Virsbūves, lukturu pulēšana
Piedāvāju auto virsbūves un lukturu pulēšanas pakalpojumus. Mazliet pastāstīšu čo-pa-čom
Virsbūves pulēšana
Automašīnu virsbūves (vairums) ir klātas ar laku. Ārējo apstākļu ietekmē laka izbalē, sašvīkājas, tādejādi zaudējot savu sākotnējo spīdumu un izskatu.
Lai atgūtu automobiļa sākotnējo spīdumu(izskatu), izmanto krāsojuma(lakas) pulēšanu.
Atpiķošana un ievaskošana
Piedāvāju arī atpiķot auto virsbūves un pēc tam tās ievaskot. Šis ir profilaktisks pasākums, kuru vajadzētu veikt vismaz reizi gadā. Pēc atpiķošanas virsbūve tiek ievaskota. "Piķis" ir asfalta seguma šķidrā daļa. Tā noņemšanai izmantoju silikona noņēmēju.
Attēlā ar sarkano parādītas vietas, kur piķis ir visvairāk. Atļāvos uz sava audi parādīt
Par pulēšanas procesu
Svarīgi ir apstrādāt tīru virsmu, tāpēc pirms pulēšanas automobiļa virsbūve tiek nomazgāta, atpiķota un, lai izvairītos no citu detaļu(piemēram, plastmasas) nosmērēšanas ar pastu, tās tiek aplīmētas.
Tālāk seko švīku izņemšanas proces ar "slapjā smilšpapīra" metodi. Tiek slīpēta laka švīku apvidū ar dažāda rupjuma smilšpaīriem, kā rezultātā švīkas "izņemās". Laka kļūst matēta, negluda. "Izņemt" ir iespējams švīkas, kas nav skārušas pašu krāsojumu(dziļumā), bet ir lakas biezumā. Lai pārliecinātos, vai švīku var izpulēt, pietiek pavilkt ar nagu perpendikulāri tās virzienam => Ja nags "ķeras", tad, visticamākais, ka švīku nevarēs izpulēt.
Attēlā parādīta "slapjā smilšpapīra" slīpēšanas metode. Pēc švīku slīpēšanas seko pati pulēšana, kuras rezultātā tiek nopulēta smilšpapīra saslīpētā virsma un laka iegūst izcilu spīdumu.
Jāpiebilst, ka pulēšana noņem arī hologrammu (jeb t.s. saules zaķīšus), kas ir izteikti redzama uz tumšas krāsas virsbūvēm. (Skat attēlu) Šeit halturšķiki pieļauj kļūdu un nereti atstāj saules zaķīšus. :hehe:
Šeit es vēlos piebilst, ka ir švīkas, kuru izņemšanai nav nepieciešams slīpēt ar slapjo smilšpapīru. Es izmantoju bieži vien rupjo 3M pastu ar attiecīgo ripu.
Pēc virsbūves pulēšanas tiek sniegti padomi tālākai virsbūves kopšai.
Lukturu pulēšana
Ārējo apstākļu ietekmē automobiļu priekšējie(arī aizmugurēji) plastmasas lukturi izbalē un zaudē gan estētiskās īpašības(kļūst matēti, sašvīkājas), gan arī ievērojami samazina gaismas caurlaidību, tādejādi pasliktinot redzamību diennakts tumšajā laikā.
Lukturu pulēšana, tāpat kā virsbūves pulēšana, sastāv no vairākiem soļiem, kurus secīgi veicot, tie atgūst savu spīdumu un gaismas caurlaidību.
Lukturu pulēšanas proces sevī ietver:
1.lukturu nomazgāšanu
2.slapjo slīpēšanu(retos, smagos gadījumos arī sauso)
3.pulēšanu
4.ievaskošanu 2-3 kārtās.
