Dzesēšanas sistēma- atgaisošana, dzesēšana, temperatūra

Profila bilde
Grunte
Ziņojumi: 934
Pievienojies: 08 Okt 2014, 22:12
Braucu ar: 320icoupe
Reputācija: 2
 
Pats sev uztaisīju :hahaha: lidmašīna pēc laika var šķirties no radiatora :D
Profila bilde
Lx320i
Ziņojumi: 147
Pievienojies: 10 Mar 2015, 22:32
Braucu ar: 320i
Atrašanās vieta: Limbazu nov/BMW Vidzeme
Grunte rakstīja:Pats sev uztaisīju :hahaha: lidmašīna pēc laika var šķirties no radiatora :D
ne,ne paldies paliksu pie orginalam lietam :D .....
Lidoju Reti,Bet Atri!!
PkMaris
Ziņojumi: 5
Pievienojies: 08 Nov 2016, 01:33
Tātad, stāsts sākās jau kādu laiciņu atpakaļ, īsāk sakot, uzreiz kā nopirku auto :D
Motors strādāja nevienmērīgi, atradu ieplūdniekam vakuuma noplūdi nomainiju visas blīves, gaisa masas mērītāju, uzliku citu ieplūdnieku, samainiju sveces, inžektora dačiku, gaisa filtru un vel iespējams kautko, ko jau neatceros, ar to epopeja turpinājās, jo aukstu vajadzēja kurbulēt pa 5-10 minūtēm un leca ļoti negribīgi, likās, ka pārlej, jo lec rīstoties un nedaudz smirdīgi :hahaha: pāris dienas atpakaļ sāka lekt auksts no pirmā apgrieziena, bet negrib lekt silts, līdz atdziest gandrīz pilnībā, tagad aizdomas krīt uz temperatūras sensoru un aizdedzi, t.sk. Sveču vadi, rīt domas mainīt visu to, varētu būt, ka domas ir pareizajā virzienā, vai pie vainas varētu būt vel kas un manas diagnostikas spējas ir metamas? :lol:
PkMaris
Ziņojumi: 5
Pievienojies: 08 Nov 2016, 01:33
Aizmirsu pierakstīt m43b18... un arī kad piele negrib strādāt līdz galam vienmērīgi...


Sent from my iPhone using Tapatalk
PkMaris
Ziņojumi: 5
Pievienojies: 08 Nov 2016, 01:33
Temp. Dačiks samainīts, uzlabojās tikai tas, ka strādā vienmērīgāk, silts nelec vel jo projām :hvz: mistiska žurka


Sent from my iPhone using Tapatalk
Profila bilde
Linda
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2798
Pievienojies: 23 Feb 2013, 22:23
Braucu ar: netīru 3.0
Atrašanās vieta: Lielvārde
Reputācija: 14
 
Nav ne vismazākās nojausmas kāpēc šis ir atgaisošanas topikā, bet visdrīzākais mirstošs kloķenes devējs pie vainas.
It's all about the win

bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām :gigigi:
Profila bilde
Ģirts
Ziņojumi: 1592
Pievienojies: 04 Nov 2014, 21:19
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 5
 
PkMaris rakstīja:Temp. Dačiks samainīts, uzlabojās tikai tas, ka strādā vienmērīgāk, silts nelec vel jo projām :hvz: mistiska žurka


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kuru temp. dačiku nomainiji?Zilo?kura gada m43?
PkMaris
Ziņojumi: 5
Pievienojies: 08 Nov 2016, 01:33
Mainiju melno, zilais cik saprotu iet uz paneli, 95. Gada
Profila bilde
varis
Ziņojumi: 93
Pievienojies: 08 Aug 2012, 20:17
Braucu ar: E36 Touring
PkMaris rakstīja:Mainiju melno, zilais cik saprotu iet uz paneli, 95. Gada
Cik es atceros, zilais vienmēr ir bijis dačiks kas dod signālu kompim, melnais iet uz paneli :)
Profila bilde
ROYALTY
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 654
Pievienojies: 11 Nov 2013, 20:33
Braucu ar: 328lpg coupe
Atrašanās vieta: Cēsis
PkMaris rakstīja:Mainiju melno, zilais cik saprotu iet uz paneli, 95. Gada
Nu pēc dedukcijas metodes vari mainīt visu pēc kārtas. Vajag diagnostiku....

