Aizmugures tilta "peldošās" bukses nomaiņa
Tātad tā. Ja esi konstatējis, ka tevam žurcītim nobeigušās "peldošās" bukses aizmugurē, tad izstāstīšu savu variantu, kā viņas ērtāk un veiksmīgāk nomainīt.
Punkts pirmais. Noskrūvējam riteni
Tālāk ar drāšu birsti notīram ceļa netīrumus, lai tie netraucē darboties Tad atbalstam "kulaku" ar domkratu/hidraulisko kāju/da jebko, lai, atskrūvējot amīti, pats neatrautos pa nagiem. Un atskrūvejam amīša apakšējo skrūvi (18mm) Paspiežam tiltu uz leju un izvelkam atsperi, lai netraucē. Atskrūvējam bukses skrūvi un velkam ārā. Vajadzības gadījumā var skrūvi padzīt no otras puses ar āmurīti. Starp "kulaku" un augšējo plauktu iebāžam, piemēram, skrūvgriezi, lai plaukts netraucētu darboties Nogriežam bukses gumiju, lai tā netraucētu izsist buksi. Bukses izsišanai precīzi pēc izmēriem der 32mm lielā muciņa. Pāris spēcīgu sitienu pa muciņu ar āmuru (es lietoju 1kg āmuru), un bukse gana viegli iznāk ārā. Bukses sēžu iztīram ar smilšpapīru un sasmērējam ar smēru. Jebkādu - lai labāk bukse slīdētu ieškšā. Ņemam jauno buksi un ievietojam to 36mm muciņā. Tikai uzmanīgi, lai nesabojātu gumiju Un klapējam jauno buksi iekšā. Joprojām uzmanamies, lai nesasistu gumiju. Bukse vietā, var padzert kafiju Liekam bukses skrūvi atpakaļ. Tas gan var būt nedaudz piņķerīgi, kamēr izdodas trāpīt precīzu leņķi bukses viducim attiecībā pret plauktu. Skrūvi nepievelkam! Piepaceļam tiltu līdz darba stāvokļa leņķim un tad pievelkam skrūvi. Tad ieliekam atpakaļ atsperi, pieskrūvējam amortizatoru (buksi amortam arī pievelk darba stāvokļa leņķī!!!). Un tas arī ir viss. Skrūvējam atpakaļ riteni un izbaudam braucienu!
P.S. Darbs abām pusēm ar visu bildēšanu un skata leņķu meklēšanu aizņēma nepilnu stundu
Punkts pirmais. Noskrūvējam riteni
Tālāk ar drāšu birsti notīram ceļa netīrumus, lai tie netraucē darboties Tad atbalstam "kulaku" ar domkratu/hidraulisko kāju/da jebko, lai, atskrūvējot amīti, pats neatrautos pa nagiem. Un atskrūvejam amīša apakšējo skrūvi (18mm) Paspiežam tiltu uz leju un izvelkam atsperi, lai netraucē. Atskrūvējam bukses skrūvi un velkam ārā. Vajadzības gadījumā var skrūvi padzīt no otras puses ar āmurīti. Starp "kulaku" un augšējo plauktu iebāžam, piemēram, skrūvgriezi, lai plaukts netraucētu darboties Nogriežam bukses gumiju, lai tā netraucētu izsist buksi. Bukses izsišanai precīzi pēc izmēriem der 32mm lielā muciņa. Pāris spēcīgu sitienu pa muciņu ar āmuru (es lietoju 1kg āmuru), un bukse gana viegli iznāk ārā. Bukses sēžu iztīram ar smilšpapīru un sasmērējam ar smēru. Jebkādu - lai labāk bukse slīdētu ieškšā. Ņemam jauno buksi un ievietojam to 36mm muciņā. Tikai uzmanīgi, lai nesabojātu gumiju Un klapējam jauno buksi iekšā. Joprojām uzmanamies, lai nesasistu gumiju. Bukse vietā, var padzert kafiju Liekam bukses skrūvi atpakaļ. Tas gan var būt nedaudz piņķerīgi, kamēr izdodas trāpīt precīzu leņķi bukses viducim attiecībā pret plauktu. Skrūvi nepievelkam! Piepaceļam tiltu līdz darba stāvokļa leņķim un tad pievelkam skrūvi. Tad ieliekam atpakaļ atsperi, pieskrūvējam amortizatoru (buksi amortam arī pievelk darba stāvokļa leņķī!!!). Un tas arī ir viss. Skrūvējam atpakaļ riteni un izbaudam braucienu!
P.S. Darbs abām pusēm ar visu bildēšanu un skata leņķu meklēšanu aizņēma nepilnu stundu
Pēdējais labojis marux - 16 Mar 2012, 16:19, kopā labots 3 reizes.
Āmurs - latvieša un ne tikai mīļākais darbarīks mašīnas labošanas darbos
Tikai viens jautājums aiz nezināšanas - vai pēc šo bukšu maiņas nevajag taisīt aizmugurei riteņu ģeometrijas regulēšanu (savirzi) ???
Tikai viens jautājums aiz nezināšanas - vai pēc šo bukšu maiņas nevajag taisīt aizmugurei riteņu ģeometrijas regulēšanu (savirzi) ???
Nu, bez āmura šajā pasaulē nenotiek nekas... Var jau, protams, ņemt visu plauktu nost, vienot nost bremzes, skrūvēt vaļā savērsuma skrūves un visādi citādi sarežģīt šo pasākumu, tikai, lai buksi mocītu zem preses... Pasākums uz stundām 4-5 un nervi beigti ar garantiju...
