Priekšējā plaukta,gala bukses maiņa
Tātad sākšu ar to,ka šādas tādas bildes pietrūks,bet idejiski centīšos izklāstit vārdiski
Nepieciešamie instrumenti
-labs garastāvoklis un laba mūzika
-taisnas rokas
-mucinu komplekts -prese vai labas skrūvspīles
-pašas bukses "grossa" maksāja ~12ls komplekts,var pirkt arī "epart.lv" 4.95 gab. -tautā sauktie sjomiņiki -domkrats
Uzmanību-Drošība pirmajā vietā tapēc ja darbojaties ar domkratu,tad labak tomēr palikt zem riepām kādu ķieģeli un zem mešānas kadu bluķi!
Aptuvenais laiks 1h uz vienu pusi.
1.Tad nu pirmais darāmo lietu sarakstā 2.Paceļam mašīnu gaisā pirms tam veicot visu drošibas pasākumus,lai ta neizdomā pati kaut kur aizbraukt
3.Noņemam riteni(/us-atkarigs kā paceļat auto no zemes) 4.Atskrūvējam skrūves 1 un 2 ar skrūvi nr. 3 nāksies drusku pacīnieties,jo traucēs amartizātors
P.S. Ja skrūve 2 griežas kopā ar visu šarnīru tad atskrūvejam skūrvi nr. 3 un tad plauktu laužot uz leju skrūvējam vaļa skrūvi nr. 2 5. tātad lai atskūrvētu skrūvi nr 3. nāksies,atskrūvēt amortizātoru. Jāuzmanās no tā,ka viss bremžu disks ar suprotu gāzīsies uz āru un saraus kādu no vadiem,tāpec pirms noņemam amartizātoru disku vajadzētu ar kko nostiprināt!
Mana skola Lai pēc tam nav kādas liekas stundas jāpavada līmējot Abs deveju kopā Ja ir problēmas stupicu dabūt nost no ārējā šarnīra var izmanto sjomņīka pakalpojumus,vai koka klucīti un āpuri,lai izsistu viņu arā! Ja koka klucīts nepalidz tad uzskrūvē uzgrieznie uz vītnes un padauza tad! īpašī pārcensties nevajag ar dauzīšanos! tie šarnīri arī ja nav orģinālie tad ir no plastmasas
6.kad plaukts noņemts,buksi ar tapešu nazi vai zāģi nogriežam no plaukta gala pirksta nost 7. atlikušo bukses daļu kas palika uz plaukta,to bukses metalisko centru,es personīgi uzmanīgi ar fleksi iezāģēju un tad ar āmuri nositu nost. Bukses ietvaru kas palika tajā stirpinājuma vietā es pārzāģēju ar zaģi divās vietās un izsitu arā ar tieša izmēra trubu.
izmēru nepateikšu,bet truba bija no m42 motora orģīnāla izpūtēja pēdējā bunduļa gala.
8. Kad beidzot viss izjaukts,jāsāķ likt atpakaļ.
jauno buksi ietvarā var iespiest,ja jau teicu, vai ar presi vai ar daudz,maz taisnām skrūvspīlēm. Samēra vienkaršī Attention Ievērojiet bukses uzstādīšanas virzienu OBLIGĀTI,lai nav kā man ka pēc tam jāpisās jo ieliku nepareizi Ja nemaldos tad uz bukses gumijas bija būlta kurai jārāda iekšā mašinā. Būlta tad ir toč tikai nezinu kurā virzienā bija
Kad tas izdarīts,sākas čakarīgākais visu buksi ar ietvaru dabūt virsū uz plaukta.
9.Bukses uzspiešana uz plaukta. Mans piegajiens-no sākuma buksi uzsitu ar āmuru cik talu vien gaja Pec ta mar šausmīgākās ķimijas palīdzību un ar sjomņīka palīdzību uzstūmu viņū līdz galam. Bija nepieciešama dzels truba(pēc izmēra,ka bildē)metala paplāksnis! un laba pacietība,jo sjomņika raga visu laiku leca nost no skrūvspīlēm ar otru pusi,gan kaut kā ar primo reizi sanāca.
Kad tas viss izdarīts un jaunā bukse uzmocīta uz plaukta,liekam visu kopā un priecājamies par labi padarītu darbu un sačekarētām kadam 3h no dzīves
man tas prasija gandrīz visu dienu jo es dabūju visu pārjaukt,kā jau rakstiju abas uzliku otrādak
bet tā aptuveni 1h aiziet uz vienu pusi,drusku vairak.
Palīgus šadam darbiņam nevajag.
Nu ko tad veiksmīgu bukšu maiņu
Nepieciešamie instrumenti
-labs garastāvoklis un laba mūzika
-taisnas rokas
-mucinu komplekts -prese vai labas skrūvspīles
-pašas bukses "grossa" maksāja ~12ls komplekts,var pirkt arī "epart.lv" 4.95 gab. -tautā sauktie sjomiņiki -domkrats
Uzmanību-Drošība pirmajā vietā tapēc ja darbojaties ar domkratu,tad labak tomēr palikt zem riepām kādu ķieģeli un zem mešānas kadu bluķi!