Bet es arī par kloķenes devēju/šķību, bojātu demferi....
Attēls
PkMaris
Ziņojumi: 5
Pievienojies: 08 Nov 2016, 01:33
Es sapratu, ka zilais iet uz paneli pēc shēmas, varbūt smadzenes uz īso sagāja un ne tā sapratu, bet pēc nomaiņas vismaz vienmērīgāk strādāja, kloķenes devējs ir iepirkts, stāv to do listā uz nākamo brīvo dienu, plus e36 prieki ar rūsu, izlūza aizmugurē svira :D bez pacēlāja vairs e36 pirkt nedrīkst, mācība gūta... paldies par diagnostiku, reportošu tālāk, cik saprotu tad nepareizajā topikā trāpiju, sorii :/


Sent from my iPhone using Tapatalk
Profila bilde
tomysss
Ziņojumi: 46
Pievienojies: 05 Mar 2016, 17:05
Braucu ar: e30 Coupe 89er
Vēl joprojām neesmu ticis skaidrībā, kas par problēmu ir ar to manu dzinēju. Respektīvi m50b25 dzinējs - lielais radiators, elektro ventilators, termomuftas nav.
Problēma: braucot pilsētā silda labi, kā izbrauc ārpus 80+++ km/h pečka vairs nedod karsto gaisu, nāk tikai auksts. Termostats strādā normāli, abi gali silti pie darba temperatūras, tātad atvērties viņš atverās. Tosols nezūd un tosola dūms nesit laukā, spiediens īsti arī nav trubās. Sistēmu gaisoju vairākkārt, ar metodi, kad purns tiek pacelts gaisā, bet reāli nekādi baigie rezultāti nav. Kur varētu meklēt problēmu?

p.s. dzinējs stāv iekš e30 bundžas, ja tas kko maina.
Pirms swapa, ar vēl veco IS dzinēju, tādi joki nebija, tā kā negribētos likt vainu uz pečkas trubām, radiatoru, vai ko tādu.
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
Maini termostatu

Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
tomysss rakstīja:Vēl joprojām neesmu ticis skaidrībā, kas par problēmu ir ar to manu dzinēju. Respektīvi m50b25 dzinējs - lielais radiators, elektro ventilators, termomuftas nav.
Problēma: braucot pilsētā silda labi, kā izbrauc ārpus 80+++ km/h pečka vairs nedod karsto gaisu, nāk tikai auksts. Termostats strādā normāli, abi gali silti pie darba temperatūras, tātad atvērties viņš atverās. Tosols nezūd un tosola dūms nesit laukā, spiediens īsti arī nav trubās. Sistēmu gaisoju vairākkārt, ar metodi, kad purns tiek pacelts gaisā, bet reāli nekādi baigie rezultāti nav. Kur varētu meklēt problēmu?

p.s. dzinējs stāv iekš e30 bundžas, ja tas kko maina.
Pirms swapa, ar vēl veco IS dzinēju, tādi joki nebija, tā kā negribētos likt vainu uz pečkas trubām, radiatoru, vai ko tādu.
Trubas uz pečku esi sajaucis
Profila bilde
buba
Ziņojumi: 319
Pievienojies: 20 Nov 2016, 10:59
Braucu ar: 320i Kūtiņa
Atrašanās vieta: Dobele
Reputācija: 2
 
Nopirku BMW 316, ar 1,6 bendzina motoru, saimnieks ieteica turēt dzesēšanas radiatora vāciņu pus pievērtu , lai truba uz dzesēšanas šķidrumu nebūtu cieta , (ja aizkrūvē ciet tad paliek cieta) ja tur pspievērtu tad viss čikiniekā, kāpēc tā ir un kas jādara lai varu skrūvēt ciet? Mana doma bija tāda ka pie vainas ir galvas blīve, iespējams tā arī ir ? Gribētu zināt jūsu viedokli. Eļļas līmenis un krāsa ir normāla , viss kā vajag, tikai tosols izgaro turot to vāciņu vaļā. :sad:
Profila bilde
normāls čalis
Ziņojumi: 582
Pievienojies: 30 Mar 2013, 20:24
Braucu ar: e41 ;)
Atrašanās vieta: Rīga
buba rakstīja:Nopirku BMW 316, ar 1,6 bendzina motoru, saimnieks ieteica turēt dzesēšanas radiatora vāciņu pus pievērtu , lai truba uz dzesēšanas šķidrumu nebūtu cieta , (ja aizkrūvē ciet tad paliek cieta) ja tur pspievērtu tad viss čikiniekā, kāpēc tā ir un kas jādara lai varu skrūvēt ciet? Mana doma bija tāda ka pie vainas ir galvas blīve, iespējams tā arī ir ? Gribētu zināt jūsu viedokli. Eļļas līmenis un krāsa ir normāla , viss kā vajag, tikai tosols izgaro turot to vāciņu vaļā. :sad:
Uztaisi testu - aizskūvē un skaties cik liels spiediens sistēmā ir. e36 ir jābūt spiedienam sistēmā pie darba temp., tā tas ir paredzēts, lai paceltu vārīšanās temperatūru un sistēmu padarītu efektīgāku.

