Dažādas problēmas ar elektroniku
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- …
- 120
- chevron_right
http://www.autoelectric.ru/autoalarm/brelki/brelki.htmNixon rakstīja:Pašlaik esmu darbā un pults nav pa rokai, pēc bildēm meklēju un tādu pulti neatradu... Gaidīšu to saitu no Tevis.
http://www.ugona.net/remote.html
okupantu valodā, bet nu varbūt kko ieraugi.
gan jau pamanīji, ka te >> http://www.ugona.net/manuals79.html ir instrukcija. tagad tev atliek pieprogrammēt atpakaļ nojukušās funkcijas.
Un kur varētu atrasties tas bloks? Zem stūres tur kautkur?
Paldies! Nāks siltāks laiks, tad būs jāpaskatās, kas tur notiek.
Paldies! Nāks siltāks laiks, tad būs jāpaskatās, kas tur notiek.
pulti var pieprogrammēt vēl vienu ? kopiju tagadējai.
lai pieprogrammētu, nevajag bloku atrast, to dara ar atslēgu,pulti, servispogu utt. (instrukcijā viss rakstīts). bloks var atrasties dajebkur, bet biežāk ir zem paneļa pie cimdu nodalījuma. ir arī redzēts motortelpā.Nixon rakstīja:Un kur varētu atrasties tas bloks? Zem stūres tur kautkur?
Paldies! Nāks siltāks laiks, tad būs jāpaskatās, kas tur notiek.
tikai no tādas pašas sigas.V1Beta rakstīja:pulti var pieprogrammēt vēl vienu ? kopiju tagadējai.
tas nozīmē, ka signalizācijas modelis jānoskaidro un pulti no tāda modeļa jāmeklē ?
Komforta bloka dēļ var aķi noēst pilnībā 2 stundās pie aizslēgtas mašīnas? Idejas sāk beigties...
Sveiki!
BMW 320i M52 95.gads. Jautājums par EVS II, vai var būt tā ka EVS dažreiz neredz atslēgu un startējot nelec. Griež bet dzīvības pazīmju nav. Tad vairākas reizes ieslēdzot izslēdzot aizdedzi pielec no pus apgrieziena. Kāds gudrinieks uz EVS startera savienojis vadus pa taisno apejot bloku, tāpēc starteris griež vienmēr. Varbūt maldos, bet ja viss būtu pareizi savievots tad EVS neredzot atslēgu arī starteri neslēgtu?
Ja kas kloķenes devējs jauns VDO.
BMW 320i M52 95.gads. Jautājums par EVS II, vai var būt tā ka EVS dažreiz neredz atslēgu un startējot nelec. Griež bet dzīvības pazīmju nav. Tad vairākas reizes ieslēdzot izslēdzot aizdedzi pielec no pus apgrieziena. Kāds gudrinieks uz EVS startera savienojis vadus pa taisno apejot bloku, tāpēc starteris griež vienmēr. Varbūt maldos, bet ja viss būtu pareizi savievots tad EVS neredzot atslēgu arī starteri neslēgtu?
Ja kas kloķenes devējs jauns VDO.
šāda pati nāk arī eaglemaster lt-5200 tx4 - šie tiek tirgoti kā maize.
Nu,ko nav erudītu?urri rakstīja:Sveiki!
BMW 320i M52 95.gads. Jautājums par EVS II, vai var būt tā ka EVS dažreiz neredz atslēgu un startējot nelec. Griež bet dzīvības pazīmju nav. Tad vairākas reizes ieslēdzot izslēdzot aizdedzi pielec no pus apgrieziena. Kāds gudrinieks uz EVS startera savienojis vadus pa taisno apejot bloku, tāpēc starteris griež vienmēr. Varbūt maldos, bet ja viss būtu pareizi savievots tad EVS neredzot atslēgu arī starteri neslēgtu?
Ja kas kloķenes devējs jauns VDO.
jautajusm tads , sāka ēst mašinai kkas elektribu, no kura gala un ar ko sākt??? ir tā ka bija nojukusi signene, to izravēju ārā, tad atradu ka bagazniekā lampina deg to sataisiju tāpat kkas ed sausu!
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.
Nu ja mājās nav testera, tad švaki. Var jau mēģināt drošinātājus raustīt un skatīt kurš nodzirksteļo, bet nu tas tāds lauķu variants.ega rakstīja:jautajusm tads , sāka ēst mašinai kkas elektribu, no kura gala un ar ko sākt??? ir tā ka bija nojukusi signene, to izravēju ārā, tad atradu ka bagazniekā lampina deg to sataisiju tāpat kkas ed sausu!
testeris ir, tik nesaprotu no kura gala un kam ķerties klāt, kur ko mērīt!
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.
Sveiki, jautāšu šeit par savām problēmām. Varbūt tām visām ir viens risinājums.
Nestrādā elektriskā spoguļu regulācija. Un ir problēmas ar centralku. Kad ar pulti vai atslēgu aizslēdz durvis, viņas uzreiz arī atslēdzas vaļā, arī bagāžnieka vāks. Ciet paliek tikai šofera durvis. Vienā bridī pazuda arī elektriskie logi, arī apgaismojums pogām vairs nestrādā. Gaidīšu ieteikumus. :)
Nestrādā elektriskā spoguļu regulācija. Un ir problēmas ar centralku. Kad ar pulti vai atslēgu aizslēdz durvis, viņas uzreiz arī atslēdzas vaļā, arī bagāžnieka vāks. Ciet paliek tikai šofera durvis. Vienā bridī pazuda arī elektriskie logi, arī apgaismojums pogām vairs nestrādā. Gaidīšu ieteikumus. :)
Jāmeklē internetā, kā izmērīt strāvas stiprumu . kad to esam apguvuši, liekam testeri drošinātāju vietā un secinam kurš no patērētājiem ir vainīgs.ega rakstīja:testeris ir, tik nesaprotu no kura gala un kam ķerties klāt, kur ko mērīt!
slinks esmu meklēt! cik saprotu tad tipa mēra ar visu drošinātāju vai arī met ārā un tad mēra?
ā un vēl kā varēs noteikt kas patēŗe strāvu? neesmu specuks elektrībā!
ā un vēl kā varēs noteikt kas patēŗe strāvu? neesmu specuks elektrībā!
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.
Nu tad neko. > serviss.ega rakstīja:slinks esmu meklēt! cik saprotu tad tipa mēra ar visu drošinātāju vai arī met ārā un tad mēra?
ā un vēl kā varēs noteikt kas patēŗe strāvu? neesmu specuks elektrībā!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- …
- 120
- chevron_right