Ieslēdzi atslēgas mašīnā? DIY bezbojājumu risinājums!
Šodien gadījās ta, ka atslēgas atstāju aizdedzē un aizslēdzu visas durvis.
Izrakņāju visu internetu, un vienīgās atbildes bija - sauc atslēgu meistaru vai sit ārā stiklu.
Ne vienu ne otru negribēju darīt, tādēļ saucu palīgā autodraugus un izdomājām risinājumu, kuram varat sekot arī Jūs līdzīgā gadījumā
Šo triku veicu sedanam. Ar kupeju varētu neizdoties, jo stiklam nav rāmis kuru var paliekt
Nepieciešamie rīki:
1. Kurpju aukla
2. Stingra, un pēc iespējas plānāka drāts
3. Plakans skrūvjgrieznis
Kurpju auklai pa vidu jāizveido neliela cilpiņa, kuru būs iespējams uzmaukt virsū slēgšanas pumpiņai (nevaru atrast īstos vārdus kā nosaukt, bet noteikti sapratāt!).
Paņemam skrūvjgriezni un ar tā vai arī ar roku palīdzību, paplēšam durvju augšējo stūri nedaudz vaļā un dabonam mezglu automašīnas iekšpusē, nepazaudējot nevienu no striķa galiem. Foto: Tālāk iebīdam to striķi tā, lai cilpa būtu blakus pumpiņai. Ideālā gadījumā, sanāks uzdabūt virsū uzreiz. Ja nē, paplēšam durvis vēlreiz, iebīdam iekša drāti un ar tās palīdzību uzbakstam cilpu virsū.
Talāk, kad cilpa ir ap pumpiņu, vienu no auklas galiem tā nedaudz stiprāk jāpavelk un abi gali jāceļ uz augšu, lai durvis atslēgtos. Pēc nelielas maharēšanās noteikti izdosies
Success: Neizmantojiet šo pamācību ļauniem nolūkiem! Nenesu nekādu atbildību par Jūsu darbībām!
Izrakņāju visu internetu, un vienīgās atbildes bija - sauc atslēgu meistaru vai sit ārā stiklu.
Ne vienu ne otru negribēju darīt, tādēļ saucu palīgā autodraugus un izdomājām risinājumu, kuram varat sekot arī Jūs līdzīgā gadījumā
Šo triku veicu sedanam. Ar kupeju varētu neizdoties, jo stiklam nav rāmis kuru var paliekt
Nepieciešamie rīki:
1. Kurpju aukla
2. Stingra, un pēc iespējas plānāka drāts
3. Plakans skrūvjgrieznis
Kurpju auklai pa vidu jāizveido neliela cilpiņa, kuru būs iespējams uzmaukt virsū slēgšanas pumpiņai (nevaru atrast īstos vārdus kā nosaukt, bet noteikti sapratāt!).
Paņemam skrūvjgriezni un ar tā vai arī ar roku palīdzību, paplēšam durvju augšējo stūri nedaudz vaļā un dabonam mezglu automašīnas iekšpusē, nepazaudējot nevienu no striķa galiem. Foto: Tālāk iebīdam to striķi tā, lai cilpa būtu blakus pumpiņai. Ideālā gadījumā, sanāks uzdabūt virsū uzreiz. Ja nē, paplēšam durvis vēlreiz, iebīdam iekša drāti un ar tās palīdzību uzbakstam cilpu virsū.
Talāk, kad cilpa ir ap pumpiņu, vienu no auklas galiem tā nedaudz stiprāk jāpavelk un abi gali jāceļ uz augšu, lai durvis atslēgtos. Pēc nelielas maharēšanās noteikti izdosies
Success: Neizmantojiet šo pamācību ļauniem nolūkiem! Nenesu nekādu atbildību par Jūsu darbībām!
Pēdējais labojis tomsko - 16 Feb 2014, 22:33, kopā labots 2 reizes.
Nu kupejai aiz tās pumpiņas neko neizvilksi, jo tas uzliktnis ir gluds + uzliekas brīvi, nevis kā sedaniem uzskrūvējas.
d[-_-]b
Pie tam arī aiz stikla daūt to striķi kupejai varētu būt neiespējami, bet neesmu gan pētījis
Pagājušajā pozitivus nācās darīt tāpat Es gan taisiju vaļā aiz kloķa aizķerot drāti.
