Agris_E36

E36 Club Latvia biedru auto.
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 

04 Mai 2011, 23:01

Saņēmos sadrukaat gan veco info gan jauno..
Šāds tika nopirkts: 2009 gada apriilii pa 2000 ls
93.gada marts, m50b25TU, itkā m3 zirneklis + glukains čips kompii, parasts dreebes salons, kursh nepatika jau iekaapjot. Blokjis liidzi bagazniekaa, bija nonjemts, kautkaads xeenons+ kjiinas lukturi, skiedras uzlika priekshaa, seedinaats uz 50/40 vareetu buut.. r17 8j liidzi + blekja r15 ziemenes..


Un te peec win koda ieguuta informaacija:

Type 325I (EUR)
Dev. series E36 (2)
Line 3
Body type COUPE
Steering LL
Door count 2
Engine M50
Cubical capacity 2.50
Power 141
Transmision HECK
Gearbox MECH
Colour DIAMANTSCHWARZ METALLIC (181)
Upholstery ANTHRAZIT STOFF 2 TUERER (0383)
Prod. date 1993-03-06

Order options
No. Description
209 LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (25%)
240 LEATHER STEERING WHEEL
292 LT/ALY WHEELSL/CROSS-SPOKE STYLING
314 HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES
320 MODEL DESIGNATION, DELETION
401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC
510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM
530 AIR CONDITIONING
556 EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY
687 RADIO PREPARATION
690 CASSETTE HOLDER
704 M SPORT SUSPENSION
804 SWITZERLAND VERSION


shis tas par auto veesturi latvijaa..

reģistreetie km apsaktee
209064 25/10/2006
230669 23/11/2007
232535 13/02/2008
244422 21/04/2009
265186 02/05/2010
276410 01/11/2010
291319 17.05.2011
Tehniskaa apsakte iekavaas punkti apskatei..

209064 25/10/2006 1
228792 26/10/2007(2)
230669 23/11/2007 (1)
232535 13/02/2008 (1)
243716 02/04/2009 (3)
244422 21/04/2009 (1)
291319 17.05.2011 (2)-1

ipashnieku mainja
03/04/2009 ---3--- meneshi
09/01/2009 ---8--- meneshi
19/05/2008 ---12--- meneshi
05/04/2007---6--- meneshi
25/10/2006 pirma reģ.

car.jpg
bampers.jpg
]
SL380467.jpg
090520091237.jpg
090520091232.jpg
090520091234.jpg
090520091235.jpg
090520091246.jpg
shaadus bampers palika peec paaris 100 km..
090520091239.jpg
sapluukaats paneliits
klimats.jpg
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 

04 Mai 2011, 23:03

Nu arī savests kaartiibā bembuks.
par izmaksaam...
M3 bampera replika jauna - 80 ls - kraasa 30 ls
Tumšās, dzidrinātās miglas- 40 ls
melnās plastmasas restes - 28 ls
Kapots 80 ls un brille 15 ls - kraasa abiem 50 ls

Te pāris bilzuki.
1.jpg
2.jpg
6.jpg
1. Sagaidiitas bija melnaas restiites preikshaa :)
melnas_restites1.jpg
2. Beidzdot arii sanjeemos un aizdzinu sataisiit savirzi, kondicionieri, kaarbas bliivsleegu, bet nu protams mainaamo detalju saraksts pieauga.
rekins1_dala.jpg
Vairaak informaaccijas par remontu un rezultaatiem.
*Taatad saliekta bija detalja nr1 (svira lietota). Taapeec arii riepu eeda..
saliektaa-detalja.jpg
3. nu bija arii pienaacis atvalinaajums, un tika beidzot izdomaats uzlikt liidzi doto blokeejosho reduktoru. Puisis bija nonjeemis nost, jo domaaja ka reduktors gaudo, bet izraadiijaass ka ratam gultnis.
Tad nu studeejot forumu izveeleejos ellju Mobile VS600-- 17 Ls litraa. ( ieksaa leeju 1,6 L. bija jasamaina arii reduktoru vaaki, jo otram bija nolauztas kepas. bliives veitaa melno hermeetikji.


atrast arii pedejais vaacinsh uz kura nebija uzliimes ar bmw logo, bez vinja nemaz smuki neizskatiijaas..
dsks_ar_vacinu.jpg
tad nu njemam nost generatoru un skatamies kas beigts..
ogliites.jpg
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 

04 Mai 2011, 23:05

kaads snaps
nakts_lukturi.jpg
04092009151.jpg
04092009152.jpg
Gatavojoties bmwdienai 2009 tiko nomazgaats un ievaskots, un arii salons tiek uzpuceets :)
11092009160.jpg
11092009170.jpg
no mm325 iepirktais pe4kas paneliitis, kautkur citaas lapaas var redzeet ieprieksheejo- nesmuko..
11092009166.jpg
orkaana veidota bilde:
bmw_orkans.jpg
pirsm laika beidzot iepirkt dankrots pa 5 ls lai nebuutu uz celja jaabaidaass palikt.

Un veiktas dazas apkopes:
* Termostata probleema atrisinaata. tagad uzsilst pa pilseetu apmeeram 2- 3 km laikaa.
* Kopsh pirku nebiju mainiijis eļļu-- iepriekspeedeejais kubiks bija palicis.
* uz ziemu sataisiits arii abs, viens da4iks bija galiigi caw, otrs vairaak stradaaj, nekaa nestradaaja.
* arii stuure tagad grozaas vienmeeriigaak peec eļļas nomaiņaas.

