Startera problēmas
Ir 92. gada auto (protams e36) ar 2.0 motoru. Auksts lec labi, siltam starteris izgriež pa tukšo ik pa reizei. Apnicis šitā pazoru taisīt, jāsataisa. Tur vainīgs ir tas saucamais bendiks? Jo vieni man teica ka bendiks un ievilcējrelejs (vai kkas tml.) ir viens un tas pats, bet citi saka ka atšķirīgas lietas. Būtu ļoti labi ja kāds to detaļu parādītu ETK katalogā, lai varu kādus detaļas numurus dabūt.
bendikss un ievilcējs ir 2 atšķirīgas lietas.
bendikss ir detaļa nr 6
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=25
visdrīzākais ar oem numuru tevi veikalā pasūtīs 3 mājas tālāk, prasīs vai nu veco bendiksu vai arī numuru tieši no tā.
bendikss ir detaļa nr 6
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=25
visdrīzākais ar oem numuru tevi veikalā pasūtīs 3 mājas tālāk, prasīs vai nu veco bendiksu vai arī numuru tieši no tā.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Bet pēc tavām domām, tā varētu būt bendiksa vaina?he9600 rakstīja:bendikss un ievilcējs ir 2 atšķirīgas lietas.
bendikss ir detaļa nr 6
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=25
visdrīzākais ar oem numuru tevi veikalā pasūtīs 3 mājas tālāk, prasīs vai nu veco bendiksu vai arī numuru tieši no tā.
Ruu ka Tev beidzās stāsts ar bendiksu?
Man ari tas sāk nedaudz gļukot. Kā
dus 3 gadus atpakaļ ņēmu atjaunotu starteri pa 40,-LVL. Vai reāli ir nopirkt atsevišķi to bendiksu?
Man ari tas sāk nedaudz gļukot. Kā
dus 3 gadus atpakaļ ņēmu atjaunotu starteri pa 40,-LVL. Vai reāli ir nopirkt atsevišķi to bendiksu?
Bendiksu var nopirkt arī atsevišķi, nav jāpērk viss starteris
Var nopirkt atsevišķi, nomaiņa (m50 motoram) gan ir piņķerīga pirmajā reizē, bet nu ar visu manu datorista izglītību sanāca čotka, un pat mašīna pieleca.
A cik izmaksā bendiks?
Pašam ir sarežģīti to nomainīt?
Kā arī lai nopirktu bendiksu nosākumu ir jāizņem ārā starteris, lai redzētu kāds tam ir modelis, vai arī neatšķiras starteri iekš E36?
Pašam ir sarežģīti to nomainīt?
Kā arī lai nopirktu bendiksu nosākumu ir jāizņem ārā starteris, lai redzētu kāds tam ir modelis, vai arī neatšķiras starteri iekš E36?
Nez, es noriskēju un nopirku bez startera izņemšanas. Maksāja ~7ls ja nemaldos. Ja ir visi instrumenti kārtīgi tad nav sarežģīti nomainīt. Man nācās ņemt ieplūdes kolektoru visu nost, un tad jau varēja tikt klāt. Ir ko padarboties, iesaku sākt jau no rīta puses.
A kur Tu ņēmi to bendiksu, kurā vietā?
GrosAuto. Varētu teikt ka visu tur ņemu.
Oki doki
nez vari iebersties arii peerkot bendiksu, man kad mekleeju, neviens bez startera koda nedeva! noraavu starteri un aizgajau uz veikalu nopirku.
maksaaja laikam no 10 -15 ls. citreiz var gadiiteis ka lai atskruvueetu starteri ir jaapapuulas, jo skruves ieedas korpusaa..
maksaaja laikam no 10 -15 ls. citreiz var gadiiteis ka lai atskruvueetu starteri ir jaapapuulas, jo skruves ieedas korpusaa..
tad jau toč, laikam nosākuma būs jāpaskatās, kas un kā uzrakstīts un pēc tam nopirkt vajadzīgās lietas.
Es gan noriskēju, bet nu paldies dievam viss derēja.
Par startera demontāžu - nekāds ieplūdes kolektors nav jāņem nost, itsevišķi m52 saimei, kur vairs nav uzgriežņu otrajā pusē. Tā vietā jāpalaiž kārba uz leju un ar pāris "pagarinātājiem" var smuki skrūvēm tikt klāt. Tik lai izmānītu starteri uz leju laikam vajadzēs izraut mērtaustu no kartera un degvielas trubiņas atvienot.
Rupji rēķinot darbs noņemt/uzlikt starteri ap stundu un pārjaukt 30min (tas ja ir vajadzīgie štrumi un daļas)
Rupji rēķinot darbs noņemt/uzlikt starteri ap stundu un pārjaukt 30min (tas ja ir vajadzīgie štrumi un daļas)
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Pie manis sētā nav tur kur to kārbu palaist lejā, tapēc es darīju otru variantu. :) Un M50 motoram tie uzgriežni ir vienkārši kaitinoši.
Nu,manam e36 316i 92g.M40 ar starteris sāka aizvien grūtāk griezt ,un nācās vien pašam skrūvēt nost ,izjaukt,notīrīt,visu kā nākas sasmērēt,un salikt visu atpakaļ,un volā,griež kā traks.
nu bmw darīju to pirmo reizi,un nācās ņemt nost ieplūdes kolektora stiprinājuma kājiņu,un dzesēšanas šķidruma trubu (kas iet salonā ) un tad var tikt klāt tai otrai skrūvei.
Un man tas izmaksāja....0,00ls (tas ja pašam rokas īstajā vietā)
Tā kā nekā neiespējama tur nav,bet paķimerēties gan dabuju
nu bmw darīju to pirmo reizi,un nācās ņemt nost ieplūdes kolektora stiprinājuma kājiņu,un dzesēšanas šķidruma trubu (kas iet salonā ) un tad var tikt klāt tai otrai skrūvei.
Un man tas izmaksāja....0,00ls (tas ja pašam rokas īstajā vietā)
Tā kā nekā neiespējama tur nav,bet paķimerēties gan dabuju