Viss par Dīzeļiem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- …
- 89
- chevron_right
kvelsveces nomajni vaj parbaudi , iespejams sudigi silda vaj kada vispar nesila
Ja motors nelec, kad viņš ir auksts un met ārā baltu dūmu tad visticamākais kvēlsveces, pats tikko tam izgāju cauri, es varēju griezt cik gribu, tik balti dūmi un nelec, noaminīju kvēlsveču releju, lec no pusapgrieziena, tev laikam ne relejs, bet pašas sveces nobeigušās.Uga rakstīja:Sveikis!
man ir 325TDS un pie pirmiem mīnusiem nelec vairs tik labi vaļā jagriez kadas 3-5 min kamer pielec un kad pielec tad ir ĻOTI liels dūmu mākonis tāds pelēks, Kas varētu būt pie vainas ?
Cik eiro naudiņas varētu sanākt nomainīt visas kvēlseveces, jo domāju ka kāda ir beigta, no rītiem nenormāli ilgi jāgaida kamēr nodziest lampiņa.
Maksā ap 7eur gabalā
Kāds ir saskāries ar šādu problēmu?https://youtu.be/7xXfbpVejts
Kāds zina kur atrodas 325tds ūdens temperaturas sensors?
Ja nemaldos zem ieplūdes kolektora galva ieskrūvēt ! ! !Uga rakstīja:Kāds zina kur atrodas 325tds ūdens temperaturas sensors?
Tas ir kaut kur priekšpusē vai arī uz salona pusi ?papucis rakstīja:Ja nemaldos zem ieplūdes kolektora galva ieskrūvēt ! ! !Uga rakstīja:Kāds zina kur atrodas 325tds ūdens temperaturas sensors?
Jo tur taadi vairāki, bet tas kas uz salonu tas bija pakusis, tad nedaudz pakustinaju un tas plasmas nokrita, bet pati metāla skrūve ir iekšā ja tas nav ūdens temperatūras sensors kad tur vēl varētu būt?
E36 naaaca sensors uz salona pusi vairaak un ee39 naca uz prieksh pusi vairaak cik sapratu vinnus var saskruuveet 5 vai 6 vietaasUga rakstīja:Tas ir kaut kur priekšpusē vai arī uz salona pusi ?papucis rakstīja:Ja nemaldos zem ieplūdes kolektora galva ieskrūvēt ! ! !Uga rakstīja:Kāds zina kur atrodas 325tds ūdens temperaturas sensors?
Jo tur taadi vairāki, bet tas kas uz salonu tas bija pakusis, tad nedaudz pakustinaju un tas plasmas nokrita, bet pati metāla skrūve ir iekšā ja tas nav ūdens temperatūras sensors kad tur vēl varētu būt?
vnk es ieliku motoru no e39 man sensors bij japarskruuvee jo provotka nevareeja aizsniekt sensoru !!!!
325tds ,Kas pa vainu pazūd antifriz ? galva vai galvas blīve ir beigta un no rītiem nāk baltais dūms daudz ,bet pielec auksts no pus apgrieziena nav tas sveces. Varb;ut tie dumi ir dēl tā antifrīza?
viens vai abi kopā, uzzināsi kad nocelsi galvu un nodosi galvu uz pārbaudi
cik jums m51 TDS stunda rija uz obc (3ša funkcija , un pieņemsim kad obc pareizi rada pateriņu )
2.5 tds apgriezienu 500 pa maz sajuta ka noslaps bet stabili stav 500 ka tas labojas?
Sent from my BLASTER using Tapatalk
Sent from my BLASTER using Tapatalk
Man rāda 1.5, 1.6 litri stundā.andrjuha37 rakstīja:cik jums m51 TDS stunda rija uz obc (3ša funkcija , un pieņemsim kad obc pareizi rada pateriņu )
OBC liku pats, dogMa piekodēja pie dzinēja, bet patēriņu tāpat rāda lielāku.
nomainiju augstspiediena suukni,bet nelec tapat vinnss,ievelkot slaapst nost! jaaregulee tas augstspiediens vai kas tam meslam var buut?
Loud N' Proud
Dīzeļus nevar katrs kurš... Bišku jāsaprot :kas/ko/kā.skrv rakstīja:nomainiju augstspiediena suukni,bet nelec tapat vinnss,ievelkot slaapst nost! jaaregulee tas augstspiediens vai kas tam meslam var buut?
+tam mēslam arī diagnostika nepalīdz...
p.s.
Biežākā problēma ir augšējās sūkņa daļas nepareiza regulēšana/aiztikšana utt.
Paskaties pretestību elektriskajai sprauslai. Auto DATA palīdzēs.Uga rakstīja:Kāds ir saskāries ar šādu problēmu?https://youtu.be/7xXfbpVejts
quattro ist für sissies
318 Tds'am ir arī mehāniskie augstspiediena sūkņi vai tikai elektriskie?
liek no E30 un E34 kko nedaudz partaisa.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Kas varētu būt par vainu. Mašīna leca gan auksta, gan silta un viss bija kārtībā, pēc lielākas pabraukšanas, kādiem 400km ~pusotrā dienā nobrauktiem. Nākamajā dienā vakarā braucu uz veikalu, nācās ilgāk zāģēt mazliet. Tad braucot atpakaļ vienkārši pazuda gāzes pedālis, norīstijās un noslāpa. Pēctam nevarēja pielaist, paliku uz ceļa, nākamajā rītā ar 2 piegājieniem dabūju uz pagalmu. Atvienoju aķi, samainiju visus drošinātājus, relejus paskatijos nākamajā dienā, degvielu dzinējam arī itkā padod, bet bišk rīstijās. Tagad jau pielec praktiski uzreiz gan silts gan auksts.
Kas varēja būt par vainu? Es jau domāju, ka sūknim kas nobiris, bet tad jau pazīmes būtu ātrāk un tad stipri sūdīgi lektu vel tagad.. Negribās nekur braukt, ja nu atkal palieku uz ceļa... Motors 1.8tds, 1997 gada!
Kas varēja būt par vainu? Es jau domāju, ka sūknim kas nobiris, bet tad jau pazīmes būtu ātrāk un tad stipri sūdīgi lektu vel tagad.. Negribās nekur braukt, ja nu atkal palieku uz ceļa... Motors 1.8tds, 1997 gada!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- …
- 89
- chevron_right