Te var pastudeet reekinu no Latbemas..
rekins2.jpg
Noziedoju paklaajinju un uztaisiju caurumus pats, jo orginaalie klipshi veel bija palikushi. nu viss ir eleganti paklaajins vairs nekur nepazūd
paklajs.jpg
Iepirkti ziemai diski.. orginaalie style 45 diskki -- 16'' ar 1 sezonu brauktaam ziemeneem 100 Ls
ziemasdiski.jpg
Nesen nomainiitas riepas uz normaalaam ziemas riepaam, savaadaak 5cm snidzins sagaadaaja probleemas...
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 

04 Mai 2011, 23:08

Nesen uzdāvināta sev ziemassvētku dāvana Koni sport- reguleejama cietiiba.
Viss komplekts 378 Ls ar visu muuza garantiju (pirkti ar powera starpniecibu) + jauni aizmugurējie atsiteeji un putekljuaizsargi

Priekshas atspereem laikam uzzinaaju seedinaajumu 40 vai 50 mm firma APEX.
Priekshas amortizators viens bija izsists un izteceejis, otrs ar jau saaaka klabeet. Bija kautkaadas nezinaamas firmas gaazinieki - melni.
Aizmuguree bija APEX mazie suudinji

Bet nu tagad ir prieks braukt :)

Paaris bildes:
1p.jpg
p2.jpg
a1.jpg
a2.jpg
Sanjeemos un ieliku info par briivdienu darbiem ar reduktoru

probleema bija sekojosha: Paarsleedzot robus – sitiens, buukšķis- no reduktora, uzpiezot gaazi gaudo, vai arii atlaizot gaazi bija saacis gaudot. Starppoziicijaas klusums..
ieksh e30.lv deva pamaacību kaa var noteikt vai reduktors pietiekami blokjē abus ritenjus, vai arii vins ir beigts..
*paceljas vienu pusi uz dankrota un meeginam pagriezt riteni, peec vinju teiktaa ar abaam rokaam var pagreizt un ar neleilu piepuuli tikai. Manaa gadījumaa vienu pusi varēju pagriezt iebāžot starā 1 pirkstu un ar speeku uzspiezot to vareeja pagriezt. Tad nodomaaju ka LSD plaaksniites ar jaamaaina, ka nodilushas.

Detaljas pirktas un gaidiitas paaris nedeeljas...
1. Labi ka biju noleemis nopirkt jaunas plaaksniites LSD elementam.
Nesagaidiidams no 6500 lietotaaja, kad vins pasuutiis, noleemu mekleet pats.
Tad nu atradu ieksh adreses http://driveandtraction.co.uk
Pirms kaad kaada laika tur bija arii pamaaciiba kaa uztaisiit 75% blokeeshanaas pakaapi, bet nez kaapeec izneemis. Caur sho epasta adresi visu sarunaaju [email protected]
Zobotā plāksnīte diametraa 88mm 23 spline(laikam zobi)= 23.50 GBP katra
Melnaa plaaksniite ar ķepām (steel plate)= 8.50 GBP katra
Kopā man izmaksāja ar visu atsūtīsānu =75 GBP =58 Ls
Atsūtīja 2 nedēļu laikā.
jaunassaibas1.jpg
jaunassaibas2.jpg
2. Jauna eļļa 75w140= 16 ls, iekshaa jaalej 1,7L , kur agrāk biju savā lējis 75w90, kas peec pieredzējušu lietotāju teiktā bloķējošajam reduktoram neder, bet gan tikai parastajam. Pirkts Plazaa uz Artilērijas ielas..

3. Tika nopirkts pa 40 ls parastais reduktors 3.15, jo bija doma mainīt arī zobratus. Reduktors bija labā stāvoklī, nekas nesuloja nekas neesot gaudojis utt...

4. Lai nebūtu ilgāku laiku jājauc tika nolemts arī nopirkt 2 sānu saļņikus. Ap 10 LS katrs kopā 20 LS . pirkti latbema, jo citur bija jāpasūta.
salniki.jpg
4. Gūltņus ar nācās ilgi meklēt, jo visi tik uz pasūtījumu 2 nedēļas. Tākā nezinājām par reduktoru stāvokļiem un zināju ka mans gaudoja, tad tika nolemts nopirkt arii abus sānu gultņus caur galiem un atlaidēm dabūju SKF gultņus pa 12 ls gabalā kopaa 24 Ls, latbemā vai citur prasīja no 25 līdz 40 ls par gultni.

Tad nu ķērāmies klāt esošā bloķa nost ņemšanai un taisīšanai, tākā visu laiku ar autinju ir jābraukā, tad izjaukt un uzzināt pērkam o detaļu sarakstu nebija iespējams.

pārs h laikā tika noņemts nosulojies pāris mēnešus, bet eļļas vēljoprojām bija daudz iekšā.
reduktors.jpg
Pamācības par jaukšanu tika atrastas te:
http://forums.bimmerforums.com/forum...d.php?t=894366
http://www.e30tech.com/forum/showthread.php?t=39599

Izņemi abi elementi un nolikti blakus, samērīti elementa korpusa un flaņča novietojums. Viss ir vienādi. Gribēju likt nebloķējošā reduktora zobratu virsū bloķējšajam elementam un likt reduktorā ko nopirku.. bet kā bildē redzams ka Neblokim ir plānāks zobrats ---un bažīdamies par zobrata izturību uz bloķējošā elementa, tika atmesta doma par korpusa+ zobratu maiņu.. varbūt kāds no jums to izmēģinās. (LABOTS- sen un nav taisniiba, var likt arii plaanaaku, izraadiijas ka attieciiba vecajam bija ap 3.60, paardevu jo prieksh straases bija par iisu..)
zobrati_blokis.jpg
tātad taisam topashu veco reduktoru.
Jaucam ārā lsd elementu un skatamies ka kāds jau kādreiz interesējies, kas lācītim vēderā, skruuves apjātas. Ņemam ārā ripiņas pirmā puse izņemta, protams panjemam rokās lai visu nopētītu un dazu ripu secību sajaucām.. nu domaajām nekas njemsim otru pusi un tad peec taas saliksim..

Taatad zobotās plāksnītes savu biezumu nebija mainījusi
jaunaas abas ripas ir 2 mm biezas rievotaa dilusi nebija, bet melnā ar ķepām bija nodilusi vairāk kā uz pusi. Tā šķirba pa vidu ir nodilums, bet nesanāca kvalitatīvi nofokēt. Moz citreiz.
ripasnodilusas2.jpg
Njemam otru daļu ārā no elementa un skatamies, ka kautkādas šķembas sāk parādīties.. domājām nu ir vāks. Saplīsusi bija zobotā plāksnīte. (taapeec shajaa pusee arii ar vienu pirkstu vareeju pagriezt riepu). Bet par laimi ar smilspapīri bija jānotīra no vienas detaļas piekusušie gabaliņi un neliela svīka ievilkta korpusā no iekšpuses, kas netraucē elementa darbībai.
Tā nu visi lasot gabaliņus aizmirsām arī šinī pusē šaibu secību...
Spriežot pēc melnās plāksnītes nodiluma (gandrīz kā jauna salīdzinājumā ar otru), liek domāt ka tas jau ir ļoti sen noticis, jo taas jau nenodilsts 2 gados.. un ko tur iepriekšējais jaucis vaļā un darījis.. hz..
beigtasaiba1.jpg
beigtasaiba2.jpg
AA un iepreikšējais jaucējs bija aizmirsis reduktora flancim pieskrūvēt skrūvi un nofiksēt šaibu kas ir izkriezta skrūves formā, līdz ar to tas ar ko varēja ietekmēt skaņās.

