Viss par Dīzeļiem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- …
- 89
- chevron_right
tdsu jau pie 5-10 grādi ar neejošām svecēm piedarbināt grūti :) un ja pielēks tad ies uz 4 triem cilindriem,zilu dūmu iemesls ir vienkārš,tds ir saguris jo nobraucis 700+km aa un vēl tas ir priekškameras dīzelis:) tas nav vis,farsunkas tdsam ir vēl vienkāršākas nekā belarusam,tāpēc pie starta farsunka nevis iesmidzina putekli,bet ielej ar strūklu,vēl komresijas jūsu tdsiem nav tik cik bija no rūpnīcas :) + sūkņi nomiriši nu ko var gribēt ko?g-sxr rakstīja:Viss ticamāk ka kāda no kvēlsvecēm vai pat vairakas.cipruss18 rakstīja:Startejot 2.5tds izsit gaizhu duumu.braucot nedumo vispar .idejas,kas par sudiem?
Sveiki!
Man ir 325tds tourings un ir problema ar atpludes bacoku, lieta tada ka atpludes bacokā kur tek atpakal antifrizs tur naks tadas ka putas, un ja aizskruve ciet un kadu laiku pabrauc tad ir spiediens ieksā, izliekas ka vai nu plaisa vai blive butu pie vainas, bet ellas limenis necelas, dumiem nav nekads baltums vai zilums klat, antifrizs ari nav ar nekadiem netirumiem, temperatura necelas, pecka silda, varetu but kaut kas cits pie vainas vai tiesam bus ta galva pie vainas??
Man ir 325tds tourings un ir problema ar atpludes bacoku, lieta tada ka atpludes bacokā kur tek atpakal antifrizs tur naks tadas ka putas, un ja aizskruve ciet un kadu laiku pabrauc tad ir spiediens ieksā, izliekas ka vai nu plaisa vai blive butu pie vainas, bet ellas limenis necelas, dumiem nav nekads baltums vai zilums klat, antifrizs ari nav ar nekadiem netirumiem, temperatura necelas, pecka silda, varetu but kaut kas cits pie vainas vai tiesam bus ta galva pie vainas??
Uga rakstīja:Sveiki!
Man ir 325tds tourings un ir problema ar atpludes bacoku, lieta tada ka atpludes bacokā kur tek atpakal antifrizs tur naks tadas ka putas, un ja aizskruve ciet un kadu laiku pabrauc tad ir spiediens ieksā, izliekas ka vai nu plaisa vai blive butu pie vainas, bet ellas limenis necelas, dumiem nav nekads baltums vai zilums klat, antifrizs ari nav ar nekadiem netirumiem, temperatura necelas, pecka silda, varetu but kaut kas cits pie vainas vai tiesam bus ta galva pie vainas??
spiedienam bacoka jabut , un braukat ar neieskruvetu korķi vaj ne lidz galam pieskruvetu -nav pratigi , kad ieskruve kartigi korķi un pabrauc , tad ari nak putas ? ja nak tad vissticamak galva
andrjuha37 rakstīja:Uga rakstīja:
spiedienam bacoka jabut , un braukat ar neieskruvetu korķi vaj ne lidz galam pieskruvetu -nav pratigi , kad ieskruve kartigi korķi un pabrauc , tad ari nak putas ? ja nak tad vissticamak galva
Nu uzskruveju to korki kartigi pabrauc un tad vinam ta kaa garam spiez un snac un pa to trubinu kas nak no bacoka augsas un aiziet leja pie priekseja rata tur naak ara antifrizs
varbut kkur kada slanga ir valiga ? tape ari snjac , bet nu internet diagnostika nav ta labaka , bet kad pabraukaji ar aizskruvetu korķi tad ari gaja putas no tas šlanciņas kas augša pienak pie izsplesanas bačoka ?Uga rakstīja:andrjuha37 rakstīja:Uga rakstīja:
spiedienam bacoka jabut , un braukat ar neieskruvetu korķi vaj ne lidz galam pieskruvetu -nav pratigi , kad ieskruve kartigi korķi un pabrauc , tad ari nak putas ? ja nak tad vissticamak galva
Nu uzskruveju to korki kartigi pabrauc un tad vinam ta kaa garam spiez un snac un pa to trubinu kas nak no bacoka augsas un aiziet leja pie priekseja rata tur naak ara antifrizs
man liekas ja putas negaja , tad viss ok vnk jaskatas sistemas stavokli , varbut kkur janomaina hamutu vaj šlangu , bet spiedienam tur jabut , un lieko spiedienu nomet ta bačoka korķis ( virs 1.4 bar met nost lajkam )
Manam m41 tas pats, nezinu vai jāsatraucās.cipruss18 rakstīja:Startejot 2.5tds izsit gaizhu duumu.braucot nedumo vispar .idejas,kas par sudiem?
