325i galva
Varbūt kādam ir 2.5i galva ar vanosu un vēlas pārdot?
Kam Tev 325i galvu, ja savas nav, ka veido jaunus topikus pie esošām pirkt/pārdod sadaļām?!
d[-_-]b
kuru galvu? M50TU, M52?
un palabojiet ja kļūdos, bet gadijumā B20/B25/B28 nebija vienādas galvas?
un palabojiet ja kļūdos, bet gadijumā B20/B25/B28 nebija vienādas galvas?
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
325 BMW rakstīja:Kam Tev 325i galvu, ja savas nav, ka veido jaunus topikus pie esošām pirkt/pārdod sadaļām?!
Topik beidz topīt
B25TU, B28 galvas ir vienādas. Iespējams, ka M52B25 arī, bet neesmu pārliecināts.Azbests rakstīja:kuru galvu? M50TU, M52?
un palabojiet ja kļūdos, bet gadijumā B20/B25/B28 nebija vienādas galvas?
m52b25 un m52b28 ir vienādas
Nedari to Atšķiras.
ja vinam ir vanos tad skaitas m50b2.5TU?? tad der tikai no tada galva??
Rūc ka 1.6 sprāgst ka 2.8:D
Der no M50B25TU (ar vanosu), M52B25, M52B28.
Var uzlikt arī no M50B25, bet nāksies izslīpēt vietu ieplūdes sadalenei galvas priekšgalā.
Var uzlikt arī no M50B25, bet nāksies izslīpēt vietu ieplūdes sadalenei galvas priekšgalā.
m50b25 izslipet jau nebutu problema, bet vanosam neietekmes neko ka varstiem kati resnaki? 2.5 vanos galvu jau tik viegli laikam nevares dabut vismaz nesmu atradis.
Rūc ka 1.6 sprāgst ka 2.8:D
Nav dzirdēts, ka ietekmētu.
Pats labu laiku braucu ar tādu setupu, nebija problēmu.
Pats labu laiku braucu ar tādu setupu, nebija problēmu.
kādam komentāri, kāpēc jāliek m50b25 galva no 2.0, calis raksta ka tipa lielāka kompresija, taisnība vai bullshit?
links
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... delgi.html
links
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... delgi.html
BMW-Big Money Waste
Degkamera B20 ir mazāka, pieļauju, ka kompresijas pakāpe palielinās, nevis pati kompresija. Pārbaudīts nav, runāju tikai teorētiski, bet Bauskā čali arī baigi lielīja B20 galvas uz M50B25, tjip asāks paliekot u.t.t., tieši pie zemiem rpm, bet neko negribu teikt, jo man liekas, ka īsti labi tur nekas nesanāk.
hmmm pats neko tadu mēģinājis nesmu, bet viena lieka 2.0 galva ir, mož pa ziemas garajiem vakariem būs jāpaeksperimentē un ja vēl ieliktu 2.8 kloķeni utt. velns varētu sanākt kaut kas interesants, bet vai labs
jāpagaida vēl kāda viedoklis, tā lai nav dirsā darbs un materiāls
jāpagaida vēl kāda viedoklis, tā lai nav dirsā darbs un materiāls
BMW-Big Money Waste
Kāpēc cilvēki tērē naudu būvējot sporta galvu un pulē degkameras, vai tad lai neigūtu lielākas?
Vispar te interesanti..
http://mk1.lv/viewtopic.php?f=12&t=2582&start=10
Vispar te interesanti..
http://mk1.lv/viewtopic.php?f=12&t=2582&start=10
e36
Degkameras tilpumu samazināt (tb pacelkt kompresijas pakāpi) vieglāk ir noslīpējot bloku. Vai nu pi*djoš par to b20 galvu vai tas dzinējs ir galīgi garām, b20 ir daudz mazāki iepl/izplūdes kanāli, vārsti, b28 noteikti normāli netiks piebarots.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
uz maziem apgrizieniem jau piebarots tiks, uz augstiem būs pohuj rudzi ja atstāj oriģinālo ieplūdes kolektoru, varbūt pat čutj labāk, jo nebūs tik liels slieksnis starp kolektora izvadu un galvas kanālu.
un jā, kompresijas pakāpes palielināšana vislielāko ieguvumu dod tieši uz maziem rpm.
540i kur tu esi redzējis, ka kāds, būvējot sporta galvu, taisa lielāku degkameru? Pulē, lai nebūtu nekādu zaģiru, kur gaisam teorētiski veidot virpulīšus un aizķerties, kā arī lai uzdegums neveidotos.
Lielākus taisa ieplūdes/izplūdes kanālus, bet arī tur galvenais faktors nav "lielāks=labāks", kanālam jābūt pareizas formas un ar pareizu šķērsgriezuma laukumu attiecībā pret sēžas iekšējo diametru. Kā arī nekādi sliekšņi grumbuļi u.c. sūdi nav vēlami. Tieši šī pati 2.5 galva, par ko ir šis topiks, ir ĻOTI briesmīgi kanāli no rūpnīcas, pēc sēžām ir sliekšņi ~1-2mm, lējums ir ļoti raupjš, izplūdes kanāli DRAUSMĪGI neatbilst izplūdes kolektora kanāliem, m52 gadījumā arī ieplūdes kanāli galīgi neatbilst, galīgi dirsā.
Tālāk bildes no personīgā arhīva:
tā pati 2.5 galva, nākusi no m52b28, pirmā fāze izplūdes kanālu pielīdzināšana izplūdes kolektora izmēram, ļoti labs piemērs, cik tur viss ir slikti. diemžēl bildes ar gatavo rezultātu no tās galvas nav, toties ir piemērs no rollera galvas, kā tas viss beigās izskatās:
pirms ieplūde izplūde
un jā, kompresijas pakāpes palielināšana vislielāko ieguvumu dod tieši uz maziem rpm.
540i kur tu esi redzējis, ka kāds, būvējot sporta galvu, taisa lielāku degkameru? Pulē, lai nebūtu nekādu zaģiru, kur gaisam teorētiski veidot virpulīšus un aizķerties, kā arī lai uzdegums neveidotos.
Lielākus taisa ieplūdes/izplūdes kanālus, bet arī tur galvenais faktors nav "lielāks=labāks", kanālam jābūt pareizas formas un ar pareizu šķērsgriezuma laukumu attiecībā pret sēžas iekšējo diametru. Kā arī nekādi sliekšņi grumbuļi u.c. sūdi nav vēlami. Tieši šī pati 2.5 galva, par ko ir šis topiks, ir ĻOTI briesmīgi kanāli no rūpnīcas, pēc sēžām ir sliekšņi ~1-2mm, lējums ir ļoti raupjš, izplūdes kanāli DRAUSMĪGI neatbilst izplūdes kolektora kanāliem, m52 gadījumā arī ieplūdes kanāli galīgi neatbilst, galīgi dirsā.
Tālāk bildes no personīgā arhīva:
tā pati 2.5 galva, nākusi no m52b28, pirmā fāze izplūdes kanālu pielīdzināšana izplūdes kolektora izmēram, ļoti labs piemērs, cik tur viss ir slikti. diemžēl bildes ar gatavo rezultātu no tās galvas nav, toties ir piemērs no rollera galvas, kā tas viss beigās izskatās:
pirms ieplūde izplūde
tīk labi izpulēts