jau psc dziļas un tālāk ceļ augšā krāsu, ja oksidācija un korozija būtu mīts kā daļa te domā, krāsu augšā neceltu un ārā netik nekas nedruptu.
Veiksmi
Tu isti nezini vardu oksidacija un sadrupšana,bet beigsim šo tëmu aluminijam oksidešanas ir sadrubšana jo aluminijs vienigais,ka paliek vajaks,zaude savu sastavu ir sadrubšana
Sedies 2
Pamacies kapec aluminiju nekad neliek kopa ar melno metalu ,bet gan ar nerusejošo teraudu,busi parsteigts
ar kompatu pa brugji
Man galīgi neinteresē terminoloģija, vnk brīnos par uzskatu, ka alumīnijs ir mūžīgs un nekādi nav pakļauts vides ietekmei, sadrūp sapūst vai sarūsē, vai ko vēl te kurš ir minējis pilnīgi pohui, fakts kā tāds, ka bojājas tāpat.
AIzbrauc uz BMW AG un pastāsti to viņiem, jo tur arī neko no tā nezin, jo čutj ne visi BMW tādi nāk no rūpnīcas jau gadus 10, purns alumīnijs pārējais būris melnais metāls, jo rūsē viss kā sūds, bet tieši alu un metāla salaidumi problēmas nerada
AIzbrauc uz BMW AG un pastāsti to viņiem, jo tur arī neko no tā nezin, jo čutj ne visi BMW tādi nāk no rūpnīcas jau gadus 10, purns alumīnijs pārējais būris melnais metāls, jo rūsē viss kā sūds, bet tieši alu un metāla salaidumi problēmas nerada
Padoma,kapec ventilejamam fasadēm izmanto TIKAI aluminja konstrukcijas,sliktakaja gadijuma cinkotu metalu
Pie jusu teikta,tas fasades kuras sver entas tonas,nokristu pec 10 gadiem
Turpinoet apkaunot sevi džeki
ar kompatu pa brugji
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 413
- 414
- 415
- 416
- 417
- …
- 470
- chevron_right