Kompensātoru maiņa
Sveiki.
Vēlētos uzzināt šādus tādus ieteikumus, kuri ir saskārušies ar kompensātoru maiņu iekš 1.8 litrāžas bmw. (m40 vecā tipa motors ar zobeni)
Jau kā 3 dienu klab kompensātori.
Vakar nomainīju eļļu (domāju, ka eļlas maiņa ko līdzēs), ar it kā ne to lēto - Mobil 1 eļļu ielēju 10W40, bet bez izmaiņām.
Kādu brīdi neklakšķ, bet pēc tam atkal sākās. (pat braucot tas notiek), tagad mašīnu noliku garažā, jo negribas dabeigt līdz galam, jo cik es zinu, ka var arī beigties tā, ka saliec vārstus....
Kāds varbūt ir saskāries ar to, un var ieteikt jau kaut ko, pirms sāku to darīt? Kādus var but knifus vai ko tādu....?
Paldies jau iepriekš.
Vēlētos uzzināt šādus tādus ieteikumus, kuri ir saskārušies ar kompensātoru maiņu iekš 1.8 litrāžas bmw. (m40 vecā tipa motors ar zobeni)
Jau kā 3 dienu klab kompensātori.
Vakar nomainīju eļļu (domāju, ka eļlas maiņa ko līdzēs), ar it kā ne to lēto - Mobil 1 eļļu ielēju 10W40, bet bez izmaiņām.
Kādu brīdi neklakšķ, bet pēc tam atkal sākās. (pat braucot tas notiek), tagad mašīnu noliku garažā, jo negribas dabeigt līdz galam, jo cik es zinu, ka var arī beigties tā, ka saliec vārstus....
Kāds varbūt ir saskāries ar to, un var ieteikt jau kaut ko, pirms sāku to darīt? Kādus var but knifus vai ko tādu....?
Paldies jau iepriekš.
Tieši tāda pati problēma kā tev, bet braukāju. Gribētu dzirdēt padomu.
Pēdējais labojis Kopcis - 01 Mai 2015, 18:03, kopā labots 1 reizi.
Nu jā.
Tikai man gan kaut kā negribas braukāt, nepatīk šādas liekas skaņas, it īpaši vēl no motora telpas.
Nu es godīgi sakot nezinu ar to braukāšanu, jo cik es esmu dzirdējis tas var beigties ar vārstu saliekšanu, + iesppējams viņš tagad arī oat pūš/laiž garām jaunu pa kolektoru (bet varbūt es tagad muļķības saku).
Tāpēc gribu dzirdēt kas un kā ir, un kas ar to maiņu ir, cik tas var ilgi ievilkties un kas ir jāzin, kas pa knifiem utt.
Tikai man gan kaut kā negribas braukāt, nepatīk šādas liekas skaņas, it īpaši vēl no motora telpas.
Nu es godīgi sakot nezinu ar to braukāšanu, jo cik es esmu dzirdējis tas var beigties ar vārstu saliekšanu, + iesppējams viņš tagad arī oat pūš/laiž garām jaunu pa kolektoru (bet varbūt es tagad muļķības saku).
Tāpēc gribu dzirdēt kas un kā ir, un kas ar to maiņu ir, cik tas var ilgi ievilkties un kas ir jāzin, kas pa knifiem utt.
m40 parasti ir izdilusi sadalene, rokeri un visbeidzot kompensatori tāpēc grab.
pūst neko nepūš garām, bet jaudas būs mazāk, dēļ mazāka/īsāka vārstu pacēluma
pūst neko nepūš garām, bet jaudas būs mazāk, dēļ mazāka/īsāka vārstu pacēluma
Nu varētu vispirms mēģinātu tos kompensātorus nomainīt un rokerus, un tad skatīt tālāk.
Kādās cenās ir tie rokeri un kādā daudzumā ir?
Es pareizi zinu, ka vecajiem m40 motoriem ir 8 kompensātori uz katru cilindru 2 ?
Kādās cenās ir tie rokeri un kādā daudzumā ir?
Es pareizi zinu, ka vecajiem m40 motoriem ir 8 kompensātori uz katru cilindru 2 ?
lietotu labu sadaleni, rokerus atrast ir praktiski nereāli. Jaunu cena būs ekvilalenta auto vērtībai.
Vislietderīgāk būtu krāmēt iekšā m43 - nav problēmu ar galvas eļļošanu, ekonomiskāks, maksā tikpat cik m40 - kapeikas.
Vislietderīgāk būtu krāmēt iekšā m43 - nav problēmu ar galvas eļļošanu, ekonomiskāks, maksā tikpat cik m40 - kapeikas.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Uz doto brīdi neesmu domājis par motora maiņu.
Es tā kā vēlētos sataisīt to pašu, nekādas problēmas jau man nav ar viņu, tik tagad kopš dzimšanas beidzot ir jāmaina tāda lieta kā kompensātori, un tāpēc lūdzu kādu, kas var ieteikt kādu padomu, kurš ir mainījis un ir saskāries varbūt ar kādu ķibeli vai ko tamlīdzīgu, lai zinātu iepriekš jau.
Es tā kā vēlētos sataisīt to pašu, nekādas problēmas jau man nav ar viņu, tik tagad kopš dzimšanas beidzot ir jāmaina tāda lieta kā kompensātori, un tāpēc lūdzu kādu, kas var ieteikt kādu padomu, kurš ir mainījis un ir saskāries varbūt ar kādu ķibeli vai ko tamlīdzīgu, lai zinātu iepriekš jau.