Ja augšējā truba paliek tākā akmens - varbūt galvas blīve - tad viss slikti. :D
Tai trubai ir jābūt stingrai, bet ne tā, ka vispār nevar iespiest.
Vari arī pamērīt kāds spiediens sistēmā.
Korķim ir ~1bar atvēršanās spiediens (kad pa korķi nāks ārā spiediens)
Ja nav kā akmens, nekas nepil un nākošajā rītā nav peļķes un augšējā truba ir mīksta, pēc idejas varētu būt ok. (tas gan neizslēdz galvas blīvi par 100%, bet ideju var dabūt)

Tosols nesmaržo pēc degvielas? Izplūdes gāzes nav ar saldu smaržu? Uz eļļas mērītāja nav jogurts?
Kalnz rakstīja:e36 bez bloķa ir alus bez grādiem / sieviete no gumijas / elektriskā cigarete u.tml
Mana māte - "ārprāts! Viņam tak riepas deg, viņam tas ir jāpasaka!" Runājot par apļa slīpētāju.
Attēls
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 
Ir 1.4bar korķis dīzeļiem, 2.0 bar un 2.8 bar benzīna motoriem.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
normāls čalis
Ziņojumi: 582
Pievienojies: 30 Mar 2013, 20:24
Braucu ar: e41 ;)
Atrašanās vieta: Rīga
Jānis.P rakstīja:Ir 1.4bar korķis dīzeļiem, 2.0 bar un 2.8 bar benzīna motoriem.
Cik skatījos, atsauca tos 2.8bar korķus, tākā laikam nevar zināt īsti.
Normāls darba spiediens esot pie 1bar, cik lasīju.

btw - Daudz labu metožu - (beigās un otrajā daļā ir metodes, kuras ir uzticamas un nevajag spec instrumentus)

https://youtu.be/uVn-IDi7da8


No video viena laba metode - Aiztaisi korķi un piešķil, seko līdzi temperatūrai, skaties cik ātri paliek caurules cietas.
Ja temperatūra uzkāpj līdz vidum un tad caurules paliek cietas, vajadzētu būt ok.
JA esi piešķīlis un drīz vien pēctam trubas paliek cietas, kāmēr temperatūra vēl nav līdz vidum - galvas blīve starp cilindru un dzeses kanāliem.


Vēl viena - paņem eļļas paraugu no motora un uz kārtīgi uzkarsētas follijas/pannas/metāla uzlej mazliet. Eļļa tikai kūpēs, eļļa ar dzeses šķidrumu sprakšķēs un burbuļos. (neesmu gan 100% pārliecināts, jo aukstā laikā eļļā arī varētu būt kondensāts) bet tā - domāju, ka labs tests.
Kalnz rakstīja:e36 bez bloķa ir alus bez grādiem / sieviete no gumijas / elektriskā cigarete u.tml
Mana māte - "ārprāts! Viņam tak riepas deg, viņam tas ir jāpasaka!" Runājot par apļa slīpētāju.
Attēls
Profila bilde
buba
Ziņojumi: 319
Pievienojies: 20 Nov 2016, 10:59
Braucu ar: 320i Kūtiņa
Atrašanās vieta: Dobele
Reputācija: 2
 
Man dačiks neiet tur kur uzrāda temperatūru, vispar 0 reakcija , mainīju visu spidometru domaju tas nojūdzies, bet tapat neiet, tas ta arī interesanti gribētos jau zināt auto temperatūru, bet par to foliju un cik atri trubas paliek cietas rit pamēģināšu,
Herbaklions
Ziņojumi: 3
Pievienojies: 05 Okt 2016, 11:01
Sveicināti vīri.
Intresē tāda lieta. varbūt jūs zinat kur dzesēšanas sistēmai var dabūt jaunas trubiņas dažada resnuma.. varbūt kautkur uz garumiem griež un tirgo?