Aptuvenais laiks 1h uz vienu pusi.
1.Tad nu pirmais darāmo lietu sarakstā 2.Paceļam mašīnu gaisā pirms tam veicot visu drošibas pasākumus,lai ta neizdomā pati kaut kur aizbraukt
3.Noņemam riteni(/us-atkarigs kā paceļat auto no zemes) 4.Atskrūvējam skrūves 1 un 2 ar skrūvi nr. 3 nāksies drusku pacīnieties,jo traucēs amartizātors
P.S. Ja skrūve 2 griežas kopā ar visu šarnīru tad atskrūvejam skūrvi nr. 3 un tad plauktu laužot uz leju skrūvējam vaļa skrūvi nr. 2 5. tātad lai atskūrvētu skrūvi nr 3. nāksies,atskrūvēt amortizātoru. Jāuzmanās no tā,ka viss bremžu disks ar suprotu gāzīsies uz āru un saraus kādu no vadiem,tāpec pirms noņemam amartizātoru disku vajadzētu ar kko nostiprināt!
Mana skola Lai pēc tam nav kādas liekas stundas jāpavada līmējot Abs deveju kopā Ja ir problēmas stupicu dabūt nost no ārējā šarnīra var izmanto sjomņīka pakalpojumus,vai koka klucīti un āpuri,lai izsistu viņu arā! Ja koka klucīts nepalidz tad uzskrūvē uzgrieznie uz vītnes un padauza tad! īpašī pārcensties nevajag ar dauzīšanos! tie šarnīri arī ja nav orģinālie tad ir no plastmasas
6.kad plaukts noņemts,buksi ar tapešu nazi vai zāģi nogriežam no plaukta gala pirksta nost 7. atlikušo bukses daļu kas palika uz plaukta,to bukses metalisko centru,es personīgi uzmanīgi ar fleksi iezāģēju un tad ar āmuri nositu nost. Bukses ietvaru kas palika tajā stirpinājuma vietā es pārzāģēju ar zaģi divās vietās un izsitu arā ar tieša izmēra trubu.
izmēru nepateikšu,bet truba bija no m42 motora orģīnāla izpūtēja pēdējā bunduļa gala.
8. Kad beidzot viss izjaukts,jāsāķ likt atpakaļ.
jauno buksi ietvarā var iespiest,ja jau teicu, vai ar presi vai ar daudz,maz taisnām skrūvspīlēm. Samēra vienkaršī Attention Ievērojiet bukses uzstādīšanas virzienu OBLIGĀTI,lai nav kā man ka pēc tam jāpisās jo ieliku nepareizi Ja nemaldos tad uz bukses gumijas bija būlta kurai jārāda iekšā mašinā. Būlta tad ir toč tikai nezinu kurā virzienā bija
Kad tas izdarīts,sākas čakarīgākais visu buksi ar ietvaru dabūt virsū uz plaukta.
9.Bukses uzspiešana uz plaukta. Mans piegajiens-no sākuma buksi uzsitu ar āmuru cik talu vien gaja Pec ta mar šausmīgākās ķimijas palīdzību un ar sjomņīka palīdzību uzstūmu viņū līdz galam. Bija nepieciešama dzels truba(pēc izmēra,ka bildē)metala paplāksnis! un laba pacietība,jo sjomņika raga visu laiku leca nost no skrūvspīlēm ar otru pusi,gan kaut kā ar primo reizi sanāca.
Kad tas viss izdarīts un jaunā bukse uzmocīta uz plaukta,liekam visu kopā un priecājamies par labi padarītu darbu un sačekarētām kadam 3h no dzīves
man tas prasija gandrīz visu dienu jo es dabūju visu pārjaukt,kā jau rakstiju abas uzliku otrādak
bet tā aptuveni 1h aiziet uz vienu pusi,drusku vairak.
Palīgus šadam darbiņam nevajag.
Nu ko tad veiksmīgu bukšu maiņu
ļoti labi!
Es pareizi saprotu, ka pēc šāda procesa obligāti ir jātaisa savirze?
Es pareizi saprotu, ka pēc šāda procesa obligāti ir jātaisa savirze?
Nav gan.
Par DIY +1
Par DIY +1
viena lieta ko papildinat, jaunas bukses bultai ir jarada motora virziena(ne vienmer bus bulta, citreiz svitrinja,citreiz nekaa). ja uz bukses bulta nau tad vienkarsi ar vesu galvu padomat uz kuru pusi ir lielakais spiediens buksei (augsu/leju, vai saniem), tur ari stiprakas bukses puses.
bet tiesam, labs DIY
bet tiesam, labs DIY
...
