Kā noņemt/noregulēt "Check Control Inactive".
1. Nospiediet 1000 un 10 vienlaicīgi, lai piekļūtu slēptajai izvēlnei. [TEST --]
2. Ierakstiet 11 un nospiediet Set / Reset. Uz ekrāna parādīsies [EINHEIT 1: xx] (xx - cipari/burti)
Piezīme: Tas var nedarboties, ja jums nav atbloķētas slēptās OBC TEST funkcijas, izmantojot TEST 19. Ja jūs nezināt, kā to izdarīt:
3. Nomainiet šo EINHEIT 1 doto vērtību uz 71, izmantojot 10 un 1 pogas, pēc tam nospiediet Set / Reset.Orkaans rakstīja:Kā atbloķēt borta kompjūtera (OBC) slēptās funkcijas?
Lai atbloķētu visas borta kompjūtera (OBC) funkcijas spiežam vienlaicīgi pogas ”1000” un ”10”. Uz displeja parādās ”TEST NO”, kur ar pogu palīdzību (”10” un ”1”) ievadam skaitli 19 un spiežam pogu ”SET/RES”. Tagad uz displeja būtu jāparādās uzrakstam – ”LOCK:ON” vai ”LOCK:OFF”. Tad, lai atbloķētu funkcijas, nospiežam pogu ”DATE” (piemēram 03.26.) un saskaitam šos abus skaitļus kopā (3+26=29).
Tagad ievadam aprēķināto skaitli ar pogu palīdzību „10” un „1”, spiežam pogu „SET/RES” – apsveicu, Jūs esat atbloķējis visas borta kompjūtera (OBC) funkcijas.
4. Nospiediet 1000 pogu, lai pārietu uz nākamo vērtību [EINHEIT 2 xx] (xx - cipari/burti)
5. Nomainiet šo EINHEIT 2 vērtību uz FF, izmantojot 10 un 1 pogas, pēc tam nospiediet Set / Reset.
6. Pēc tam vienkārši nospiediet pogu Check.
Katrai mašīnai var būt citādākas tās EINHEIT vērtības, tāpēc ja nelīdz dotās vērtības, eksperimentējiet, bet OBLIGĀTI pierakstiet oriģinālās vērtības, kuras parādīsies pirmo reizi ieejot TEST: 11.
Lieki pieminēt, bet atceramies, lai darbotos Check Control, jābūt arī Check Control Modulim :)
Kods: Izvēlēties visus
325i 1994 vai 318is 1993: liekam EINHEIT 1 vērtību uz 71.
320i 1994: liekam EINHEIT 1 vērtību uz 7B.
328i 1995: liekam EINHEIT 1 vērtību uz BA.
M3 1997, 1998: liekam EINHEIT 1 vērtību uz B3.
Ieejam TEST: 11. Jūs redzēsiet EINHEIT 1 [XX]. Pierakstam redzamos ciparus/burtus [XX]. Tas var būt BC, B6 vai dažu burtu un ciparu kombinācija. Ja jūsu auto ir Eiropas modelis, mainam šo skaitli uz BC. Ja Jūsu automašīna ir ASV modelis, mainam šo skaitli uz B7. Nospiežam Set / Reset. Izslēdzam aizdedzi, ieslēdzam atkal un, pēc idejas, vairs nevajadzētu rādīties tai kļūdai.
Ja kādi jautājumi, droši rakstam šeit vai PM!
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Šito vajag darīt tikai tad, ja rādās CHECK CONTROL inactive?
Ja tev rādā Check Control Inact., tad, vai, nu, piekodē pie paša OBC, lai strādā, vai arī "noņem" nost, lai nemet kļūdu.
