Dzesēšanas sistēma- atgaisošana, dzesēšana, temperatūra

kk97
Ziņojumi: 3
Pievienojies: 26 Sep 2018, 21:01
Sveiki,m52b20 motors ,nav cirkulācija .stāvot uz vietas un gāzējot tempratūra ir uz vidu,bet pabraucot dažus metrus sākt kāpt, ūdens sūknis ir labs. Galvas blīve jāmaina ? :supeer:
Profila bilde
australia
Ziņojumi: 489
Pievienojies: 01 Mar 2015, 12:17
Reputācija: 2
 
pagāzē ar roku zem motora pārsega. ventilatoram mežonīgi jāierūcas, ja viss ir karsts. Tas nozīmēs, ka mufta strādā.
arī (cimdos) ar roku muftu būs tukšgaitā salīdzinoši grūti apstādināt
kk97
Ziņojumi: 3
Pievienojies: 26 Sep 2018, 21:01
Mufta ir beigta ,bet ir elektriskais ventilators un termostats izņemts āra .
Profila bilde
Kaktuss
Ziņojumi: 789
Pievienojies: 07 Apr 2016, 02:15
Atrašanās vieta: Jūrmala
kk97 rakstīja: 26 Sep 2018, 21:10 Sveiki,m52b20 motors ,nav cirkulācija .stāvot uz vietas un gāzējot tempratūra ir uz vidu,bet pabraucot dažus metrus sākt kāpt, ūdens sūknis ir labs. Galvas blīve jāmaina ? :supeer:
Kādēļ galvas blīve?
Vai tad tosols zūd? Un vai tad dūmo?
kk97
Ziņojumi: 3
Pievienojies: 26 Sep 2018, 21:01
It kā nē,Domāju ,ka sistēma rauj gaisu iekšā,tāpēc arī tempratūra kāpj :sad:
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 
Ja ūdenssūknis labs, kas ar termostatu? Atveras viņš? Patausti radiatora trubu, kas ir pasažiera/izplūdes pusē. Paliek karsta, kad temperatūra pa vidu? Ja nē, tad vai nu jāgaiso sistēma vai arī termostats neatveras.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
Sonx33
Ziņojumi: 59
Pievienojies: 10 Jan 2016, 19:44
Braucu ar: e36 vinterbīteri
Atrašanās vieta: Garāža
jautājums vai no e46 (320d vai 318) der radiators e36 m50?
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
ne
Profila bilde
WentzLV
Ziņojumi: 217
Pievienojies: 26 Mar 2013, 14:41
Braucu ar: E36
Atrašanās vieta: Rīga
Iepriekšējais auto E36 323i/gāze, pat ziemā, ļoti labi uzsila.
Tagad, E36 320i/gāze, dzinējs un pečka silst krietni lēnāk. (Eļļa biezāka, kā iepriekš)
Vai uzlikot lielo radiatoru, kaut kas uzlabosies? :lol:
the Pursuit of Happiness.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
lielo radiātoru kam? dzinējam?
Profila bilde
WentzLV
Ziņojumi: 217
Pievienojies: 26 Mar 2013, 14:41
Braucu ar: E36
Atrašanās vieta: Rīga
-AF- rakstīja: 25 Nov 2019, 18:45 lielo radiātoru kam? dzinējam?
Jā.
the Pursuit of Happiness.
Profila bilde
ikey07
Ziņojumi: 4218
Pievienojies: 26 Mar 2013, 14:44
Braucu ar: '99 Cabrio
Atrašanās vieta: Mārupe
Reputācija: 9
 
WentzLV rakstīja: 25 Nov 2019, 20:19
-AF- rakstīja: 25 Nov 2019, 18:45 lielo radiātoru kam? dzinējam?
Jā.
Tev mašīna jau tā lēni uzsilt un tu gribi vēl lielāku radiatoru?
Cilvēki ziemā liek kartonus priekšā radiatoram, ne bez iemesla.

Vnk pasties tosola līmeni, moš zemu un idlā nespēj izcirkulēt, vai termostats neaizveras ciet.
- ikey07
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
WentzLV rakstīja: 25 Nov 2019, 20:19
-AF- rakstīja: 25 Nov 2019, 18:45 lielo radiātoru kam? dzinējam?
Jā.
LOL. :hahaha: tu gribi lai tev salons silsts vai ziemeļpola ledājs?
Profila bilde
WentzLV
Ziņojumi: 217
Pievienojies: 26 Mar 2013, 14:41
Braucu ar: E36
Atrašanās vieta: Rīga
ikey07 rakstīja: 25 Nov 2019, 23:42 Tev mašīna jau tā lēni uzsilt un tu gribi vēl lielāku radiatoru?
Cilvēki ziemā liek kartonus priekšā radiatoram, ne bez iemesla.
Vnk pasties tosola līmeni, moš zemu un idlā nespēj izcirkulēt, vai termostats neaizveras ciet.
Tosola līmenis kārtībā, termostats mainīts. Anyway, paldies!

