E36-aivis328 e36 un citi zveri
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- …
- 91
- chevron_right
Nu ok.tas ka kuram.prieks manis tai mašīnai nav vērtības.Bet nu katram savs
ar kompatu pa brugji
taada kaa ir tagad ap 4500eplaksteris rakstīja:cik tad tu gribi par savu emku ?
Instagram INDIGAIS
Kas tev ar to m5 tad notiek?aivis328 rakstīja:karoc ilgi domaju un svarstijos ko darit ar M5 un laikam beidzot izdomaju ka tomer izdevigak bus laist vinju detaljas
reali nav man laika un isti vairs gribesana neko ar vinju darit beidzot laikam vairak japieversas biznesam
taka ja kadam ir kas vajadzigs no si auto dodiet zinju
motors, karba un reduktors perfekta stavokli
Esi braucis ar emfaivu ? Vai vispār redzējis? Aivis328 jau paskaidroja kapēc šitas aparāts ir über alles. Domāju ja būtu 3.8, nebūtu šāds liktenis konkrētajam eksemplāramcipruss18 rakstīja:Ok,uk un īrijā varbūt ir daudz fanatu,bet parādi lv,cik m5 e34 braukā?
Nu nav tā kā cilvēki nevar viņus pavilkt.vienīgā vērtīga lieta tanī auto ir dzinējs mana skatījumā.un ja cilvēkam jāizvēlas starp m5 e34 un m5 e39 ,domāju ka izvēle ir skaidra
Labi,beigšu piekakat topiku
Cik uz ielas lv ir skatāmu 34to? Stabili mazāk kā nopuvušas kūtis ar kkādu stickerbomb lūpu nekāda naida, nesaku ka manējais ir top zustand, bet dažreiz, ja neko nesaprot, labāk ir neko neteikt
Un salīdzināt e39 m5 ar e34 m5 ir
Jawku dienu puisi, te ir normaala majaslapa
Eglit es domāju ka mēs varētu ilgi un dikti runāt ar ko un kas ir braucis :)
Vēlreiz sāku ka katram savs
Esmu gan ar m5 e34 braucis un m5 e39 un e34 ne komforta ne gaitas ziņā nestāv klāt.
Tas ka tev ir e34 ir un aizskaru sirsniņu,to es sapratu
Veiksmi aivim ar vinu
Vēlreiz sāku ka katram savs
Esmu gan ar m5 e34 braucis un m5 e39 un e34 ne komforta ne gaitas ziņā nestāv klāt.
Tas ka tev ir e34 ir un aizskaru sirsniņu,to es sapratu
Veiksmi aivim ar vinu
ar kompatu pa brugji
Ciprus ja vēl neesi sapratis tad te runa neiet par kaut kādu komfortu vai jaudu vai par subjektīvo vizuālo izskatu- smuks/nesmuks,
te runa iet drīzāk par vēsturisku eksemplāru kuru vairs nav daudz un kurš noteikti ir jāsaglabā.
te runa iet drīzāk par vēsturisku eksemplāru kuru vairs nav daudz un kurš noteikti ir jāsaglabā.
Es to visu saprotu.Tik pasaku savu viedokli,bet citi ar putām uz lupam megina pierādīt ka tas auto ir zelta vertiba
ar kompatu pa brugji
Kādā sakarā jāsalīdzina e34 ar e39? Pārsvarā tas ir normāli, ka jaunāks bračka ir komfortablāks un gaitas ziņā labāks par veco. Te vairāk izklausēs pēc skaudības, jo redz nabadziņam jābraukā ar sapuvušiem e36, kurus nepārtraukti nākas pārdot.cipruss18 rakstīja:Eglit es domāju ka mēs varētu ilgi un dikti runāt ar ko un kas ir braucis :)
Vēlreiz sāku ka katram savs
Esmu gan ar m5 e34 braucis un m5 e39 un e34 ne komforta ne gaitas ziņā nestāv klāt.