Kā brauca pirms gada, tā brauc šodien
Manam 2.5 tds tas pats, 2 gadus nobraucu un vel joprojam riposandzhus rakstīja:Manam m41 tas pats, nezinu vai jāsatraucās.cipruss18 rakstīja:Startejot 2.5tds izsit gaizhu duumu.braucot nedumo vispar .idejas,kas par sudiem?
Kā brauca pirms gada, tā brauc šodien
problēma tāda, ka tukšgaitā baigi vibrē, salonā ļoti var just, bet mazliet paceļot apgriezienus uz kādiem 900 vibrācija pazūd, viens teica ka spriegotāja amīts ir vainīgs, tā varētu būt?
[quote="haha"]problēma tāda, ka tukšgaitā baigi vibrē, salonā ļoti var just, bet mazliet paceļot apgriezienus uz kādiem 900 vibrācija pazūd, viens teica ka spriegotāja amīts ir vainīgs, tā varētu būt?[/q
vai dzineja spilveni izbeigushies..
vai dzineja spilveni izbeigushies..
Kāds var mani apgaismot? Bija 1.7tds, ieliku 2.5tds, pirms iegādes ar motoru tika izbraukts, leca labi, tagad manā kuzavā aukstu vispār nav iespējams pielaist, tikai iešpricējot ieplūdniekā to start helper. Ja neiešpricē to gāzi, tad var griezt kamēr nelabi paliek, milzīgs mutulis ar baltiem dūmiem un viss. Kad motors uzsilis, lec labi. Domāju moš kvēlsveces, bet lampiņa iedegas un nodziest pēc kādām 7-10sek un iepriekšējā kuzavā auksts normāli leca. Kādi ir iespējamie varianti? Man 1.7tdsam trubiņā no sūkņa uz filtru stāvēja pretvārsts, šitam motoram to neuzliku, varbūt to vajag pielikt? Idejas?
Pašu kvēlsveču releju pārbaudīji?
Starteri no kā liki?
Starteri no kā liki?
Kad man 4 kvēlsveces bija nobeigušās arī bija ļoti, ļoti grūti iedarbināt. Beigās jau tā pat neiespējami.
Nekas slikts jau nenotiks, ja ieliksi pretvārstu, varbūt izdodās.
Nekas slikts jau nenotiks, ja ieliksi pretvārstu, varbūt izdodās.
quattro ist für sissies
Pretvārstu varētu būt viens no faktoriem.ivars_e36 rakstīja:Kāds var mani apgaismot? Bija 1.7tds, ieliku 2.5tds, pirms iegādes ar motoru tika izbraukts, leca labi, tagad manā kuzavā aukstu vispār nav iespējams pielaist, tikai iešpricējot ieplūdniekā to start helper. Ja neiešpricē to gāzi, tad var griezt kamēr nelabi paliek, milzīgs mutulis ar baltiem dūmiem un viss. Kad motors uzsilis, lec labi. Domāju moš kvēlsveces, bet lampiņa iedegas un nodziest pēc kādām 7-10sek un iepriekšējā kuzavā auksts normāli leca. Kādi ir iespējamie varianti? Man 1.7tdsam trubiņā no sūkņa uz filtru stāvēja pretvārsts, šitam motoram to neuzliku, varbūt to vajag pielikt? Idejas?
