Radiatora atgaisošana.

Profila bilde
Sta4
Ziņojumi: 218
Pievienojies: 16 Apr 2011, 21:43
Braucu ar: BMW

14 Jūn 2011, 20:55

tā, mainu savam bembim radiatoru, tpc mainīšu arī šķidrumu.
bet viens pazīstamais saka ka Bembjiem problēmas ar dzesēšanas iekārtas atgaisošanu :bmw:
vai tā ir??
un kā tad pareizi atgaisot? :hahaha:
ā un cik litru antifrīza man vajag?
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 

14 Jūn 2011, 21:09

tieshaam slinkums rakstiit, googlee ir entaakie pareizie ieraksti par to kaa atgaisot, pat veselas lapas... veinaa bik vairaak, otraa bik mazaak..
Tiešām musdienu jaunatne neprot google izmantot? vai slikums dara virsroku?

te viena no visaamm entajaam...
ziņoja bosiks11


Izdari sadi - priekshu augstak turam nekaa aizmguuri.
1.Aukst motors,piejejam maximali pilnu dzesesanas sitemu .
2.Aizskruveta atgaisosasanas skruve bet atskruvets radiatora vaciņs
3.Spaidam truba -(tas kuras no radiatora uz blokiem iet ) sekojam lidzi dzeses skidruma limenim(turam maximali pilnu ) ,so trubu spaidisanas procesu turpinam apm 10min
Pec tam atkal parbaudam dzes.skid.limeni lai butu max . aiztaisits radiatora vacins un protams ari atgaisosasns skruve !
4.Darbinam motoru ,apm 2min, (mierigi bez gazesanas , norm.motora apgriezienos)-
5.Noslapejam dzineju pirmais ataisam tikai atgaisosans skruvi un izlaizam gaisu , tad aiztaisam atgaisosans skruvi un ataisam radiatora vacinu parbaudam limeni un pec vajadzibas pielejam !!
P.s So procesu turpinam tikmer kamer motors ir uzsilis lidz darba temperturai !! Aceramies nekadas gazešanas,braukašanas,utt gaisu izlaizam ,limeni apskatamies un pielejam tikai kad dzinejs ir noslapets,(nedarbojas)


Ja darisi tiesi ka seit teikts efekts garentets 99.9%
Profila bilde
Sta4
Ziņojumi: 218
Pievienojies: 16 Apr 2011, 21:43
Braucu ar: BMW

15 Jūn 2011, 10:12

nebiju par to iedomājies :gigigi:
paldies :super:
emizz
Ziņojumi: 138
Pievienojies: 26 Mar 2011, 18:51
Braucu ar: Honda EH9 un MA8
Atrašanās vieta: Jūrmala

15 Jūn 2011, 12:17

Nelasiju, un izdariju visu pilnigi acgarni, bet limenis ir un gaiss vairs nenak pa atgaisosanas skruvi, ka ari motors nekarst..

Vakar vilku vienu autinu uz Rīgu, tad tik pa vienu iedalu sastreguma uzkapa un viss..

Laikam esmu gaisojot saticis misteru Bobi..
Citāds veikals bērniem
Attēls
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 

15 Jūn 2011, 15:10

ja jau sastreegumaa uzkaapa, tad arii viss nav ok... ko dariisi uz tilta sastreegumaa staavot pie 30 graadi aaraa...
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

15 Jūn 2011, 15:17

Mazmotoriem tā ir problēma, velkot mašīnu vai kaut ko ļoti smagu. Pārbaudīts. Kad mani vilka no Rīgas uz Ādažiem ar 1.4 Opeli, tam motors praktiski vārījās, bet ikdienā vispār nekad tāds variants nebija :)
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

15 Jūn 2011, 18:22

es arī darīju visu atšgārni - atskrūvēju atgaisošanas skrūvi un lēnām lēju iekšā
motors bija silts un pečka uz max, tad aizskrūvēju visu ciet, uzmetu saules pa sniegu, palaidu vaļā atgaisošanas skrūvi izlaidu gaisu, pielēju šķidrumu, tā atkārtoju reizes 5 un viss ok :lol:
emizz
Ziņojumi: 138
Pievienojies: 26 Mar 2011, 18:51
Braucu ar: Honda EH9 un MA8
Atrašanās vieta: Jūrmala