000- Pieceldamies no rīta secināju, apskatoteis shēmā, ka roboto saibu(25) un to ar ķepām(24) esam uzlikushi otrādi, visi teica, tak nekas tur slitks nenotiks, bet ilgi nedomādam ķēros otreiz pie darba un 5 stundās šaibas bija saliktas secībā, vienīgais ko tas mainīja ir bloķēšanās stiprumu, jo kad saliku pareizi, tad paceltu riteni bija grūtāk sagriezt.
shema.gif
Kopsavilkums tāds
Nobraukti pirmie 200 km, un esmu pirecīgs—negaudo, nebūkšķ un nesitas.. pasham liekas ka pa pilseeetu dinamiskāk braucas un uzsaakas bez taadiem suupojieniem, ko radīja taa briivgaita (būkšķi). Un protams bloķējas tagad krietni ātrāk.
Ieguldīti aptuveni 120 Ls (bez lieki nopirktā reduktora) un domaaju ka ir to vērts.

P.S cerams ka visu atcerējos, ja kas interesē jautājat.
cita1.jpg
cita2.jpg
cita3.jpg
cita4.jpg
cita5.jpg
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 

04 Mai 2011, 23:11

leenaa garaa mekleejot tikai vienu lukturi izdevaas arii atrast pa 10 ls laikam bija.. ja kas neatceraas tad bija izsists caurums un aizliimeets ar sarkanu pleevi.
j_lukturs.jpg
Ziemas skaades:
1. Aizbraucu paslidinaaties pa ezeru, bet izšķurētie valnji bija sasalushi. nu gadaas :/ sho sapleesto taada pat komplektaacijaa pa 40 ls paardevu comam, bet cik zinu tad bampers jau miskastee..
biju jau jaunu pasutuijis, bet gadiijaas nopirkt ar luupu jau integreetu, bet veiksmiigi nedeeljas laikaa tika notirgots pa 80 ls.. pagaidaam vizinos ar orginaalo bamperu..
bampers.jpg
2. Nu jau sliekshi ar liek peec ziemas par sevi maniit. doma takaa riktiigi apstraadaat un nogrunteet vinjus un pa virsu M slieksnjus.

3. pa ziemu smilshu kaisiitaajs izsita miglinienieku, bet taa arii visu ziemu izdevas nobraukt ar saplaisaajushu. ir jauni bet nav veel uz kaa likt :)

4. pirms paaris dienaam kaajas pieauga shiim ziimiitem. vismaz paveicaas ka nost njemot neapskraapeeja virsbuuvi.. bet nu ceru atrst to kursh vinjas panjeema, jo nemaz tik daudz taadu lv neesu maniijis..
090520091246.jpg
Kad laiku nav rakstiits tapec jauzraksta kas paveikts.
pirms skates veikts neliels remontinsh.
defekti bija
1. Savirzes svira, kas bija paarluuzusi, iespeejams taapeec ka nepareizi bija ielikta, jo izliekums nebija taad kaadam tam jaabuut, tapec likta cita lietota, nevis metinaata.
savirzes_stienis.jpg
2. Pie reizes restaureeta stuures reika, rezultaats, nav mazaas briivkustiibas un ritenju lurkaasanaas pa beigtiem zobiem.. kaa arii nolika reiku normalaa vidus stavoklii jo uz vienu pusi gaaja vairaak, bet uz otru pusi mazaak.
3. aizmugures atbalti apklusinaaja skanju kas rodas uz nelielaam pumpaam braucos.
4. Peec ziemas kad uzliku 17’’ atpakal, tad brauciens pa soseju bija apgruutinaats, jo savirze bija 4upaa..
* bik neveiksmiigi bija uzlikushi atsaitei apakshas pusi, izraadaas ka vinju var uzlikt 2 veidos, bija otraadaak.
atsaite.jpg
reika_stienis.jpg
6.nomainiita elja+filtri un ngk parastaas sveces, vecaa bendziina filtra datums bija 97 gads.. kaa arii 3 dienas nostaavot, kad pielaid tad paaris sekudnes raustiijaas kaads no cilindriem, bet piebilstu ka ar ngk V-line kasbija ieprieksh --- leca krietni aatraak.

7. Uz sakti uzliimeeti atstarotaaji pa 50 santimi gabalaa jo ar shiem lukturiem nevareeja skati iziet.

8. Tika iepirkti orginālie bosch lukturi ar elektro reguleetaajiem, jo ceriiba uz labakau gaismas atdevi= 40 ls, labaak esot orginaali nekaa depo, engleji 6000k—tas joks ar bija jaapameegina, +jauns xenona komplekts, jo kiinieshos naaca h3+toneeti pagreizieni TYC=14 ls+2 hroma spuldziites.
*lukturi tika iztiiriiti, zemaak ir redzams kaadi noseedumi tur bija. Pagreizieniem stiprinajaumi jaapieviilee bija, jo nedereeja, vispaar svaka kvalitaate viniem..
* vienam lukturim bija dublji kurus izdevaas iztiirii veiksmiigi, bet kad pabraucu tad secinaaju ka no viena nav gaismas atdeves un izraadas ka vainiigs ir apdegushais reflektors no parastajaam lampaam aiz leecas. Tad iegaadaas lietots reflektors visau lampai 8ls nu tagad spiid ljoti labi, saliidzinot ar vecajiem par vismaz 50 % labaak..
reflekt.jpg
te ir apdezis ar melnu liiniju apvilkts
reflektors_apdedzis.jpg
stiklins.jpg
9. Tad nu pienaaca maija saakums un Tehniksaa apskate.
braucu reguleet lukturus lai pedeejaa dienaa vr iziet TA. I she tev ANGLIJAS stars lukturiem. Jau braucu prom no servisa sashauts pa visiem 100, izbraucu no seetas zvanu.. te atskrien 4alis no servisa, kam pasham ir bmw, un skataas vai leecu nevar paarbiidiit. Sis saka ka var. Brauccam uz maaju 40 km, beigas skatos uz to leecu i nesaprotu kaa vinu var pagriezt, iemetu atpakal kiineishu lukturus, tad reguleet , un tur shis uz izjaukta luktura paraadiija kaa pagirezas stars. Tad nu bija laime ka ar lukturiem neesu iegraabies. Orginaalajiem var pagreizt, deop nevar!
*Tad nu laidu uz skati. Tur viss veiksmiigi, labs 4alis pagadiijaas. Pateica lai sataisa aizmugures miglu indikatoru panelii, es shim saku ka nekad tur taadu neesu redzeejis, varbuut ir vvarbuut nav :D pateicca ka driiz bremzes jaamaina, jo jau ir uz galu.. ru4niku rauvstiija 5 reizes, jo meeginaaja dabuut augstakau rezultaatu. Beigaas sanaaca 0.9 vienai pusei. To jau zinaaju no pagajaushaa gada, ka taa buus. Bet neatceros cik bija minimaalais cik vareeja buut..
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 