Varbūt nedaudz japieregulē augstspiediena sūknis ?!
To kā viņu pie regulēt lai izklāsta tds profi
gudri dirst nav malku cirst
Man arī bija tā, ka aukstu vispār nevar iedarbināt, griez cik gribi, kaut kvēlsveces nesen nomainītas. Silts leca labi. Uzliku to pretvārstiņu un problēma pazuda.
Starteris ir no 2.5tds, tur viss ok, to releju gan neesmu pārbaudījis, bet notikšķ, kad ieslēdz aizdedzi un kad nodziest kvēlsveču lampiņa.dogMa rakstīja:Pašu kvēlsveču releju pārbaudīji?
Starteri no kā liki?
Jāpamēģina būs uzlikt to pretvārstu atpakaļ.Skudraa rakstīja:Man arī bija tā, ka aukstu vispār nevar iedarbināt, griez cik gribi, kaut kvēlsveces nesen nomainītas. Silts leca labi. Uzliku to pretvārstiņu un problēma pazuda.
čomam 1.8 tds, šāles sāka klabēt un samainija motoru. Tikko samainītam motoram pēdējai sprauslai indikatora vads bija pārplēsts skrūvējot kopā, dega degmaisijuma(kvēlsveču) lampa un nebija jaudas, tad salodēja sprauslu, jauda parādijās, lampa nodzisa, bet tajā pašā dienā arī pusstundas laikā pakāpeniski pazuda. Tagad samainīta sprausla, bez lodējuma, degamisijuma lampa nedeg, jaudas nav, melni dūmi griežas, check engine nedeg, lec no pusapgrieziena. kādam ir idejas ko skatīt ?
Tā saucamā lasošā sprausla man arī taisīja šaizi. Tur jābūt noteiktai pretestībai (siltai,aukstai).
Ja tā sprausla nestrādā (tieši elektro daļa), tad motors ieiet tādā kā "safe mode". Braukt var, bet kustās kā vw 1.6D. Un tajā momentā, kad nebija jauda, dega sprauslas lampiņa.
Pieslēdz pie datora un atkritīs daudzi jautājumi.
Ja tā sprausla nestrādā (tieši elektro daļa), tad motors ieiet tādā kā "safe mode". Braukt var, bet kustās kā vw 1.6D. Un tajā momentā, kad nebija jauda, dega sprauslas lampiņa.
Pieslēdz pie datora un atkritīs daudzi jautājumi.
quattro ist für sissies
jā, bet tas bmw ir kaut kāds pārejas modelis 1998 gads, esot bijis pie kādiem 3 elektriķiem, nevienam nav sanācis sajūgt kopā ar kompi.
var būt, ka no tā laika ir vienkārši kļūda palikusi un motors joprojām ir avārijas režīmā ? tad nodzēšot kļūdas varbūt aiziet ?
es tik nezinu kā ar bmw auto, ir iespējams bez kompja pieslēgšanas nodzēst kļūdas ?
var būt, ka no tā laika ir vienkārši kļūda palikusi un motors joprojām ir avārijas režīmā ? tad nodzēšot kļūdas varbūt aiziet ?
es tik nezinu kā ar bmw auto, ir iespējams bez kompja pieslēgšanas nodzēst kļūdas ?
Sveikis!
man ir 325TDS un pie pirmiem mīnusiem nelec vairs tik labi vaļā jagriez kadas 3-5 min kamer pielec un kad pielec tad ir ĻOTI liels dūmu mākonis tāds pelēks, Kas varētu būt pie vainas ?
man ir 325TDS un pie pirmiem mīnusiem nelec vairs tik labi vaļā jagriez kadas 3-5 min kamer pielec un kad pielec tad ir ĻOTI liels dūmu mākonis tāds pelēks, Kas varētu būt pie vainas ?
Sūknis?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- …
- 89
- chevron_right