15 Jūn 2011, 19:24

Agris rakstīja:ja jau sastreegumaa uzkaapa, tad arii viss nav ok... ko dariisi uz tilta sastreegumaa staavot pie 30 graadi aaraa...
Uzkāpa ne jau stāvot uz vietas..bet gan velkot pa sastrēgumu to autiņu.. ja ik pa 5 m jāuzsāk vilkt 1700kg, tad būtu jāuzkarst nedaudz..un atgaisoju, jau pirms kādām 2 nedēļām, tā braukājot nav bijušas nekādas problēmas..stāvot sastrēgumos ar :)
Citāds veikals bērniem
Attēls
Profila bilde
Arājs
Ziņojumi: 69
Pievienojies: 03 Mai 2011, 10:44
Braucu ar: 318tds(2.5tds-chip)
Atrašanās vieta: Rīga

21 Dec 2012, 03:19

Kādreiz rakstīju Bavariancar'ā,šeit iekopēšu,aprakstīts ir ūdenssūkņa maiņas process,bet ir arī par atgaisošanu///.


"Nu var jau arī visu šo abrakadabru darīt,bet,radiators nav jāņem nost,ventilātora spārniņus ņemt nost arī nav vajadzības,jo bieži tiek bojāti radiātori tieši mēģinot atskrūvēt tās trīs vai četras skrūves kas viņus tur pie muftas.Pilnīgi pietiek noņemt difuzoru.Izlaižam dzesanas šķidrumu.Tad ņemam garu atslēgu uz 32 un uzliekam uz termomuftas uzgriežņa,tad ar asu sitienu atsitam vaļā mufti,kā jau mineja,tur ir kreisā vītne,tātad skrūvējam pretēji pulksteņrādītāja virzienam.
Kad tas ir izdarīts,ņemam nākošo instrumentu-atslēdziņu uz 10 un atbrīvojam sūkņa vadskriemeļa skrūves.Tagad ņemam nost piedziņas siksnu, kad tas ir izdarīts,atskrūvējam un noņemam sūkņa vadskriemeli un ar to pašu 10 atslēdziņu atskrūvējam 4 sūkņa skrūvītes.Par cik sūknis sēž savā vietā diezgan blīvi,tad tā vienkārši ar roku noņemt sūkni būs pagrūti,lai atvieglinātu šo procedūru BMW inženieri ir sūkņa korpusā izveidojuši skrūvvietas,kurās skrūvējot iekšā tās pašas skrūvītes ar kurām pieskrūvēts sūknis,sūknis pats nāk ārā.Viņas ir divas,katrā pusē pa vienai un jāskrūvē ir simetriski vienu un otru skrūvi,tā lai sūknis pie demontāžas nesašķiebjas un nesbojā sēžu.
Notīrām visas virsmas un liekam jauno sūkni.Darbības visas pretējā virzienā.Kad viss ir salikts,tad salejam dzesēšanas šķidrumu,kad to lej iekšā,tad jāieslēdz ir aizdedze un "pečkai" jābūt ieslēgtai uz pilnu karstumu,lai būtu pilnīgi atvērti vārsti.Atgaisojam sistēmu,iedarbinām dzinēju,vizuāli pārbaudām cirkulāciju(tas ir redzams izplešanās traukā),Tad pāris reidzes (3-5)nospiežam gāzes pedāli un paceļam apgriezienus līdz 4500-5000 un atlaižam.Krāsniņa ir ieslēgta un pārbaudām lai no abām pusēm nāk siltums.Ja abas krāsniņas silda labi,tad darbs ir godam padarīts.Ja viena(parasti labā)krāsniņa pūš aukstu,tad mums vēl ir saglabājies sistēmā gaiss.Atkārtojam atgaisošanas processu,līzd sāk normāli sildīt.
kad siltums nāk un ir viss kārtībā ar dzinēja temperatūru,varam droši skrūvet atpakaļ termomufti,naizmirstam par kreiso vītni.Pievelkām tā pat ar garo 32 atslēgu un pāris asiem sitieniem.Nostiprinām difuzoru un braucam laimīgi.
Aprakstīts jau ir gari,bet darbs aizņem 25-35 min dārgā laika.

P.s. Nekā briesmīga un piņķerīga tur nav.

Vēlu veiksmi. "
°Gan jau kādam noderēs...
Dzīvē dzīvo dzīvu dzīvi...
Kā arī auto remonts un pulēšana par saprātīgām cenām...Welcome