04 Mai 2011, 23:14

*ilgi rbaukaaju ar parasto sapleestu ar putaam aplipushu, peleeku utt + beigaas bracka ar baloninju nopuuta, lai nereegojaas tas peleekais tik traki.
un tejau bilde arii ar jaunajiem lukturiem
vecais_bampers.jpg
* tad nopirkts tepat lavijaa m bampers un M slieksni ---150
*M bampera gaisa luukas 23 Ls
* viens tristuris zem bampera laikam 5 ls
gaisa_lukas.jpg
* slieksniem orginaalie 20 jauni stiprinaajumi kas caurumos maucas 3ls++. Plastmasas stiprinaajumi 20 gabali = 16 ls jo tie netureeja, bet juka aaraa, kaa jau pakaldarinajaumi.
bampers_iepakots.jpg
Veel 4akars ar slieksnu vaacinjiem, svaki piestiprinaati blekiishi pie vaacinjiem, viens vispaar otraadaak.. slieksnii vareeja nostiprinaat tikai 1 vaacinju. Abiem aizmugureejiem bija jaaiviilee viena kaniite, lai nesanaaktu tik lielz lauziens. Veel vienm preikshaa saanu kepinjas janaoviilee :/ kaa arii ar logu melno liimi uzklaajaam pa virsu stiprinaajumiem lai tie blekiishi neapluuzt..
vacinji.jpg
Veel probleema kashie slieksni ir vairaak staipiigaaki nekaa orginaalie, lidiz ar to saulee pie +25 30 graadiem var redzeet ka minimaali kaniite valjaa pankaa. Kr4e labaak njemiet orginaalos slieksnus.

*bamperim vairs negribeeju gaisa luukuu vietaa likt sietus, taapeec ieliktas m gaisa luukas..
* miglaas arii ielikti 6000k xenoni labaakam skatam. Leikot ieksha ano4akareejaamies jo parastaa spuldze dega bet xenons nee, izradaas pienaakoshajaa stekerii kaads vadus vietaam sajaucis..
siprinam blokus
xenons_miglas.jpg
izurbaam caurumus vaacinjos, lai xenons liistu iekshaa
xenons_vacins.jpg
11.veiksmiigi paardot alpine asv modeliits un iegaadaats taadss pats eiropas modeliits, jo biju apdaliits ar daziem radio deel frekvenceem..
12. Pagaidu varianta nomainiita viena kalota pret lietotu, kameer nav jauni bremzu diksi, jo 1 mm bija palicis..kaa arii tai pusee met disks, vakar pameeginaaju no 160 nobremzeet uz 100 uiii kas par skanju bija..
13. Nomainiitas koni atsperes uz 40/25 seedinaajumu, jo ieprikshejeam atspereem seedinaajumu vareeja tikai mineet. Reuzltats nedaudz miikstaaks, bet veel gaidu kad atsperes ieguus normaalo staavokli, savadaak aizmuguree takaa STOK vai pat augstaak :d
koni.jpg
te nenosakaamas izcelsmes atsperes aizmuguree bija
atsperes.jpg
un te protams gala reuzultaats :) saakumaa slieksni bez vaacinjiem, jo kalta siltajaa saulee..
masina2.jpg
masina1.jpg
plavina.jpg
Te vakarpusee ielikti arii vaacinji beidzot. Tiesa gan melni un tiiri izskataas, jo slieksni jau ir noputeejushi
slieknis_gatavs.jpg
briivdienu vakaraa ar ziepīti ķērām žurcinjas :)
foto2.jpg
foto4.jpg
foto1.jpg
Un nedaudz par izpluudi

Kaartiigi nopeetot un skatotos internetaa pieejamos secinaaju ka ir uzlikts M3 zirneklis un tai vietaa kur sarkans tur zirneklim gali apgriezti un uzliktas taisnaakas trubas. ieprieksheejais saimnieks ar teica ka m3 zirneklis bet neticeeju.. tik taalu veel neviena savienojuma
izp3.jpg
un te peec zirneklja ir pirmais shaads savienojums, ko nu orginaali nevienam neesu redzeejis..
izp1.jpg
un te lielaakaa kluuda (probleema) zonde atseviskji un katalizators sabiris..
izp2.jpg
peec
izputejsjauns.jpg
2. Stiprinājuma stienis zem kaarbas.
Kaadu pus gadu vairaak ciinijos ar sho skanju, daudzi jau taapat zina, bet ja nu kaads palaidi garaam.. deel taa visa nomainiiju atsperes, atbalstus, atsaites, pat uz amiishiem aizdomiigi saaku skatiities.
probleema bija taada, ka visu laiku grab priekshaa kaut kas, tad liekas ka labajaa pusee, tad liekas ka kreisajaa pusee, servisa 4alim likaas ka aizmuguree…
*. Beigas apnika un teicu dzekam lai iet ar lomiku dauza pa visaam iespeejamaam detaljaam un es seedeeju salona klausiijos kad paraadiisies liidziiga skanja.
te paraadiits bildee kursh tas stienis ir.. taakaa kaads bijis uzstaadiijis zirnekli izpluudee, tad sanaaca ka iz viena izpluudes truba sitaas pret sho stieni ( ar sarkanu kraasu), kas savelk kopaa virsbuuvi zem kaarbaas. Starp stieni un izputueeju bija kaadi 5 mm starpa..
izputejs1.jpg
4. Vanos:
Dzirdams bija kaa dažreiz kaut kas vanosa vietaa grab, kaa arii ataruma uznjemshana bija taakaa saraustiita pa trepeem..
takaa iisti nevareeja zinaat kas grab dzinu uz latbemu.. rezultaataa vainiigas bija ripas kas satur kopaa sadalenes galaa zobratu no abakam puseem, teica ka padilushas esot un taapeec saakot grabeet. Bildee var redzeet kas taas taadas.
Un linkaa var siikaak redzeet kur taadas atrodas.
remonts: 20 ls diagnostika, 20 ls darbs, 14 ls ripas..
shis tas labaak palika, skanjas nav, un arii braukshanas pa trepeem vairs nav, un domaaju tagad tur viss preciizaak reguleejas.
http://www.pelicanparts.com/bmw/tech...aft-timing.htm
vanos.jpg
vanos2.jpg
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 

