Viss par Dīzeļiem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- …
- 89
- chevron_right
loģiski domājot tur ir tikai viens variants,kkas ar degvielu:) jo cita nekā uz tdsa nav kas tā var darīt!sprauslas atkrīt,jo tdsam viņas ir kā belarusam,un ir mūžigas :) meklē vainu degvielas padeves sistēmā,līdz sūknim!taurings rakstīja:taurings rakstīja:Ieminot grīdā līdz redline mašina tākā aizrijas un noslāps. Pēctam startējot pielec uzreiz un rūc un iet normāli. Kas par vainu? Sprauslas?
Nu dīzelisti sarosās....
taurings rakstīja:taurings rakstīja:Ieminot grīdā līdz redline mašina tākā aizrijas un noslāps. Pēctam startējot pielec uzreiz un rūc un iet normāli. Kas par vainu? Sprauslas?
Nu dīzelisti sarosās....
Gaisu nesūc klāt nekur? Uzliec caurspīdīgu šļauku un apskaties kas darās tur kad noslāpst viņš tev.
Piedāvāju dažādus auto remonta un metināšanas darbus.
PM.
PM.
Šodien iegadajos 1.8tds ar beigtu ģeneratoru. Uz akkumulatora sanaca nobraukt kadus 50km lidz majam. Pectam startejot starteris griez itka +- ok bet nedaudz japazaģe lai pielec. Tas varetu but deļ taka akkumulaotrs taka nedaudz izladejies? vai tomer suknis? jauda ari šķiet nedaudz par maz . Un varbut ir kkas ko dizeliem maina pie standarta apkopes(filtri, eļļa un t.t. ) ?
P.S. nekad iepriekš dizeļi nau bijuši
P.S. nekad iepriekš dizeļi nau bijuši
tiešam neviens nezin? vismaz pasakiet kadu eļļu labak liet?rus90 rakstīja:Šodien iegadajos 1.8tds ar beigtu ģeneratoru. Uz akkumulatora sanaca nobraukt kadus 50km lidz majam. Pectam startejot starteris griez itka +- ok bet nedaudz japazaģe lai pielec. Tas varetu but deļ taka akkumulaotrs taka nedaudz izladejies? vai tomer suknis? jauda ari šķiet nedaudz par maz . Un varbut ir kkas ko dizeliem maina pie standarta apkopes(filtri, eļļa un t.t. ) ?
P.S. nekad iepriekš dizeļi nau bijuši
Ja ģenerātors beigts, tad nomaini to, pielādē akumulatoru un tad skaties, kā lec. Ja nelec auksts, tad pirmkārt ir jāskatās uz kvēlsvecēm, ja silts, tad uz augstspiediena sūkni, bet tik pat labi tur var būt citi iemesli.Rons rakstīja:Pus spainis parastu pussintētiku, jebšu 5l 10w-40.Ruu rakstīja:Laikam nemāku internetu.
Kāda un cik daudz eļļa nepieciešama 1.8tds motoram?
Kādu eļļas ražotāju izvēlēties, tas ir cits jautājums, par to var palasīt šajā topikā - viewtopic.php?f=6&t=106&p=352223&hilit=e%C4%BC%C4%BCa#p1430818551
Ja silts motors zāģē - plunžeris augstspiediena sūknī
Dīzelisti, pēc cik km jūs mainat eļļu un filtru saviem auto?
Manā gadījumā 1.8 tds m41
Manā gadījumā 1.8 tds m41
Es savam VW Passatam mainu 1 reizes/gada vai pec nobraukti 10-12k km. Leju 5w40
sandzhus rakstīja:Dīzelisti, pēc cik km jūs mainat eļļu un filtru saviem auto?
Manā gadījumā 1.8 tds m41
Es tieši domāju km ziņā, jo pa gadu katrs var nobraukt dažādu km skaitu.
10-12k nebūs par daudz ?
10-12k nebūs par daudz ?
Ja lej laba ella un brauc pa pilsetu -10k ir ok. Pilseta/arpuse 12k ir ok.
