dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- …
- 350
- chevron_right
endorphine rakstīja:Manam m42b18 uznāk bieži sāda pretīga skaņa, varbūt kādam bija līdzīga problēma? kādam ir nojausmas , kas tas varētu būt?
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=C5Bl4M1G ... e=youtu.be[/youtube]
isklaucaas pec rullisha vai siksnas.
man tada skanja uznak dazreiz lietaina laika lkm kad udens tiek klaat siksnai sak chiikstet bet iedodot gaziiti biku pazuud lkm joi siksna nospriegojas :)
Man arii ir aizdomas uz klokenes deeveeju, samet kluudas kompii un auto neiet. Pagaidiishu kameer auto atkal nies un doshos uz diagnostiku. Jokameer auto iet, diez vai diagnostika ko uzraadiis, ir bijusi taada pieredze.dogMa rakstīja:Ļoti atgādina kāda devēju problēmu. Ne beigtu, bet gļukojošu. Kloķenes devējs moš?
Agri, man ir triss masas meeriitaaji un visi straadaa,atvienojot no darbojoshaa dzineeja, uz reiz ir izmainas dzineeja daarbiibaa.Agris rakstīja:ar4ik. ja masas meeriitajau njemei nost un nekas nemainiijas dzineeja darbiibaa (ja njeemi ruucosham nost) tad vinsh ir beigts!
2. parastie deveeji neaizietu peec kljuudu nomeshanas.
tev vienkaarhsi nodzeeshas nepareizas adaptaacijas ko zonde ir salasijusi.. taapeec kaadu laiku iet! nonjem zoni un pabrauc kaadu laiku bez vinjas, un tad skaties vai veel kaadreiz aizies ciet vai nee! ja nee, tad maini to!
Pa zondi liekas ka vina saak darboties tikai tad kad motors ir uzsilis un tad buut jaasaakaas glukiem, bet man nav atkariigs no silta vai auksta dzineeja, ja neiet ta niet un riistaas. Taka shodien, piemeeram, gaaja taka rakete, vakar vakaraa atkal glukoja nedaudz.
Sveiki, man ir tāda problēma ka dažreiz stāvot uz vietas mašīna tukšgaitā sāk nedaudz vibrēt, tad uz brīdi pāriet un atkal novibrē, visbiežāk tas tā ir kamēr ir auksta, bet dažreiz gadās arī kad mašīna jau ir uzsilusi, nav nejausmas kas tā varētu būt par problēmu, bet zinu ka tā nav jābūt. Varbūt kādam ir pieredze? 1992 m50b20 apgriezieni itka stav uz vietas, pastiprināti sāk vibrēt kad noņem eļļas vāciņu.
m50 arī nāk tāda primitīva kartera ventilācija.
kas notiek noņemot eļļas vāciņu? tiek piesūkts gaiss caur eļļas vāciņu uz kartera ventilāciju uz ieplūdes kolektoru (apejot gaisa masas mērītāju) rezultātā maisījums sanāk liess un motors raustās.
tā ka liecies mierā ar to, ka noņemot vāciņu raustās.
Un kad pēdējo reizi sveces mainīji?
Un vispār man līdzīgi bija, kad piesūca gaisu caur kartera ventilācijas membrānu(tavam motoram tādas nav). bet iesaku pārbaudīt attēlā redzamās trubas un konektoru, vai caur turieni nepiesūc gaisu.
kas notiek noņemot eļļas vāciņu? tiek piesūkts gaiss caur eļļas vāciņu uz kartera ventilāciju uz ieplūdes kolektoru (apejot gaisa masas mērītāju) rezultātā maisījums sanāk liess un motors raustās.
tā ka liecies mierā ar to, ka noņemot vāciņu raustās.
Un kad pēdējo reizi sveces mainīji?
Un vispār man līdzīgi bija, kad piesūca gaisu caur kartera ventilācijas membrānu(tavam motoram tādas nav). bet iesaku pārbaudīt attēlā redzamās trubas un konektoru, vai caur turieni nepiesūc gaisu.
Man ari ir lidziga problema ar manu M50b20 1991 gada dzineju. Vins ik pa laikam rucot novibre, kad atruma ir ielikts, bet vienkarsi ripo, sak vinu supinat un ik pa laikam zud jauda....
Galvenais ka sveces nomainiju, filtrus pilniba visus nomainiju, kas varetu but tas kas cakare manu prieku..?
(Motoru pats mainiju no 1.6 uz 2.0 taka varbut kkur esmu sacakarejies..)
Galvenais ka sveces nomainiju, filtrus pilniba visus nomainiju, kas varetu but tas kas cakare manu prieku..?
(Motoru pats mainiju no 1.6 uz 2.0 taka varbut kkur esmu sacakarejies..)
Izskruuvee sveces aaraa un pasties vai vinas nav mateeti melnas palikushas, ja ir tad paaraak trekns degmaisiijums, nepareiza degvielas padeve un tad jau arii var aizbraukt uz diagnostiku, lai tev preciizi nosaka kas to izraisa.
