Krāsošana & Rūsas apstrāde
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- chevron_right
Sāc ar šitiem.
Tad ar šitiem izņem rūsu no dziļākām vietām. Pēc tam kārtīgi notīri ar Brake cleaneri, un apstrādā ar rūsas pārveidotāju.
Iesaku lietot Ferox Ļauj diennakti nožūt, pēc tam atkal notīri līdz dzelzim, ar to drāšu uzgali, un iztīri bedrītes, tad vēlreiz apstrādā ar rūsas pārveidotāju ( ja nav steigas )
Pēc tam ar body filleri, un tālak primer ar pretrūsas īpašībām un krāsu/laku.
Rūsu iesaku tīrīt uz laiku, nevis kad liekas ka ir ok, tas ir domāts tā ka nesteidzies un vnk zini ka tas nav 5 min darbs.
- ikey07
Drāšu birstes vietā nav ērtāk izmantot smilšpapīra slīpripu?ikey07 rakstīja: ↑12 Apr 2019, 16:18Sāc ar šitiem.
Tad ar šitiem izņem rūsu no dziļākām vietām. Pēc tam kārtīgi notīri ar Brake cleaneri, un apstrādā ar rūsas pārveidotāju.
Iesaku lietot Ferox Ļauj diennakti nožūt, pēc tam atkal notīri līdz dzelzim, ar to drāšu uzgali, un iztīri bedrītes, tad vēlreiz apstrādā ar rūsas pārveidotāju ( ja nav steigas )
Pēc tam ar body filleri, un tālak primer ar pretrūsas īpašībām un krāsu/laku.
Rūsu iesaku tīrīt uz laiku, nevis kad liekas ka ir ok, tas ir domāts tā ka nesteidzies un vnk zini ka tas nav 5 min darbs.
Smilšpapīrs sevī savāc gružus un visu nopulē un padara rūsu spīdīgu, tiem drāšu uzgaļiem ir arī mazāki uzgaļi, kur tu fiziski redzi kā rūsa lido nost. Bet nu var mēģināt arī ar to, kas nu kuram pieejams.
- ikey07
Smilšustrūklu vai sodas strūklu... pščh pščh un gatavs. Attīrītās vietas plāni pārpūš skābo grunti no baloniņa, kad kad apžūst, tad gruntē. Pēc tam saslīpē vai aizsmērē poras ciet ar stiklašķiedras špakteli, noslīpē vēl uzgruntē, saslīpē un krāso.
Bet ja rūsiņa ir tikai nedaudz un iebraucot ar strūklu - maza rūsiņa pārvēšas caurumā
Ja visu izdara pareizi tad pat ilgākais ir bijis 4 gadi, kad sāk atkal līst ārā, bet parasti efekts saglabājas 2-3 gadus. Ar drāšu birstēm vai 3m violeto ripu, tad tas laiks ir vēl mazāks..
Bet ja rūsiņa ir tikai nedaudz un iebraucot ar strūklu - maza rūsiņa pārvēšas caurumā
Ja visu izdara pareizi tad pat ilgākais ir bijis 4 gadi, kad sāk atkal līst ārā, bet parasti efekts saglabājas 2-3 gadus. Ar drāšu birstēm vai 3m violeto ripu, tad tas laiks ir vēl mazāks..
Ja mazs rusas burbulis un izslipejot pazud labāk lietot epoxidgrunti. Bet tikai tada gadijuma ja tiešam labs metals. Uz rūsas pleķiem ir labi rusas konservetaji kas nedaudz aptur taču jāskatās kā kurš darbojas. Daļu ar šķaiditaju janotira lai turpinatu apstradi.limon rakstīja: ↑12 Apr 2019, 21:05 Smilšustrūklu vai sodas strūklu... pščh pščh un gatavs. Attīrītās vietas plāni pārpūš skābo grunti no baloniņa, kad kad apžūst, tad gruntē. Pēc tam saslīpē vai aizsmērē poras ciet ar stiklašķiedras špakteli, noslīpē vēl uzgruntē, saslīpē un krāso.