Cenas (e36.lv foruma biedriem)
Cena par vienu nopulētu lukturi 10-15 EUR
e36 pilnā virsbūves pulēšana:
Šeit uzreiz piebilstu, ka autoklubiem piedāvāju unikālu iespēju arī pašiem auto īpašniekiem iesaistīties auto pulēšanas posmos (atpiķošanā, aplīmēšanā, vaskošanā un varu iedot pamēģināt kādu detaļu ar mašīnīti nopulēt). Ieguvums? Pieredze un ietaupīts laiks (līdz pat 3h)
viss atkarīgs no krāsas. melnās krāsas īpašniekiem nāksies šķirties no mazliet augstākas naudas summiņas. tāpat arī cena atkarājas no virsbūves tipa, jo kompotu ar kūtiņu salīdzināt ir tas pats, kas pirkstu ar p***i :aiwa:
pirmā cena norādīs gaišo krāsu (spaiņi, gaiši zilie, baltie utt toņi), aiz slīpsvītras tumšie toņi (tumši sarkans, tumši zaļs utt. un pēdē būs cena melnajiem e46. ceru, ka sapratāt domu.
kompoti un kabrioleti 55/65/80
sedani un kupejas 60/70/85
kūtiņas (universāļi) 65/75/100
Virsbūves pulēšana
Automašīnu virsbūves (vairums) ir klātas ar laku. Ārējo apstākļu ietekmē laka izbalē, sašvīkājas, tādejādi zaudējot savu sākotnējo spīdumu un izskatu.
Lai atgūtu automobiļa sākotnējo spīdumu(izskatu), izmanto krāsojuma(lakas) pulēšanu.
Atpiķošana un ievaskošana
Piedāvāju arī atpiķot auto virsbūves un pēc tam tās ievaskot. Šis ir profilaktisks pasākums, kuru vajadzētu veikt vismaz reizi gadā. Pēc atpiķošanas virsbūve tiek ievaskota. "Piķis" ir asfalta seguma šķidrā daļa. Tā noņemšanai izmantoju silikona noņēmēju.
Attēlā ar sarkano parādītas vietas, kur piķis ir visvairāk. Atļāvos uz sava audi parādīt
Par pulēšanas procesu
Svarīgi ir apstrādāt tīru virsmu, tāpēc pirms pulēšanas automobiļa virsbūve tiek nomazgāta, atpiķota un, lai izvairītos no citu detaļu(piemēram, plastmasas) nosmērēšanas ar pastu, tās tiek aplīmētas.
Tālāk seko švīku izņemšanas proces ar "slapjā smilšpapīra" metodi. Tiek slīpēta laka švīku apvidū ar dažāda rupjuma smilšpaīriem, kā rezultātā švīkas "izņemās". Laka kļūst matēta, negluda. "Izņemt" ir iespējams švīkas, kas nav skārušas pašu krāsojumu(dziļumā), bet ir lakas biezumā. Lai pārliecinātos, vai švīku var izpulēt, pietiek pavilkt ar nagu perpendikulāri tās virzienam => Ja nags "ķeras", tad, visticamākais, ka švīku nevarēs izpulēt.
Attēlā parādīta "slapjā smilšpapīra" slīpēšanas metode. Pēc švīku slīpēšanas seko pati pulēšana, kuras rezultātā tiek nopulēta smilšpapīra saslīpētā virsma un laka iegūst izcilu spīdumu.
Jāpiebilst, ka pulēšana noņem arī hologrammu (jeb t.s. saules zaķīšus), kas ir izteikti redzama uz tumšas krāsas virsbūvēm. (Skat attēlu) Šeit halturšķiki pieļauj kļūdu un nereti atstāj saules zaķīšus. :hehe:
Šeit es vēlos piebilst, ka ir švīkas, kuru izņemšanai nav nepieciešams slīpēt ar slapjo smilšpapīru. Es izmantoju bieži vien rupjo 3M pastu ar attiecīgo ripu.
Pēc virsbūves pulēšanas tiek sniegti padomi tālākai virsbūves kopšai.
Lukturu pulēšana
Ārējo apstākļu ietekmē automobiļu priekšējie(arī aizmugurēji) plastmasas lukturi izbalē un zaudē gan estētiskās īpašības(kļūst matēti, sašvīkājas), gan arī ievērojami samazina gaismas caurlaidību, tādejādi pasliktinot redzamību diennakts tumšajā laikā.
Lukturu pulēšana, tāpat kā virsbūves pulēšana, sastāv no vairākiem soļiem, kurus secīgi veicot, tie atgūst savu spīdumu un gaismas caurlaidību.
Lukturu pulēšanas proces sevī ietver:
1.lukturu nomazgāšanu
2.slapjo slīpēšanu(retos, smagos gadījumos arī sauso)
3.pulēšanu
4.ievaskošanu 2-3 kārtās.
