dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- …
- 350
- chevron_right
pamataa tadi pasi simptomi bija ari man un manaa gadijumaa lielakajaa meraa zonde bija vainiga. vislaik bija jatur atrumaa.Kristaps rakstīja:Kārtējais gļuks manam nemotora sedanam , strauji nobremzējot noslapst , mašīna ir izņemta no roba un nospiests sajugs . iedegas visas lampina paneli un viss, varbut kadam kautkas tads ir bijis ? bušu pateicīgs par jebkādu padomu izņemot ka jadzen uz diagnostiku ,to pats saprotu ,bet pirmstam laprat pats pamēģinātu paņemties , moš izdodas .
domaju ka teu tas pats variants vien ir, bet reali jau jasak meriit, kautgan es ari meriju un ar testeri uzradija ka viss bija kartibaa, bet tomer nee
...
vins tak vakuma iespaidaa atveras vairak vai mazak tikai palaizot bendzu atpakal uz baaku, reali jau ieksaa vins iepluudee nevar tikt. ko tadu dzirdetu pirmo reizi ja taa butu.Agris rakstīja:moz spiediena regulators nestrādā un lej tev bendzu iepluudee?KauperX rakstīja:problēma bija tāda, ka bendzinam ejot uz beigam degvielu sak spiest atpakal ieplude, no kaa rodas spiediens. manaa gadiijumaa izpuuta vienu to mazo trubinju zem gaisa lielas caurules no masas meritaja lidz kolektoram
kas ir preciizi mazaa trubinja? gaisa truba ko gofras uz iepluudi?
...
KOroči tici vai nē bet pirmais variants patiesība arī notiek nu ar apgriezieniem ir tā ka kad mašīnu piešķil ,pirmas 10 sekundes paraustas un tad vis smuki ruc , braucot vienmērīgi un izmetot no roba nekas nemainās, domaju ridien nofilmēšu un bus uzskatamāk , bet man jau ar likas ka tukšgaitas regulatoram pedejas dienas skaitītas .
Agris rakstīja:iemaacieties ja gribat interneta diagnostikas tad jāmāk sīki paskaidrot un pirms rakstīt vajag visu izstāstīt un notestēt..
1. kas notiek ja ripo 5 metri, dzineejs straadaa tukshgaitaa, un tad veel peec 10 metri staruji bremzee? noslaaps? :D ticamaakais ka nee...
2.tu strauji spied spied gaazi un tad izmet no roba un strauji bremzee? tad noslaapst?
3. vienmeeriigi braucot izmetot no roba kas notiek? nemaz nekustaas apgriezieni?
4. kā auto rūc tukšgaitā- vienmērīgi?
5. ko auto dara ja uz vietas stāvot uzgāzē un tad atlaid gāzi, cik traki nopeld apgriezieni?
peec taadaam atbildeem jau vieglaak spriest, bet kā viens no variantiem tukšgaitas regulatoram kapi.. mirst tā ( izmetot no roba nopeld, tad izmetot no roba nopeld veel vairaak, tad jau peld vairaakas sekundes kameer nostabilizeejas, liidz beigaas nespeej stabilizeet un atnjemt tev gaisu tās ir manas domas un nesaku ka 100% pareizas..
ja jau pirmais variants, tad kā tev bremžu pedālis strāda nav ciets? nesarpotu kāpēc lai dzinējs reaageetu uz bremžu vakumniku? moz ja caur tad vinš piesūc lieki gaisu?
