Dzesēšanas sistēma- atgaisošana, dzesēšana, temperatūra
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- …
- 50
- chevron_right
Man reizi bija tā ka vnk gultņi izbira, pamēģini pakustināt ir kāda brīvkustība?
Esmu dzirdējis arī ka tās lāpstiņas nolūst ūdens sūknim, bet praksē neko tādu neesmu redzējis!
Esmu dzirdējis arī ka tās lāpstiņas nolūst ūdens sūknim, bet praksē neko tādu neesmu redzējis!
Aizskriešu pēc tosola un mēģināšu tikt skaidrībā, jāpalūr tas ūdenssūknis būs.
Termomufta tā toč nav, jo ar to bija problēmas vasarā un toreiz ja pabrauca ātrāk, momentāli dzesējās, tgd pat 60km/h braucot turpināja kāpt temp.
Termomufta tā toč nav, jo ar to bija problēmas vasarā un toreiz ja pabrauca ātrāk, momentāli dzesējās, tgd pat 60km/h braucot turpināja kāpt temp.
Es liktu uz ūdens sūkni, ka gultnis nobeidzies. Tev karstu gaisu pūš? Jo ja nepūš vai pūs sudigi, tad znachet necirkule tosols.
Vel, protams, variants ka termostats neveras vaļā. Protams, iespējams, ka kļūdos .
Vel, protams, variants ka termostats neveras vaļā. Protams, iespējams, ka kļūdos .
Itkā jau termostats parasti ieķīlē atvēries, bet nu var arī gadīties tā,
Kad uzkarsa abas trubas bija siltas vai viena bija auksta ?
Kad uzkarsa abas trubas bija siltas vai viena bija auksta ?
Izrādījās, ka kkas aizsalis bija, jo pielēju tosol, atgaisoju un viss kārtībā.
Acīmredzot, vasara mainot ūdeni pret tosolu, sistēmā kkur nedaudz ūdens bija palicis un ar to pietika.
Fāters teica, ka viņam savā mūžā arī tā 2x gadījies, braucot karst, bet kad apstājās, tad temperatūra nokrīt atpakaļ.
Tāpēc, ja kkādu iemeslu dēļ, ir bijis ūdens, tad jāmēģina kā maksimāli tas dabūt ārā no sistēmas, visreālāk laikam liekot maksimāli slīpumā mašīnu, vai jācer, ka tik traki mīnusi neuznāks
Acīmredzot, vasara mainot ūdeni pret tosolu, sistēmā kkur nedaudz ūdens bija palicis un ar to pietika.
Fāters teica, ka viņam savā mūžā arī tā 2x gadījies, braucot karst, bet kad apstājās, tad temperatūra nokrīt atpakaļ.
Tāpēc, ja kkādu iemeslu dēļ, ir bijis ūdens, tad jāmēģina kā maksimāli tas dabūt ārā no sistēmas, visreālāk laikam liekot maksimāli slīpumā mašīnu, vai jācer, ka tik traki mīnusi neuznāks
mājās stāvēja TDS radiators , bet no E34 , gribēju ielikt ziemas verķī ,m40 jo tam raģiks beigts , bet raģiks pa platu 5cm nevar ielikt tur kur jabut. Tas sanāk ka e36 TDS raģiks ir mazāks ?
Castroll rakstīja:nerauj stresu rauj dūrē
Tieši tā
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
īsti nav problēma,bet ir tāda problēma ka ar siltumu salona ir diezgan slikti,nav tā ka vspar viņa tur nebūtu,var just ka pūš siltu,bet -20 braucot no darba sala kājas viss ir atgaisots mašīna nekarst,varbūt,var ko darīt lietas labā?Motors m43b18,un pečka analogā.
Tā kā e36 nav pečkas cirkulācījas sūkņa (parastajai pečkai), cirkulācīja ir tāda, kāda viņa ir. Vienīgais veids kā uzlabot siltumu salonā ir ielikt jaunu pečkas radiatoru. Tas arī viss. Nekas vairāk siltumu salona neuzlabos.
Man ir tieši tāda pati problēma. Pie -20 zem 2k rpm braucot ir pavēsi. Braucu ar robu zemāk, lai normālu pirti var sakurināt.
Man ir tieši tāda pati problēma. Pie -20 zem 2k rpm braucot ir pavēsi. Braucu ar robu zemāk, lai normālu pirti var sakurināt.
Nu ja tad atliek vien cerēt,ka tik lielu mīnusu vairs nebusfunkyasshit rakstīja:Tā kā e36 nav pečkas cirkulācījas sūkņa (parastajai pečkai), cirkulācīja ir tāda, kāda viņa ir. Vienīgais veids kā uzlabot siltumu salonā ir ielikt jaunu pečkas radiatoru. Tas arī viss. Nekas vairāk siltumu salona neuzlabos.
Man ir tieši tāda pati problēma. Pie -20 zem 2k rpm braucot ir pavēsi. Braucu ar robu zemāk, lai normālu pirti var sakurināt.
Gandrīz 100% pārliecināts, ka tieši tā kā zīmējumā. Tad sanāk zem pārsega. Bet uzreiz tā klāt netiksi
Nemurgo ..1 kartam parbaudi kaa tev stradaa termomufta!!! Neviens e36 man muzaa nav adzisis ziema.... ja nevelies sakartot trmomuftu vai ir kada cita problema .... pieliec radiatoram prieksaa kartonu uz auksto ziemas laiku!Da1ris rakstīja:Nu ja tad atliek vien cerēt,ka tik lielu mīnusu vairs nebusfunkyasshit rakstīja:Tā kā e36 nav pečkas cirkulācījas sūkņa (parastajai pečkai), cirkulācīja ir tāda, kāda viņa ir. Vienīgais veids kā uzlabot siltumu salonā ir ielikt jaunu pečkas radiatoru. Tas arī viss. Nekas vairāk siltumu salona neuzlabos.
Man ir tieši tāda pati problēma. Pie -20 zem 2k rpm braucot ir pavēsi. Braucu ar robu zemāk, lai normālu pirti var sakurināt.
Ja par topika tēmu - savam M50 sen atpakaļ uzstutēju sūknīti pečkai. Laikam no kaut kāda piecīša.
Kopš tā laika ir OK. Un ieliekot digitālo pečku vispār ūber alles.
Kopš tā laika ir OK. Un ieliekot digitālo pečku vispār ūber alles.
Vizuāli no motora pārsega puses redzu skrūvi nr 8. Idejiski skrūveni Nr.7 būtu jābūt salona pusē, bet tur viņu neredzu.
Nebūs tā ka pēc tam atskrūvējot to visu vaļā, nevarēšu to visu tik viegli saskrūvēt atpakaļ?
Nebūs tā ka pēc tam atskrūvējot to visu vaļā, nevarēšu to visu tik viegli saskrūvēt atpakaļ?
Ļoti viegli mainās tā detaļa no motortelpas puses.
No motortelpas puses mainās, Vēlams jaunus O-ringus salikt.
Izmēru neatceros, sūtiju savējam orģinalos.
Izmēru neatceros, sūtiju savējam orģinalos.
Varbūt kāds zin kur var redzēt e36 ar m43 motoru dzesēšanas šķidruma cirkulācijas shēmu.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- …
- 50
- chevron_right