Cenas (e36.lv foruma biedriem)
Cena par vienu nopulētu lukturi 10-15 EUR
e36 pilnā virsbūves pulēšana:
Šeit uzreiz piebilstu, ka autoklubiem piedāvāju unikālu iespēju arī pašiem auto īpašniekiem iesaistīties auto pulēšanas posmos (atpiķošanā, aplīmēšanā, vaskošanā un varu iedot pamēģināt kādu detaļu ar mašīnīti nopulēt). Ieguvums? Pieredze un ietaupīts laiks (līdz pat 3h)
viss atkarīgs no krāsas. melnās krāsas īpašniekiem nāksies šķirties no mazliet augstākas naudas summiņas. tāpat arī cena atkarājas no virsbūves tipa, jo kompotu ar kūtiņu salīdzināt ir tas pats, kas pirkstu ar p***i :aiwa:
pirmā cena norādīs gaišo krāsu (spaiņi, gaiši zilie, baltie utt toņi), aiz slīpsvītras tumšie toņi (tumši sarkans, tumši zaļs utt. un pēdē būs cena melnajiem e46. ceru, ka sapratāt domu.
kompoti un kabrioleti 55/65/80
sedani un kupejas 60/70/85
kūtiņas (universāļi) 65/75/100
Pēdējais labojis Brand - 12 Mai 2014, 16:49, kopā labots 6 reizes.
Kādam ir atsauksmes?
mani ari intresetu atsauksmes ja viņš spetu manu mašinu ,,melna ,, sapulet pa 40 ls un bez zakiem un miglas tad nopietni butu intrese bet eksperimentet es vairs negribu
skatos parakstā ogres ģērgonis
atbrauc pa nākamo nedēļu uzpulēšu piemēram priekšējo spārnu par velti. izbrauksi saulītē pa dienu, pārliecināsies ka nav hologramma(saules zaķīsi)
vienu švarcu melno esmu pulējis, žēl, ka bildes neuzņēmu, jo pulēju vienam krāsotājam pēc krāsošanas...
atbrauc pa nākamo nedēļu uzpulēšu piemēram priekšējo spārnu par velti. izbrauksi saulītē pa dienu, pārliecināsies ka nav hologramma(saules zaķīsi)
vienu švarcu melno esmu pulējis, žēl, ka bildes neuzņēmu, jo pulēju vienam krāsotājam pēc krāsošanas...
man nav svarc man ir ruby bleck
būtu labi ielikt vēl kādu bildi pirms un pēc.
ja būtu ieliktas kādas labas atsauksmes tad augustā varētu aizbraukt.
ja būtu ieliktas kādas labas atsauksmes tad augustā varētu aizbraukt.
+ vajadzetu ari redzet kadu melnu auto saules staros
dažam labam nepaveicās un gar sānu nostaigā kāds ar atslēgu.. ..jālabo!
viss auto ne reizi nav bijis pulēts. mazgāšanas švīkas + saules zaķīši + uzlīmes līme.. 99% visu švīku - likvidēts :)
saimnieks priecīgs un man ar prieks, ka saimniekam prieks
labi padarīts darbiņš
2 Dj_Zii: atbrauc uzpulēšu Tev spārnu par velti. varēsi iet meklēt saules zaķīšus
viss auto ne reizi nav bijis pulēts. mazgāšanas švīkas + saules zaķīši + uzlīmes līme.. 99% visu švīku - likvidēts :)
saimnieks priecīgs un man ar prieks, ka saimniekam prieks
labi padarīts darbiņš
2 Dj_Zii: atbrauc uzpulēšu Tev spārnu par velti. varēsi iet meklēt saules zaķīšus
Ir diezgan piešauta roka plastmasas lukturu pulēšanā
visiem patīk bildes:
atbrauca šitāds nabadziņš. bildēts tikai labais lukturis. kreisais nebija labāks protams.
aplīmējam, slīpējam, slīpējam un vēlreiz slīpējam ārā nesmukumu. bilde pēc slīpēšanas ar pēdējo 2500 smilšpapīru
te jau nopulēts + ievaskots. Vispatīkamākā daļa
Viss tas aizņēma kopumā ~1h uz abiem lukturiem kopā.
!!!! Iesaku nopulēt lukturus visiem, kam ir kaut kas līdzīgs vai jau sāk dzeltēt, palikt 'negludi', jo tas ļoti ietekmē gaismas staru tādejādi arī drošību uz ceļa pasliktinātas redzamības dienakts tumšajā laikā !!!!!