04 Mai 2011, 23:16

Sanjemamies un aizbraucaam pie uldisa.. protams kaa jau lielaakaa dalja, es ar dabuuju dzirdeet par gaisa gofru :d
pie reizes protams paskatiijas elektroniku—zonde beiga.. un pie reizes teica apskatiitt visas vakuma trubinjas.. zonde bija beigta kopsh nopirkshanas briiza, nemaz nejutu..

Ja jau to visu dara noleemu arii starteri pie sataisiit, jo dažreiz par ligu bendiks palika aaraa un zaageeja liidzi. Kaa arii pie reizes ogliites samainiit.
* pieziimes.. njemot nost iepluudi parliecininieties vai motors tiirs un nav baigi ar smiltiim vai gruziem, ja nee tas viss sabirs pie vaarstiem.
* ja kaads nezin ka starterim bendiks un ogliites peerkas peec startera koda, nenonjemt starteri nevar nopirkt.
Tad nu tika nomainiita
Gaisa gofra -17 ls,
zonde Bosch kaadi 30-40 ls
Taakaa konisakis filtrs bija sabeigts noleemu nopirkt gaisa kasti +Gaisafiltrs.. kaste 25 ls filtrs nez, laikam paaris ls bija..
Startera bendiks + ogliites = 35 ls
* iztiirot tushgaitas regulatoru sapratu kas vinjam tur var kerties. Visas trubinjas bija veselas..
Visu salikdami atpakaļ pielaizam un apstulbaam viss shauj un splaudas, grib slaapt nost utt..
saakam skatiit ka to trubu kas naak no tukshgaitas regulatora neesam ieliksuhi iepluudees kolektora. Tagad starters tagad viss 4otka no ritiem pielaizot auto pa izpuuteeju ar nenaak tik traka bendziina smaka….

Te lai neaizmirstos kaads izskataas—no bmwdienas 2010
bmwdiena4.jpg

Pirms paaris meeneshi nomianiiju griidas paklaaju uz melnu, kadas naak jaunakaiem gadiem, 4akars riktiigs bija, bet bildes atrast vairs nevar. bez preikshas daljas iegriezshanas iekshaa nevar dabuut jo trauceeja aizsarga stienis kas iet priekshaa vadiitaajam. veel tika pamaniits ka viena noteces luucinja bija iespeidusies uz iekshu, liidz ar to shur tur bija kaadsas rusas peedas, bet shofera pusee viss bija ideaali, luukas veselas un arii ruusu nemaniija no iekshpuses.

pakllaaju laikam pa 30 vai 40 ls dabuuju


shonedeel nomainiiti bremzu diski, jo viens meta+ nodilushi bija, kaa arii ru4niks jau sabiris, un kaadu laiku atpakal liktas visaadas lietotas kalotkas, jo jaunas nebija veerts uz tiem diskiem..
uzlikts brembo sloted komplekts+ feredo peleekie+ loki ar atsperiiteem + sensori== 200 ls apmeeram no plazabaltic

aizmuguree sensors veel bija vesels, nodilis bija otrs klucis nevis tas kur sensors.. priekshaa naacaas pagaidaam piemesterot sensoru, jo vecais stekeris bija sapuvis un kontaktu vairs nebija, aizstaajaam ar lietotu abs da4ika stekeri, viss straadaa.

visiem diskiem nokrasotas ruuseejoshas vietas melnaas, lai pectam mazaak ruusu redz.
aizmugure.jpg
prieksa.jpg
rupigi sasmerejot un nokasot no rusas vadiiklas un suportus utt, pagaaja kaadas 7 h bet ja gribeeja ruupiigaak tad buutu ilgaak.

un te aizmugures suports ar jaunien klu4iem, uz aci jau var pateikt ka tur ir 1 cm starpa tikai, taakaa disks no 328 neder, laikam cits suports tad ir vajadziigs. sho saprata tiem kam vajadzeeja :)
kalotka.jpg
tagad tik meeginju praatiigi piebraukt :) prieks ka nevibree :)
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 

04 Mai 2011, 23:18

Jaunaakais kas nebija bavaarijaa:
1. Paarjaukts veelreiz reduktors, jo leetaa elja 90w140 nebija laba, visu laiku pie noteiktas temepratuuras shaibas gurksteeja.. tagad ielieta motul 90w140 cenaa uz 400 ml= 9 ls ja pareekina cik iepreiksh biju iztereejis visas eljaas, tad vajadzeej uzreiz sho njemt un nezmiegties.
Tad veel paarjaucot drauga blokji secinajau ka manam tomeer veelvienas mazaas shaibinjas truukst, kas veido sazobi mazajiem zobratiem, liidz ar to veel mazaaka ljurkaashanaas. viena shaiba 2 ls lietota.
saibinas.jpg
2. pamainiiti stuures stienji, jo viens ljurkaajaas, otrs ieruuseejis bija..
3. Dabuutas depo lampas ar balto pavarotu-25 ls truuka paaris patronu, kuras sarunaaju no armanda 
aizlukturi.jpg
4. pa sho laiku iepirkti dazaadas matinjas, tik nespeej slinkumu paarvareet lai uzliktu, jo katrai lietai kautkas jaapiepeerk klaat.
ZF kaarba no e39, jo vecai getrag 5ktais robs krakšķ un taa sulo. – laikam 60 ls bija
generators 140 amp- lai labaak akjiiti uzlaadee.. 20 ls
svaigi restaureets stuures pastiprinaataajs no armanda 40 ls

5. uz februaara pusi iepirkts un ap apriili ielikti elektriskie+apsildaamie Vader benkji + pārējais salons—tas viss no iirijas— liels paldies armandam par izpaliidzeeshanu :)
Salons ar dabiigo aadu diezgan labā stavoklī, jo razots eiropas modelim ( blakussedeetaaj benkjim abaas puseees rokturi), tad ticis braukts pa anglju un iiru zemeem, var redzeet ka tas benkjis vairaak padilis. Tagad ir latvijaa, padeldeesim sofera benkji.

