Dažādas problēmas ar elektroniku
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- …
- 120
- chevron_right
Neatradu temu par logu tiritajiem pasiem.Drosi vien si problema ir daudziem e36.Tatad -pasi tiritaji pec savas patikas vnk iesledzas .Tadi ka gluki.Kada varetu but problema?kur skatities?Vai relejs ir vai kada kaste atseviski sim brinumam?
Sieviete ir sieviete. Organisms sarežģīts, mehānisms nav kontrolējams, rīcība - neparedzama.
Zem bardachoka ir maza kastīte kas par to atbild.
Ja vaina nav tur tad pats motorits vai meklē kur ir zaļais iemeties.
Ja vaina nav tur tad pats motorits vai meklē kur ir zaļais iemeties.
Sveicinati , kadam nav bijusi lidziga problema ?
e36 1993 325i , no instrumenta panela peksni pazuda ddevēji nerādija ne spidometrs ne tahometrs ne econometrs ne bakas limenis ne dzinēja temperatūra bet km apakšā lodziņā rāda un apgriezienu signāls arī mirgo kā arī visu laiku deg rocenes lamppiņa un sprādzēšanās uz instrumentu paneļa kādreiz tas joks pazuda un atkal parādījās , bet tgd vsp nav >? kāds nezin ar ko sākt ?
e36 1993 325i , no instrumenta panela peksni pazuda ddevēji nerādija ne spidometrs ne tahometrs ne econometrs ne bakas limenis ne dzinēja temperatūra bet km apakšā lodziņā rāda un apgriezienu signāls arī mirgo kā arī visu laiku deg rocenes lamppiņa un sprādzēšanās uz instrumentu paneļa kādreiz tas joks pazuda un atkal parādījās , bet tgd vsp nav >? kāds nezin ar ko sākt ?
Drive until you die with your e36
aiznjemies no kada soidometru, pamegjini vai tad ies, visticamakais ka tam ir gals klat
...
Kam ieslēdzas,kam neslēdzas laukā,cīnos jau 2 gadus tad uznāk tad pāriet,izraustītas visas kastes,releji,kādu laiku miers un tad atkal aizietGuncis rakstīja:Neatradu temu par logu tiritajiem pasiem.Drosi vien si problema ir daudziem e36.Tatad -pasi tiritaji pec savas patikas vnk iesledzas .Tadi ka gluki.Kada varetu but problema?kur skatities?Vai relejs ir vai kada kaste atseviski sim brinumam?
Kādam ir pieredze ar apsildāmo benķu ievietošanu auto, kurā apsilde nav bijusi? Cik liels čakars to izdarīt? Zinu, ka varu pats rakties pa shēmām, tik gribu zināt, vai ir kāds, kas to ir daŗījis
es to esmu darījis.
es meklēju donoru ar provodku un ravēju arā.
liku visu tur kur visam ir jāatrodas un sanāca ielikt ~5 stundās.
Man liekas ka gda33 bija vienam autiņam uz jaukšanu tā provodka.
es meklēju donoru ar provodku un ravēju arā.
liku visu tur kur visam ir jāatrodas un sanāca ielikt ~5 stundās.
Man liekas ka gda33 bija vienam autiņam uz jaukšanu tā provodka.
Ok, paldies par infoRENIO rakstīja:es to esmu darījis.
es meklēju donoru ar provodku un ravēju arā.
liku visu tur kur visam ir jāatrodas un sanāca ielikt ~5 stundās.
Man liekas ka gda33 bija vienam autiņam uz jaukšanu tā provodka.
Nedeg salona apgaismojums (spdometrs, pečka utt.) Esmu notestējis citu gaismas slēdzi, uzlicis jaunu dimmeri, pārbaudījis drošinātājus un nekas nav mainījies Tiklīdz ieslēdz gaismas, tad apgaismojums iedegas uz 1sek un nodziest, pie tam dimmeris karst ne pa jokam. Kur vmeklēt vainu?
njem multimetru rokaa un sac parbaudit, kur un kapec nepienak strava
...