Bet ja rūsiņa ir tikai nedaudz un iebraucot ar strūklu - maza rūsiņa pārvēšas caurumā
Ja visu izdara pareizi tad pat ilgākais ir bijis 4 gadi, kad sāk atkal līst ārā, bet parasti efekts saglabājas 2-3 gadus. Ar drāšu birstēm vai 3m violeto ripu, tad tas laiks ir vēl mazāks..
Epoksīda grunts vislabāk uz nerūsējuša metāla. Kur bijusi rūsa, tur tikai skābā grunts(iemesls ir elektroķīmisks, nemāku[nevēlos] gari skaidrot.Lācis rakstīja: ↑12 Apr 2019, 21:41Ja mazs rusas burbulis un izslipejot pazud labāk lietot epoxidgrunti. Bet tikai tada gadijuma ja tiešam labs metals. Uz rūsas pleķiem ir labi rusas konservetaji kas nedaudz aptur taču jāskatās kā kurš darbojas. Daļu ar šķaiditaju janotira lai turpinatu apstradi.limon rakstīja: ↑12 Apr 2019, 21:05 Smilšustrūklu vai sodas strūklu... pščh pščh un gatavs. Attīrītās vietas plāni pārpūš skābo grunti no baloniņa, kad kad apžūst, tad gruntē. Pēc tam saslīpē vai aizsmērē poras ciet ar stiklašķiedras špakteli, noslīpē vēl uzgruntē, saslīpē un krāso.
Bet ja rūsiņa ir tikai nedaudz un iebraucot ar strūklu - maza rūsiņa pārvēšas caurumā
Ja visu izdara pareizi tad pat ilgākais ir bijis 4 gadi, kad sāk atkal līst ārā, bet parasti efekts saglabājas 2-3 gadus. Ar drāšu birstēm vai 3m violeto ripu, tad tas laiks ir vēl mazāks..
Skābā grunts nodrošina līdzīgu efektu kā rūsas pārveidotāji, atšķiras tikai forma.
No ķīmijām šis ras ir , izmantoju wurth tikai.
Saksu tad sodien rusas apkarosanu, daudz nav, bet nedaudz zem durvim sez.
Saksu tad sodien rusas apkarosanu, daudz nav, bet nedaudz zem durvim sez.
Kāds krāsotājs var padalīties ar ideju kapēc primers un krāsa reaģē uz iepriekš krāsoto, jaunais primers un krāsa no tās pašas firmas un "lējuma" kā vecā krāsa.
Vajadzēja pārpūst mazu gabalu, bet tajās vietās kur satiekas jaunā un vecā krāsa, uzmetās burbulīši.
Vajadzēja pārpūst mazu gabalu, bet tajās vietās kur satiekas jaunā un vecā krāsa, uzmetās burbulīši.
- ikey07
Tad noteikti apakšējā kārta nav kārtīgi nožuvusi , pat ja ir gadu atpakaļ krāsots (iespējams kaut kas nepareizi sajaukts vai nedaliets- piemēram cietinātājs) .Vēl parasti vienkomponenta gruntis un krāsas (arī baloniņi) visbiežāk taisa šādus sūdus, klājot virsū normālu materiālu un uz plastmasas detaļām vispār ir baigi jauzmanās jo tur parasti ir lielākais ieberziens . Vai Tu 100% zini ka apakšā viss ir ok ? Nav jau tā ka pirksti līp klāt , tā it kā viss ir kārtībā bet rauj augšā.
Pamēģini veco krāsu slīpēt ar pēc iespējas smalkāku slīppapīru 240-320 sauso, lai mazāk sajātu veco krāsas kārtu , ja nu tas nepaļīdz tad ir tāds primers līme -grunts (pārsvara izmanto lai krāsotu uz nematēta pa glanci) viņa ir mazāk ķīmiski aktīva var plāni uzklāt to.