Komplektaa visi benkji, apsivkas, aatrumklokja un ru4nika apvalks, stoiku plastmasi, slieksnju plastmasi, aizmugures plaukts, aadas rokubalts melnie griesti pilns komplekts.- 500 ls (ar visu atveshanu, sainjoshanu un darbu)
a1.jpg
a2.jpg
a3.jpg
a4.jpg
a5.jpg
a6.jpg
a7.jpg
a8.jpg
a9.jpg
a10.jpg

6. tad bija probleemas ar dzineeja darbiibu, izraadiijas ka atkal zonde beigta bija, taadeel sveces nodedzinaatas melnas bija un negaaja.
pamainiits gaisa filtr+ jaun zonde bosch.
Pie reizes uldisa nomainiija skjiibi sareguleeto 4ipu pret labi jaunu. Ap 30 ls laikam Peec pavizinaashanaas arii paarbaudiija vai straadaa kaa naakas. Rezultaataa ir asaaks un ekanomiskaaks.
te vecais
cips.jpg
Un apgreizieni vair neleekaa kad izmet no roba. Pagaidaam noveerots ka ar 98 bendzu krietni ekanomiskaaks nekaa ar 95, bet uz pilnaam baakam nav meeriits veel.
7. vasaras saakumaa tika sataisiits miglas vieta bamepraa, kautkru biju izpiedis.. gliiti iekauseejaam sietinjus, jo liimeet un kauseet nebija veerts.
miglai.jpg
Un te veel paaris bildes ar ieliktu salonu
p1.jpg
p2.jpg
p3.jpg
p4.jpg
p5.jpg
p6.jpg
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 

17 Mai 2011, 22:52

Gaaju maija saakumaa skati un neizgaaju.
Par iepleesto stiklu neko neteica
Ielika par aizmugures 1 gultni un balsta sharniiru..
un briinumainaa kaartaa ziemaa uzliktie bremzu diski un klu4i priekshaa bremzeeja tikai ar 1.9 un 1.5 bet aizmugurē 2.1 un 2.0- par tiem gan neko neielika.

uzreiz peec saktes notiriiju bremzu diskus un klu4us, pagaisoju-- peec sajuutas nekaadas starpiibas.
gultni ar nezinaaju ka tik traki kustaas, jo skanja nebija skalja, bet kusteejaas labi.

bija doma jau laicinjju atapakl mainiit aizmugures plauktus komplektaa, nevis savus labot.

Iepirkti abi aizmugures plaukti no maaric BC= 15 vai 20 ls abi. peldoshaas +1 apakshas buksi nemainiiju- likaas ok. ja jau gultnjus maina tad arii bremzu puteklju sargus.
paveicaas ka abi orginaalie abs da4iki kas naaca virsuu bija veseli un staipot detalajs arii nesapliisa.
Bukses un gultnji njemti aaraa izmantojos ljoti lielas skruvspiiles un cilindriishus :d
08052011800.jpg
Gultnii preseejot iekshaa flanci otraa pusee atbalstu liekat pret gultni nevis pret visu metaalu.
arii priekshas buksee skruvejot klaat metaala karkasus, tie ir jaapievelkt darba poziicijaa, nevis kautkaa sliipi..
08052011801.jpg


dariijo to pirmo reizi-- bija jautri
08052011804.jpg
gumijas detalajs lemforder
gultnji skf
suportu remkompelkti (gumijas cilidnram 3, vadiiklas 6)
lielaa bukse 5
apakshas cietaa bukse 7
paarejo saprotat..
05052011798.jpg
14052011808.jpg
Atceraties ka preseejot atpakal tas ir jaaieliek pareizajaa virzienaa, ja nee var arii salauz braucot..
14052011809.jpg
Te vecaa kreisaa plaukts, kuru man latbemaa pirms 1,5 gada uzlika, jo vecais bija saliekts-- izskataas ka bija atradushi visšvakaako kas bija- apakshas bukse beigta, peldoshaa lupataas, bremzu aizssargs lupataas( ru4niks netureejaas iekshaa) priekshas daudz maz ok veel bija.. salidizinot ar otru pusi , kur visas buskes veel bija daudz maz normaalas :)
14052011810.jpg
14052011813.jpg
Te bija iemesterojuhsi uzgriezni , kur orginaali amiitis skruuveejas iekshaa bez uzgrieznja, parasti radiijaa lielas gruutiibas atskruuveet.
14052011814.jpg
bilde no peedeejaas puses nomainjas
Atceraties ka darba bukses pievelk tiaki tad kad auto ir nolaists darba poziiciijaa, vai arii esat uzceelis visu plauktu taadaa augstumaa kaadaa auto ir nolaists uz ritenjiem, ja nee aatri sabeigs bukses.
14052011816.jpg
arii shos pie reizes nomainiju, jo bija jau gatavi
14052011815.jpg


Tad mekleejot bremzees probleemu, viens powera lietotaajs ieteica nomainiit suportiem remkomplektus.
taa arii daram.

te paaris vecaas detaljas. ja 1x izjauc un saliec, tad naakamreiz liekas elementaari- tiesa cilindriiti spiedu aaraa ar kompresoru. un youtubee veel redzeeju klipu ka pasitot ar aamuritii pa suportu no otras puses var dabutu veel paaris gaisa burbuliishus aaraa- pats gan sev to neizdariiju.
13052011807.jpg
peec shiis nomainjas jau sajutu ka bremzes ir kaa diena pret nakti. un visi kas naaca prasiija ko es taisot--- neticeeja ka tas kautko mainiis bremzees-- pats ar laagaa neticeeju..

