M52 B28
vai M52 B28 var uzlikt 2.5tdi ispludes kolektoru?
Pirmkārt. Kam tev tas ir vajadzīgs
Otrkārt. Nē.
2.5tdi ir 5 cilindri nevis 6.
P.š šādu jautājumu es šeit negaidīju...
Otrkārt. Nē.
2.5tdi ir 5 cilindri nevis 6.
P.š šādu jautājumu es šeit negaidīju...
Pēdējais labojis Sancix - 24 Okt 2013, 20:42, kopā labots 1 reizi.
kaads gan ka ljurbu grib uzstuteet
domaju šim dzinejam turbinu pielikt klat!
2.5 tdi ir 6 cilindri nevis 5Sancix rakstīja:Pirmkārt. Kam tev tas ir vajadzīgs
Otrkārt. Nē.
2.5tdi ir 5 cilindri nevis 6.
P.š šādu jautājumu es šeit negaidīju...
vecais nejauc bmw ar audi
labak pasali kuram esi redzējis ka bmw ridiniekam ira 5 cilindri
nu tad lai raksta TD vai TDS NEVIS T D I
Tieši tāpēc jau arī rakstīju par 5 cilindriem, jo bmw tāda tdi nav, tas ir tikai audi/vw.
Un ir nevis iSplūde, bet izplūde.
Uz stock vadības uzliekot ļurbo tur čuš vien sanāks.
Puis, labāk ieguldi naudu kādā vērtīgākā lietā, kad būsi gatavs noziedot 1,5k Ls turbo, tad sāc vākt info čo pa čom.
Uz stock vadības uzliekot ļurbo tur čuš vien sanāks.
Puis, labāk ieguldi naudu kādā vērtīgākā lietā, kad būsi gatavs noziedot 1,5k Ls turbo, tad sāc vākt info čo pa čom.
varētu tak uzlikt kāds turbo uz standarta vadības un izkausēt virzuļus
ja es pareizi atceros, tad viens taču te bija to izdarījis var jau būt, ka jaucu, bet šķiet, ka bija uz stock divnieka uzlikts turbo . Gan jau skaidrs par kuru iet runa.
esmu dzirdejis ka uz standarta vadibas liek turbo un 0.5 bari tur easy
var jau but ka lkjudos!
nu ja grib salidzinoshi pa leto tad MS1 maksaa kapeikas
var jau but ka lkjudos!
nu ja grib salidzinoshi pa leto tad MS1 maksaa kapeikas
ar kompatu pa brugji
cik liela iespeja ka M50 B25 istures 325TD turbinu?
izturēs arī scania centrifūgu, tikai uzliec pareizu spiedienu.
cik lielam spiedienam jabut?
Pirmkart ta TDS turbina ir daudz par mazu prieksh 2.8 ja gribi pa leto tad skaties no kada 6.0 dizela turbinu piemeram HX35
Otrkart turbo izpludes koletoru ar T4 flanci M50/52 dzinejam var nopirkt pa 120ls ja pats negribi sutit.
Treskar 0.7-0.8bar ir pilnigi pohuij uz standarta dzineja (laba dzineja).
Piektkart vajag 500cc inzektorus, standarta vadibu vari sacipot kaut uz 2bariem.
Otrkart turbo izpludes koletoru ar T4 flanci M50/52 dzinejam var nopirkt pa 120ls ja pats negribi sutit.
Treskar 0.7-0.8bar ir pilnigi pohuij uz standarta dzineja (laba dzineja).
Piektkart vajag 500cc inzektorus, standarta vadibu vari sacipot kaut uz 2bariem.
jā, noteikti... turbo uz motora ar kompresijas pakāpi 10.5:1
un ar 0.7 bariem nevajag 500cc inzektorus...
un ar standarta vadību jā var izdarīt daudz, tikai kurš to māk un kurš pisīsies un vai tas nebūs dārgāk par lētā gala programmējamo vadību.
Neaizmirstam arī ka standarta GMM ātri paliks par īsu
un ar 0.7 bariem nevajag 500cc inzektorus...
un ar standarta vadību jā var izdarīt daudz, tikai kurš to māk un kurš pisīsies un vai tas nebūs dārgāk par lētā gala programmējamo vadību.
Neaizmirstam arī ka standarta GMM ātri paliks par īsu
Lielaka iespeja, ka tu pec tas uzliksanas pat uzgazet normali nevaresi, apm. ka pirdienu caur nabu palaisttumovs3 rakstīja:cik liela iespeja ka M50 B25 istures 325TD turbinu?
Tu te nejauc sava divlitriga kopresijas pakapi ar 2.8 pec rupnicas datiem 10.2:1 reali knapi 10:1.seeingman rakstīja:jā, noteikti... turbo uz motora ar kompresijas pakāpi 10.5:1
un ar 0.7 bariem nevajag 500cc inzektorus...
un ar standarta vadību jā var izdarīt daudz, tikai kurš to māk un kurš pisīsies un vai tas nebūs dārgāk par lētā gala programmējamo vadību.
Neaizmirstam arī ka standarta GMM ātri paliks par īsu
500cc vajag lai butu izaugsmes iespejas ir stulbi nopirkt 300cc inzektorus un aptvert ka pie 0.8bar ir par iisu.
vadibu piecipos piemeram turbochip.lv ir vel citi.
standarta GMM pie 350zs paliks par isu.