Strāva no gaismas slēdža pienak līdz dimmerim, bet no dimmera lkm tālāk neaiziet
Visticamāk ir īssavienojums ķēdē pēc dimmera. Ja elektrība ir sveša lieta, tad var mēģināt pa pāķu modei, pa vienam atvienojot patērētājus. Rauj lampeles pa vienai laukā un skaties kas notiek. Nav kkāds kolhozs ar vadiem ?oscar rakstīja:Nedeg salona apgaismojums (spdometrs, pečka utt.) Esmu notestējis citu gaismas slēdzi, uzlicis jaunu dimmeri, pārbaudījis drošinātājus un nekas nav mainījies Tiklīdz ieslēdz gaismas, tad apgaismojums iedegas uz 1sek un nodziest, pie tam dimmeris karst ne pa jokam. Kur vmeklēt vainu?
Paldies! Izdarīju, kā teici, vienoju nost visu pēc kārtas līdz atradu sāpīgo vietu, benčiku kastē, kkas ar lampiņu bija ne tā, izņēmu laukā, viss strādā
Sveiki problēma tāda manam e36 1992.gada 2.0 coupe ... visu laiku deg avārijas gaismas, sākumā izārdīju pogu, pēc tam provēju noraut akjiiša klemes nost un atlikt atpakaļ, tas neko nedeva pēc tam sapratu ka neko nerubīju no elektronikas un izrāvu drošinātāju, un tagad braukāju bez pagrieziena uguņiem.. kas varētu būt pie vainas? manam e36 signalizācija neeksistē..
Skaties, kas ar vadiem zem paklāja šofera pusē, vai nav ūdens, kā arī paskaties, kas ar masām notiek, kuras piestiprinātas aiz priekšējiem lukturiem pie bundžas.
guntiigais rakstīja:....atradu vienu masa vadu ,kas nāk virs kompja pievienots pie haubes ,pārlocījies aptuveni 2|3 vai tas vareetu buut pie vainas....?guntiigais rakstīja:šODIEN autiņš pavisam lika par sevi manīt,pa bedrēm braucot sāka raustīties un noslāpt un gaismiņas panelī degt visas iespējamās...reizem pat gaismas pazūd un tikai paliek redzami nobrauktie km,,,un pēc kāda laika atkal viss normāli....kas pa vainu varetu būt?mitrums vados ,štekeros vai smadzenes kko saakušas gļukot? vai nav kkur masas..?
Labu laiku uzspīpējot un kad nervi nomierināti, ķēros klāt....
Pēc ilgāka laika esmu atradis iespējamo vainu,domājams ka pie vainas ir kontaktgrupas nekontakts
bet tagad jautājums...benzīnieka kontaktgrupa der dīzelim,jo esmu dzird'ejis nekādas atšķirības nesot..?kā tur ir? pareizi būšu dzirdējis?
urrā pie vainas bija kontaktgrupa, nomainiju un viss ok
Pēdējais labojis guntiigais - 02 Apr 2013, 22:41, kopā labots 1 reizi.
Nav problēma, bet nezinu kur labāk iemest. Kura ir pēc iespējas vieglāk saprotamā e36m42 motora vadu shēma? Vnk pēc kompja piniem atrast kurš ir kurš štekeris? vnk vadus ņēmu ne es pats nost un tagad vajadzētu visam iziet cauri un paskatīties
bmw ETM. te pat forumā nomests ir.GA7 rakstīja:Nav problēma, bet nezinu kur labāk iemest. Kura ir pēc iespējas vieglāk saprotamā e36m42 motora vadu shēma? Vnk pēc kompja piniem atrast kurš ir kurš štekeris? vnk vadus ņēmu ne es pats nost un tagad vajadzētu visam iziet cauri un paskatīties
Sveiki!
Iespējams ka kāds šeit zina, kur varētu iegut rūpnicas iestatījumsu priekš m52 b28 vadības bloka, jo bloks ir no automāta, bet tagad ir manuālis, un viņiem ja nemaldos atšķiras degvielas kartes.
Bloks ir siemens ms41.0
Iespējams ka kāds šeit zina, kur varētu iegut rūpnicas iestatījumsu priekš m52 b28 vadības bloka, jo bloks ir no automāta, bet tagad ir manuālis, un viņiem ja nemaldos atšķiras degvielas kartes.
Bloks ir siemens ms41.0
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- …
- 120
- chevron_right