Kā pašam uztaisīt short-shifter'u
Tātad, šeit apskaidrošu kā izveidot short-shifteru mājas (drīzāk jau garāžas) apstākļos... Kas ir short-shifters? Tas nodrošina ātrāku un precīzāku ātrumu pārslēgšanu - samazinās gājiens kloķim.
Sāksim ar to, ka jānoņem ātrumpārslēga kloķis no auto:
1. Noņemam kloķa uzgali (raujam uz augšu nost ) Aftermarket uzgaļus dabūjam nost tāpat kā dabūjām virsū
2. Noņemam apšuvumu un izņemam to skaņas izolācijas švammi. 3. Noņem sprostiņu, kas ir zem kloķa ''ābola'' 4. Tagad 'izceļam' kloķi ārā - to varam izdarīt, pagriežot attēlā redzamo plastmasu pretēji pulksteņrādītāja virzienam... Es to darīju ar diviem skrūvgriežņiem
5. Lūk, kloķis ir izņemts 6. Pārzāģējam kloķi, kā norādīts attēlā 7. Pārzāģētajā vietā ieliekam 12-15mm garu pagarinājumu un sametinam Short-shifters gatavs... Es personīgi gribēju 15mm pagarinājumu, bet griežot ar fleksi, sanāca kautkādi 13mm un ir ļoti OK, šad tad pierīvējas kardānam, bet man tas netraucē un gan jau piedils.
8. Tālāk, protams, kloķis vēl jāuzliek atpakaļ uz auto, bet ja noņemt mācējāt, gan jau atpakaļ arī mācēsiet uzlikt
9. Izbaudam īso slēgšanos!
Sāksim ar to, ka jānoņem ātrumpārslēga kloķis no auto:
1. Noņemam kloķa uzgali (raujam uz augšu nost ) Aftermarket uzgaļus dabūjam nost tāpat kā dabūjām virsū
2. Noņemam apšuvumu un izņemam to skaņas izolācijas švammi. 3. Noņem sprostiņu, kas ir zem kloķa ''ābola'' 4. Tagad 'izceļam' kloķi ārā - to varam izdarīt, pagriežot attēlā redzamo plastmasu pretēji pulksteņrādītāja virzienam... Es to darīju ar diviem skrūvgriežņiem
5. Lūk, kloķis ir izņemts 6. Pārzāģējam kloķi, kā norādīts attēlā 7. Pārzāģētajā vietā ieliekam 12-15mm garu pagarinājumu un sametinam Short-shifters gatavs... Es personīgi gribēju 15mm pagarinājumu, bet griežot ar fleksi, sanāca kautkādi 13mm un ir ļoti OK, šad tad pierīvējas kardānam, bet man tas netraucē un gan jau piedils.
8. Tālāk, protams, kloķis vēl jāuzliek atpakaļ uz auto, bet ja noņemt mācējāt, gan jau atpakaļ arī mācēsiet uzlikt
9. Izbaudam īso slēgšanos!
Parakņājoties pa netu sapratu ka e36 un e39 šifteri ir saderīgi, varbūt ka e39 šifteram tas gabals ir garāks by default?
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Var jau būt, bet ja mājās nemētājas lieks E39 šifters, tad lētāk sanāk uztaisīt pašam.
Jā, bet ne visiem ir iespēja mājās metināt. Tā kā e39 šifters varētu būt otra maz budžeta alternatīva. Pie nosacījuma ka e39 šifteram tas gabals ir garāks, jo nav jau pārbaudīts.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
E39 pats kloķis arī ir garāks (virs ābola). Dabūsi īsāku gājienu, bet garāku kloķi salonā
Jāliek kāds ne OEM kloķa gals, piemēram, kkas tāds kā lietotājam Seeya.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
standarta klokjis vs pirkts shortshifteris skatit abola centra ackiribu lidz apaksejas bukses centram
kaa arii orginali z3 shifteri naak visdazadakajos garumos
iespejams ka pec shortshiftera izveides/uzstadisanas bus japagarina, vai japaliec pats selektora stienis lai apietu kardana , balansetaju, kad liek otrajaa un 4tajaa roba Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
...
pagūglēju bik. Z3 atšķirās ne tikai pats kloķis bet arī abi stieņi kur turas kloķis.
Galvenais, lai liekums zem ābola ir tāds pats, citādāk ātrumus "meklēsi", nevarēs normāli ielikt. Ja liekums tāds pats, tad stieni saīsinot, viss ir čiki.
netikai z3 vinji atskiras. ari parastam e36 vinji ir vismaz 3 dazadu veiduyanks rakstīja:pagūglēju bik. Z3 atšķirās ne tikai pats kloķis bet arī abi stieņi kur turas kloķis.
un viens ar otru sakombinejas, un liekumu var pamainit, vai izliekt pats, tur nekadu problemu nau. tik bik japaperas lai dabutu klokji taisni, ja kko maina
...
atkarībā no kā mainās? kārbas ?
Jo skmatījos ka tāds kloķis kā ir man pēc koda ir arī visiem citiem
Jo skmatījos ka tāds kloķis kā ir man pēc koda ir arī visiem citiem
tas stienis kas naak apsaksaa zem abola, ar kuru tiek slegati atrumi, tie ir vismaz 3 veidi e36tajiem. garaaks, isaks, izliekts. kaukur japarokas pec bildem majas, aceros ka pats peros ar tiem, kad liku savam karbu no 320i, pecak no 318is, katram vinji bija savadaki
...
atbildot uz yanks jautajumu
nevareju atrast bildi kur man vinji visi tris kopaa bija salikti, atradu tikai so ar pari palikushajiem. bet katraa zinjaa tas lietas butibu nemaina, sijaa bildee var redzet atskiribas par kuram runaju pasam siftera stienim.
nevareju atrast bildi kur man vinji visi tris kopaa bija salikti, atradu tikai so ar pari palikushajiem. bet katraa zinjaa tas lietas butibu nemaina, sijaa bildee var redzet atskiribas par kuram runaju pasam siftera stienim.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
...
4 cilindri sava kulise
6 cilindri getrag sava
6 cilindri ZF sava
6 cilindri getrag sava
6 cilindri ZF sava
es jau vairāk par pašu kloķi runāju. Pats kloķis kaut kādās komplektācijās šitiem visiem ir vienāds ar manu 4 cilindrīgo http://realoem.com/bmw/partxref.do?part ... showeur=on
vel atskiras ir vai nau barabans kardanam.Sancix rakstīja:4 cilindri sava kulise
6 cilindri getrag sava
6 cilindri ZF sava
ja nau tad nau liekums, bet ir taisns tas shiftera stienis.
respektivi 6cil getragam var but divu veidu vinjas
...
ja kads getragam grib sortsiftu tad noperkat no zf to kloki un liekat virsu un bus sortsifts!
ne visiem, uz m43 atduras kardānā slēdzot atpakaļgaitā.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Man ir M43. Vai tad ja es pagarinatu savu kloki , tad es nevareshu ielikt uz atpakal atruma ?