Apraksts Ok, tik esi pārcenties ar nepieciešamajām darbībām. Plauktus nost nevajag ņemt, tas viss ir izdarāms uz mašīnas, lai bukses uzvilktu vajag attīrīt plauktu no rūsas un saziest ar kaut kādu smāķi (ideāli riepu bort ziepes) - pāris sitieni ar palielāku āmuru un virsū ir.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
jaa ari taisniba, kad mainiju savamn ari nost nenemu. ara vinas izzageju, ieksa gan tik viegli negaja. sasmereju visu itka izdariju un beigas nospriedu ka vieglak butu bijis noinemt nost plauktu
...
pareizi arī varinats šo te mēģināju,uz viena cita e36,bet problēmas sākas ar uzlikšanu,un beigās vienalga sanāca ņēmt visu nost,un tika pazaudēt laikshe9600 rakstīja:Apraksts Ok, tik esi pārcenties ar nepieciešamajām darbībām. Plauktus nost nevajag ņemt, tas viss ir izdarāms uz mašīnas, lai bukses uzvilktu vajag attīrīt plauktu no rūsas un saziest ar kaut kādu smāķi (ideāli riepu bort ziepes) - pāris sitieni ar palielāku āmuru un virsū ir.
Nost dabūju virsū nekā!
Un savam,kad mainiju pat nost nevarēju dabūt no mašīnas ar visām ziepēm. Kā reizi pie kolēģa riepu servisā meģīnājām nomainīt. Un beigās aplauzamies. Tur katram eksemplāram individuali japieiet
Teiksim,ka mans apraksts ir sliktakajā gadījumā.
ja negrib iet nost, tad saplēš to buksi un iekšējo tulku vienk pārgriež ar fleksi, virsū likšanai kā jau minēju viss āķis rūsā, ja to uzreiz notīra, tad viss ok. Ja visi štrumi pa rokai darbs 30min.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Apraksts labs, bet darbs - nelietderīgi izmantots laiks. Kā jau minēja, neņemot plauktu nost, darbs izdarāms daudz vienkāršāk un ātrāk (apmēram 15min uz katru plauktu). Nākamnedēļ esmu nobriedis arī savam šīs bukses mainīt, ceru, ka topika autors neiebildīs, ja publicēšu arī savu variantu par šo darbu.
hmm a kāda ražojuma bukses vispār ieteiktu likt,nu tā lai nav īpaši pa dārgo, bet nu lai arī kādu gadu varētu pa mūsu "līdzeno" asfaltu nobraukt!
coupe 2.8
Ja gribi ilgmūžību, tad ir nopērkamas pildītās (bez caurumiem) bukses gan centr, gan ekscentriskās, maksā vidēji ap 15ls pāris, tik auto paliek nedaudz jūtīgāks uz bedrēm. Ja "parastās", tad gan tikai lemforders, lai nav katru gadu jāmaina.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
nu jā cenšos jau itkā turēties pie lemfordera un biju kkur dzirdējis,ka lemforders tieši piegādājot bmw savas daļas,tik sava simbola vietā štancē virsu bmw!
coupe 2.8
e36 hadenes daļas oem pārsvarā bija trw, ne lemforders.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
atļauja tiek dota cerams,ka man nenāksies viņas mainīt turpmakajā desmitgadēmarux rakstīja:Apraksts labs, bet darbs - nelietderīgi izmantots laiks. Kā jau minēja, neņemot plauktu nost, darbs izdarāms daudz vienkāršāk un ātrāk (apmēram 15min uz katru plauktu). Nākamnedēļ esmu nobriedis arī savam šīs bukses mainīt, ceru, ka topika autors neiebildīs, ja publicēšu arī savu variantu par šo darbu.
būšu pacenties bet skatamies no gaišas puses,labi pavadīta diena
Un gūta laba pieredze.
Te paraadiits kaa nomainiit visu plauktu, beigaas arii paraadiits kas ir galiigi beigta atsaite un sharniiri!
ruu te pat video var redzet parastas bukses bija un pastiprinatas ir ieliktas ieksa!
Tas viss ir noderīgs,bet vai kāds nevarētu ielikt,kā nomainīt tam pašam plauktam tā saucamo stāvābolu? to,kur stiprinās amartizātors ar visiem pribambasiem.LŪDZU
nekāds diy tev tur lāga nav vajadzīgs un būtu arī bezjēdzīgs, jo nu risinājumi atkarībā no situācijas var būt ļoti dažādi. Sākot ar nieka 2 uzgriežņu atskrūvēšanu, pāris āmura sitieniem un presi (stock ārējam lodbalstam vajadzēs spec aboimu, lai iepresētu nesačakarējot) un beidzot ar pus motortelpas apjaukšanu lai iekšējā lodbalsta uzgriezni nogriestu ar fleksi (gadījumā kad vītne sapuvusi un ābols griežas uz riņķi lai kā arī lodbalstu spiestu klāt pie pusrāmja).
Vārdu sakot ja pats neesi ar ķērienu uz skrūvēšanu un nav paliels klāsts ar štrumiem pie rokas, tad labāk aizdzen uz servisu.
Un kas pie velna tas par terminu "stāvābols" - kārtējais TA darbinieku izgudrojums, nu jau varākas reizes esmu to dzirdējis?
Vārdu sakot ja pats neesi ar ķērienu uz skrūvēšanu un nav paliels klāsts ar štrumiem pie rokas, tad labāk aizdzen uz servisu.
Un kas pie velna tas par terminu "stāvābols" - kārtējais TA darbinieku izgudrojums, nu jau varākas reizes esmu to dzirdējis?
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.