Cik tas prieks maksātu iegādāties sadaleni un to nomainīt? ss.lv pagaidām neiet, nevar redzēt
tak kā jau tev iepriekš minēja, problēma nav kompensatoros, bet sadales vārpstā, rokeros. m40 ir problēmas ar galvas eļļošanu, sadilst sadalene, rokeri un beigās izdauza kompensatorus. ieliekot tikai jaunus kompensatorus būs īslaicīgs efekts, drīz klaboņa atkal būs klāt kā likta.Aureora rakstīja:Uz doto brīdi neesmu domājis par motora maiņu.
Es tā kā vēlētos sataisīt to pašu, nekādas problēmas jau man nav ar viņu, tik tagad kopš dzimšanas beidzot ir jāmaina tāda lieta kā kompensātori, un tāpēc lūdzu kādu, kas var ieteikt kādu padomu, kurš ir mainījis un ir saskāries varbūt ar kādu ķibeli vai ko tamlīdzīgu, lai zinātu iepriekš jau.
pašā kompensatoru maiņā nekādu knifu nav, noņem rokeri un aiziet, dzinējs ļoti, ļoti vienkāršs.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
hmmmm
Nu tad jau laikam būs jāsāk ar to ka jāņem vāks nost un jāsāk skatīties un darīties.
Jāsāk būs ar sadalenes maiņu un rokeriem...
Paldies pagaidām, kad kaut kas tikts izdarīts, atgriezīšos te un uzrakstīšu kas un kā.
Bet gaidīšu arī vēl kādu padomu. :)
Nu tad jau laikam būs jāsāk ar to ka jāņem vāks nost un jāsāk skatīties un darīties.
Jāsāk būs ar sadalenes maiņu un rokeriem...
Paldies pagaidām, kad kaut kas tikts izdarīts, atgriezīšos te un uzrakstīšu kas un kā.
Bet gaidīšu arī vēl kādu padomu. :)
Varu piedavat sadaleni ar kuru nobraukti 1500km zinu jo pats pirku par 100ls atdosu pa 45ls un ari varu meginat atrast rokerus un kompensatorus... ari praktiski jauni.... ja kas pm
Čomam tiko tikšķēja kompensātori, nomainija sadaleni un visas parējād detaļas, kas bij jāmaina saistībā ar to un atstāja detaļās 290ls :D:D neviens īsti nesaprot kapēc viņš tā darija ja pa tādu naudu sanāk leilmotõrs
Puisim klēpī sēž meitene: mīļais, nosauc mani kaut kā mīļi.. –ak tu mana vistiņa! –kāpēc vistiņa?-tu sēdi man uz olām
varbūt viņu intresē braukāt ar labu mazmotoru ko pats ir pārlasijis nekā ar nezināmas izcelsmes lielmotoru!
No vienas puses piekritīšu ''kristaps90'', pareizus vārdus jau izteica.
Protams, pa tādu naudu var nopirkt citu motoru un ielikt, bet godīgi sakot motoru pirkšana arī ir kā kaķīs maisā, un Tu nezini, kas tur ir.
Jo nu, motorā nevar ielīst, un Tu nezini cik ilgi viņš tev kalpos. Bet nu, tas tā, varbūt pateicu ko aplamu, bet tās ir tikai manas domas. - nopirksi motoru citu, un tam sāksies visādas maiņas vajadzīgas.....
Protams, pa tādu naudu var nopirkt citu motoru un ielikt, bet godīgi sakot motoru pirkšana arī ir kā kaķīs maisā, un Tu nezini, kas tur ir.
Jo nu, motorā nevar ielīst, un Tu nezini cik ilgi viņš tev kalpos. Bet nu, tas tā, varbūt pateicu ko aplamu, bet tās ir tikai manas domas. - nopirksi motoru citu, un tam sāksies visādas maiņas vajadzīgas.....
Atvainojos par dubulto postu/ierakstu.
Ar manu problēmu viss kārtībā, nomainīta tika eļļa, laikam saeļļojās viss kā nākas un atkal stīgā....
Ar manu problēmu viss kārtībā, nomainīta tika eļļa, laikam saeļļojās viss kā nākas un atkal stīgā....
100% piekrītuhe9600 rakstīja:lietotu labu sadaleni, rokerus atrast ir praktiski nereāli. Jaunu cena būs ekvilalenta auto vērtībai.
Vislietderīgāk būtu krāmēt iekšā m43 - nav problēmu ar galvas eļļošanu, ekonomiskāks, maksā tikpat cik m40 - kapeikas.
Es parasti pie ella maina skalo dzinejis ar 50/50 veca ella + diesel! Ja tiesi ta veca ella + diesel leju ieksa dzineja un piedarbinaju un lai ta strada 10-15 min. Diesel ir loti labs tirisana lidzeklis! Leju jauna ella un ta ir caurspidiga pat pec 5000km nobraukums!
Kā noteikt kompensatoru un rokeru nolietojumu?
Mājas metode kompensatoriem - izņem, un, ja vari ar pirkstu iespiest - beigts. Rokeris - nav ne jausmas.
rokeris ir tas pats kompensatorsdogMa rakstīja:Mājas metode kompensatoriem - izņem, un, ja vari ar pirkstu iespiest - beigts. Rokeris - nav ne jausmas.
...