Sēdēkļu apsilde
Hello.
Interesē sekojoša lieta.
Ir reāli nobiegusies sēdekļu apsilde (sēdemvietai - mugura silda). Izjaucu sēdēkli, bet reāli neatraudu, kur ir pušu tas sildelements.
Reāli ar ko varētu nomainīt to visu (domāju sildelementu, lai tas viss čancētu)? Kur varētu iegādāties "izejvielas"
Interesē sekojoša lieta.
Ir reāli nobiegusies sēdekļu apsilde (sēdemvietai - mugura silda). Izjaucu sēdēkli, bet reāli neatraudu, kur ir pušu tas sildelements.
Reāli ar ko varētu nomainīt to visu (domāju sildelementu, lai tas viss čancētu)? Kur varētu iegādāties "izejvielas"
Njā, grūti atrast, ja kaut kur pa vidu ir pārlūzis. Es pats vienreiz 1.5h meklēju un beigās atradu.. 90% gadījumu, pārdeg pie paša štepseļa, locījuma vietā :)
Par aizvietojamību grūti pateikt, arī interesētu.
Par aizvietojamību grūti pateikt, arī interesētu.
Man bija pārlūzis tur kur tievais vads savienojas ar resno - pārlodējo, tad iztestēju ar testeri, bet tik un tā kaut kur ir pārlūzis un galvenais bļin nevaru atrast...
Ar adatiņu baksti un zvani cauri, līdz kamēr nonāc vismaz līdz problemātiskajai zonai.
ideja pa rubli!
Bet tā es atradu savējam vidusceļā pārplīsušu vadiņu. Katrs meklē kā māk Ja nemāk, tad maina visu lenteni :)
Kas tie tādi zem mana sēdekļa?
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
beņķa noslodzes sensora modulis (airbegam).
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
vai kāds varētu sniegt konsultāciju, kā lai tiek klāt tam sēdekļu apsildes elementam?? Nav man īsti skaidrs kā, lai izjauc to beņķi!!!
Priekšējo sēdekli, lai varētu izjaukt, tad ir jānoskrūvē no virsbūves, tur ir 4 skrūves (2 priekšā, 2 aizmugurē).
Pēc tam krēslam apakšā ir 4 skrūves (zvaigznītes), kas tur sēdekļa apakšējo daļu. Atskrūvejot tās apakšējā daļa pati izkritīs ārā, tad ar rokām ir jānomauc no stiprinājumiem sānu krēsla materiāls.
un pēc tam nāk pats sarežģītākais - krēslam pati vidus daļa ir piestiprināta ar apaļām metāla stieplēplēm/savilcējiem. šeit jau vajadzēs plaņenes.
Līdzīgs process ir sēdekļa aizmugures daļai, tikai tur ir jāņem nost muguriņa, kura turās (man liekas) tikai 2 skrūvēm (zvaigznītēm).
NU kaut kā tā...
Pēc tam krēslam apakšā ir 4 skrūves (zvaigznītes), kas tur sēdekļa apakšējo daļu. Atskrūvejot tās apakšējā daļa pati izkritīs ārā, tad ar rokām ir jānomauc no stiprinājumiem sānu krēsla materiāls.
un pēc tam nāk pats sarežģītākais - krēslam pati vidus daļa ir piestiprināta ar apaļām metāla stieplēplēm/savilcējiem. šeit jau vajadzēs plaņenes.
Līdzīgs process ir sēdekļa aizmugures daļai, tikai tur ir jāņem nost muguriņa, kura turās (man liekas) tikai 2 skrūvēm (zvaigznītēm).
NU kaut kā tā...
Varbūt kāds var iemest kādu bildi kā izskatās tie sēdekļu sildelementi. Baigi interesē tā lieta..
Vari papetīt kko te....Element rakstīja:Varbūt kāds var iemest kādu bildi kā izskatās tie sēdekļu sildelementi. Baigi interesē tā lieta..
http://realoem.com/bmw/partgrp.do?model ... 7425&hg=52
Labāk ar di*** pa krūmiem nekā ar purnu pa kokiem...
interesē kupejas sēdekļu stiprinājumi atšķiras no sedana, touringa stiprinājumiem?
nu vai kupejas sēdekļus pr. var iemest touringā?
nu vai kupejas sēdekļus pr. var iemest touringā?
Jautāšu par pieslēgšanu Pirmstam nebija apsildamie krēsli un nu beidzot i,Sledzīši ieslegšanai ar praktiski ir sadabūti tik kā ir ar to strāvu var pa taisno pie kreslu apsildes stekera + - mest klāt un laist cauri pa vidu to slēdzi,vai vaidzīgs pa vidu kāds relejs parveidotājs uttt.... ???
Dzirdēts,ka dogma zinot!
Dzirdēts,ka dogma zinot!
Labāk ar di*** pa krūmiem nekā ar purnu pa kokiem...
dzirdeets ka jāpalasa insturkcija googlee.
ja visu pareizi grib pieslēgt, tad
*no drosina'tāju kastes iet signāls ar atteicīga lieluma drošinātāju, lai pogas ieslēgtos tikai tad kad aizdedzi pagriež
* tālāk nāk relejs.
* tad caur pogaam laikam uz beņķiem.
Sēdi un pēti šo shēmu, ganjau stunda aizies kamēr iebursies :)
http://www.bmwe36blog.com/2006/12/21/in ... r-bmw-e36/
ja visu pareizi grib pieslēgt, tad
*no drosina'tāju kastes iet signāls ar atteicīga lieluma drošinātāju, lai pogas ieslēgtos tikai tad kad aizdedzi pagriež
* tālāk nāk relejs.
* tad caur pogaam laikam uz beņķiem.
Sēdi un pēti šo shēmu, ganjau stunda aizies kamēr iebursies :)
http://www.bmwe36blog.com/2006/12/21/in ... r-bmw-e36/
Labāk ar di*** pa krūmiem nekā ar purnu pa kokiem...
Varbūt kāds saskāries ar sekojošu gļuku:
Ieslēdzot šofera beņķa apsildi, pats izslēdzās pēc ~ 10 sekundēm.
Ar pasažiera beņķi viss čotka, silda neatslēdzoties.
Kāda tur tā shēma? Abi beņķi uz viena releja sēž? Vai katram atsevišķi?
Ieslēdzot šofera beņķa apsildi, pats izslēdzās pēc ~ 10 sekundēm.
Ar pasažiera beņķi viss čotka, silda neatslēdzoties.
Kāda tur tā shēma? Abi beņķi uz viena releja sēž? Vai katram atsevišķi?
Ja slēdzis pats izrubās tad pie vainas ir pats slēdzis. Normàla parādība - viņš beidzis kalpot.
Paldies
Tad jau tikai jāapmaina no pasažiera - jāpatestē vai slēdža vaina
Tad jau tikai jāapmaina no pasažiera - jāpatestē vai slēdža vaina
RENIO
Tiešām slēdzis bija vainīgs
Tiešām slēdzis bija vainīgs