Šodien pabildēju arī vēl vienu pakalpojumu, ko varu piedāvāt- melno plastmasu atjaunošanu/tumšināšanu. Visa pamatā slēpjas pareiza celtniecības fēna izmantošana, kā rezultātā tiek izkausēts plastmasas virsējais slānis un tā kļūst kā jauna.
bildes salīdzinājumam:
visiem patīk bildes:
atbrauca šitāds nabadziņš. bildēts tikai labais lukturis. kreisais nebija labāks protams.
aplīmējam, slīpējam, slīpējam un vēlreiz slīpējam ārā nesmukumu. bilde pēc slīpēšanas ar pēdējo 2500 smilšpapīru
te jau nopulēts + ievaskots. Vispatīkamākā daļa
Viss tas aizņēma kopumā ~1h uz abiem lukturiem kopā.
!!!! Iesaku nopulēt lukturus visiem, kam ir kaut kas līdzīgs vai jau sāk dzeltēt, palikt 'negludi', jo tas ļoti ietekmē gaismas staru tādejādi arī drošību uz ceļa pasliktinātas redzamības dienakts tumšajā laikā !!!!!
Šodien pabildēju arī vēl vienu pakalpojumu, ko varu piedāvāt- melno plastmasu atjaunošanu/tumšināšanu. Visa pamatā slēpjas pareiza celtniecības fēna izmantošana, kā rezultātā tiek izkausēts plastmasas virsējais slānis un tā kļūst kā jauna.
bildes salīdzinājumam:
man jau neko nevajag bet kā ir ar stikla lukturiem
Teorētiski var. Prakstiski to gandrīz neviens nedara. Drošības apsvērumu dēļ- stikls kļūst plānāks-trauslāks un veidojas 'briļļu efekts'.
Bet kādu dienu pamēģināšu paķīmiķot
tas līdz kam es aizrakos saucas cērija oksīds, bet liekas, ka vieglāk ir nopirkt jaunu lukturi
Kā ir ar darba laiku?
Strādājam brīvdienās?
Strādājam brīvdienās?
Jā. Iepriekš sazvanoties un vienojoties ir iespējams arī kādā brīvdienā šis pasākums.
Ok, iedrošināšu- pirmais, kas atdzīs kādu melnu žurciņu, dabūs nopulēties pa 27Ls.
Gandrīzvai pašizmaksa
p.s. Un tas nav tikai uzdzīt spīdumu. sacu stilu saucu par kombinēto pulēšanu.
dziļā pulēšana ir visu auto ar smilšpapīru noiet un tad pulēt ar vairākām pastām.
smalkā pulēšana (sauksim to tā) vienkārši uzdzen spīdumu, noņem izbalējumu. neizņemot dziļās švīkas
es apvienoju abas, proti, dziļās švīkas iespēju robežās izslīpēju ar smalku smilšpaīru. izslīpējumu noņemu ar rupjo 3M pastu (74) un tad ar smalko pastu un attiecīgo ripu eju pāri visam auto (lai noņemtu gan rupjās pastas atstātās pēdas, gan mikroš'vikas/hologrammu/saules zaķīšus).
Ā, jā, nomazgāšana+atpiķošana tas pats par sevi :) Un var sarunāt arī smuku fotosesiju ar spogulenes AUTO režīmu
Gandrīzvai pašizmaksa
p.s. Un tas nav tikai uzdzīt spīdumu. sacu stilu saucu par kombinēto pulēšanu.
dziļā pulēšana ir visu auto ar smilšpapīru noiet un tad pulēt ar vairākām pastām.
smalkā pulēšana (sauksim to tā) vienkārši uzdzen spīdumu, noņem izbalējumu. neizņemot dziļās švīkas
es apvienoju abas, proti, dziļās švīkas iespēju robežās izslīpēju ar smalku smilšpaīru. izslīpējumu noņemu ar rupjo 3M pastu (74) un tad ar smalko pastu un attiecīgo ripu eju pāri visam auto (lai noņemtu gan rupjās pastas atstātās pēdas, gan mikroš'vikas/hologrammu/saules zaķīšus).
Ā, jā, nomazgāšana+atpiķošana tas pats par sevi :) Un var sarunāt arī smuku fotosesiju ar spogulenes AUTO režīmu