Shodien skatee inspektoram saku "vai var paarbaudiit bremzes veelreiz, jo sho to piealboju" shis saka " a ko dariisi, ja buus galiigi skjiibi", saku "zinu ka nebuus", shis taa "labi tas taads joks"..

tagad priekshu uzraadija apmeeram 2.7 un otru 3.0- cik nu uz tiem da4ikiem redzeeju. taatad uz 40 % labaak palika.
par briinumu aizmuguree paraadiija viens ap 2.3 otrs ap 2.4... neko daduz kaa nonjeemis un notiirijis klu4us nebiju.

taalaak jau ar TA viss ok :)
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Profila bilde
erda
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 6867
Pievienojies: 27 Feb 2011, 20:15
Braucu ar: 325i
Reputācija: 10
 

21 Mai 2011, 10:45

:hahaha:
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 

28 Jūl 2011, 21:54

Šis tas atkal sakraajies.. :)

Meklējot dažādas sīkas problēmas ( ne būtiskas) pamainīts degvielas spiediena regulators no m52b20.. tomeer vecais ar bija vesels

Pie reizes pārtīrītas sprauslas ar acetonu pēc šīs pamācības (kā tīrit sprauslu):
http://rwd.lv/forum/viewtopic.php?f=42&t=76
03072011890.jpg
Nomainīta degvielas vakuma trubinja, kas leenaam saakusi drupt.
03072011892.jpg
Palabota problēma ar ar bagaaznieka vadiem, jo saaka sist aaraa drosinaataajus un nestradaaja ne luuka ne centralka ne el logi.
Pagaidu variantaa satiiti kopaa un ievilkti dziljaak ieksh bagaaznieka, jo no auto veel pavilkt vareeja, tas taapeec lai nelociitos satiitie vadi.
04072011893.jpg
04072011894.jpg
Tika salabots benķim nolauztā ru4ka...kaadam pa daudz speeka bija :D iekshaa arii uzzinajau ka vinji ir 94 gada :)
Apmēram tik vaļā ir jāpataisa lai nomainītu, bet var arii tikai augšas daļu tur kur klipsīšu nav
16072011949.jpg
Šādi klipsīši uz lejas pusi ir.
16072011951.jpg
16072011947.jpg
16072011950.jpg
Pamainītas abas siksnas. šī bija trakākā kondiskai, kura gadu jau mētājās nenomainīta.
16072011952.jpg
Nomainiits generators- no pusbeigta 70 A uz labu 140A.
Iepreikš juta visu pat iesleedzot logutiiriitaajus vai aiztaisot durvis :) tagad nejuut.

Neveins lāgā nevaēja pateikt kāpēc dažkārt apgriezieni lēkā, un viss bija ok, tad kad uzsila. vai arii tiko peec pielaishanas kad viduveeji silts dzineejs tad normaali uzsaakt nevaeeja, kreitni vairaak sajuugs bija jaaaslidina.. ja nee tad uzsaac kaa mulkjis raustiidamies :D
Principaa nekad nezinaau ka vinsh vareetu buut arii pusbeigts, tad nu radaas iespeeja pameeginaat no m52b20 kam taadspats naak..
ICV.jpg
P.S un ja kaads palaiz auto bez peivienota stekera vinjam, tad jaatvieno akumulators, lai atkal aizietu!
Bet vismaz shis deva vislielaako rezultaatu..

Un kāads bilzuks, Nevaru tik saņemties dabūt ārā engeļus :)
bildemazgata.jpg
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 

29 Jūl 2011, 09:53

he9600 rakstīja:100% apgalvot nevaru (slinkums meklēt teh datus), bet šķiet, ka b20 un b25 atšķiras spiediena regulatori, tb b20 3.0 un b25/b28 3.5
pirms likshanas jau pacentos pamekleet datus, bija vienaadi, arii virsuu bija 3,5 bari rakstiits.
marux rakstīja:Ieraudzīju vienu sīkumu, ko obligāti vajag novērst - numura paliknis. Nav glītāka numura palikņa par palikni bez uzrakstiem. ;) Nu, un pusnaktis lukturos jau nu ir pašsaprotama lieta... :gigigi: Visādi citādi - kā parasti, prieks par paveikto :super:
tas numura paliknis pats par sevi kropliigs, bet kamer deguna galaa nenoliks tikmeer tik aatri tas nenotiks..
par pusnakti zinu, tu man to saki jau 3-4 reizes :)
Armando rakstīja::super: malacis ar paveiktajiem darbiniem!!! tev neveicas ka taviem kresliem nak ta mala, jo pagruti vinju apakal smuki likumos iebakstit, man nak apvalks pari viniem! auto kopuma istas super!!! :drink:
nu negaa gruuta nebija, izrauj aaraa tas malas, ja izraavi no klipsha tad iztaisno klipsi un stum aadu atpakal. augshas malaa vispaar elementaari kur to klipshu nav..
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 

12 Sep 2011, 22:32

Mēnesi atpakaļ nomainīts stūres pastiprinātāja sūknis. kas skaitījās restaurēts 2000 km nobraucis-- liekas nedaudz vairaak..
Bet nu protams labaak nekaa ar veco, kur uz vietas stuuri paarsvaraa jaagroza ar 2 rokaam..

te vecais ba4oks! ar nedaudz nepareizi ielocījušos trubu kura padod eļļu. uz trubas tika uzlikta kārtiņa ar gumiju un plats zņaugs lai iztaisnotu to vietu- pagaidu variantā, kā arī liekot klāt, likta lai pēc iespējas mazāks lauziens. savādāk tur eļā cauru pamaz plūda.
ba4oks pirkts jauns (laikam kaadi padsmit lati), jo tur iekšā nāk filtrs, bet otrs ko vareetu dariit ir izmakarēt (izlauzt) veco filtru ārā un likt ārējo, tad vismaz bundza nebūtu jāpērk.
SL381759.jpg
Visas jaunas šaibiņas un žņaugi, lai nesulo, arī eļa.
SL381763.jpg
SL381767.jpg
no ši visa procesa grūtākāis laikam ir eļļu dabūt ārā. vairāk bilzu nav no fotiks nojuka.
__________________________________________________________________________________________
Tad dienu vēlāk beidzot ķēros pie kārbas maiņas no getrag uz ZF.
sadabūta e39 kārba=60 ls, ZF kardāns ar labu gultni =15 ls (vajag tikai pirmo daļu, citi vēl saka ka vispār var kārbai likt getraga zvaigzini un braukt).
jāmaina bija tikai saļņiks. speciāli pirku 36 lielo garo muciņu un novirpiju kantes nost (getrag nāk 32 muca), jo tur vajag, ļoti plānu. ja nu kādam vajag varu aizdot. maksāja 5-10 ls neatceros.. neta veikals aiz juglas grosa.

viss visā garumā noņemts.
12082011045.jpg
noņemšanai grutibas bija tikai aizmirstā skruvite kas pieksrūvē kārbai bleķi no priekšpuses- neļāva nocelt kārbu. bet tā visas skruves tikai ar taisnajiem pagarinājumiem varēja atskruvēt.
Salikt grūtāk bija:
1.visus uzgriežņus pie startera, jo motors netika celts zemaak.
2. 15 min mēģināju kārbu viens dabūt virsū bet nesanāca :D