Bet tā neredzot uz dullo diagnozi noteikt pagrūti
Ja gribi lētāk,labāk un ātrāk -dari pats!
Laikam viss drīzāk arī ir flakona primers pie vainas, jo pārējais tika pūsts ar pistoli, tik dīvaini ka viņš reaģēja pats ar sevi.
Jo detaļa bija līdz dzelzim attīrīta un nopūsta ar primeri, tādu pašu primeri ko šodien lietoju.
Jo detaļa bija līdz dzelzim attīrīta un nopūsta ar primeri, tādu pašu primeri ko šodien lietoju.
- ikey07
ja tiasi priekš sevis tad visus flakonus/baloniņus aizmirsti - izmesta nauda + galvas sāpes. Kā arī kvalitātes ziņā sūdi. Jā ir dārgais gals baloniem ( izmantoju PPG ) bet tur arī cena ir cita , un pūšu tos pirms pašas krāsošanas ja kaut kur ir izslīpēts līdz bleķim.
Ja gribi lētāk,labāk un ātrāk -dari pats!
Man priekš šīkiem darbiem slinkus darbināt kompresoru un jaukt krāsu
- ikey07
runājot par baloniņiem - kā ir ar laku? Kāda jāpērk un kas jādara, lai būtu spīdums? Viņu kaut kā pulē pēc krāsošanas?
man vajag durvju apakšas pieķert ar diamondschwarz metallic.
man vajag durvju apakšas pieķert ar diamondschwarz metallic.
Sveiki! Interesē vai pēc suportu, bremžu aizsargu, stupicu, xbrace un citu sīkumu cinkošanas viņus vajadzētu vēl kā apstrādāt? Nolakot, lai efekts saglabātos ilgāk? Gribu atstāt esošo dzeltenā cinka toni un krāsot virsū negribas.
Jā, lakot, ja vēlies lai sāli nesāk korodēt tas cinks.
Var gadīties ka labi sanāk, ka pat nevajag slīpēt un pulēt, iesaku baloniņu uzsildīt, atstāj saulē biku vai siltā ūdenī.
Un protams daudz lakas pūt, ar intervāliem.
- ikey07
Lieta sekojoša.
Kompotam sapuvušas aizmugurē abas puses kur apakšējā tilta bukse( vertikālā lielā)
Darīšu tā ka ņemšu nost visu hadeni arī bāku (lai vieglāk metināt). Visu slīpēšu ar drāteni fleksim/ urbim.
Vel pie reizes kreisais slieksnis bēdīgs, labajā pusē nezināms kantoris ir pārmetinājis, bet abiem sliekšniem uzpūsts grubulis pelēkais ko dzīšu nost.
Gribas lai ir mašinas krāsā.
Ko darīt ar orģinālajām dankrota vietām?
Gruntēt ar epo grunti, kā ko, cik kārtās?
Gaidu ieteikumus.
Kompotam sapuvušas aizmugurē abas puses kur apakšējā tilta bukse( vertikālā lielā)
Darīšu tā ka ņemšu nost visu hadeni arī bāku (lai vieglāk metināt). Visu slīpēšu ar drāteni fleksim/ urbim.
Vel pie reizes kreisais slieksnis bēdīgs, labajā pusē nezināms kantoris ir pārmetinājis, bet abiem sliekšniem uzpūsts grubulis pelēkais ko dzīšu nost.
Gribas lai ir mašinas krāsā.
Ko darīt ar orģinālajām dankrota vietām?
Gruntēt ar epo grunti, kā ko, cik kārtās?
Gaidu ieteikumus.