Man tas pats ir ar GMM,rādijumi visi normāli,bet nestrādā kā vajagArmando rakstīja:pamataa tadi pasi simptomi bija ari man un manaa gadijumaa lielakajaa meraa zonde bija vainiga. vislaik bija jatur atrumaa.Kristaps rakstīja:Kārtējais gļuks manam nemotora sedanam , strauji nobremzējot noslapst , mašīna ir izņemta no roba un nospiests sajugs . iedegas visas lampina paneli un viss, varbut kadam kautkas tads ir bijis ? bušu pateicīgs par jebkādu padomu izņemot ka jadzen uz diagnostiku ,to pats saprotu ,bet pirmstam laprat pats pamēģinātu paņemties , moš izdodas .
domaju ka teu tas pats variants vien ir, bet reali jau jasak meriit, kautgan es ari meriju un ar testeri uzradija ka viss bija kartibaa, bet tomer nee
nepateiksiet cik butu apmeram norma, lai 6cilindru motors uzsiltu lidz darba temperaturai? (tagad siltaja laika perioda)
cik minutes tukshgaita, jeb cik nobrauktiem km?
respektivi paprasishu savadak, iedarbinu mashinu tukshgaita padarbojas em nu 5min, tad izbraucu 2km tiri mieriga tempa un motors uzsilis lidz darba temperaturai, tas ir normali? (man tas liekas pa atru, bet varbut tas tapec ka pedejais 6cilindrigais man bija ziemas aukstuma, un pec tam man bija nemotors kuram motora temperaturu vinsh radija ka kuru reizi pagadas. kaut ari atceros rudeni bija viens kuram mainiju radiatoru un atgaisoju, vinhu nevareju tukshgaita vispar uzsildit varbut pa kadam 2h uzsiltu tik)
bet protams ka neparkapj nekad darba temperaturas normu un ir "tieshi puse" pec tam visu laiku un talak neturpina silt tados tempos
cik minutes tukshgaita, jeb cik nobrauktiem km?
respektivi paprasishu savadak, iedarbinu mashinu tukshgaita padarbojas em nu 5min, tad izbraucu 2km tiri mieriga tempa un motors uzsilis lidz darba temperaturai, tas ir normali? (man tas liekas pa atru, bet varbut tas tapec ka pedejais 6cilindrigais man bija ziemas aukstuma, un pec tam man bija nemotors kuram motora temperaturu vinsh radija ka kuru reizi pagadas. kaut ari atceros rudeni bija viens kuram mainiju radiatoru un atgaisoju, vinhu nevareju tukshgaita vispar uzsildit varbut pa kadam 2h uzsiltu tik)
bet protams ka neparkapj nekad darba temperaturas normu un ir "tieshi puse" pec tam visu laiku un talak neturpina silt tados tempos
Ja pāri nekāpj, tad ir normāli tas. Man ziemā bija tā, ka apmēram 5km pa šoseju un motors jau uzsilis.
p.s. pačolē vai antifrīzs ir.
p.s. pačolē vai antifrīzs ir.
Tas ir normāli, varbūt vēl varētu sūdzēties, ka 5min ir biki par ilgu Man vismaz liekas, ka mans uzsilst ātrāk, hvz neesmu mērījis laiku.
Ja nesilst vispār tad termostats pisec.
Tas kāpēc ātri uzsilt un apstājas tieši vidū?
- Aukstam motoram termostats ir ciet, dzesēšanas šķidrums plūst caur mazo apli - motora bloks & pečka(pečkas vārsti var būt arī ciet), tad kad ir sasniegta termostata atvēršanās temperatūra, tas atveras un dzesēšanas šķidrums sāk plūst pa lielo loku - motora bloks, pečka, radiators. kur arī lieko siltumu nodzesē radiators.
Kāpēc temperatūras bultiņa stāv vidū kā akmenī iekalta?
- Par šo neesmu 100% drošs, bet nu lasīju, ka e36 temperatūras bultiņa nāk ar atmiņas buferi, kas neļauj viņai pie katras sīkākās temperatūras svārstības kustēties, jo uz e30 tā esot noticis un duraki visu laiku skrējuši pie dīlera sūdzēties, ka redz temp bultiņa staigā, vai tas ir normāli, vai nekas nav saplīsis.
Ja nesilst vispār tad termostats pisec.
Tas kāpēc ātri uzsilt un apstājas tieši vidū?