Tas ka tev ir e34 ir un aizskaru sirsniņu,to es sapratu
Veiksmi aivim ar vinu
Zurka rakstīja:te runa iet drīzāk par vēsturisku eksemplāru kuru vairs nav daudz un kurš noteikti ir jāsaglabā.
Tieeeši tā
Cipruss, vienam māte otram meita trešam kleita tik starpība tāda ka e34m5 vērtība aug ar dienām, e39m5 vēl labu laiku kapeikas maksās. Vecīt, Tu laikam vārdu komforts izproti savādāk kā lielākā daļa ļaužu
Aivi, org m pakas bamperus vari droši dārgāk pa 500e tirgot, m tehnikas bamperi maksā 500, jo 34tajam mtech nāca arī pirmo gadu m5
Ja m5 neaiznem lieko vietu , vienkarsi atstaj sev un kad ir velme un brivs laiks pieliec roku. imho
( . Y . )
njā nu nav jau 316 kūts ar integrētiem bērnu beņķīšiem un sie hail šnizel diskiemcipruss18 rakstīja:Es to visu saprotu.Tik pasaku savu viedokli,bet citi ar putām uz lupam megina pierādīt ka tas auto ir zelta vertiba
nu tīri tā ieskatam - nekas īpašs:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... ORT&noec=1
kaut kas īpašāks nāk virs 10k.
vēl varētu mēģināt salīdzināt e36 m3 ar e87 m1 par cik žurkas bāze izmantota. e36 nav komforts gan jau salīdzinot ar M1
Tas jau butu tas labakais variantssyecr rakstīja:Ja m5 neaiznem lieko vietu , vienkarsi atstaj sev un kad ir velme un brivs laiks pieliec roku. imho
Sodien nomazgaju kamer slapja izskatas ok :) In te ari mans nakamais projekts uz kakla [emoji2]
Bet par to velak kad saaksu
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Instagram INDIGAIS
Karoc bildes sakartojas nepareizi bet jus jau sapratat kas ir kas
Instagram INDIGAIS
nujau nujau e39 m5 vel pec gadiem 40 bus ,a e34 m5 lab ja kadi 4 pa pasauli metasiesaivis328 rakstīja:tu nedaudz nesaprotu kas ir kascipruss18 rakstīja:Ok,uk un īrijā varbūt ir daudz fanatu,bet parādi lv,cik m5 e34 braukā?
Nu nav tā kā cilvēki nevar viņus pavilkt.vienīgā vērtīga lieta tanī auto ir dzinējs mana skatījumā.un ja cilvēkam jāizvēlas starp m5 e34 un m5 e39 ,domāju ka izvēle ir skaidra
Labi,beigšu piekakat topiku
tiessi sis modelis ir pedejais ko lika kopa ar rokam un sis ir pedejais no 5 serijas kurs paliks ko cilveki kolekciones
te vairs neiet runa par motora jaudu vai ko taadu te iet runa par vesturi
taadi kaa e39 m5 visi pec 24 gadiem bus srotes un aizmirsti bet e34 m5 ari vel pec 24 gadiem bus piemineti un maksas ljoti lielu naudu bet protams taadi kam ir mazs noskrejiens un labi cilts raksti
Kapēc tev visiem jaunajiem projektiem nav priekšējā bampera ?
Pēdējais labojis ikey07 - 05 Nov 2014, 18:23, kopā labots 1 reizi.
- ikey07
Tas jau nonjemts un metajas laukaikey07 rakstīja:Kapēc tev visi jaunajiem projektiem nav priekšējā bampera ?
Reti gadas cabri atrast ar visu melnu salonu un klimu ar obc
Instagram INDIGAIS
A Tu ar T-Cut nēesi mēģinājis nopulēt?
Būtu es bišķi bagātāks tad varētu pārņemt!
Intereses pēc cik būtu motors ar apkarinamo un kārbu?
Lai veicas.
Būtu es bišķi bagātāks tad varētu pārņemt!
Intereses pēc cik būtu motors ar apkarinamo un kārbu?
Lai veicas.
Kaut kas briest!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- …
- 91
- chevron_right