Vislabāk būtu sliekšnu domkratu vietas ja ir iespēja nostrūklot ar smilšustrūklu ( jo tā vienīgā iztirīs vislabāk ) ir piejami mājas variantu smilšu pistoles + Depo vissmalkākā smilts , ja nemaldos 0,5-2mm , plānā kārtā vai nu skābo vai epoxy (tās nevajag dot n-tās biezas kārtās) pirms protams ar gaisa pistoli visu izpūt un attauko vēlams ar attaukotāju kurā ir nedaudz skābes ( ir pat Novolam) , fillers un krāsa . Vēlams visas gruntis divkoponentu ( nevis baloniņi). Protams visa slīpešana ja vajag tikai uz sauso.Esterra rakstīja: ↑25 Jūn 2019, 21:34 Lieta sekojoša.
Kompotam sapuvušas aizmugurē abas puses kur apakšējā tilta bukse( vertikālā lielā)
Darīšu tā ka ņemšu nost visu hadeni arī bāku (lai vieglāk metināt). Visu slīpēšu ar drāteni fleksim/ urbim.
Vel pie reizes kreisais slieksnis bēdīgs, labajā pusē nezināms kantoris ir pārmetinājis, bet abiem sliekšniem uzpūsts grubulis pelēkais ko dzīšu nost.
Gribas lai ir mašinas krāsā.
Ko darīt ar orģinālajām dankrota vietām?
Gruntēt ar epo grunti, kā ko, cik kārtās?
Gaidu ieteikumus.
Nu tas tāds viprastākais un visefektīvākais variants ( var izdarīt mājā jebkurš kam ir kompresors un smilšu pistole).
Ja gribi lētāk,labāk un ātrāk -dari pats!
Kompresors ir, sliekšņi man tik traki nesāp kā aizmugurē gali, kur var iebāzt roku un pataustīt slieksni kāds tas ir no iekšpuses.220volt rakstīja: ↑25 Jūn 2019, 21:52Vislabāk būtu sliekšnu domkratu vietas ja ir iespēja nostrūklot ar smilšustrūklu ( jo tā vienīgā iztirīs vislabāk ) ir piejami mājas variantu smilšu pistoles + Depo vissmalkākā smilts , ja nemaldos 0,5-2mm , plānā kārtā vai nu skābo vai epoxy (tās nevajag dot n-tās biezas kārtās) pirms protams ar gaisa pistoli visu izpūt un attauko vēlams ar attaukotāju kurā ir nedaudz skābes ( ir pat Novolam) , fillers un krāsa . Vēlams visas gruntis divkoponentu ( nevis baloniņi). Protams visa slīpešana ja vajag tikai uz sauso.Esterra rakstīja: ↑25 Jūn 2019, 21:34 Lieta sekojoša.
Kompotam sapuvušas aizmugurē abas puses kur apakšējā tilta bukse( vertikālā lielā)
Darīšu tā ka ņemšu nost visu hadeni arī bāku (lai vieglāk metināt). Visu slīpēšu ar drāteni fleksim/ urbim.
Vel pie reizes kreisais slieksnis bēdīgs, labajā pusē nezināms kantoris ir pārmetinājis, bet abiem sliekšniem uzpūsts grubulis pelēkais ko dzīšu nost.
Gribas lai ir mašinas krāsā.
Ko darīt ar orģinālajām dankrota vietām?
Gruntēt ar epo grunti, kā ko, cik kārtās?
Gaidu ieteikumus.
Nu tas tāds viprastākais un visefektīvākais variants ( var izdarīt mājā jebkurš kam ir kompresors un smilšu pistole).
Vel ir lieta ar spārnu pakaļējo bākas pusē, kur jau ir ap 3 mm špaktelis, kurš ir sācis plaisāt, itkā ir aizrunāts kompota spārns līdz līnijai ko iemetināt lai nav atkal špakteletājs jātēlo.
Gribas visu priekš sevis, lai nav tā ka pēc pirmās ziemas ir atkal žopa.
Pagajušo gad TA izgaju tikai ar vienu vieninieku par miglām.
Bet pēc ziemas ir auzas.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- chevron_right