Es rakstiju gads ta del ka noteikti ir jamainit ella gada laika ja gadijuma nesi nobraukts 10-12k km gada laika. Ceru ka saprati :)
Es rakstiju gads ta del ka noteikti ir jamainit ella gada laika ja gadijuma nesi nobraukts 10-12k km gada laika. Ceru ka saprati :)
sandzhus rakstīja:Es tieši domāju km ziņā, jo pa gadu katrs var nobraukt dažādu km skaitu.
10-12k nebūs par daudz ?
Nomainiju ģeneratoru un tgt lade labi. Gaisa un degvielas filtru ari nomainiju. Lec gan aukst gan silts laikam labi (dazreiz japagriez 2-3 sek). Problema tada ka nestrada turbine ( turbinei iekšas griežas brivi un luftes nau) . vakuma trubiņa iekša eļļa. Izskatas ka pats vakumņiks ar nestrada. no kurienes tur var paradities eļļa? motors m41
Ja nestrādātu turbīnA, tad būtu melni dūmi aiz muguras...rus90 rakstīja:Nomainiju ģeneratoru un tgt lade labi. Gaisa un degvielas filtru ari nomainiju. Lec gan aukst gan silts laikam labi (dazreiz japagriez 2-3 sek). Problema tada ka nestrada turbine ( turbinei iekšas griežas brivi un luftes nau) . vakuma trubiņa iekša eļļa. Izskatas ka pats vakumņiks ar nestrada. no kurienes tur var paradities eļļa? motors m41
nu bet braucot var just ka viņa neiet...Rons rakstīja:Ja nestrādātu turbīnA, tad būtu melni dūmi aiz muguras...rus90 rakstīja:Nomainiju ģeneratoru un tgt lade labi. Gaisa un degvielas filtru ari nomainiju. Lec gan aukst gan silts laikam labi (dazreiz japagriez 2-3 sek). Problema tada ka nestrada turbine ( turbinei iekšas griežas brivi un luftes nau) . vakuma trubiņa iekša eļļa. Izskatas ka pats vakumņiks ar nestrada. no kurienes tur var paradities eļļa? motors m41
dazreiz ir jau tie melni dumi....
rus90 rakstīja:nu bet braucot var just ka viņa neiet...Rons rakstīja:Ja nestrādātu turbīnA, tad būtu melni dūmi aiz muguras...rus90 rakstīja:Nomainiju ģeneratoru un tgt lade labi. Gaisa un degvielas filtru ari nomainiju. Lec gan aukst gan silts laikam labi (dazreiz japagriez 2-3 sek). Problema tada ka nestrada turbine ( turbinei iekšas griežas brivi un luftes nau) . vakuma trubiņa iekša eļļa. Izskatas ka pats vakumņiks ar nestrada. no kurienes tur var paradities eļļa? motors m41
dazreiz ir jau tie melni dumi....
Nu 1.8tds dzinejs neizceļas ar baigo "iešanu"
Vienkāršākais veids ir pamērīt spiedienu ar manometra palīdzību.
Piedāvāju dažādus auto remonta un metināšanas darbus.
PM.
PM.
varbūt gaisa massas mēritajs. iepludes kollektora apaksa. 2 vadi šim. ja tas neiet tad turbina ar nepumpēs un dūmu nebūs ja visu pareizi atceros
cik maksā 2.5tds augstspiediena sūknim blīvju remkomplekts? tka tā kas ir pie sadalītāja minimāli, un cik maksātu darbs šim, jo pats neuzņemtos mainīt. sūknis pats tip top lec gan auksts, silts un pussilts, tik cik pasulo bik ta blīve
Es 2.5tds'am pirku distehnikā. Maksāja ap 10 euro. Ja pareizi atceros, bija Bosch ražojuma.
Es savējam pirku ebayā, arī bosch ražojums, cena arī ap 10€ bija.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Nesanāca savam uzlikt?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- …
- 89
- chevron_right