Ne tikai tad, ja rāda "Check Control Inact.", bet arī tad, ja pēc 18-pogu OBC uzstādīšanas Check Control nestrādā, ja, protams, tev tāds Check Control Modulis ir, lai tas viss darbotos. Jo ir iespējami 3 varianti pēc OBC maiņas:
1. Viss strādā, kā vajag;
2. Rāda Check Control Inact.;
3. Nestrādā vispār;
Ne tikai tad, ja rāda "Check Control Inact.", bet arī tad, ja pēc 18-pogu OBC uzstādīšanas Check Control nestrādā, ja, protams, tev tāds Check Control Modulis ir, lai tas viss darbotos. Jo ir iespējami 3 varianti pēc OBC maiņas:
1. Viss strādā, kā vajag;
2. Rāda Check Control Inact.;
3. Nestrādā vispār;
Tas check modulis domāts, lai tad, kad uzmet kļūdu, Tu nospied check un viņš to kļūdu vairs nemet līdz nenoslāpē auto, ja?
Check Control Modulis domāts, lai visu laiku "baudītu" lampas, tosola līmeni, logu mazg. šķ. līmeni u.c. Ja izdeg kāda lampiņa, lai OBC parāda, ka kāda lampiņa nedeg.
Godīgi sakot, vispār nesapratu, ko tu tur uzrakstīji. Check Controls vienkārši bez Check Control Moduļa NEVAR strādāt.
Godīgi sakot, vispār nesapratu, ko tu tur uzrakstīji. Check Controls vienkārši bez Check Control Moduļa NEVAR strādāt.
shits labs :D:Duteo rakstīja:Tas check modulis domāts, lai tad, kad uzmet kļūdu, Tu nospied check un viņš to kļūdu vairs nemet līdz nenoslāpē auto, ja?
nee viss check control jeega ir diagnosticee un tev paraadiit ka auto nedeg kaada lampo4ka vai kaada liimenja nav, kas jau nu vinjam tur par iespeejaam ir.
vienkarshi vinsh tev izmet kluudu, jo visu laiku 4eko , taakaa tu apskatiji kluuudu, tad nospied check pogu lai vinja nespiideetu aciis... un vinja neraadas. atkal pielaid auto un atkal vinja paraadaas, jo vinsh cheko par jaunu..
Nu tāpēc to visu prasīju, jo man nospiežot check viņš rāda nākamo kļūdu un tā visu laiku uz apli iet. Retu reizi tik nomierinās un neko displejā nerāda
Tad varbūt sadaram to visu, lai nerādītos? T.i., lampiņas samainam, šķidrumus papildinam? :)
Šis DIY ir domāts tam, lai ieliekot 18-pogu OBC, vai citādāku, kam ir CHECK funkcija, varētu atkal dabūt pie dzīvības Check Control..
Šis DIY ir domāts tam, lai ieliekot 18-pogu OBC, vai citādāku, kam ir CHECK funkcija, varētu atkal dabūt pie dzīvības Check Control..
Tās lampas ko rāda OBC kā beigtas, deg un nav diodžnieces. Bet vnk domāju, ka ar šito pamācību varētu novērst to, lai nemirgo visu laiku tās kļūdas.
Ar šo pamācību dabūsi, lai vispār Check Controls nestrādā.
Kas tad tās tev par kļūdām ko nevar salabot ???uteo rakstīja:Nu tāpēc to visu prasīju, jo man nospiežot check viņš rāda nākamo kļūdu un tā visu laiku uz apli iet. Retu reizi tik nomierinās un neko displejā nerāda
Numura apgaismojums(diodes iebāztas), bremžu lampas un gabarīti, tur gan jau kkas vados nav kā vajag, jo lampas deg, kad vajag.
a tu ieliec numura diodes kuras ir bez kludas!
tak un mans jautajums varbut var kautka nomainiit kompim parametrus jo man stav no 2,8 benzina ieksa 1,8tds un paterinu rada nenormalo kautgan uz spidometra rada kautko citu?
tak un mans jautajums varbut var kautka nomainiit kompim parametrus jo man stav no 2,8 benzina ieksa 1,8tds un paterinu rada nenormalo kautgan uz spidometra rada kautko citu?
man taas bezkljuudu lampo4kas numuraa taapat meta kljuudas aaraa-- biju viilies. pirku bimmeraa. nez moz man vieniigajam taa..
par pateerinju var nomainiit, ja nekljuudos tad skiet ka caur kompi var tikai nomainiit, pats nevar. gaidi dogma- moz pateiks preciizi. vinsh kautkur bija drukaajis.
par pateerinju var nomainiit, ja nekljuudos tad skiet ka caur kompi var tikai nomainiit, pats nevar. gaidi dogma- moz pateiks preciizi. vinsh kautkur bija drukaajis.