-AF- rakstīja: 26 Nov 2019, 16:14 LOL. :hahaha: tu gribi lai tev salons silsts vai ziemeļpola ledājs?
LOL, jā, gribu silsts ziemeļpola ledājs!
Var taču normāli atbildēt - jā/nē, nevis gudri dir*t. :super:
the Pursuit of Happiness.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Nu vecīt, pirms uzdot tādus jautājumus drusku loģiski jāpadomā, ja jau tev ir auto un ir tiesības, tik tālu aizdomāties ka lielāks dzeses radiators dzesēs šķidrumu vēl labāk, varētu/vajadzētu.
Profila bilde
Lācis
Ziņojumi: 1810
Pievienojies: 31 Jūl 2013, 07:16
Braucu ar: m54b25
Atrašanās vieta: Limbaži, Rīga
Reputācija: 5
 
Ir radusies sekojoša problēma, interesē viedokļi.
auto - e46 ar m54b25
Problēmas saknes - gadu ar pus atpakaļ zuda antifrizs - pamaniju kad gar ūdensūkni garām laiž - nomainīts ( nezinu firmu, bet noteikti ne no lētā gala)
Nesen atkal sāka zust, tā pamatīgi, pamaniju gar termostatu suloja - nomainiju.
Nobraucu 200km un sākās brīnumi:
1. negrib uzsilt - nobraucu no lidostai līdz vanšu tiltam un negribēja uzsilt
visu laiku kā pakāpjas temperaturas stabiņš, viņš pēkšņī pakrīt uz leju.
2. negrib pūst silto gaisu - kamēr motors ir apgriezienos, siltais gaiss nāk, bet kā teiksim sāk bremzēt ar motoru vai kautvai krustojumā apstajies uzreiz auksts gaiss pūšas.
3. deg antifriza limeņa lampiņa- antifriz ir līmenī taču lampiņa tapat spīd.
Sistema ir atgaisota, termostata firma - laikam beru (mahle uz kastes bija rakstīts)

Jautājumi sekojošie -
kādu darbību veic tas kontakts ko piespraiž klāt pie visa termostata korpusa?
vai varu mēģināt dabūt jaunu blīvi un likt veco oem atpakaļ termostatu?
vai arī ūdensūknis nebūtu jāmaina ņemot vērā slikto cirkulāciju kad uzreiz auksts gaiss pūš?
Profila bilde
A bit
Ziņojumi: 446
Pievienojies: 31 Okt 2016, 17:28
Braucu ar: ēTrīmdesmit M20B30
Reputācija: 4
 
Lācis rakstīja: 07 Jan 2020, 10:03 Ir radusies sekojoša problēma, interesē viedokļi.
auto - e46 ar m54b25
Problēmas saknes - gadu ar pus atpakaļ zuda antifrizs - pamaniju kad gar ūdensūkni garām laiž - nomainīts ( nezinu firmu, bet noteikti ne no lētā gala)
Nesen atkal sāka zust, tā pamatīgi, pamaniju gar termostatu suloja - nomainiju.
Nobraucu 200km un sākās brīnumi:
1. negrib uzsilt - nobraucu no lidostai līdz vanšu tiltam un negribēja uzsilt
visu laiku kā pakāpjas temperaturas stabiņš, viņš pēkšņī pakrīt uz leju.
2. negrib pūst silto gaisu - kamēr motors ir apgriezienos, siltais gaiss nāk, bet kā teiksim sāk bremzēt ar motoru vai kautvai krustojumā apstajies uzreiz auksts gaiss pūšas.
3. deg antifriza limeņa lampiņa- antifriz ir līmenī taču lampiņa tapat spīd.
Sistema ir atgaisota, termostata firma - laikam beru (mahle uz kastes bija rakstīts)

Jautājumi sekojošie -
kādu darbību veic tas kontakts ko piespraiž klāt pie visa termostata korpusa?
vai varu mēģināt dabūt jaunu blīvi un likt veco oem atpakaļ termostatu?
vai arī ūdensūknis nebūtu jāmaina ņemot vērā slikto cirkulāciju kad uzreiz auksts gaiss pūš?
pēc stabiņa lēkāšanas un tā, ka brīvgaitā sāk pūst aukstu, izklausās pēc problēmām ar cirkulāciju, es teiktu ka kkur ir gaiss sistēmā :rolleyes:
M Power or no power..
Profila bilde
Lācis
Ziņojumi: 1810
Pievienojies: 31 Jūl 2013, 07:16
Braucu ar: m54b25
Atrašanās vieta: Limbaži, Rīga
Reputācija: 5
 
A bit rakstīja: 07 Jan 2020, 10:10
pēc stabiņa lēkāšanas un tā, ka brīvgaitā sāk pūst aukstu, izklausās pēc problēmām ar cirkulāciju, es teiktu ka kkur ir gaiss sistēmā :rolleyes:
bet vai tad tādā gadijumā nevajadzēja karst augšā normāli nevis kad negrib pat uzsilt dzinējs
Profila bilde
ValtersZ
Ziņojumi: 4697
Pievienojies: 15 Jūn 2011, 12:18
Braucu ar: Skaties pats.
Atrašanās vieta: Oslo
Reputācija: 3
 
Vīri es te biški apmulsu.
M3/TDS radiators uz m52.
Kā tur trubas sanāk vienot ? Bendzīniekam ir 3 izejas , a tiem radiatoriem tik 2....
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Profila bilde
Vladlen
Ziņojumi: 2863
Pievienojies: 23 Mai 2012, 17:14
Braucu ar: etanolu kanna
Atrašanās vieta: Mežciems
Reputācija: 21
 
3 truba iet uz izplesanas trauku un no ta maza uz radiatoru