Šitas joks ne vienu reizi vien jau darīts, 5 min un durvis vaļā
Who you choose, to be around you, It's to know WHO YOU ARE!!!
https://www.facebook.com/widesteeliesLV
https://www.facebook.com/widesteeliesLV
Es iepriekshejam sedanam biju uzlicis kupejas miciites taa lai pazuud durviis, jo tracina taas sedanu tizlaas
Un arii aizsleedzaas durvis
Sent from my S3 mini using Tapatalk
Un arii aizsleedzaas durvis
Sent from my S3 mini using Tapatalk
tas vis ir garam ja masinaj ir normala signalizacija un vina ir aizslegusies tad no ieksas ar rucku vai pulkiti tu neko vala nedabusi!
Padomaa cik no sheit esoshajaam zhurkaam varetu but tevis mineetaa signalizacija diezvai vairumam
Sent from my S3 mini using Tapatalk
Sent from my S3 mini using Tapatalk
Arī ir gadījies atstāt atslēgas mašīnā (kupeja), nu neko bagāžnieku vaļā, hujakš iespēru tā maigi pa pakaļējo beņķi un esam salonā, tiku galā bez nekādiem bojājumiem...
BMW - Best Motorsport Weapon
Kurš tuvāk kā Driver (bmwpower) varētu pārstellet signalizāciju, lai nav autolock pēc 30 sek? Kaut kur Juglā, Purčikā, īsāk sakot tuvāk Berģiem.
Man patīk ieslēgties, bet manuāli, kad esmu gatavs- ar elkoni hujakš pa sēnīti
Eagelmaster LT 6200 + vēl viena sistēma, kuru publiski negribas rakstīt
Man patīk ieslēgties, bet manuāli, kad esmu gatavs- ar elkoni hujakš pa sēnīti
Eagelmaster LT 6200 + vēl viena sistēma, kuru publiski negribas rakstīt
ja viss kartibaa ar centralo un atslegas atstatas kupejaa, tad reali dabut vinjas araa tikai caur aizmugurejo sanu logu.
atspiezh to valjaa ar gaisa spilvenu tik, lai varetu attakjet loga aakjiti, (gajijumaa ja nau elektriskie aizmugurejie logi kupejai), talak jau vares dabut ieksaa atsledzinju lai atskruvetu to torx skruviti. kad tas bus izdarits, vares jau normali dabut ieksaa plaukstu un ar kadu draati izvilkt araa aclegas. nau jegas rubinat rokturus un pulkjishus jo centralaa vinjus tur aizslegtus savaitaa. tik ar tiem gaisa spilveniem vajag uzmanigi jo var deformet logus pat ar visu to ka vinji ir ruuditie. pret gaismu pat loti labi var redzet lauzienu atspulgam stiklaa, pec sadam darbibam.
es nezinu kaa cilveki tiek bagazniekaa ja centralaa aizslegusies un aclegas aizdedzee, un kaa var atspert valjaa aizmugurejo kreeslu ja vins iekjeras klipsos aiztaisot. kamer nau kartigi aiztaisijies drosibenes nestradaa
atspiezh to valjaa ar gaisa spilvenu tik, lai varetu attakjet loga aakjiti, (gajijumaa ja nau elektriskie aizmugurejie logi kupejai), talak jau vares dabut ieksaa atsledzinju lai atskruvetu to torx skruviti. kad tas bus izdarits, vares jau normali dabut ieksaa plaukstu un ar kadu draati izvilkt araa aclegas. nau jegas rubinat rokturus un pulkjishus jo centralaa vinjus tur aizslegtus savaitaa. tik ar tiem gaisa spilveniem vajag uzmanigi jo var deformet logus pat ar visu to ka vinji ir ruuditie. pret gaismu pat loti labi var redzet lauzienu atspulgam stiklaa, pec sadam darbibam.
es nezinu kaa cilveki tiek bagazniekaa ja centralaa aizslegusies un aclegas aizdedzee, un kaa var atspert valjaa aizmugurejo kreeslu ja vins iekjeras klipsos aiztaisot. kamer nau kartigi aiztaisijies drosibenes nestradaa
...
es neatceros kā, bet man mistiskā veidā, paķimerējoties,pabakstoties izdevās tikt iekšā salonā.. magic.Armando rakstīja: es nezinu kaa cilveki tiek bagazniekaa ja centralaa aizslegusies un aclegas aizdedzee, un kaa var atspert valjaa aizmugurejo kreeslu ja vins iekjeras klipsos aiztaisot. kamer nau kartigi aiztaisijies drosibenes nestradaa
BMW - Best Motorsport Weapon
Kupejai vispār easy game. Gar stiklu, zem abšifkas jāpabāž dažus mm bieza un cieta stieple (nagla vai tml arī der) un paceļam pumpiņu. Jāatrod tik pareizais tūlis un pat minūte nepaies. Vienīgi durvju gumiju tā var pačakarēt.