Negribu pirkt lampiņas ap 10ls, man netraucē, ka kompis mirgo par numuru.
Var noregulēt patēriņu, bet tev tāpat neizdosies iegūt precīzu rādījumu, jo minimālā vērtība 6cyl kompjiem ir lielāka, nekā 4cyl kompjiem. Tāpat būtu, ja 2.0 uzliktu OBC no M3..
Sistēma tāda:
- 1.6, 1.8, 1.8tds un iesp. 2.5tds viens OBC;
- 2.0, 2.3, 2.5, 2.8 un iesp. 2.5tds otrs;
- M3 trešais.
OBC jau vienādi, bet iespējamās min. vērtības citas.
P.S. Ja kādu dienu saskriesimies, pamēģināsim piedzīt precīzāk
Sistēma tāda:
- 1.6, 1.8, 1.8tds un iesp. 2.5tds viens OBC;
- 2.0, 2.3, 2.5, 2.8 un iesp. 2.5tds otrs;
- M3 trešais.
OBC jau vienādi, bet iespējamās min. vērtības citas.
P.S. Ja kādu dienu saskriesimies, pamēģināsim piedzīt precīzāk
Tas bija mājiens ka 5dien jāierodas uz sabraucienu.
es jau biju rakstijis ka moska pieskriesu! :)
Sveicināti!dogMa rakstīja:Ja tev rādā Check Control Inact., tad, vai, nu, piekodē pie paša OBC, lai strādā, vai arī "noņem" nost, lai nemet kļūdu.
Ne tikai tad, ja rāda "Check Control Inact.", bet arī tad, ja pēc 18-pogu OBC uzstādīšanas Check Control nestrādā, ja, protams, tev tāds Check Control Modulis ir, lai tas viss darbotos. Jo ir iespējami 3 varianti pēc OBC maiņas:
1. Viss strādā, kā vajag;
2. Rāda Check Control Inact.;
3. Nestrādā vispār;
Droši vien muļķīgs jautājums, bet kā var noteikt vai man ir CCM vai nē?! Jautāju, jo mani "piedzīvojumi" ar manu 18 pogu OBC sākušies salīdzinoši nesen, kad uzzināju par tā "slepenajām fīčām" un to atkodēju. Līdz tam brīdim, nospiežot CC, man uz ekrāna parādījās kvadrātiņi, tad es savadīju TEST 11 attiecīgos parametrus un tad man sāka rādīt paziņojumu: Check Control Inactiv. Sāku smelties ar zināšanām, kā to var aktivizēt, izmēģinot EINHEIT1 dažādas kombinācijas, gan BC, B3, 78 utt., bet pozitīvā rezultāta nekāda, tikai mainījās datuma un pulksteņa formāts, vai CC inact., vai vecie labie kvadrātiņi displejā. Autiņu iegādājos jau ar 18 pogu OBC un domāju, tas nācis no rūpnīcas; ja tas ir būtiski, man ir 93g. bembītis - automāts. Gaidīšu padomus, kā es varu aktivizēt savu Check Control, un vai vispār tas ir iespējams manā gadījumā!? :]
Laikam caur skype jau parunājāmies, bet tā - ja no rūpnīcas, tad jābūt līmeņu devējiem mīzēju bačokā, radiatorā, jābūt bremžu slēdzim pie pedāļa ar 4 vadiem, kā arī zem lielā paneļa šofera puše pie kājām virs tumbiņas jābūt CCM blokam.