Problēma, siltam motoram uzspiežot gāzi un to atlaižot nošupojas apgriezieni no kkādi 250-1200 rpm un tad pēc kādām 4sekundēm viss OK motors dabojas stabili, nospiežot gāzi atkal tas pac uz īsu brīdi nošupjas apgirzieni un viss OK, un tā visu laiku kamēr silts. dažu brīdi apgriezieni nokrītas tik zemu ka spidometrā iedegas aķīša lampiņa, bet nenoslāpst.
Aukstam motoram viss OK, un braucot arī nekā tikai tukšgaitā un siltam.
Nu jā un vēl kad nokrītas apgriezieni un ceļas aukšā ieplūdē baigi šņāc, tā kā konkrēti rautu gaisu iekšā.
Maybee kādam tā ir bijis, vnk tuvākajā laikā uz diagnostiku netieku
Aukstam motoram viss OK, un braucot arī nekā tikai tukšgaitā un siltam.
Nu jā un vēl kad nokrītas apgriezieni un ceļas aukšā ieplūdē baigi šņāc, tā kā konkrēti rautu gaisu iekšā.
Maybee kādam tā ir bijis, vnk tuvākajā laikā uz diagnostiku netieku
BMW-Big Money Waste
taus apraksts atgadina bridi kad man bija zonde beigta
...
Man +/- tas pats bija del zondes, nomainiju zondi un tas problemas pazuda, bet uzliku letuci un nezinu vai ta nav vainiga pie ieprieksejam problemam ko mineju savam motoram. Ta ka uzmanies....
sveiki, šodien braucu ar savu e36 m50b20 visu dienu, vis bij kārtībā, mašīnai temperatūra normāla bija visu laiku, bet tad vakarā atstāju mašīnu pie mājas durvīm un nākot atpakāļ skatos ka tek tosols ārā zem mašīnas, un šņāc/dūmo zem kapota, šņāc kaut kur aiz motora, eļļas vāciņu atverot neko aizdomīgu neredzēju, bet tosola bačokā bija biezas masas slānis ~1-2 cm pa virsu. Tagad varianti iet par to ka izpūtu galvas blīvi, bet neesmu pārliecināts par to. Varbūt kādam ir varianti / pieredze kas īsti notika ?
Jautājums sekojošs ka citreiz braucot kaut kas aizrijās un itkā negrib iet, šad tad apstājoties noslāpst,taka pēc tam pāriet un viss aiziet normāli. kādam varbūt sanācis līdzīgi?
Ir bijis liidziigi kad zone gljuko. Bet var buut arii kautkas cits
tā "masa" dzeltenā krāsā bija ?drakelv rakstīja:sveiki, šodien braucu ar savu e36 m50b20 visu dienu, vis bij kārtībā, mašīnai temperatūra normāla bija visu laiku, bet tad vakarā atstāju mašīnu pie mājas durvīm un nākot atpakāļ skatos ka tek tosols ārā zem mašīnas, un šņāc/dūmo zem kapota, šņāc kaut kur aiz motora, eļļas vāciņu atverot neko aizdomīgu neredzēju, bet tosola bačokā bija biezas masas slānis ~1-2 cm pa virsu. Tagad varianti iet par to ka izpūtu galvas blīvi, bet neesmu pārliecināts par to. Varbūt kādam ir varianti / pieredze kas īsti notika ?
ta raustīšanās pa laikam varētu būt no tā ka ilgi stāvējis un pa laikam braukts mierīgi, stroķi ciet :)Agris rakstīja:Ir bijis liidziigi kad zone gljuko. Bet var buut arii kautkas cits
nedomaaju ka jaunajaam mashiinasm iipashi derees teiciens strokji ciet :D
vairāk oranža, tādā kā rūsas krāsā, nu tur eļļa bija iekšā pa virsu saputojusies ar tosolu, nekas cits jau tur teorētiski nevarētu tikt klāt.HoodieBro rakstīja:tā "masa" dzeltenā krāsā bija ?drakelv rakstīja:sveiki, šodien braucu ar savu e36 m50b20 visu dienu, vis bij kārtībā, mašīnai temperatūra normāla bija visu laiku, bet tad vakarā atstāju mašīnu pie mājas durvīm un nākot atpakāļ skatos ka tek tosols ārā zem mašīnas, un šņāc/dūmo zem kapota, šņāc kaut kur aiz motora, eļļas vāciņu atverot neko aizdomīgu neredzēju, bet tosola bačokā bija biezas masas slānis ~1-2 cm pa virsu. Tagad varianti iet par to ka izpūtu galvas blīvi, bet neesmu pārliecināts par to. Varbūt kādam ir varianti / pieredze kas īsti notika ?
labākajā gadījumā izpūsta blīve, sliktākais plaisa galvā.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Добрый вечер , я хотел бы узнать , сам не очень понимаю но говорят мой IS плохо идет, вот в чем вопрос как можно самому проверить мотор идет ли он или не идет, не где не чего не стучит , но слабоват очень, может ктонибудь знает сколько должно идти на 2ой передачи на 3 km/h ? Зарание спасибо !
Varētu valsts valodā lūdzu?
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
nez cik izburtoju, tad vieniigais veids kaa pateikt iet vai neiet. ir izrbaukt ar kādu līdzīgu is. savadaak apts norbaucu lielu laiku, lai sapratu ka kautkas nav kā vajag...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- …
- 350
- chevron_right