Radiatora atgaisošana.
tā, mainu savam bembim radiatoru, tpc mainīšu arī šķidrumu.
bet viens pazīstamais saka ka Bembjiem problēmas ar dzesēšanas iekārtas atgaisošanu
vai tā ir??
un kā tad pareizi atgaisot?
ā un cik litru antifrīza man vajag?
bet viens pazīstamais saka ka Bembjiem problēmas ar dzesēšanas iekārtas atgaisošanu
vai tā ir??
un kā tad pareizi atgaisot?
ā un cik litru antifrīza man vajag?
tieshaam slinkums rakstiit, googlee ir entaakie pareizie ieraksti par to kaa atgaisot, pat veselas lapas... veinaa bik vairaak, otraa bik mazaak..
Tiešām musdienu jaunatne neprot google izmantot? vai slikums dara virsroku?
te viena no visaamm entajaam...
Tiešām musdienu jaunatne neprot google izmantot? vai slikums dara virsroku?
te viena no visaamm entajaam...
ziņoja bosiks11
Izdari sadi - priekshu augstak turam nekaa aizmguuri.
1.Aukst motors,piejejam maximali pilnu dzesesanas sitemu .
2.Aizskruveta atgaisosasanas skruve bet atskruvets radiatora vaciņs
3.Spaidam truba -(tas kuras no radiatora uz blokiem iet ) sekojam lidzi dzeses skidruma limenim(turam maximali pilnu ) ,so trubu spaidisanas procesu turpinam apm 10min
Pec tam atkal parbaudam dzes.skid.limeni lai butu max . aiztaisits radiatora vacins un protams ari atgaisosasns skruve !
4.Darbinam motoru ,apm 2min, (mierigi bez gazesanas , norm.motora apgriezienos)-
5.Noslapejam dzineju pirmais ataisam tikai atgaisosans skruvi un izlaizam gaisu , tad aiztaisam atgaisosans skruvi un ataisam radiatora vacinu parbaudam limeni un pec vajadzibas pielejam !!
P.s So procesu turpinam tikmer kamer motors ir uzsilis lidz darba temperturai !! Aceramies nekadas gazešanas,braukašanas,utt gaisu izlaizam ,limeni apskatamies un pielejam tikai kad dzinejs ir noslapets,(nedarbojas)
Ja darisi tiesi ka seit teikts efekts garentets 99.9%
Uzkāpa ne jau stāvot uz vietas..bet gan velkot pa sastrēgumu to autiņu.. ja ik pa 5 m jāuzsāk vilkt 1700kg, tad būtu jāuzkarst nedaudz..un atgaisoju, jau pirms kādām 2 nedēļām, tā braukājot nav bijušas nekādas problēmas..stāvot sastrēgumos ar :)Agris rakstīja:ja jau sastreegumaa uzkaapa, tad arii viss nav ok... ko dariisi uz tilta sastreegumaa staavot pie 30 graadi aaraa...
Kādreiz rakstīju Bavariancar'ā,šeit iekopēšu,aprakstīts ir ūdenssūkņa maiņas process,bet ir arī par atgaisošanu///.
"Nu var jau arī visu šo abrakadabru darīt,bet,radiators nav jāņem nost,ventilātora spārniņus ņemt nost arī nav vajadzības,jo bieži tiek bojāti radiātori tieši mēģinot atskrūvēt tās trīs vai četras skrūves kas viņus tur pie muftas.Pilnīgi pietiek noņemt difuzoru.Izlaižam dzesanas šķidrumu.Tad ņemam garu atslēgu uz 32 un uzliekam uz termomuftas uzgriežņa,tad ar asu sitienu atsitam vaļā mufti,kā jau mineja,tur ir kreisā vītne,tātad skrūvējam pretēji pulksteņrādītāja virzienam.
Kad tas ir izdarīts,ņemam nākošo instrumentu-atslēdziņu uz 10 un atbrīvojam sūkņa vadskriemeļa skrūves.Tagad ņemam nost piedziņas siksnu, kad tas ir izdarīts,atskrūvējam un noņemam sūkņa vadskriemeli un ar to pašu 10 atslēdziņu atskrūvējam 4 sūkņa skrūvītes.Par cik sūknis sēž savā vietā diezgan blīvi,tad tā vienkārši ar roku noņemt sūkni būs pagrūti,lai atvieglinātu šo procedūru BMW inženieri ir sūkņa korpusā izveidojuši skrūvvietas,kurās skrūvējot iekšā tās pašas skrūvītes ar kurām pieskrūvēts sūknis,sūknis pats nāk ārā.Viņas ir divas,katrā pusē pa vienai un jāskrūvē ir simetriski vienu un otru skrūvi,tā lai sūknis pie demontāžas nesašķiebjas un nesbojā sēžu.
