Dzesēšanas sistēma- atgaisošana, dzesēšana, temperatūra
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- chevron_right
Kāds varbūt ir saskāries ar Nissens radiatoriem, un kādas atsauksmes?
Nissens ir labāks par cauru un sapistu OEM, bet sliktāks par veselu OEM. Jauns ir jauns, grozi kā gribi, bet ir dzirdēti gadījumi, kad jauni Nissens diezgan ātri sāk sulot. Lietotu Nissens točna nav vērts pirkt.
Sagāja burnouts un pārkarsa žurka https://www.youtube.com/watch?v=H_rxWV2kBbs
Ir doma nomainīt tosolu uz antifrīzu, vai jāievēro kkas specifisks vai vnk nolej izskalo sistēmu un lejam jaunu šķidrumu? m50b20
Ja ir braukts ar tosolu gadiem tad ieteiktu arī termostatu un ūdenssūkni nomainīt
Lieta tāda, pamanīju ka manam e36 ar m50b25nv sāka vārīties antifrīzs, bet dačiks tur stabili 90 grādus, pat pēc aktīvas 1h braukšanas. Dzinējs nesen pēc kap remonta tāpēc ar galvu visam jābūt kārtībā. Kā saprotu problēma varētu būt ar radiatoru vai termostatu?
Atradu Eedza topiku, laikam termostats pie vainas.SeFeR rakstīja:Lieta tāda, pamanīju ka manam e36 ar m50b25nv sāka vārīties antifrīzs, bet dačiks tur stabili 90 grādus, pat pēc aktīvas 1h braukšanas. Dzinējs nesen pēc kap remonta tāpēc ar galvu visam jābūt kārtībā. Kā saprotu problēma varētu būt ar radiatoru vai termostatu?
Ir pienācis laiks mainīt vēco OEM radiatoru.
Uz ko skatities, ja gribu uzlikt kaut ko labaku, par stock?
Biju metis aci uz Mishimoto, bet izskatas ka tiem ir tikai radiators priekš M3, kurš atšķiras no mana.
Man ir 1711172890, sedans ar A/C.
Kadi varētu vel būt varianti?
Uz ko skatities, ja gribu uzlikt kaut ko labaku, par stock?
Biju metis aci uz Mishimoto, bet izskatas ka tiem ir tikai radiators priekš M3, kurš atšķiras no mana.
Man ir 1711172890, sedans ar A/C.
Kadi varētu vel būt varianti?
Mishimoto arī ir labākais. Lielāks, viss no alumīnīja, magnētiskā skrūve, kas savāc metāla daļiņas sistēmā.
Derēs arī tas, kuru jau atradi.
Bet tam nav īpaši jēga, ja vienkārši brauc ikdienišķi.
Derēs arī tas, kuru jau atradi.
Bet tam nav īpaši jēga, ja vienkārši brauc ikdienišķi.
Kādas atsauksmes par Nissens radiatoriem?
Ar Nissens viss ir kārtībā.
Bet tad ir jadoma kur nolikt dzesešanas šķīdruma bačoku, vai ne?funkyasshit rakstīja:Mishimoto arī ir labākais. Lielāks, viss no alumīnīja, magnētiskā skrūve, kas savāc metāla daļiņas sistēmā.
Derēs arī tas, kuru jau atradi.
Bet tam nav īpaši jēga, ja vienkārši brauc ikdienišķi.
OEM atsevišku bačoku būs kur nostiprināt?
Braucot ikdienišķi gribas vienkarši drošaku dzesešanas sistēmu, vienreiz to savest kartībā un aizmirst.
Tagad papetot, nonacu pie domas, ka var arī vienkaršī uzlikt plato "hot climate versions" radiatoru, bet tad ir jatiek gala ar atsevišķa bačoka novietojumu.
Mishimoto ir bačoks pašā radiatorā no alumīnīja. Problēma ar jebkuru no OE tipa ir valcējumi sānos vai pats bačoks, kurš saplīst. Nedomāju, ka jauns Nissens sagādātu problēmas.
Izskatas ka ir tikai bez bačoka.funkyasshit rakstīja:Mishimoto ir bačoks pašā radiatorā no alumīnīja. Problēma ar jebkuru no OE tipa ir valcējumi sānos vai pats bačoks, kurš saplīst. Nedomāju, ka jauns Nissens sagādātu problēmas.
http://www.mishimoto.eu/bmw-radiator-pe ... minum.html
Bet uz savu jautajumu atbildi jau atradu pats: Lai uzliktu atsevišķu māzo bačoku, ir janomaina fan shroud, jo pie ta stiprinas bačoks.
Par +100eur pie parasta radiatora cenas var dabut OEM risinajumu ar lielaku radiatora platību.
Ir jasuta:
17111723031
17111723784
2x 17111723337
Sveiki tautiesi. Lai uzlabotu dzesesanu padoma radiators no e46 330d un izplesanas trauks no 325tds, ja/ne? Kads cits setups varbut?
A kāpēc tāda vajadzība?
Reku daudziem uz turbo motoriem stāv parasts lielais radiators( ne tds) un viss smuki strādā .
Reku daudziem uz turbo motoriem stāv parasts lielais radiators( ne tds) un viss smuki strādā .
Vel viedokļi?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- chevron_right