Dažādas problēmas ar elektroniku
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- …
- 120
- chevron_right
nu comon. nav jau valsts noslēpums. es meklēju pie mātes gogles un neko isti neatradu, ok negribi nesaki, moš kāds cits zin?
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.
Neesmu vēl atgājis no ezera( nosalu ļoti) . rīt varbūt varu pakomentēt. šajā saitā ir vēl daži elektriķi , varbūt tie tev var izlīdzēt.ega rakstīja:nu comon. nav jau valsts noslēpums. es meklēju pie mātes gogles un neko isti neatradu, ok negribi nesaki, moš kāds cits zin?
man ti vajag zinat par to drosinataju un ka noteikt patere vai ne
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.
Strāvas stipruma mērīšana aka palielinātas noplūdes meklēšana.
Normālam auto miera strāva =~50-80 Ma =0.05-0.08A , ja ir vairāk, tad tā ir problēma. visi mērījumi pie izslēgtas aizdedzes !!!
Normālam auto miera strāva =~50-80 Ma =0.05-0.08A , ja ir vairāk, tad tā ir problēma. visi mērījumi pie izslēgtas aizdedzes !!!
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
tiešām noderēja, tik ir tā , ka atradu ka patere 9 drošinātajs( RADIO), taču pie izejas vadiem salona, viss ir čotka un ari apakšā ir čotka, jautajums kur varētu vēl būt problēma?
p.s autiņam radio ir izņemts, takā radio vaina tā nav!
p.s autiņam radio ir izņemts, takā radio vaina tā nav!
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.
ar radio tiku skaidribā, bet ar parejo nee, tātad pie drošīnātājiem visur tasgad rādījumi ir pa nullem, bet mērot kopējo patēriņu ka rādīts instrukcijā man rāda 0.70A ??? tātad radās jautājums vai akumulatoru var sēdināt ģenerators, jo bija problēmas nesen ar ģenerātoru!!
p.s izmērīts ka 2 stundās aķis nosēžas par 0.48A
p.s izmērīts ka 2 stundās aķis nosēžas par 0.48A
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.
Pēkšni nedeg vairs spidometra, klimas un visu pārējo salona roliņi apgaismojums, viengīgais kas deg ir gaismas slēdzis. Vrbt ir jau bijusi te aprunāta šī problēma, bet negribas rakāties cauri. Drošinātājus pačekoju, visi itkā veseli
Iespējams pie vainas ir pats gaismas slēdzis.
Nevarētu notikt kkāds pārrāvums pie gaismas regulācijas slēdža, jo cik nu viņu grozot jūtu ka viņš ir manāmi uzsilis
Kāpēc nevar, var. Izņem to dimmeri un samet vadus pa tiešo, lai pārbaudītu viņu.oscar rakstīja:Nevarētu notikt kkāds pārrāvums pie gaismas regulācijas slēdža, jo cik nu viņu grozot jūtu ka viņš ir manāmi uzsilis
Ok skatīšos
ja kas, man tas dimmeris ir uz tirdziņu
ja Tev ir salona elektronikas bloks zem bardačoka, pamēģini to patestēt citu, par sentralku var būt, ka kādu durvju slēdzis nestrādā kā vajag, tad parasti lec atkal durvis vaļā, vai attiecīgi otrādi, lec ciet.BLINGZ rakstīja:Sveiki, jautāšu šeit par savām problēmām. Varbūt tām visām ir viens risinājums.
Nestrādā elektriskā spoguļu regulācija. Un ir problēmas ar centralku. Kad ar pulti vai atslēgu aizslēdz durvis, viņas uzreiz arī atslēdzas vaļā, arī bagāžnieka vāks. Ciet paliek tikai šofera durvis. Vienā bridī pazuda arī elektriskie logi, arī apgaismojums pogām vairs nestrādā. Gaidīšu ieteikumus. :)
Soden izpetiju to ka man siganlizacija pieslegta pie komforta bloka, kadam nolukam tas varetu but darits? Lai durvis centrali aizslegtu???
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
Tas būtu viens variants. Otrs variants, ka, lai logi aizvērtos, kad aizslēdz auto ar signalizāciju.
Reali es mekleju jau elektronisku vainu tam ka nevaru pielaist, tapec pirmais ko parbaudiju signalizaciju, bija viens drosinatajs chupa un nestrada piespiezot lock viena puse pavaroti, nomainiju drosekli tie aizgaja bet pielaist velaizvien nevaru!!!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
tev aķī strāva ir iekšā ? tak lielījies, ka ar mūziku esot tukšu nolaidis.
ko tu vari kasities. ir viss kam ir jabut, tikai pielaist nevar. es no sakuma domaju ka varbut siganlizacija sagajusi deli un blokee kautko, bet ja jau dzirkstele ir un degviela pienak tad ir japielec bet neka!!!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
Tātad, man ir sākusies bēda ar logu smidzinātājiem. Sākās ar to, ka nestrādāja smidzinātāji. Noņēmu nost sūknīti un pieliku pie akumulatora, lai pārbaudītu un šis sāka strādāt kā nelabais. Tātad laikam varu secināt, ka tā nav sūknīša vaina. Tālāk ņemu rokās multimetru un pēc tā ko internetā atradu brūns/violets ir masa un brūns/zaļš ir 12v. Pagriežot atslēgu uz 1 vai 2 pozīciju uz to konstanti jāpienāk 12v. Pārbaudot + kontaktu un pieliekot masu pie auto korpusa parādas noteiktie 12v. Bet masa uz motorīti laikam pienāk no tīrītāju kontroles moduļa, kurš atrodas aiz cimdu nodalījuma. Vēl meklējot gūglē parādījās variants, ka var vēl mēģināt pie motoriša pielikt + no spraudņa, bet masu pielikt pie auto korpusa, taču, veicot šo testu, sāka strādāt nevis motorītis, bet aizmugurējais logu tīrītājs. Varbūt ir kādi ieteikumi par to, kas varētu būt pie vainas? (Tas modulis? - slēdzis pie stūres?)
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- …
- 120
- chevron_right