Kārbai nomainīta arī eļļa, nekad nelejiet ēlļu kad kārba ir sagāzta, ja nē, redzēsiet kā pa gaisa caurumu līst ārā ēļļa, kārbai augšpusē :D

tad pieliekot kārbu sapratu, ka mans stienīts nederēs, pagaidu variantā sametināju no 2viem vienu.
13082011046.jpg
Tad jau pēc 2 nedēļām sadabūts pa 10 līdz 15 ls visa kulise labā stāvoklī ar visu stienīti no e36 zf kārbas der no m3 un 2.8. ar garo kātiņu zem ābola ir ZF.
ļoti var just starpību pārslēdzoties starp izļurkātu ābola plastmasu un svaigu. stienīti protams nācās pielocīt lai pret malām nekur nedurtos kloķis.
Tākā ZF kārbai gājiens pārslēdzējam ir garāks, tad ar getrag kulisi ātruma pārslēgs sitās pret priekšu un aizmuguri- bij pretīgi..
tagad pat īsāks nekā ar getrag kārbu bija.
02092011037.jpg
*vēl bija jaizvēlas starp 3 izpiedēj gultņiem. manam varēja deizgan izvilkt uz āru kustīgo daļu, tāpēc salīdzināju ar trim 2 citiem, un izvēlējos to kuram bija vismazāk.. ghh bet tas sāka izdvest minimālas skaņas, taipat laikā mans neko neizdvesa.
ilgi nesaņemites otreiz to izdarīt.

* pielaizot auto secināju ka nevar izpiest sajūgu, izrādās ka izpiedējcilindru izraujot, tas sarāva gaisu iekšā. nācās to vēl gaisot.

___________________________________
No drauga dabūts veselāks nesalocīts izpūtēja aizsargs. apakšā vecais. varēs vismaz redzēt kur jāliek klusinātāji, kuru tagad trūkst.
13082011047.jpg
13082011048.jpg
__________________________
vēl 2 dienas paraustīts nost reduktors, trenējos regulēt sazobi :D vienu dienu pārcentos otru, jau labāk, bet nav ideāli. kopā jau noņemts ap 14 reizēm..
atkal nomainīts sānu gultnis, kuru biju pārcenties pievilkt.
___________________________________________________

un te ap ātrumkloķi apķēpāts hroma raamiits uz mateetu.
02082011972.jpg
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Profila bilde
Archizlv
Ziņojumi: 2022
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:43
Braucu ar: e46 320Ci
Atrašanās vieta: Island of Ireland
Reputācija: 3
 

12 Sep 2011, 22:56

Labs apraksts! Labi esi pastraadaajis, malacis! :super:

P.S. Shiis adreses pamaaciibas beigaas ir labs braukshanas padoms. :D

''Kā jārīkojas vadītājam, ja, braucot ceļa līkumā, pakaļējas piedziņas automobilim sākās pakaļējā tilta sānslīde?
Atbilde-Stūres rats japagriez preteji sānslīdes virzienā un acumirkligi jāpalielina braukšanas ātrums un jakliedz- i can drift this shit! '' :D
Pēdējais labojis Archizlv - 12 Sep 2011, 23:23, kopā labots 1 reizi.
Attēls
Profila bilde
vilks25
Ziņojumi: 436
Pievienojies: 21 Apr 2011, 19:22
Braucu ar: e36 328
Atrašanās vieta: jekabpils
Reputācija: 2
 

12 Sep 2011, 23:19

par to sprauslu tirisanu! ar to pašu acetonu vinas jatīra?kā tu zināji kurš ir + un kurš - pie sprauslas? vaitad ar 3,5 bar spiedienu mašīnai darbojoties, vinas neiztīras labāk kā ar šļirces spiedienu?.
starpība beigās bija?
Profila bilde
bosiks11
Ziņojumi: 181
Pievienojies: 28 Jūn 2011, 19:57
Braucu ar: M42
Atrašanās vieta: VALMIERA,UK - Birmingham

12 Sep 2011, 23:28

darba tiesam daudz paveikts.... tas M salons vienk :super: ....
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

12 Sep 2011, 23:55

Nuu, gaan tāāāds darbs paveikts :super: Tagad tik jāizmēģina man, kā ir :gigigi:
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 

13 Sep 2011, 00:08

vilks25 rakstīja:par to sprauslu tirisanu! ar to pašu acetonu vinas jatīra?kā tu zināji kurš ir + un kurš - pie sprauslas? vaitad ar 3,5 bar spiedienu mašīnai darbojoties, vinas neiztīras labāk kā ar šļirces spiedienu?.
starpība beigās bija?
acetos noēdot degvielas nosēdumus, a bendzīns nē. sprauslā cik sapratu nākkautkāds mazss filtriņs arī. uz sprauslas rakstīts + un -.. bet tomēr labāk aizvest uz stendu kur perfekti pārbauda vai visas vienādu daudzumu izmidzina un ar ultraskanju iztīra perfekti.

labāk vai nelabāk. nez varbuut dzinējs stabilāk strādā. principā jaucu tādēl ka meklēju vainu, kāpec bez zondes lec ideāli ar zondi lec svakāk.
Profila bilde
A!gars
Ziņojumi: 502
Pievienojies: 10 Apr 2011, 09:44

13 Sep 2011, 21:22

Pirmkārt, ļoti smuki salona beņķi tev :bmw:
Otrkārt, ir kaut kas ko neesi mainījsi tam auto vai labojis? :lol:
Treškārt, kārba no E39? Visas ZF kārbas (izņemot M) ir vienādas? (es domāju E36, E39, E34 - varbūt vēl kāda)
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 

13 Sep 2011, 22:04

A!gars rakstīja:Pirmkārt, ļoti smuki salona beņķi tev :bmw:
Otrkārt, ir kaut kas ko neesi mainījsi tam auto vai labojis? :lol:
Treškārt, kārba no E39? Visas ZF kārbas (izņemot M) ir vienādas? (es domāju E36, E39, E34 - varbūt vēl kāda)
shis tas veel palicis :D:D pusi no tā nedarot, brauktu veel tagad, tik nebuutu ideaali manām vajadzībām. prasībs laikam ir pārāk augstas no veca auto..

zf vienaadas gan e36 gan e39 gan e34. vismaz salikt var, no e36 lāgā njemt nevar, jo tās vairāk piebeigtas.