- Aukstam motoram termostats ir ciet, dzesēšanas šķidrums plūst caur mazo apli - motora bloks & pečka(pečkas vārsti var būt arī ciet), tad kad ir sasniegta termostata atvēršanās temperatūra, tas atveras un dzesēšanas šķidrums sāk plūst pa lielo loku - motora bloks, pečka, radiators. kur arī lieko siltumu nodzesē radiators.
Kāpēc temperatūras bultiņa stāv vidū kā akmenī iekalta?
- Par šo neesmu 100% drošs, bet nu lasīju, ka e36 temperatūras bultiņa nāk ar atmiņas buferi, kas neļauj viņai pie katras sīkākās temperatūras svārstības kustēties, jo uz e30 tā esot noticis un duraki visu laiku skrējuši pie dīlera sūdzēties, ka redz temp bultiņa staigā, vai tas ir normāli, vai nekas nav saplīsis.
arii senciisha renaultam skreeju diilerim suudzeeties domaaju ka nav atgaisojushi :d jip tas termostatam veel normaali, maina ja saak kaapt temp vai ziemaa uz sosejas saav zem normas
skaidrs paldies, tosolu vakar pieleju kkadus 350-400ml, bija pa maz.
Nu tas ir normāli ka motora temperatūra nedaudz svārstās, termostats jau arī neatveras un neaizveras vienā mirklī, kā arī apgriezienus tu visu laiku neturi vienādus, ārēja temperatūra arī braucot mainās, vējš, saule utt. utjpr. Nu un ja dačiks rāda tieši, tad arī redzēsi ka kustās, mana opapa žigulim viņš arī staigājaAgris rakstīja:arii senciisha renaultam skreeju diilerim suudzeeties domaaju ka nav atgaisojushi :d jip tas termostatam veel normaali, maina ja saak kaapt temp vai ziemaa uz sosejas saav zem normas
Varbūt kāds šeit pateiks kas dzinējam pa vainu !
Dzinējs 1.8i parastais nav is .
Lieta tāda ar 95 dzinējs raustās un neiet grūti pabraukt visu laiku takā uz 2 podiem iet ! Ielejot 98 viss ir čotka iet normāli neraustās ! Kas jūsu prāt pa vainu ?
Dzinējs 1.8i parastais nav is .
Lieta tāda ar 95 dzinējs raustās un neiet grūti pabraukt visu laiku takā uz 2 podiem iet ! Ielejot 98 viss ir čotka iet normāli neraustās ! Kas jūsu prāt pa vainu ?
Gan jau, ka tas īsti nebūs galvenais vaininieks, bet es sāktu ar degvielas filtra un sveču maiņu!
pie lieliem apgriezieniem arī raustās?Riccijs rakstīja:Varbūt kāds šeit pateiks kas dzinējam pa vainu !
Dzinējs 1.8i parastais nav is .
Lieta tāda ar 95 dzinējs raustās un neiet grūti pabraukt visu laiku takā uz 2 podiem iet ! Ielejot 98 viss ir čotka iet normāli neraustās ! Kas jūsu prāt pa vainu ?
Sveicinaati! Vrb kaads specs vareetu zinaat:) kr4 manam e36 kupejai apmeram pie 50km/h takaa iesvilpojaas dzineejs, bet kad dzineejs ir uzsilis, skanja pazuud, kas tas vareetu buut?
amm vanos parasti beigts nesvilpo bet grab, svilpojot tikai izpūtēju esmu dzirdējis.
tevis aprkstitaa svilposana varetu buut viss kas griezas un ir uz gultnji, piemeram tas pats ventilators, mufte, rullishi uttpsyho rakstīja:Sveicinaati! Vrb kaads specs vareetu zinaat:) kr4 manam e36 kupejai apmeram pie 50km/h takaa iesvilpojaas dzineejs, bet kad dzineejs ir uzsilis, skanja pazuud, kas tas vareetu buut?
...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- …
- 350
- chevron_right