Dzesēšanas sistēma- atgaisošana, dzesēšana, temperatūra
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- chevron_right
Sveiki,m52b20 motors ,nav cirkulācija .stāvot uz vietas un gāzējot tempratūra ir uz vidu,bet pabraucot dažus metrus sākt kāpt, ūdens sūknis ir labs. Galvas blīve jāmaina ?
pagāzē ar roku zem motora pārsega. ventilatoram mežonīgi jāierūcas, ja viss ir karsts. Tas nozīmēs, ka mufta strādā.
arī (cimdos) ar roku muftu būs tukšgaitā salīdzinoši grūti apstādināt
arī (cimdos) ar roku muftu būs tukšgaitā salīdzinoši grūti apstādināt
Mufta ir beigta ,bet ir elektriskais ventilators un termostats izņemts āra .
It kā nē,Domāju ,ka sistēma rauj gaisu iekšā,tāpēc arī tempratūra kāpj
Ja ūdenssūknis labs, kas ar termostatu? Atveras viņš? Patausti radiatora trubu, kas ir pasažiera/izplūdes pusē. Paliek karsta, kad temperatūra pa vidu? Ja nē, tad vai nu jāgaiso sistēma vai arī termostats neatveras.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
jautājums vai no e46 (320d vai 318) der radiators e36 m50?
Iepriekšējais auto E36 323i/gāze, pat ziemā, ļoti labi uzsila.
Tagad, E36 320i/gāze, dzinējs un pečka silst krietni lēnāk. (Eļļa biezāka, kā iepriekš)
Vai uzlikot lielo radiatoru, kaut kas uzlabosies?
Tagad, E36 320i/gāze, dzinējs un pečka silst krietni lēnāk. (Eļļa biezāka, kā iepriekš)
Vai uzlikot lielo radiatoru, kaut kas uzlabosies?
the Pursuit of Happiness.
lielo radiātoru kam? dzinējam?
the Pursuit of Happiness.
Tev mašīna jau tā lēni uzsilt un tu gribi vēl lielāku radiatoru?
Cilvēki ziemā liek kartonus priekšā radiatoram, ne bez iemesla.
Vnk pasties tosola līmeni, moš zemu un idlā nespēj izcirkulēt, vai termostats neaizveras ciet.
- ikey07
Tosola līmenis kārtībā, termostats mainīts. Anyway, paldies!
LOL, jā, gribu silsts ziemeļpola ledājs!
Var taču normāli atbildēt - jā/nē, nevis gudri dir*t.
the Pursuit of Happiness.
Nu vecīt, pirms uzdot tādus jautājumus drusku loģiski jāpadomā, ja jau tev ir auto un ir tiesības, tik tālu aizdomāties ka lielāks dzeses radiators dzesēs šķidrumu vēl labāk, varētu/vajadzētu.
Ir radusies sekojoša problēma, interesē viedokļi.
auto - e46 ar m54b25
Problēmas saknes - gadu ar pus atpakaļ zuda antifrizs - pamaniju kad gar ūdensūkni garām laiž - nomainīts ( nezinu firmu, bet noteikti ne no lētā gala)
Nesen atkal sāka zust, tā pamatīgi, pamaniju gar termostatu suloja - nomainiju.
Nobraucu 200km un sākās brīnumi:
1. negrib uzsilt - nobraucu no lidostai līdz vanšu tiltam un negribēja uzsilt
visu laiku kā pakāpjas temperaturas stabiņš, viņš pēkšņī pakrīt uz leju.
2. negrib pūst silto gaisu - kamēr motors ir apgriezienos, siltais gaiss nāk, bet kā teiksim sāk bremzēt ar motoru vai kautvai krustojumā apstajies uzreiz auksts gaiss pūšas.
3. deg antifriza limeņa lampiņa- antifriz ir līmenī taču lampiņa tapat spīd.