Notīrām visas virsmas un liekam jauno sūkni.Darbības visas pretējā virzienā.Kad viss ir salikts,tad salejam dzesēšanas šķidrumu,kad to lej iekšā,tad jāieslēdz ir aizdedze un "pečkai" jābūt ieslēgtai uz pilnu karstumu,lai būtu pilnīgi atvērti vārsti.Atgaisojam sistēmu,iedarbinām dzinēju,vizuāli pārbaudām cirkulāciju(tas ir redzams izplešanās traukā),Tad pāris reidzes (3-5)nospiežam gāzes pedāli un paceļam apgriezienus līdz 4500-5000 un atlaižam.Krāsniņa ir ieslēgta un pārbaudām lai no abām pusēm nāk siltums.Ja abas krāsniņas silda labi,tad darbs ir godam padarīts.Ja viena(parasti labā)krāsniņa pūš aukstu,tad mums vēl ir saglabājies sistēmā gaiss.Atkārtojam atgaisošanas processu,līzd sāk normāli sildīt.
kad siltums nāk un ir viss kārtībā ar dzinēja temperatūru,varam droši skrūvet atpakaļ termomufti,naizmirstam par kreiso vītni.Pievelkām tā pat ar garo 32 atslēgu un pāris asiem sitieniem.Nostiprinām difuzoru un braucam laimīgi.
Aprakstīts jau ir gari,bet darbs aizņem 25-35 min dārgā laika.
P.s. Nekā briesmīga un piņķerīga tur nav.
Vēlu veiksmi. "
°Gan jau kādam noderēs...
"Nu var jau arī visu šo abrakadabru darīt,bet,radiators nav jāņem nost,ventilātora spārniņus ņemt nost arī nav vajadzības,jo bieži tiek bojāti radiātori tieši mēģinot atskrūvēt tās trīs vai četras skrūves kas viņus tur pie muftas.Pilnīgi pietiek noņemt difuzoru.Izlaižam dzesanas šķidrumu.Tad ņemam garu atslēgu uz 32 un uzliekam uz termomuftas uzgriežņa,tad ar asu sitienu atsitam vaļā mufti,kā jau mineja,tur ir kreisā vītne,tātad skrūvējam pretēji pulksteņrādītāja virzienam.
Kad tas ir izdarīts,ņemam nākošo instrumentu-atslēdziņu uz 10 un atbrīvojam sūkņa vadskriemeļa skrūves.Tagad ņemam nost piedziņas siksnu, kad tas ir izdarīts,atskrūvējam un noņemam sūkņa vadskriemeli un ar to pašu 10 atslēdziņu atskrūvējam 4 sūkņa skrūvītes.Par cik sūknis sēž savā vietā diezgan blīvi,tad tā vienkārši ar roku noņemt sūkni būs pagrūti,lai atvieglinātu šo procedūru BMW inženieri ir sūkņa korpusā izveidojuši skrūvvietas,kurās skrūvējot iekšā tās pašas skrūvītes ar kurām pieskrūvēts sūknis,sūknis pats nāk ārā.Viņas ir divas,katrā pusē pa vienai un jāskrūvē ir simetriski vienu un otru skrūvi,tā lai sūknis pie demontāžas nesašķiebjas un nesbojā sēžu.
Notīrām visas virsmas un liekam jauno sūkni.Darbības visas pretējā virzienā.Kad viss ir salikts,tad salejam dzesēšanas šķidrumu,kad to lej iekšā,tad jāieslēdz ir aizdedze un "pečkai" jābūt ieslēgtai uz pilnu karstumu,lai būtu pilnīgi atvērti vārsti.Atgaisojam sistēmu,iedarbinām dzinēju,vizuāli pārbaudām cirkulāciju(tas ir redzams izplešanās traukā),Tad pāris reidzes (3-5)nospiežam gāzes pedāli un paceļam apgriezienus līdz 4500-5000 un atlaižam.Krāsniņa ir ieslēgta un pārbaudām lai no abām pusēm nāk siltums.Ja abas krāsniņas silda labi,tad darbs ir godam padarīts.Ja viena(parasti labā)krāsniņa pūš aukstu,tad mums vēl ir saglabājies sistēmā gaiss.Atkārtojam atgaisošanas processu,līzd sāk normāli sildīt.
kad siltums nāk un ir viss kārtībā ar dzinēja temperatūru,varam droši skrūvet atpakaļ termomufti,naizmirstam par kreiso vītni.Pievelkām tā pat ar garo 32 atslēgu un pāris asiem sitieniem.Nostiprinām difuzoru un braucam laimīgi.
Aprakstīts jau ir gari,bet darbs aizņem 25-35 min dārgā laika.
P.s. Nekā briesmīga un piņķerīga tur nav.
Vēlu veiksmi. "
°Gan jau kādam noderēs...
Dzīvē dzīvo dzīvu dzīvi...
Kā arī auto remonts un pulēšana par saprātīgām cenām...Welcome
Kā arī auto remonts un pulēšana par saprātīgām cenām...Welcome