BMW E36 diferenciāļa maiņas DIY
Tātad ir cilvēki kuri paši briest pirmo reizi mainīt diferenciāli pašu spēkiem tad nu šeit būs DIY ar attēliem kā to izdarīt, vēlu veiksmi darbā
1. Novietojam auto drošā vietā, nodrošinam, lai auto darba laikā neripotu, ja nav bedres vai pacēlāja pieejas, ceļam auto augstāk īpaši aizmuguri, lai tas atvieglotu darbu, un pašiem būtu ērtāk. 2. Noņemam izpūtēju, atskrūvējam starpsavienojuma skrūves Atskrūvējam divas skrūves, kas tur pašu bunduli, un velkam to šauteni ārā 3. Atskrūvējam aizmugurējo vērpstieni(būtu literāri pareizi), stabilizatoru. Šis solis nav obligāts, bet noziedojot nedaudz laika tas atvieglos piekļūšanu citām skrūvēm. Vispirms atskrūvējam atsaiti Tad pašu vērpstieni/stabilizatoru Tagad grozot, spēlējoties ar pozīcījām ņemam vērpstieni/stabilizatoru ārā 4. Skrūvējam nost kardānu, novelkam rokas bremzi/ieliekam pārnesumā, lai negrieztos kardānpārvads. 5. Skrūvējam nost pusasis, izmantojam E12 TORX muciņu, protams, pirms liekam virsū muciņu, skrūvju galvas notīram ar drāšu birsti, jo noteikti būs dikti noaugušas, ja ir nepieciešamīga, muciņa nelien pilnīgi virsū skrūves galvai viegli varam uzsist ar āmuri, cauri gan nesitam Šeit attēls ar atskrūvētu pusasi, labi redzams, ka bez izpūtēja un vērpstieņa/stabilizatora, ir vieglāk strādāt, nekas nepinas pa rokām. Ar hamutiem nostiprinam pusasi, lai nekrīt zemē Šeit ar attēls ar pilnībā atskrūvētu pusasi, no diferenciāļa flanča. 6. Skrūvējam nost diferenciāli. Kopumā trīs skrūves to tur tilta rāmī. Divas skrūves ir reduktora augšpusē kā ''ausis'' un viena pasažiera pusē lejas daļā. Šo skrūvi autors skrūvēja vaļā pirmo
1. Novietojam auto drošā vietā, nodrošinam, lai auto darba laikā neripotu, ja nav bedres vai pacēlāja pieejas, ceļam auto augstāk īpaši aizmuguri, lai tas atvieglotu darbu, un pašiem būtu ērtāk. 2. Noņemam izpūtēju, atskrūvējam starpsavienojuma skrūves Atskrūvējam divas skrūves, kas tur pašu bunduli, un velkam to šauteni ārā 3. Atskrūvējam aizmugurējo vērpstieni(būtu literāri pareizi), stabilizatoru. Šis solis nav obligāts, bet noziedojot nedaudz laika tas atvieglos piekļūšanu citām skrūvēm. Vispirms atskrūvējam atsaiti Tad pašu vērpstieni/stabilizatoru Tagad grozot, spēlējoties ar pozīcījām ņemam vērpstieni/stabilizatoru ārā 4. Skrūvējam nost kardānu, novelkam rokas bremzi/ieliekam pārnesumā, lai negrieztos kardānpārvads. 5. Skrūvējam nost pusasis, izmantojam E12 TORX muciņu, protams, pirms liekam virsū muciņu, skrūvju galvas notīram ar drāšu birsti, jo noteikti būs dikti noaugušas, ja ir nepieciešamīga, muciņa nelien pilnīgi virsū skrūves galvai viegli varam uzsist ar āmuri, cauri gan nesitam Šeit attēls ar atskrūvētu pusasi, labi redzams, ka bez izpūtēja un vērpstieņa/stabilizatora, ir vieglāk strādāt, nekas nepinas pa rokām. Ar hamutiem nostiprinam pusasi, lai nekrīt zemē Šeit ar attēls ar pilnībā atskrūvētu pusasi, no diferenciāļa flanča. 6. Skrūvējam nost diferenciāli. Kopumā trīs skrūves to tur tilta rāmī. Divas skrūves ir reduktora augšpusē kā ''ausis'' un viena pasažiera pusē lejas daļā. Šo skrūvi autors skrūvēja vaļā pirmo
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis kasiks - 02 Apr 2014, 21:03, kopā labots 1 reizi.
Skrūve ir gara un var nemaz tik viegli nevilkties ārā, vajag nedaudz pacietības
Tagad atskrūvējam abas augšējās ''ausu'' skrūves. Tikai atskrūvējam, 'pilnīgi neizņemam, lai nenokrīt diferenciālis.
Tālāk ar kāda atbalsta palīdzību atbalstam diferenciāli, atvienojam sensoru difreneciālī, un kā parādīts attēlā ar roējošu kustību ņemam nost, iepriekš izņemot palikušās ausu skrūves
laižot zemē, būtu labi ja ir kāds palīdz, jo diferenciālis ir gana smags lai ievainotu, vai tas sava svara un kritiena dēļ sabojātos.
Diferenciālis ir ārā, tālāk liekam jauno iekšā, vai pēc apkopes savu veco atpakaļ, ejot visus soļus atpakaļsecībā
Lai viss izdodas esam uzmanīgi un pacietīgi.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Es parasti izpūtēju neņemu nost un atsaitei tikai vidējos stiprinājumus atskrūvēju.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
vo paldies, dalaties, darītājiem būs vieglāk
Dikti jauki, paldies! Tas vērpstienis nāk no kāda konkrēta gada vai tikai R6 vai kā?
viņš ir visiem atšķiras resnumi milimetros jo lielāks tipums/jauda resnāks
Nū, tad man kāds īpašs izlaidums? man tāda točna nav
Var nebūt..
Viņš kaut ko jūtami dod? kaut kā ļoti labi iztieku bez viņa, man šķiet
es kad parasti mainu , izpūtēju un to vērpstieni nost neņemu , bet pamacība super