Sistema ir atgaisota, termostata firma - laikam beru (mahle uz kastes bija rakstīts)
Jautājumi sekojošie -
kādu darbību veic tas kontakts ko piespraiž klāt pie visa termostata korpusa?
vai varu mēģināt dabūt jaunu blīvi un likt veco oem atpakaļ termostatu?
vai arī ūdensūknis nebūtu jāmaina ņemot vērā slikto cirkulāciju kad uzreiz auksts gaiss pūš?
auto - e46 ar m54b25
Problēmas saknes - gadu ar pus atpakaļ zuda antifrizs - pamaniju kad gar ūdensūkni garām laiž - nomainīts ( nezinu firmu, bet noteikti ne no lētā gala)
Nesen atkal sāka zust, tā pamatīgi, pamaniju gar termostatu suloja - nomainiju.
Nobraucu 200km un sākās brīnumi:
1. negrib uzsilt - nobraucu no lidostai līdz vanšu tiltam un negribēja uzsilt
visu laiku kā pakāpjas temperaturas stabiņš, viņš pēkšņī pakrīt uz leju.
2. negrib pūst silto gaisu - kamēr motors ir apgriezienos, siltais gaiss nāk, bet kā teiksim sāk bremzēt ar motoru vai kautvai krustojumā apstajies uzreiz auksts gaiss pūšas.
3. deg antifriza limeņa lampiņa- antifriz ir līmenī taču lampiņa tapat spīd.
Sistema ir atgaisota, termostata firma - laikam beru (mahle uz kastes bija rakstīts)
Jautājumi sekojošie -
kādu darbību veic tas kontakts ko piespraiž klāt pie visa termostata korpusa?
vai varu mēģināt dabūt jaunu blīvi un likt veco oem atpakaļ termostatu?
vai arī ūdensūknis nebūtu jāmaina ņemot vērā slikto cirkulāciju kad uzreiz auksts gaiss pūš?
pēc stabiņa lēkāšanas un tā, ka brīvgaitā sāk pūst aukstu, izklausās pēc problēmām ar cirkulāciju, es teiktu ka kkur ir gaiss sistēmāLācis rakstīja: ↑07 Jan 2020, 10:03 Ir radusies sekojoša problēma, interesē viedokļi.
auto - e46 ar m54b25
Problēmas saknes - gadu ar pus atpakaļ zuda antifrizs - pamaniju kad gar ūdensūkni garām laiž - nomainīts ( nezinu firmu, bet noteikti ne no lētā gala)
Nesen atkal sāka zust, tā pamatīgi, pamaniju gar termostatu suloja - nomainiju.
Nobraucu 200km un sākās brīnumi:
1. negrib uzsilt - nobraucu no lidostai līdz vanšu tiltam un negribēja uzsilt
visu laiku kā pakāpjas temperaturas stabiņš, viņš pēkšņī pakrīt uz leju.
2. negrib pūst silto gaisu - kamēr motors ir apgriezienos, siltais gaiss nāk, bet kā teiksim sāk bremzēt ar motoru vai kautvai krustojumā apstajies uzreiz auksts gaiss pūšas.
3. deg antifriza limeņa lampiņa- antifriz ir līmenī taču lampiņa tapat spīd.
Sistema ir atgaisota, termostata firma - laikam beru (mahle uz kastes bija rakstīts)
Jautājumi sekojošie -
kādu darbību veic tas kontakts ko piespraiž klāt pie visa termostata korpusa?
vai varu mēģināt dabūt jaunu blīvi un likt veco oem atpakaļ termostatu?
vai arī ūdensūknis nebūtu jāmaina ņemot vērā slikto cirkulāciju kad uzreiz auksts gaiss pūš?
M Power or no power..
Vīri es te biški apmulsu.
M3/TDS radiators uz m52.
Kā tur trubas sanāk vienot ? Bendzīniekam ir 3 izejas , a tiem radiatoriem tik 2....
M3/TDS radiators uz m52.
Kā tur trubas sanāk vienot ? Bendzīniekam ir 3 izejas , a tiem radiatoriem tik 2....
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
3 truba iet uz izplesanas trauku un no ta maza uz radiatoru
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- chevron_right