Pašam vecajai kupejai signalizācija bija tāda kura mēdza randomā ieslēgties. Pirmajā reizē gāja ilgāk, kamēr izdomāju, bet pēc tam ātri un vienkārši. Vispār drusku stromna pēc tam palika, ka tik vienkārši atvērt
Pašam vecajai kupejai signalizācija bija tāda kura mēdza randomā ieslēgties. Pirmajā reizē gāja ilgāk, kamēr izdomāju, bet pēc tam ātri un vienkārši. Vispār drusku stromna pēc tam palika, ka tik vienkārši atvērt
tur jau taa lieta ka auto nevienmer lauj pacelt to pulkiti un atvert to rokturi!!! tapec te nekad nebus tads viens diy, tapec kak katram tas sigenes utt ir savadakas un ir gadijumi ka vari bakstit ar ko tu gribi un valaa dabut nevar tas durvis
paldies dievam man ir tads variants
paldies dievam man ir tads variants
...
+1 armando par to ka nevienmēr e36 varēs šādi atvērt.
ir tāda fīča kā deadlock, vecāka gadu gājuma e36 tas vairāk strādā mehāniski, ar atslēgu slēdzot, bet no 09/95 jau sāk elektroniski slēgties ar deadlock.
Ja deadlock ir aktīvs tad var puļķīšus un ručkas salonā raustīt kamēr tulznas uz rokām sametas un nekas nenotiks, pats esmu saderējis, ka atstāšu pavērtu aizm durvju logu (mehāniskais logs aizmugurē, el. logi pie deadlock aizslēgšanas man taisījās ciet) un gudrelis netiks mašīnā.
Un vispār ja auto pats var aizslēgties, vēljovairāk ja atslēgas ir aizdedzē, tad tā ir bīstama miskaste
ir tāda fīča kā deadlock, vecāka gadu gājuma e36 tas vairāk strādā mehāniski, ar atslēgu slēdzot, bet no 09/95 jau sāk elektroniski slēgties ar deadlock.
Ja deadlock ir aktīvs tad var puļķīšus un ručkas salonā raustīt kamēr tulznas uz rokām sametas un nekas nenotiks, pats esmu saderējis, ka atstāšu pavērtu aizm durvju logu (mehāniskais logs aizmugurē, el. logi pie deadlock aizslēgšanas man taisījās ciet) un gudrelis netiks mašīnā.
Un vispār ja auto pats var aizslēgties, vēljovairāk ja atslēgas ir aizdedzē, tad tā ir bīstama miskaste
Izlasīju visu tēmu ar nopietnu seju.
Ieraudzīju yanka iemesto bildi un pa visu auditoriju iezviedzos. ;D
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Tam jokam ar aukliņu, nevajag neko vairāk par vienkārši stingru auklu. Uzsien cilpu vairāk uz vienu pusi un laid abus galus līdz aukla ir paralēli apšivkai. Virpinot aukliņu uzdabū cilpu uz pipšuka un tad aiz īsākā gala un aiz viena auklas gala velc uz augšu (lai ar leņķi būtu). Tāds joks man aizņem 20sec. Sanāca agrāk bieži atslēgas aizmirst aizdedzē, iepraktizējos.
+1 pec ta deadlock vairs pulti nevaru pierogramet , drivers izteicas ka kkads elektroshoks jauztaisa esot ?!?!seeingman rakstīja:+1 armando par to ka nevienmēr e36 varēs šādi atvērt.
ir tāda fīča kā deadlock, vecāka gadu gājuma e36 tas vairāk strādā mehāniski, ar atslēgu slēdzot, bet no 09/95 jau sāk elektroniski slēgties ar deadlock.
Ja deadlock ir aktīvs tad var puļķīšus un ručkas salonā raustīt kamēr tulznas uz rokām sametas un nekas nenotiks, pats esmu saderējis, ka atstāšu pavērtu aizm durvju logu (mehāniskais logs aizmugurē, el. logi pie deadlock aizslēgšanas man taisījās ciet) un gudrelis netiks mašīnā.
Un vispār ja auto pats var aizslēgties, vēljovairāk ja atslēgas ir aizdedzē, tad tā ir bīstama miskaste
Es savam e36 sedanam vispirms pazvanijos pa šrotiem uzjautāju kuri ir un kuri lētāki un tad situ stiklu