Par ģeometriju - pēc šī darba veikšanas riteņu ģeometrija nav jātaisa, jo netiek aiztikta neviena regulēšanas skrūve
Par ģeometriju - pēc šī darba veikšanas riteņu ģeometrija nav jātaisa, jo netiek aiztikta neviena regulēšanas skrūve
Tā ir šarnīrbukse - lai pievilktu nevajag auto uz riteņiem.
Par ģeometriju - labāk aizbraukt un pārlikt jo hvz pie kāda bukšu stāvokļa ir iepriekš regulēta (ļoti daudzi tās šarnīrbukses "neredz" pie hadenes kratīšanas, nemaz nerunājot par TA, tur var braukt ar galīgi izjukušu buksi un 100% viņi nepamanīs brīvkustību)
Par ģeometriju - labāk aizbraukt un pārlikt jo hvz pie kāda bukšu stāvokļa ir iepriekš regulēta (ļoti daudzi tās šarnīrbukses "neredz" pie hadenes kratīšanas, nemaz nerunājot par TA, tur var braukt ar galīgi izjukušu buksi un 100% viņi nepamanīs brīvkustību)
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
tagad pastastiet kur sis buksi meklet par nekosmosa cipariem?
arii ir vajadziiba
arii ir vajadziiba
Kas tavuprāt ir nekosmoss? Kā jau kkur stāstīju tad MOOG bukse maksāja ap Ls9, Lemforder - ap Ls23, oriģinālā - Ls38. Tādas tās cenas aptuveni būs visur
nemaksā viņas nemaz tik kosmiski, lemforders padsmit ls, es ņēmu delphi pa 6ls gab
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Kāds var lūdzu pateikt, kā lai nosaka to mirkli, vai pazīmes, kas liktu manīt to, ka bukses būtu jāmaina?
Būkšķi aizmugurē, iebraucot bedrēs. Es vnk jutu, ka kkas nav īsti labi aizmugurē, un tālākā darbība jau risinājās uz pacēlāja...
Paldies, būs jāpabraukā pa bedrēm un jāpaklausās
manaa uzskatiijumaa vinja jau ir beigta tad, kad nonjem ratu iebaaz lomiku virs vinjas un ja vari spaidot uz leju ljurkaajas, tad beigta! jo to ka vinjas ljurkaajas uz straases un ielaapiem var aatri just.
Paldies Agri pamēģināsu tavu variantu, tas ritošajai daļai būs saudzīgāks
Marux cik tev dzīvsvars?marux rakstīja:Nu, bez āmura šajā pasaulē nenotiek nekas... Var jau, protams, ņemt visu plauktu nost, vienot nost bremzes, skrūvēt vaļā savērsuma skrūves un visādi citādi sarežģīt šo pasākumu, tikai, lai buksi mocītu zem preses... Pasākums uz stundām 4-5 un nervi beigti ar garantiju...
Par ģeometriju - pēc šī darba veikšanas riteņu ģeometrija nav jātaisa, jo netiek aiztikta neviena regulēšanas skrūve
Es to buksi kādu stundu ar kuvaldu dauziju un ne pa milimetru nepakustējās beigās to buksi pa daļam izņemu arā un vienalga ietvaru nevarēju izsist,tik sakarsējot stīpu ar gāzi līdz baltkvēlei iznāca arā
un atskruvet arī bija ļoti "viegli" ar 2m trubu knapi atvilku.
tad jau tev vinja galiigi beigta bijusi un ilgi nav mainiita, ka nevareeja atskruvuee
100punkti,ka no rūpnīcas vel stāvējusi
brīnos,kā tā skrūve nenolūza
brīnos,kā tā skrūve nenolūza
Kobreti, tev vnk nenormāli nepaveicās. Man pagaidām vēl nevienam nav bijis autogēns jāmeklē
P.S. Dzīvsvars man ir ap 85 latviešu kilogramiem
P.S. Dzīvsvars man ir ap 85 latviešu kilogramiem
tad jau vairāk,kā man tapēc arī varēji izsist
Kobreti rakstīja: tad jau vairāk,kā man tapēc arī varēji izsist
Nu tavējais tpt virs 70 gan jau ir, tā, kā tas maz maina ..
Cenas tiešam nav dārgashe9600 rakstīja:nemaksā viņas nemaz tik kosmiski, lemforders padsmit ls, es ņēmu delphi pa 6ls gab
Tiaki ja nav noslēpums, cik ilgi tā delphi, pa 6Ls kalpo, jo ar orģinālu savus 5 gadus vajadzētu nobraukt - ar nodomu, katru dienu nejājot :)
Šīs bukses no ražotāja Topran un iekš Gros Auto labāk nepirkt!
Nopirku tādas 2 gabalas ar mērķi iepist kapeiku.
Rezultātā 1 no 2 buksēm gredzenam vienkārši slīdēja cauri, otra gan iegāja iekšā kā vajag.
Nopirku tādas 2 gabalas ar mērķi iepist kapeiku.
Rezultātā 1 no 2 buksēm gredzenam vienkārši slīdēja cauri, otra gan iegāja iekšā kā vajag.
Tad sanāk ja ir brīvkustība, tad viņa ir beigta?Agris rakstīja:manaa uzskatiijumaa vinja jau ir beigta tad, kad nonjem ratu iebaaz lomiku virs vinjas un ja vari spaidot uz leju ljurkaajas, tad beigta! jo to ka vinjas ljurkaajas uz straases un ielaapiem var aatri just.